Viešųjų paslaugų kokybės valdymas: praktiniai įrankiai diegimui ir nuolatiniam tobulinimui, pasitenkinimo matavimo metodai, sertifikavimo procesas
Mokymų tikslas:
- Suteikti dalyviams žinias bei aptarti praktinius įrankius, leidžiančius sukurti, įdiegti ir nuolat tobulinti paslaugų kokybės valdymo sistemas bei pasirengti sertifikavimo ir auditų procesams.
Mokymų nauda dalyviams:
- Sužinosite apie SERVQUAL, BVM ir EFQM modelius, kurie padės mažinti atotrūkį tarp klientų lūkesčių ir realaus paslaugos patyrimo;
- Suprasite ISO 9001 standarto reikalavimus, sužinosite kaip diegti standartą neapkraunant organizacijos pertekliniu biurokratizmu;
- Gebėsite pasirinkti tinkamus paslaugų kokybės rodiklius, grįsti sprendimus duomenimis;
- Sužinosite apie įrankius koreguojamiesiems ir prevenciniams veiksmams, kurie padeda sistemingai mažinti klaidas ir skundus;
- Aptarsime kaip įtraukti komandas ir suinteresuotas šalis į kokybės gerinimo procesą.
Dalyvių prisijungimas.
Kas yra ISO 9001 ir kam jis taikomas
Sertifikavimo nauda paslaugas viešojo sektoriaus organizacijoms;
ISO 9001:2015 pagrindiniai principai (pvz., klientų orientacija, lyderystė, procesinis požiūris);
ISO 9001:2015 standarto reikalavimai ir pasirengimo etapas.
Pertraukėlė.
SERVQUAL modelis ir penki paslaugų kokybės veiksniai (Patikimumas, Reagavimas, Kompetencija, Empatija, Fizinė aplinka);
Kaip SERVQUAL modelis naudojamas paslaugų kokybei vertinti?
Klientų pasitenkinimo matavimo metodai ir grįžtamojo ryšio valdymas;
Klientų pasitenkinimo apklausos, net promoter score (NPS) naudojimas, grįžtamojo ryšio analizė ir taikymas veiklai tobulinti.
Pertrauka.
BVM ir EFQM modeliai;
Sertifikavimo procesas:
- Vidaus auditas;
- Vadybos vertinimas;
- Sertifikavimo auditas (I ir II etapai).

REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gruodžio 4 d.
Mokymų dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).
Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).
Informacija apie mokymus:
+370 696 80906, ricardas@avgo.lt.
Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti mokymų programą.
Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Vėliau pinigai negrąžinami.