25
Lap.
2021
Registruotis

BRC Visuotinio standarto pakavimo medžiagoms 6 versijos reikalavimai, pagrindiniai pakeitimai, papildymai, patikslinimai

Programa

09:30 - 10:00

Dalyvių prisijungimas.

10:00 - 10:30

Įžanga. Naujovės standartizacijoje ir sertifikaciniuose audituose.
Trumpa standarto apžvalga – standarto pripažinimas, stipriosios, silpnosios pusės, neplaniniai auditai.

10:30 - 12:00

Vadovybės įsipareigojimai:

  • produktų saugos ir kokybės kultūros sukūrimas (pavyzdys);
  • pamatuojami pakuotės saugos, kokybės tikslai (pavyzdys);
  • BRCGC sertifikacinio audito planavimas;
  • Vadovybinė vertinamoji analizė (aptarimas);

Pavojų ir rizikos veiksnių valdymo sistema:

  • grupės sudarymas ir kompetencija;
  • taikymo srities apibrėžimas ir išskyrimai;
  • gamybos proceso srauto diagramos sudarymas ir patikrinimas (pavyzdys);
  • maisto saugai svarbių rizikos veiksnių analizė (keletas pavyzdžių);
  • kokybei svarbios rizikos, defektai, kurie svarbūs vartotojui (gerosios gairės);
  • kontrolės priemonės ir jų kategorijos;
  • kontrolės taškų planas;
  • sistemos patikrinimas (protokolo pavyzdys)

12:00 - 13:00

Pertrauka.

13:00 - 14:30

Produktų saugos ir kokybės valdymas:

  • Trumpai apie dokumentų ir įrašų valdymą (dokumentų sąrašas, tipiniai BRCGS packaging įrašai);
  • Specifikacijos, kokybės atitikties deklaracijos ir migracijos tyrimų protokolai, techniniai duomenų lapai;
  • Nauji teisiniai reikalavimai tyrimams ir terpėms;
  • Specifikacijų valdymo sistema;
  • Vidinių auditų programa, planas (pavyzdys), atlikimas, dokumentai;
  • Higienos inspekcijos;
  • Neatitiktys, koregavimo ir korekciniai veiksmai, esminės priežasties analizė (pavyzdys);
  • Tiekėjų patvirtinimas priklausomai nuo rizikos grupės ir veiklos monitoringas, tiekėjų sąrašai, tiekėjų atsekamumo sistemos išbandymas (pavyzdys);
  • Falsifikavimo analizė (pavyzdžiai) ir priemonių planas bei įgyvendinimas;
  • Subrangovų veiklos valdymas (patvirtinimas, veiklos monitoringas);
  • Paslaugų teikėjų patvirtinimas;
  • Atsekamumo sistema ir išbandymas (masės ir kiekio balansas);
  • Skundų valdymas;
  • Atšaukimas ir paėmimas iš rinkos (pirkėjų sąrašai, išbandymas, kaip tai reikėtų atlikti).


Įmonės standartai:

  • Reikalavimai infrastruktūrai – aplinka, teritorija, pastatai, judėjimo srautai, komunalinės paslaugos, įrengimai ir eksploatacija;
  • Apsauga (grėsmių įvertinimo planas, jautrios vietos, priemonės);
  • Remonto planai ir įgyvendinimas, neplaniniai remontai;
  • Higiena ir jos reikalavimai;
  • Taršos svetimkūniais prevencija ir priemonės;
  • Atliekų tvarkymas;
  • Kenkėjų valdymas.

14:30 - 14:45

Pertraukėlė.

14:45 - 16:00

Produkto ir proceso kontrolė:

  • Naujo produkto kūrimas ir įteisinimas (veikla, protokolo pavyzdys);
  • Spaudos ir pakuotės kontrolė;
  • Gamybos proceso kontrolė ir galimi kontrolės parametrai; Reikalavimai nuolatinės kontrolės įrenginių testavimui gamybos eigoje;
  • Gamybos linijos paruošimas sekančiai gamybai, įrašai;
  • Matavimo prietaisų kontrolė;
  • Produkto laboratorinė kontrolė ir tyrimų planai;
  • Neatitiktinio produkto kontrolė;
  • Priimamų prekių kontrolė, parametrai ir įrašai;
  • Sandėliavimas ir jo reikalavimai (dažniausios neatitiktys);
  • Pakrovimas ir transportavimas (sutartys, priedai prie sutarčių, pervežimo užsakymai);


Personalas:

  • Mokymų planavimas ir kompetencijos palaikymas, įvertinimas;
  • Personalo higiena, akcentai;
  • Buitinės patalpos ir jų būklė;
  • Sveikatos būklės kontrolė;
  • Apsauginiai drabužiai.


Prekyba ne įmonėje pagamintais produktais – išskirtiniai reikalavimai tiekėjų patvirtinimui, veiklos monitoringui, perkamos produkcijos kontrolei ir tyrimams.

16:00 - 16:15

Klausimai, diskusijos.

Kaina

Kaina:

139 eur. vienam dalyviui.

Kaina*:

*129 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki spalio 29 d.

Kaina**:

**129 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių
iš tos pačios įmonės/įstaigos.

Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Registruotis

Įmonės informacija

Dalyvio informacija

Komentarai

Papildoma informacija:

Turite klausimų?

  • +370 600 17825

REGISTRACIJA VYKDOMA IKI lapkričio 23 d.

Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

Informacija apie seminarą:
Vyr. pardavimų vadybininkas
Alvinas Dūdėnas
+370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu: info@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

Kiti mokymai

Partneriai