31
Grd.
2019
Registruotis

Vidiniai mokymai. Emocinio intelekto ugdymas

Kiekvienas mokymų dalyvis:

  • sužinos, kuo skiriasi protinis, dvasinis ir fizinis intelektai;
  • išmoks atpažinti bei ugdyti savyje bei kituose pozityvias emocijas;
  • suvoks emocijų įtaką veiksmams, sėkmei darbe ir asmeniniame gyvenime;
  • išmoks emocijų valdymo metodų sudėtingose situacijose.

Aukščiausius mokymų rezultatus pasiekti padės lakoniška ir praktiniais pavyzdžiais paremta teorinė medžiaga, praktinės užduotys, situacijų modeliavimas ir konkrečių atvejų analizė, kuriems skiriama didžioji dalis mokymų. Rekomenduojamas grupės dydis - iki 15 asmenų.

Priklausomai nuo pageidavimų, mokymai gali vykti Jūsų įmonės patalpose arba Jūsų pasirinktoje vietoje.

Programa

I dalis. Sąvokos: emocinis, dvasinis ir fizinis intelektas.
Kuo EQ skiriasi nuo protinio intelekto (IQ)?
Kas sudaro EQ?

  • savo emocijų pažinimas;
  • emocinis savęs valdymas;
  • kitų žmonių emocijų pažinimas;
  • santykių valdymo sugebėjimai.

II dalis. Kaip vadovui tobulinti EQ?

  • Individualus EQ testas.
  • Ką įtakoja mūsų emocinės būsenos?
  • Kaip jausmai gali įtakoti mūsų projekciją į ateitį?
  • Emocijos ir organizacijos efektyvumas.

III dalis. Savo emocijų pažinimas ir valdymas.

  • Savo ir kitų emocijų atpažinimas.
  • Savo ir kitų emocijų valdymas.
  • „Mokomės klausyti daugiau, nei sakoma“.
  • Stresinių ir konfliktinių situacijų analizė.
  • Vaizdo treniruotė, praktinės užduotys.

IV dalis. „Tobulėti reiškia keistis“. Pozityvaus savęs vertinimo stiprinimas.

  • Savęs pažinime slypi žmogaus vidinis augimo potencialas ir prielaidos tobulėjimui.
  • „Jei noriu ką nors pakeisti, turiu pasikeisti pats.“ Kaip keisti ir pasikeisti?
  • Mokomės iš klaidų.
  • 7 nesėkmingų lyderių bruožai (įpročiai) - S. Finkelstein ir kitų tyrimo išvados. Praktinės užduotys.

V dalis. Kaip sužadinti pozityvias emocijas kituose žmonėse?

Praktikuojamės pažinti „sunkius“ žmones ir sužadinti kituose reikiamas emocijas:

  • intuicija: kuo tai – naudinga vadovams?;
  • manipuliacijos ir jų priešnuodžiai;
  • tinkamas elgesys su „sunkiais“ žmonėmis.

Praktinė užduotis „Karšta kėdė“.

Įgūdžių lavinimas Seminaro metu bus pateiktos praktinės užduotys, kurios padės lavinti asmeninius ir komandinio darbo įgūdžius.
Įgūdžių pritaikymas Asmeninio įgūdžių tobulinimo ir įgytų žinių pritaikymo plano sudarymas: kaip pritaikysiu tai, ką sužinojau mokymų metu?

Mokymų lektorė:

Aistė Mažeikienė, Organizacijų psichologė, konsultantė - praktikė. Konsultuoja organizacijas nuo 1999 metų: veda mokymus, įdiegia darbuotojų vertinimo sistemą įmonėse.
Veda mokymus bendradarbiavimo su „sunkiais“ klientais, vadovavimo, pardavimų, klientų aptarnavimo, komunikacijos, viešo kalbėjimo temomis. Nustato atrankos ir mokymosi poreikius, sudaro tęstinius mokymosi planus. Turi 9 metų patirtį specialistų ir vadovų atrankoje bei „galvų medžioklėje“, kompetencijų vertinime.
Šalia intensyvios mokymų patirties, Kazimiero Simonavičiaus universitete dėsto „Vadovavimo psichologiją“, „Privačios detektyvinės veiklos psichologiją“, “Teisės psichologiją“, “Socialinę psichologiją“, „Kūrybinės gyvensenos komunikaciją“ bei „Verslo derybas“.
16 metų veda praktinius seminarus ir teikia konsultacijas (vidutiniškai 120 seminarų po 8 akad. valandas per metus). Aistės straipsniai organizacijų bei taikomosios psichologijos tematika publikuojami verslo, mokslo ir populiariuose leidiniuose (1999-2016). 2011 m. VGTU išleistas vadovėlis “Verslo derybos“.

Kaina

Kaina:

Pagal susitarimą

Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Registruotis

Įmonės informacija

Dalyvio informacija

Komentarai

Papildoma informacija:


Informacija apie mokymus:

+370 601 93329, info@avgo.lt.

Kiti mokymai