Statybos ir projektavimo veikloje kylančių problemų identifikavimo būdai, efektyvios priemonės joms šalinti (LEAN 5 KODĖL metodo taikymas)
Pažymime, jog po mokymų dalyviams bus išduodami kvalifikacijos tobulinimą patvirtinantys pažymėjimai, nurodant VšĮ Statybos sektoriaus vystymo agentūros mokymo programai suteiktą žymenį M-186-24-TSIA. Kvalifikacijos tobulinimo valandos užskaitomos gyvenamųjų ir negyvenamųjų pastatų, susisiekimo komunikacijų, inžinerinių tinklų, hidrotechnikos statinių, kitų inžinerinių statinių: YSPV, YSPVPV, YSSV, YSSTPV, NSPV, NSPVPV, NSSV, NSSTPV.
Mokymų tikslas:
- surasti esmines projektavimo arba statybos metu įvykusių klaidų, defektų ir kitų problemų atsiradimo priežastis;
- pagal nustatytas priežastis numatyti veiksmus ir/arba priemones, kad problemos nesikartotų.
Planuojamas rezultatas:
Dalyviai moka:
- atskirti simptomus, problemas ir pasekmes;
- trumpai ir tiksliai apibrėžti problemą;
- praktiškai 5 KODĖL metodu atlikti problemos esminių priežasčių analizę;
- parinkti efektyvias priemones (veiksmus), kad problema būtų pašalinta ir nesikartotų.
Sėkmingai praktikoje taikant mokymuose išmoktą metodiką mažėja pasikartojančių defektų, klaidų ir kitų problemų skaičius todėl greičiau įvykdomi darbai, mažėja švaistymai dėl klaidų arba defektų taisymo.
Dalyvių prisijungimas.
Metodo tikslai;
Švaistymai su kuriais susiduriame veikloje.
Pertraukėlė.
Simptomų, problemų ir pasekmių nustatymas;
Problemos analizė 5 KODĖL metodu, priežasčių nustatymas ir priemonių parinkimas.
Pertrauka.
Praktinė pasirinktos problemos analizė.
Pertraukėlė.
Praktinė pasirinktos problemos analizė, diskusija, testas.

REGISTRACIJA VYKDOMA IKI sausio 20 d.
Mokymų dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).
Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).
Informacija apie mokymus:
+370 696 80906, ricardas@avgo.lt
Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti mokymų programą.
Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktas. Vėliau pinigai negrąžinami.