BRCGS Visuotinio standarto pakavimo medžiagoms 6 versijos reikalavimai ir jų įgyvendinimas

Vieta:

Miško g. 11, Kaunas

viešbutis „Victoria Hotel Kaunas”
Data:

2024-03-21

Trukmė:

8 akad. val.

Kaina:

129 - 159 €

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Programa
09.30 – 10.00

Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

10.00 – 12.00

Įžanga.

Trumpa standarto apžvalga – standarto pripažinimas, stipriosios, silpnosios pusės, neplaniniai auditai.

Vadovybės įsipareigojimai:

  • produktų saugos ir kokybės kultūros sukūrimas;
  • pamatuojami pakuotės saugos, kokybės tikslai;
  • BRCGC sertifikacinio audito planavimas;
  • Vadovybinė vertinamoji analizė (aptarimas).

Pavojų ir rizikos veiksnių valdymo sistema:

  • grupės sudarymas ir kompetencija;
  • taikymo srities apibrėžimas ir išskyrimai;
  • gamybos proceso srauto diagramos sudarymas ir patikrinimas;
  • maisto saugai svarbių rizikos veiksnių analizė;
  • kokybei svarbios rizikos, defektai, kurie svarbūs vartotojui (gerosios gairės);
  • kontrolės priemonės ir jų kategorijos;
  • kontrolės taškų planas;
  • sistemos patikrinimas.
12.00 – 13.00

Pietų pertrauka.

13.00 - 14.30

Produktų saugos ir kokybės valdymas:

  • Trumpai apie dokumentų ir įrašų valdymą (dokumentų sąrašas, tipiniai BRCGS packaging įrašai);
  • Specifikacijos, kokybės atitikties deklaracijos ir migracijos tyrimų protokolai, techniniai duomenų lapai;
  • Nauji teisiniai reikalavimai tyrimams ir terpėms;
  • Specifikacijų valdymo sistema;
  • Vidinių auditų programa, planas, atlikimas, dokumentai;
  • Higienos inspekcijos;
  • Neatitiktys, koregavimo ir korekciniai veiksmai, esminės priežasties analizė (pavyzdys);
  • Tiekėjų patvirtinimas priklausomai nuo rizikos grupės ir veiklos monitoringas, tiekėjų sąrašai, tiekėjų atsekamumo sistemos išbandymas;
  • Falsifikavimo analizė ir priemonių planas bei įgyvendinimas;
  • Subrangovų veiklos valdymas (patvirtinimas, veiklos monitoringas);
  • Paslaugų teikėjų patvirtinimas;
  • Atsekamumo sistema ir išbandymas (masės ir kiekio balansas);
  • Skundų valdymas;
  • Atšaukimas ir paėmimas iš rinkos (pirkėjų sąrašai, išbandymas, kaip tai reikėtų atlikti).

Įmonės standartai:

  • Reikalavimai infrastruktūrai – aplinka, teritorija, pastatai, judėjimo srautai, komunalinės paslaugos, įrengimai ir eksploatacija;
  • Apsauga (grėsmių įvertinimo planas, jautrios vietos, priemonės);
  • Remonto planai ir įgyvendinimas, neplaniniai remontai;
  • Higiena ir jos reikalavimai;
  • Taršos svetimkūniais prevencija ir priemonės;
  • Atliekų tvarkymas;
  • Kenkėjų valdymas.
14.30 – 14.45

Kavos pertraukėlė.

14.45 – 16.00

Produkto ir proceso kontrolė:

  • Naujo produkto kūrimas ir įteisinimas;
  • Spaudos ir pakuotės kontrolė;
  • Gamybos proceso kontrolė ir galimi kontrolės parametrai;
  • Reikalavimai nuolatinės kontrolės įrenginių testavimui gamybos eigoje;
  • Gamybos linijos paruošimas sekančiai gamybai, įrašai;
  • Matavimo prietaisų kontrolė;
  • Produkto laboratorinė kontrolė ir tyrimų planai;
  • Neatitiktinio produkto kontrolė;
  • Priimamų prekių kontrolė, parametrai ir įrašai;
  • Sandėliavimas ir jo reikalavimai (dažniausios neatitiktys);
  • Pakrovimas ir transportavimas (sutartys, priedai prie sutarčių, pervežimo užsakymai).

Personalas:

  • Mokymų planavimas ir kompetencijos palaikymas, įvertinimas;
  • Personalo higiena, akcentai;
  • Buitinės patalpos ir jų būklė;
  • Sveikatos būklės kontrolė;
  • Apsauginiai drabužiai.

Prekyba ne įmonėje pagamintais produktais – išskirtiniai reikalavimai tiekėjų patvirtinimui, veiklos monitoringui, perkamos produkcijos kontrolei ir tyrimams.

16.00 – 16.15

Klausimai, diskusijos.

Žiniomis dalinasi
Marius Kaziliūnas
UAB „Maisto saugos biuras“ direktorius, auditorius.
Kaina
Kaina:
159 eur. vienam dalyviui.
Kaina*:
*149 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki vasario 15 d.
Kaina**:
**129 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

REGISTRACIJA VYKDOMA IKI kovo 19 d.

Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

Informacija apie seminarą:
Projektų vadovas
Alvinas Dūdėnas
+370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.