Efektyvi komunikacija organizacijoje: kaip pagerinti tarpusavio ir organizacinę komunikaciją?

Vieta:

Bet kuris miestas

Kliento pasirinktoje vietoje
Data:

Trukmė:

08:30 - 16:30 8 akad. val.

Kaina:

Derinama individualiai

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Tikslas – ugdyti efektyviam bendravimui reikalingas kompetencijas, reikšmingas įvairiose valdymo situacijose: susirinkimuose, posėdžiuose, derybose, pokalbiuose apie darbo kokybę ir pan.

Kiekvienas mokymų dalyvis:

  • Sužinos, kaip susikalbėti korektiškai, tiksliai ir efektyviai abiem pusėms – tiek, kalbėtojui, tiek klausytojui.
  • Įgys klausymo, dialogo valdymo, informacijos pateikimo ir išgavimo bei supratimo įgūdžių.
  • Įvaldys sudėtingų situacijų valdymo įgūdžius: mokės konstruktyviai elgtis sudėtingose bendravimo situacijose: spręsti konfliktus, atsakyti į nepagrįstas pretenzijas, priimti kritiką.
  • Susidarys komunikacijos gerinimo „priemonių krepšelį“.
Programa
Programa
08:30 - 09:00

Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

09:00 - 10:30

I dalis. Kas yra bendravimas?

  • Kodėl sugebėjimas bendrauti yra toks svarbus?
  • Kuo ypatinga žmonių komunikacija?
  • Bendravimo funkcijos ir tikslai.
  • Bendravimas, kaip pasikeitimas informacija (komunikacija).
10:30 - 10:45

Kavos petraukėlė.

10:45 - 12:15

II dalis. Tarpasmeninė komunikacija.

  • Tarpasmeninės komunikacijos esmė.
  • Tipiškos komunikacijos klaidos.
  • Trukdžiai bendravimo procese. Kada visai neverta bendrauti?
  • Kaip kalbėti, kaip tiksliai perduoti norimą informaciją? Kokias klaidas daro kalbėtojas ir kaip jų išvengti? Komunikacijos testas kalbėtojui.
  • Kaip teisingai suvokti ir suprasti informaciją? Kokias klaidas daro klausytojas? Kaip jų išvengti?
  • Bendravimo kanalai: žodinė, balsinė ir nežodinė komunikacija (kūno kalba). Kaip ir kokiu bendravimo kanalu sustiprinti norimą poveikį, padaryti įspūdį. Kaip valdyti savo kūną, balsą bei “recenzuoti” kalbos turinį? Poveikio piramidė.
12:15 - 13:15

Pietūs.

13:15 - 14:45

III dalis. Vadovo, darbuotojo gebėjimas išklausyti valdyti dialogą.

  • Dialogo tipo pasirinkimas. Kiek būti aktyviam dialoge?
  • Aktyvaus klausymo metodai.
  • Klausimų uždavimo technikos.
  • Pozityvi ir negatyvi kalba. Pozityvus mąstymas.
  • Kaip tinkamai suteikti ir priimti grįžtamąjį ryšį?
  • Kaip tinkamai atsakyti į netikėtus klausimus, pretenzijas, kritiką ir manipuliaciją?
14:45 - 15:00

Kavos pertraukėlė.

15:00 - 16:30

IV Dalis. Sudėtingų situacijų ir santykių valdymas.

  • Konfliktų prevencija: pagarbos kolegoms, klientams ir savigarbos sau išlaikymas, lygiaverčių santykių kūrimas. Kaip balansuoti tarp savigarbos ir gero santykio išlaikymo?
  • Savo bei kitų emocijų ir neproduktyvaus elgesio valdymas. Kokias darome mąstymo klaidas? Kaip jas įveikti?
  • Konstruktyvūs veiksmai konfliktinėje situacijoje. Konfliktų sprendimo modelis.
  • Kaltinimo situacijos. Pokalbio valdymo praktika:
  • Bendrieji principai bendraujant su nepagrįstus reikalavimus keliančiais asmenimis;
  • Kaip reikėtų elgtis, kai girdite pretenzijas, kurias galima patenkinti;
  • Kaip nustatyti ribas, pasakyti “ne“;
  • Kaip elgtis padarius klaidą. “Gaisro gesinimas”;
  • Kaip „atremti“ asmeniškai, organizacijai bei paslaugoms adresuojamas pretenzijas, išsisukinėjimą? Praktinė užduotis: „Karšta ugnis“.

Komunikacija organizacijoje:

  • Vertikali komunikacija. Kokiu tikslu ir kokia informacija turi būti perduodama žemyn/aukštyn.
  • Koks vadovo vaidmuo perduodant informaciją?
  • Tyrimai ir rekomendacijos, kaip užtikrinti tinkamą vertikalios komunikacijos judėjimą organizacijoje.
  • Horizontali komunikacija. Su jos judėjimu susijusios problemos, dažnos klaidos.
  • Diskusijų / susirinkimų valdymas. Koks elgesys grupėje stabdo ir kuria bendradarbiavimą grupėje?
  • Kaip padidinti susirinkimų produktyvumą? Susirinkimų rūšys ir būtinos procedūros.
  • Komunikacijos organizacijoje gerinimo „piemonių krepšelio“ sudarymas. Praktiniai kitų organizacijų pavyzdžiai.
Kaina
Kaina:
Derinama individualiai
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

Informacija apie mokymus:

+370 601 93329, info@avgo.lt.