Efektyvi komunikacija organizacijoje: kaip pagerinti tarpusavio ir organizacinę komunikaciją?

Vieta:

Bet kuris miestas

Kliento pasirinktoje vietoje
Data:

Trukmė:

08:30 - 16:30 8 akad. val.

Kaina:

Derinama individualiai

    Registracija į seminarą

    Įmonės informacija

    Dalyvio informacija

    Komentarai

    Tikslas – ugdyti efektyviam bendravimui reikalingas kompetencijas, reikšmingas įvairiose valdymo situacijose: susirinkimuose, posėdžiuose, derybose, pokalbiuose apie darbo kokybę ir pan.

    Kiekvienas mokymų dalyvis:

    • Sužinos, kaip susikalbėti korektiškai, tiksliai ir efektyviai abiem pusėms – tiek, kalbėtojui, tiek klausytojui.
    • Įgys klausymo, dialogo valdymo, informacijos pateikimo ir išgavimo bei supratimo įgūdžių.
    • Įvaldys sudėtingų situacijų valdymo įgūdžius: mokės konstruktyviai elgtis sudėtingose bendravimo situacijose: spręsti konfliktus, atsakyti į nepagrįstas pretenzijas, priimti kritiką.
    • Susidarys komunikacijos gerinimo „priemonių krepšelį“.
    Programa
    Programa
    08:30 - 09:00

    Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

    09:00 - 10:30

    I dalis. Kas yra bendravimas?

    • Kodėl sugebėjimas bendrauti yra toks svarbus?
    • Kuo ypatinga žmonių komunikacija?
    • Bendravimo funkcijos ir tikslai.
    • Bendravimas, kaip pasikeitimas informacija (komunikacija).
    10:30 - 10:45

    Kavos petraukėlė.

    10:45 - 12:15

    II dalis. Tarpasmeninė komunikacija.

    • Tarpasmeninės komunikacijos esmė.
    • Tipiškos komunikacijos klaidos.
    • Trukdžiai bendravimo procese. Kada visai neverta bendrauti?
    • Kaip kalbėti, kaip tiksliai perduoti norimą informaciją? Kokias klaidas daro kalbėtojas ir kaip jų išvengti? Komunikacijos testas kalbėtojui.
    • Kaip teisingai suvokti ir suprasti informaciją? Kokias klaidas daro klausytojas? Kaip jų išvengti?
    • Bendravimo kanalai: žodinė, balsinė ir nežodinė komunikacija (kūno kalba). Kaip ir kokiu bendravimo kanalu sustiprinti norimą poveikį, padaryti įspūdį. Kaip valdyti savo kūną, balsą bei “recenzuoti” kalbos turinį? Poveikio piramidė.
    12:15 - 13:15

    Pietūs.

    13:15 - 14:45

    III dalis. Vadovo, darbuotojo gebėjimas išklausyti valdyti dialogą.

    • Dialogo tipo pasirinkimas. Kiek būti aktyviam dialoge?
    • Aktyvaus klausymo metodai.
    • Klausimų uždavimo technikos.
    • Pozityvi ir negatyvi kalba. Pozityvus mąstymas.
    • Kaip tinkamai suteikti ir priimti grįžtamąjį ryšį?
    • Kaip tinkamai atsakyti į netikėtus klausimus, pretenzijas, kritiką ir manipuliaciją?
    14:45 - 15:00

    Kavos pertraukėlė.

    15:00 - 16:30

    IV Dalis. Sudėtingų situacijų ir santykių valdymas.

    • Konfliktų prevencija: pagarbos kolegoms, klientams ir savigarbos sau išlaikymas, lygiaverčių santykių kūrimas. Kaip balansuoti tarp savigarbos ir gero santykio išlaikymo?
    • Savo bei kitų emocijų ir neproduktyvaus elgesio valdymas. Kokias darome mąstymo klaidas? Kaip jas įveikti?
    • Konstruktyvūs veiksmai konfliktinėje situacijoje. Konfliktų sprendimo modelis.
    • Kaltinimo situacijos. Pokalbio valdymo praktika:
    • Bendrieji principai bendraujant su nepagrįstus reikalavimus keliančiais asmenimis;
    • Kaip reikėtų elgtis, kai girdite pretenzijas, kurias galima patenkinti;
    • Kaip nustatyti ribas, pasakyti “ne“;
    • Kaip elgtis padarius klaidą. “Gaisro gesinimas”;
    • Kaip „atremti“ asmeniškai, organizacijai bei paslaugoms adresuojamas pretenzijas, išsisukinėjimą? Praktinė užduotis: „Karšta ugnis“.

    Komunikacija organizacijoje:

    • Vertikali komunikacija. Kokiu tikslu ir kokia informacija turi būti perduodama žemyn/aukštyn.
    • Koks vadovo vaidmuo perduodant informaciją?
    • Tyrimai ir rekomendacijos, kaip užtikrinti tinkamą vertikalios komunikacijos judėjimą organizacijoje.
    • Horizontali komunikacija. Su jos judėjimu susijusios problemos, dažnos klaidos.
    • Diskusijų / susirinkimų valdymas. Koks elgesys grupėje stabdo ir kuria bendradarbiavimą grupėje?
    • Kaip padidinti susirinkimų produktyvumą? Susirinkimų rūšys ir būtinos procedūros.
    • Komunikacijos organizacijoje gerinimo „piemonių krepšelio“ sudarymas. Praktiniai kitų organizacijų pavyzdžiai.
    Kaina
    Kaina:
    Derinama individualiai
    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
    Papildoma informacija

    Informacija apie mokymus:

    +370 601 93329, info@avgo.lt.