Viešųjų paslaugų kokybės valdymas: praktiniai įrankiai diegimui ir nuolatiniam tobulinimui, pasitenkinimo matavimo metodai, sertifikavimo procesas

Vieta:

Nuotoliniai mokymai

Data:

2025-12-05

Trukmė:

6 akad. val.

Kaina:

99-129 €

    Registracija į seminarą

    Įmonės informacija

    Dalyvio informacija

    Komentarai

    Mokymų tikslas:

    • Suteikti dalyviams žinias bei aptarti praktinius įrankius, leidžiančius sukurti, įdiegti ir nuolat tobulinti paslaugų kokybės valdymo sistemas bei pasirengti sertifikavimo ir auditų procesams.

    Mokymų nauda dalyviams:

    • Sužinosite apie SERVQUAL, BVM ir EFQM modelius, kurie padės mažinti atotrūkį tarp klientų lūkesčių ir realaus paslaugos patyrimo;
    • Suprasite ISO 9001 standarto reikalavimus, sužinosite kaip diegti standartą neapkraunant organizacijos pertekliniu biurokratizmu;
    • Gebėsite pasirinkti tinkamus paslaugų kokybės rodiklius, grįsti sprendimus duomenimis;
    • Sužinosite apie įrankius koreguojamiesiems ir prevenciniams veiksmams, kurie padeda sistemingai mažinti klaidas ir skundus;
    • Aptarsime kaip įtraukti komandas ir suinteresuotas šalis į kokybės gerinimo procesą.
    Programa
    Programa
    08:45 - 09:00

    Dalyvių prisijungimas.

    09:00 - 10:30

    Kas yra ISO 9001 ir kam jis taikomas

    Sertifikavimo nauda paslaugas viešojo sektoriaus organizacijoms;

    ISO 9001:2015 pagrindiniai principai (pvz., klientų orientacija, lyderystė, procesinis požiūris);

    ISO 9001:2015 standarto reikalavimai ir pasirengimo etapas.

    10:30 - 10:45

    Pertraukėlė.

    10:45 - 12:15

    SERVQUAL modelis ir penki paslaugų kokybės veiksniai (Patikimumas, Reagavimas, Kompetencija, Empatija, Fizinė aplinka);

    Kaip SERVQUAL modelis naudojamas paslaugų kokybei vertinti?

    Klientų pasitenkinimo matavimo metodai ir grįžtamojo ryšio valdymas;

    Klientų pasitenkinimo apklausos, net promoter score (NPS) naudojimas, grįžtamojo ryšio analizė ir taikymas veiklai tobulinti.

    12:15 - 13:00

    Pertrauka.

    13:00 - 14:30

    BVM ir EFQM modeliai;

    Sertifikavimo procesas:

    • Vidaus auditas;
    • Vadybos vertinimas;
    • Sertifikavimo auditas (I ir II etapai).
    Žiniomis dalinasi
    Dr. Ieva Adomaitytė-Subačienė
    Sertifikuota IPMA C projektų vadovė Valdymo inovacijų agentūros įkūrėja ir vadovė, Vilniaus universiteto dėstytoja, mokymų trenerė. Mokymo, inovacijų, tyrimų projektų vadovė, vadovavimo projektams patirtis nuo 2004 m. Ieva yra viena iš dviejų Lietuvoje sertifikuotų Tarptautinės projektų valdymo asociacijos projektų meistriškumo teisėja (IPMA Project Excellence), 2020 ir 2021 metais vertino geriausius pasaulio projektus ir dalyvavo tarptautinės komisijos veikloje https://awards.ipma.world/
    Kaina
    Kaina:
    129 eur. vienam dalyviui.
    Kaina*:
    *109 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki lapkričio 21 d.
    Kaina**:
    **99 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įstaigos.
    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
    Papildoma informacija

    REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gruodžio 4 d.

    Mokymų dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

    Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

    Informacija apie mokymus:

    +370 696 80906, ricardas@avgo.lt.

    Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti mokymų programą.

    Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Vėliau pinigai negrąžinami.