Vadovavimas, darbų ir laiko valdymas komandiniame darbe

, Vilnius

Vidiniai mokymai įmonėms

09:00 - 16:45

7 akad. val.

Įgyjami gebėjimai: Žinos pagrindinius komandos efektyvumo ir neefektyvaus laiko panaudojimo principus bei esmines elgesio teorijas. Mokės taikyti motyvacines priemones. Gebės efektyviai valdyti savo bei kitų laiką.

Dėstymo metodai: Grupinis darbas. Praktinės užduotys. Kūrybinės interaktyvios užduotys komandose. Situacijų analizė ir sprendimai.

Programa

09:00 - 09:30

Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

09:30 - 11:00

  • Efektyvus vadovavimas;
  • pagrindinės vadovo funkcijos ir gebėjimai, vadovų personalinės ir elgesio teorijos, vadovo gebėjimai valdyti sudėtingas situacijas, kaip vadovauti buvusiems savo rango kolegoms;
  • praktiniai vadovavimo įgūdžiai;
  • pratimai ir užduotys.

11:00 - 11:15

Kavos pertraukėlė.

11:15 - 12:45

  • Vadovavimas komandai;
  • situacinės lyderystės modelis - keturios stadijos: funkcijų pasidalinimas komandoje, komandos efektyvumo principai, komandos formavimo stadijos, darbų delegavimas ir negatyvių užduočių pateikimas;
  • praktinės situacijos ir pagrindinės komandos normos;
  • komandos valdymo principai;
  • vadovo pozicija komandoje.

12:45 - 13:30

Pietų pertrauka.

13:30 - 15:00

Komandos darbų planavimas ir valdymas:

  • tikslų nustatymo metodai;
  • jų vykdymas ir kontrolė;
  • laiko valdymas;
  • laiko valdymo samprata ir svarba;
  • poreikis geriau planuoti savo ir komandos laiką;
  • neefektyvus laiko panaudojimas;
  • asmeninio laiko auditas.

Darbas grupėse.

Praktinės užduotys.

15:00 - 15:15

Kavos pertraukėlė.

15:15 - 16:45

Komandos palaikymas ir motyvacinės programos:

  • vadovo bendravimo principai;
  • susirinkimų organizavimas, komandos narių mokymas ir grįžtamojo ryšio užtikrinimas;
  • darbų ataskaitos ir planai.

Pratimai.

Lektorius: Darius Rupšlaukis, derybų ir pardavimų konsultantas. Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995 m. Kūręs ir įgyvendinęs pardavimų ir klientų aptarnavimo sistemas Sankt Peterburge, Maskvoje, bei Lietuvoje. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Karlskrona, Erebru (Švedija) 1995; 1996 m., Maskva (Rusija) 1999 m., Briuselis (Belgija) 2006 m., Stambulas (Turkija) 2006 m.. Dalyvavęs kuriant pardavimų ir klientų aptarnavimo kokybės vadybos sistemas pagal ISO9001.

Nuo 1999 m. skaito paskaitas, organizuoja seminarus derybų vedimo, klientų aptarnavimo, pardavimų organizavimo, pristatymų ir parodų pasirengimo, konfliktų sprendimo, komandų formavimo, tarptautinio bendradarbiavimo ir verslo etiketo temomis.

Kaina

Kaina:

Derinama individualiai

Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Registruotis

Įmonės informacija

Dalyvio informacija

Komentarai

Papildoma informacija:


Informacija apie mokymus:

+370 601 93329, info@avgo.lt.

Kiti mokymai