Praktiniai derybų įgūdžiai – kaip nepatekti į aklavietę?

Vieta:

Bet kuris miestas

Kliento pasirinktoje vietoje
Data:

Trukmė:

09:00 - 16:45 7 akad. val.

Kaina:

Derinama individualiai

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Įgyjami gebėjimai: Mokymų dalyviai mokės naudotis pasirengimo deryboms instrumentais. Žinos pagrindines derybų vedimo taisykles. Mokės taikyti emocijų valdymo metodus. Gebės efektyviai valdyti oponentus derybų metu. Žinos esminius bendravimo psichologinius aspektus.

Dėstymo metodai: Grupinis darbas. Praktinės užduotys. Kūrybinės interaktyvios užduotys komandose. Situacijų analizė ir sprendimai.

Programa
Programa
09:00 - 09:30

Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

09:30 - 11:00
  • Praktinių derybų klaidos ir sėkmės faktoriai;
  • pasiruošimo deryboms planai, tikslų formavimas, kainos ir kitų derybų verčių skaičiavimai;
  • Informacijos kanalai ir įtaka derybų tikslams;
  • derybų eigos planai;
  • pratimai.
11:00 - 11:15

Kavos pertraukėlė.

11:15 - 12:45
  • Derybų vedimas, derybų scenarijaus rengimas, pagrindinės derybų stadijos ir metodai kiekvienam žingsniui;
  • asmeninių savybių ugdymo pratimai derybų efektyvumui, emocijos ir logika, emocijų valdymo metodai;
  • sudėtingos derybų aklavietės ir sprendimai;
  • praktinių situacijų sprendimas.
12:45 - 13:30

Pietų pertrauka.

13:30 - 15:00
  • Oponento įtraukimas į derybas, klausimų formulavimo metodai ir apklausų schemos, įtikinamas kalbėjimas, argumentavimo metodai, atsakinėjimas į nepatogius klausimus;
  • pratimai ir grupinės užduotys.
15:00 - 15:15

Kavos pertraukėlė.

15:15 - 16:45
  • Principingos derybos;
  • 4 principai abipusei pergalei derybose;
  • suvokimas, emocijos ir bendravimas; interesai ir pozicijos; derybų galimybės; objektyvūs kriterijai ir jų panaudojimas;
  • praktinės situacijos.
Žiniomis dalinasi
Lektorius Darius Rupšlaukis
Derybų ir pardavimų konsultantas. Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995 m. Kūręs ir įgyvendinęs pardavimų ir klientų aptarnavimo sistemas Sankt Peterburge, Maskvoje, bei Lietuvoje. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Karlskrona, Erebru (Švedija) 1995; 1996 m., Maskva (Rusija) 1999 m., Briuselis (Belgija) 2006 m., Stambulas (Turkija) 2006 m.. Dalyvavęs kuriant pardavimų ir klientų aptarnavimo kokybės vadybos sistemas pagal ISO9001. Nuo 1999 m. skaito paskaitas, organizuoja seminarus derybų vedimo, klientų aptarnavimo, pardavimų organizavimo, pristatymų ir parodų pasirengimo, konfliktų sprendimo, komandų formavimo, tarptautinio bendradarbiavimo ir verslo etiketo temomis.
Kaina
Kaina:
Derinama individualiai
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

Informacija apie mokymus:

+370 601 93329, info@avgo.lt.