Atrankos pokalbio vedimas. Tinkamas kandidatas tinkamoje pozicijoje

Vieta:

Bet kuris miestas

Kliento pasirinktoje vietoje
Data:

Trukmė:

08:30 - 16:30 8 akad. val.

Kaina:

Derinama individualiai

    Registracija į seminarą

    Įmonės informacija

    Dalyvio informacija

    Komentarai

    Mokymų tikslas – ugdyti atrankos pokalbio vedimo įgūdžius, technikas ir metodikas.

    Kiekvienas mokymų dalyvis:

    • Supras ir mokės, kaip tinkamai išskirti ir apibrėžti atrankos kriterijus /kompetencijas, pasirinkti efektyvias ir patikimas vertinimo metodikas.
    • Mokės suformuluoti ir parengti tinkamus klausimus ir praktines užduotis nustatytoms kompetencijoms.
    • Praktiškai pabandys pravesti atrankos pokalbį, siekiant įvertinti turimas kompetencijas – nuo pradžios, atrankos tikslų formulavimo, iki užbaigimo.
    • Praktiškai mokysis valdyti pokalbio procesą: mokės aktyviai klausinėti, klausytis, patikslinti kandidato atsakymus, esant poreikiui – kandidatą nutraukti, gauti konkrečius kandidato atsakymus, atitinkančius nustatytas kompetencijas ir klausimus.
    • Turės praktinius klausimų ir praktinių užduočių pateikimo įgūdžius.
    • Mokysis įvertinti pateiktus kandidatų atsakymus.
    • Mokės sudaryti tinkamus atrankos pokalbio gidus.
    • Prie dalomosios medžiagos gaus praktinių pavyzdžių priedą – atrankos pokalbio formą, atrankos kriterijų/kompetencijų apibrėžimo, elgesio skalių apibūdinimų pavyzdžius.
    Programa
    Programa
    08:30 - 09:00

    Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

    09:00 - 10:30

    I dalis. Šiuolaikinė darbuotojų pasirinkimo situacija, pasirinkimo metodai:

    • Diskusija: kaip vyksta atrankos procesas Jūsų organizacijoje? Su kokiais iššūkiais susiduriate?
    • Atrankos pokalbio paskirtis ir tikslas
    • Kokie veiksniai lemia tinkamo kandidato pasirinkimo sėkmę?
    • Pasirinkimo metodai. Kaip tinkamai ir kokiu būdu kandidatus įvertinti? Kuris vertinimo metodas efektyviausias, greičiausias, tiksliausias?
    • Sėkmingos atrankų vykdymo praktikos tiek ES šalyse, JAV ir Lietuvoje, veiksniai ir pavyzdžiai.

    Pasiruošimas pokalbiui. Atrankos kriterijų apibrėžimas.

     

    • Atrankos kriterijų išskyrimas. Kaip ir kokius pasirinkti sėkmės faktorius, reikiamas kompetencijas gero darbo atlikimui?. Kaip atlikti darbo ir organizacinės kultūros analizę?
    • Sėkmės faktorių nustatymas – sėkmingos atrankos pagrindas: sėkmės faktorių apibrėžimas, vienodų vertinimo principų, metodų nustatymas.
    • Kiek kompetencijų vertinti pokalbio metu? Kiek jų vertinimui skirti laiko?
    10:30 - 10:45

    Kavos petraukėlė.

    10:45 - 12:15

    II dalis. Atrankos pokalbio turinys: atrankos pokalbio klausimų ir praktinių užduočių suformavimas ir vertinimas:

     

    • Kaip sužinoti ar pretendentas atitinka atrankos kriterijus? Kompetencijų, sėkmės faktorių įvertinimas.
    • Kompetencijos matavimo vienetas – “matomas elgesys”. Kaip jį „išprovokuoti ir išmatuoti“?
    • Klausimų tipai, formulavimo principai ir pavyzdžiai.
    • Pagrindiniai interviu klausimai apie elgesį. Pateikiami klausimų formulavimo ir praktinių užduočių pavyzdžiai.
    • Praktinių užduočių sudarymo principai. Praktinių užduočių pobūdis ir tipai. Pateikiami pavyzdžiai.
    • Kaip ir ką sakyti pokalbio įvado metu?
    • Kaip užtikrinti vienodą atrankos kriterijų ir pateikiamų klausimų
    • visų vertinančių asmenų suvokimą?
    • Pretendentų atsakymų į klausimus ir praktinių užduočių įvykdymo vertinimas. Vertinimo skalės. Jų pavydžiai. Kaip jas parengti? Kaip vertinti?
    • Preliminaraus atrankos pokalbio protokolo parengimas.
    12:15 - 13:15

    Pietūs.

    13:15 - 14:45

    III dalis. Atrankos pokalbio valdymas:

     

    • Pokalbio procesas. Pokalbio tipo pasirinkimas.
    • Standartizuotas ar laisvas atrankos pokalbis? Kas efektyviau?
    • Kaip tinkamai formuluoti klausimus Ir kiek jų užduoti?
    • Kaip stabdyti “plepų” ir “abstraktų” kandidatą? Kaip prakalbinti “tylenį“? Aktyvaus klausymo technikos.
    • „Piltuvėlio principas“
    • Dažniausios klausytojo / kalbėtojo klaidos.
    • Atrankos komisijos narių elgesys atrankos pokalbio metu.
    14:45 - 15:00

    Kavos pertraukėlė.

    15:00 - 16:30

    IV dalis. Veiksmai po pokalbio:

     

    • Pokalbio rezultatų vertinimo analizė ir apibendrinimas.
    • Sprendimo dėl kandidato tinkamumo priėmimas.
    • Kandidato informavimas apie pokalbio rezultatus.
    • Neteisingo vertinimo priežastys.
    Žiniomis dalinasi
    Aistė Mažeikienė
    Organizacijų psichologė, konsultantė - praktikė. Konsultuoja organizacijas nuo 1999 metų: veda mokymus, įdiegia darbuotojų vertinimo sistemą įmonėse. Veda mokymus bendradarbiavimo su „sunkiais“ klientais, vadovavimo, pardavimų, klientų aptarnavimo, komunikacijos, viešo kalbėjimo temomis. Nustato atrankos ir mokymosi poreikius, sudaro tęstinius mokymosi planus. Turi 9 metų patirtį specialistų ir vadovų atrankoje bei „galvų medžioklėje“, kompetencijų vertinime. Šalia intensyvios mokymų patirties, Kazimiero Simonavičiaus universitete dėsto „Vadovavimo psichologiją“, „Privačios detektyvinės veiklos psichologiją“, “Teisės psichologiją“, “Socialinę psichologiją“, „Kūrybinės gyvensenos komunikaciją“ bei „Verslo derybas“. 16 metų veda praktinius seminarus ir teikia konsultacijas (vidutiniškai 120 seminarų po 8 akad. valandas per metus). Aistės straipsniai organizacijų bei taikomosios psichologijos tematika publikuojami verslo, mokslo ir populiariuose leidiniuose (1999-2016). 2011 m. VGTU išleistas vadovėlis “Verslo derybos“.
    Kaina
    Kaina:
    Derinama individualiai
    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
    Papildoma informacija

    Informacija apie mokymus:

    +370 601 93329, info@avgo.lt.