22
Sau.
2020
Registruotis

BRC Visuotinio standarto pakavimo medžiagoms 6 versijos reikalavimai, pagrindiniai pakeitimai, papildymai, patikslinimai

Miško g. 11, Kaunas

viešbučio „Europa Royale Kaunas” konferencijų centre.

09:30 - 16:15

8 akad. val.

Programa

09:30 - 10:00

Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

10:00 - 10:30

Įžanga, pagrindiniai BRC packaging materials 6 versijos sukūrimo tikslai siekiant tobulinimo ir įmonių konsultavimo, esminiai pokyčiai BRC packaging materials 6 versijoje.

10:30 - 11:30

Pakeitimai 1 skyriuje: 
Vadovybės įsipareigojimai – produktų saugos ir kokybės kultūros sukūrimas, trumpa užduotis – sukurti trumpą pakuotės saugos ir kokybės kultūros strateginį planą, pamatuojami pakuotės saugos tikslai ir pavyzdys, BRC ženklo naudojimo reikalavimai, išplėsti reikalavimai vadovybinei vertinamajai analizei.

11:30 - 12:00

Pakeitimai 2 skyriuje.:
Pavojų ir rizikos veiksnių valdymo sistema - pakeitimai srauto diagramos patvirtinime, rizikų vertinime.
Pakeitimai 3 skyriuje:
Produktų saugos ir kokybės valdymas – Pakeitimai politikoje, dokumentų valdyme.

12:00 - 13:00

Pietų pertrauka.

13:00 - 14:00

Pakeitimai 3 skyriuje:
Produktų saugos ir kokybės valdymas (tęsinys) – pakeitimai specifikacijų valdyme ir atitikties dokumentuose, vidaus audito programa, jos sudarymas, išaiškinimas, vidaus audito programos pavyzdys, gamyklos inspekcijos, koregavimo ir prevenciniai veiksmai, esminės priežasties analizė, pakeitimai tiekėjų valdyme – pakeitimai tiekėjų patvirtinime, veiklos monitoringe, patvirtintų tiekėjų sąrašas, tiekėjų atsekamumo sistemos patikrinimas, papildomi reikalavimai tiekimo grandinės informacijai, produktų autentiškumo suvaldymas, subrangovų veiklos valdymas, paslaugų teikėjų patvirtinimo reikalavimai, detalizuoti reikalavimai atsekamumo sistemai ir išbandymui, patikslinta tvarka incidentams, papildomi incidentų valdymo reikalavimai dėl kibernetinių atakų suvaldymo.

14:00 - 14:30

Pakeitimai 4 skyriuje:
Įmonės standartai – infrastruktūros reikalavimų pakeitimai (laiptai), įmonės ir pakuotės apsauga, dokumentinės apsaugos analizės atlikimas, grėsmių įvertinimo / suvaldymo planas.

14:30 - 14:45

Kavos pertraukėlė.

14:45 - 15:15

Pakeitimai 4 skyriuje:
Įmonės standartai (tęsinys) – reikalavimai nuotolinės kontrolės įrangai, patikslinti reikalavimai valymui, aplinkos higienos kontrolė, pakeitimai svetimkūnių, aštrių daiktų ir metalo kontrolėje, nauji reikalavimai atliekų tvarkymui ir aplinkosaugai (iš dalies), papildomi reikalavimai kenkėjų kontrolei.

15:15 - 16:00

Pakeitimai 5 skyriuje:
Produkto ir proceso kontrolė - papildomi reikalavimai nuolatinės kontrolės įrangai, vartotojo reikalavimų suderinimas ir perdavimas įmonės viduje, papildoma rizikų analizė dėl produktų kokybei svarbių parametrų, defektų, kurie svarbūs vartotojui, papildomi reikalavimai kontrolės įrenginių reguliavimui, sugriežtinti reikalavimai linijos paruošimui sekančiai gamybai pašalinant ankstesnės gamybos reikmenis, kokybės kontrolei panaudotų pavyzdžių valdymas, reikalavimai bandomųjų pavyzdžių išsaugojimui, reikalavimai nuolatinei kokybės kontrolei gamybos vietoje ir nuotolinei kokybės kontrolei, reikalavimai nuolatinės kontrolės įrenginių testavimui gamybos eigoje, sugriežtinti reikalavimai žaliavų priėmimo kontrolei, kontrolei prieš panaudojimą, papildomi sugriežtinti reikalavimai sandėliavimui, reikalavimai pervežimui. 

Pakeitimai 6 skyriuje:
Personalas – Papildomi reikalavimai personalo mokymams ir komunikavimui, papildomi / patikslinti asmens higienos ir darbo drabužių reikalavimai.

7 skyrius - prekyba ne įmonėje pagamintais produktais.

16:00 - 16:15

Klausimai, diskusijos.

Lektorius - Marius Kaziliūnas, UAB „Maisto saugos biuras“ direktorius, auditorius.

Kaina

Kaina:

139 eur. vienam dalyviui.

Kaina*:

*129 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki sausio 8 d.

Kaina**:

**129 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių
iš tos pačios įmonės/įstaigos.

Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Registracija baigta

Įmonės informacija

Dalyvio informacija

Komentarai

Papildoma informacija:

Turite klausimų?

  • +370 600 17825

REGISTRACIJA VYKDOMA IKI sausio 21 d.

Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

Informacija apie seminarą:
Vyr. pardavimų vadybininkas
Alvinas Dūdėnas
+370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu: info@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

Kiti mokymai

Partneriai