Atitikties ir atsakomybės valdymas Asmens sveikatos priežiūros įstaigose

Vieta:

Nuotolinis seminaras

Data:

2025-12-16

Trukmė:

4 akad. val.

Kaina:

109 - 129

    Registracija į seminarą

    Įmonės informacija

    Dalyvio informacija

    Komentarai

    Programa
    Programa
    08:45 - 09:00

    Dalyvių prisijungimas.

    09:00 - 10:30

    Personalo atsakomybę mažinantys ASPĮ veiklos dokumentai (reikalavimai sutartims, sutikimo formoms, chirurginių operacijų ir intervencinių procedūrų, anestezijos dokumentams);

    Ekstremalių situacijų valdymo planai (pagrindiniai reikalavimai, keliami sveikatos priežiūros įstaigų ekstremalių situacijų valdymo planams, ir pateiktos rekomendacijos, kaip šiuos planus rengti, kad jie ne tik atitiktų SAM nustatytą tvarką, bet ir realiai veiktų krizės metu);

    Valstybinio socialinio draudimo principai iš sveikatos priežiūros įstaigos perspektyvos: sutarčių su ligonių kasa sudarymas, įstaigų pareigos, sutarčių vertinimo aspektai, specialiosios sąlygos ir namų darbai prieš sudarymą.

    10:30 - 10:45

    Pertraukėlė.

    10:45 - 12:15

    Asmens duomenų apsauga Asmens sveikatos priežiūros įstaigose:

    Pagrindinės BDAR taikymo taisyklės sveikatos priežiūros įstaigų veikloje;

    Duomenų konfidencialumas, kaip užtikrinti?

    Dažniausios pacientų asmens duomenų tvarkymo klaidos;

    Kaip atpažinti ir suvaldyti duomenų saugumo pažeidimą?

    Žiniomis dalinasi
    Darius Paulikas
    advokatų kontoros WIDEN vyresnysis teisininkas, advokatas. Darius yra sukaupęs 10 metų patirtį gyvybės mokslų teisės srityje. Darius jums padės sprendžiant reguliacinius klausimus licencijuojant sveikatos priežiūros įstaigas ir vaistinių preparatų tiekėjus. Darius Jums padės sprendžiant reguliacinius klausimus licencijuojant sveikatos priežiūros įstaigas ir vaistinių preparatų tiekėjus, įvedant ir išlaikant produktus rinkoje ir kompensavimo sistemoje. Darius puikiai išmano iššūkius, su kuriais susiduria sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai ir farmacijos bendrovės – nuo reikalavimų, keliamų norint patekti į nacionalines kompensavimo sistemas iki klinikinių tyrimų sutarčių sudarymo, organizavimo ir vykdymo. Be kita ko, jis sėkmingai bendradarbiauja su įvairiomis farmacijos bendrovėmis, gydytojais ir pacientų organizacijomis teisėkūros iniciatyvų klausimais.
    Asta Macijauskienė
    advokatų kontoros WIDEN partnerė, intelektinės nuosavybės, duomenų apsaugos ir įmonių teisės ekspertė, sukaupusi 15 metų patirtį duomenų apsaugos, intelektinės nuosavybės, IT, vartotojų apsaugos ir sutarčių teisės srityse. Asta Jums padės visais jos specializacijos lauke kylančiais klausimais, nuo atitikties duomenų apsaugos reikalavimams užtikrinimo iki atstovavimo Jūsų interesams bei jų apsaugojimo teisinių ginčų metu. Astos patirtyje – sklandus sudėtingų, kelias jurisdikcijas apimančių duomenų apsaugos projektų koordinavimas, sėkmingas didelio masto duomenų saugumo pažeidimų suvaldymas bei poveikio duomenų apsaugai vertinimai, susiję su dirbtiniu intelektu grindžiamais programinės įrangos sprendimais. Be kita ko, klientams ji atstovauja įvairiuose ginčuose, įskaitant ginčus programinės įrangos ir prekės ženklių klausimais. Taip pat ji – Lietuvos advokatūros Intelektinės nuosavybės teisės komiteto, jungiančio pirmaujančius intelektinės nuosavybės srityje dirbančius specialistus, narė.Stiprioji Astos pusė yra ilgametė patirtis atstovaujant klientus priežiūros institucijose, suvaldant didelio masto duomenų saugumo pažeidimus, užtikrinant duomenų apsaugos reguliavimo atitiktį didelėse tarptautinėse įmonių grupėse, atstovaujant klientus ginčuose dėl intelektinės nuosavybės. Taip pat advokatė turi didelį įdirbį konsultuojant klientus tarptautiniuose sandoriuose, atstovaujant verslo subjektus ginčuose dėl klaidinančios reklamos, vartotojų teisių pažeidimų. Dėl subtilaus ir praktiško požiūrio į problemų sprendimą Asta yra vertinama klientų, kurių veikla apima lojalumo programas, darbuotojų stebėseną, pokalbių įrašymą, vaizdo stebėjimą, vaikų asmens duomenų tvarkymą dideliu mastu. Patirtis, įgyta konsultuojant klientus, veikiančius specialiuose verslo sektoriuose, tokiuose kaip bankai, elektroninė prekyba, IT, viešbučių verslas, laisvalaikio paslaugos dideliam skaičiui vartotojų, kelia klientams pagrįstą pasitikėjimą dėl advokatės paslaugų kokybės.
    Kaina
    Kaina:
    129 eur. vienam dalyviui.
    Kaina:*
    *109 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki lapkričio 28 d.
    Kaina:**
    *99 Eur. užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įstaigos.
    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
    Papildoma informacija

    REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gruodžio 15 d.

    Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

    Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

    Informacija apie seminarą:
    +370 696 80906, ricardas@avgo.lt.

    Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

    Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

    Viešojo administravimo subjektų veiklos ypatumai, 2026 m. įsigaliosiantys VAĮ pakeitimai bei aktuali teismų praktika

    Vieta:

    Nuotolinis seminaras

    Data:

    2025-12-11

    Trukmė:

    5 akad. val.

    Kaina:

    109 - 129

      Registracija į seminarą

      Įmonės informacija

      Dalyvio informacija

      Komentarai

      Tikslas

      • gilinti ir atnaujinti tarnautojų, pareigūnų žinias viešojo administravimo srityje, supažindinti su aktualia teismų praktika bei 2026 m. įsigaliosiančiais pakeitimais.

      Uždaviniai

      • suteikti naujų, atnaujinti turimas viešojo administravimo žinias;
      • išalizuoti praktines problemas, įgyvendinant viešąjį administravimą;
      • išanalizuoti aktualią teismų praktiką dėl viešojo administravimo įgyvendinimo.
      Programa
      Programa
      08:45 - 09:00

      Dalyvių prisijungmas.

      09:00 - 10:30

      Viešojo administravimo principų taikymo viešojo administravimo subjektų veikloje problematika;

      Viešojo administravimo sritys, jų tobulinimo priežastys bei pakeitimai;

      Administraciniai sprendimai, jų priėmimo bei įgyvendinimo naujovės;

      Aktuali teismų praktika.

      10:30 - 10:45

      Pertraukėlė

      10:45 - 12:15

      Administracinės procedūros įgyvendinimo ypatumai bei naujovės;

      Skundų ir prašymų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose ypatumai bei problemos;

      Ūkio subjektų veiklos priežiūros naujovės;

      Aktuali teismų praktika.

      Žiniomis dalinasi
      Advokatas prof. dr. Andrejus Novikovas
      teisine praktika verčiasi nuo 2012 m. Šiuo metu yra Mykolo Romerio universiteto Teisės fakulteto Viešosios teisės instituto docentas. Eilę metų Andrėjus veda seminarus bei skaito pranešimus konferencijose tiek Lietuvoje, tiek užsienyje administracinės teisės ir teisėkūros temomis, korupcijos prevencijos klausimais. Lektorius taip pat dalyvauja teisės ir kitų norminių aktų ekspertizių procesuose bei teikia išvadas ir rekomendacijas, reguliariai skelbia mokslines publikacijas ir straipsnius administracinės teisės klausimais.
      Kaina
      Kaina:
      129 eur. vienam dalyviui
      Kaina:*
      *109 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki lapkričio 28 d.
      Kaina:**
      **99 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įstaigos.
      Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
      Papildoma informacija

      REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gruodžio 10 d.

      Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

      Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

      Informacija apie seminarą:
      +370 696 80906, ricardas@www.avgo.lt.

      Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

      Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

      Darbo santykių reguliavimas sveikatos priežiūros sektoriuje: įsigalioję ir numatomi pakeitimai 2026 m., sutarčių sudarymo, darbo ir poilsio laiko reguliavimo ypatumai, darbo ginčai ir teisminė praktika

      Vieta:

      Nuotolinis seminaras

      Data:

      2025-12-11

      Trukmė:

      4 akad. val.

      Kaina:

      109 - 119

        Registracija į seminarą

        Įmonės informacija

        Dalyvio informacija

        Komentarai

        Programa
        Programa
        08:45 - 09:00

        Dalyvių prisijungimas.

        09:00 - 10:30

        Darbo įstatymų naujausi planuojami pakeitimai: kaip reikėtų pasiruošti;

        Darbo santykių ypatumai sveikatos priežiūros sektoriuje, iš ginčų iškylančios problemos ir jų sprendimo būdai;

        Darbo sutarčių sudarymas, vykdymas ir nutraukimas, pagrindinės klaidos ir teisiniai patarimai kaip jų išvengti.

        10:30 - 10:45

        Pertraukėlė.

        10:45 - 12:15

        Darbo ir poilsio laiko organizavimas, pagrindinės problemos ir praktiniai patarimai;

        Naujausia darbo ginčų sveikatos priežiūros sektoriuje teisinė praktika.

        Žiniomis dalinasi
        Vilius Mačiulaitis
        WIDEN partneris, sukaupęs ilgesnę nei 20 metų patirtį darbo teisės, valstybės tarnybos, sveikatos ir saugos srityse. Vilius pasirengęs Jūsų interesams atstovauti tiek individualiuose, tiek kolektyviniuose darbo ginčuose. Jo pagalba nepakeičiama koordinuojant sudėtingus reorganizavimo projektus, atliekant vidinius darbo santykių auditus, sprendžiant darbo saugos klausimus ir įveikiant su tarptautiniais darbo santykiais susijusius iššūkius. Viliaus patirtyje – darbas Europos Komisijos komitetuose, Tarptautinėje darbo organizacijoje bei konsultavimas klausimais dėl darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimų įgyvendinimo įvairiose jurisdikcijose, pavyzdžiui, Estijoje, Latvijoje, Austrijoje ir Ukrainoje. Tokia patirtis garantuoja, jog Viliaus indėlis užtikrinant darbo saugą – neįkainojamas.
        Kaina
        Kaina:
        119 Eur. vienam dalyviui.
        Kaina:*
        *109 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki lapkričio 28 d. arba užsiregistravus dviems dalyviams iš tos pačios įstaigos.
        Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
        Papildoma informacija

        REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gruodžio 10 d.

        Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

        Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

        Informacija apie seminarą:
        +370 696 80906, ricardas@avgo.lt

        Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

        Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

        LEAN metodų pritaikomumo praktika Asmens sveikatos priežiūros įstaigose: nuo ko pradėti, kokie metodai ir kur efektyviausi bei kokio rezultato tikėtis?

        Vieta:

        Nuotoliniai mokymai

        Data:

        2025-11-27

        Trukmė:

        5 akad. val.

        Kaina:

        119-149 €

          Registracija į seminarą

          Įmonės informacija

          Dalyvio informacija

          Komentarai

          Tikslas:

          • Pristatyti Asmens sveikatos priežiūros įstaigoms tinkamus LEAN metodus, jų naudas ir taikymo principus.

          Planuojamas rezultatas:

          Dalyviai supranta LEAN metodų taikymo principus ir kuriamą vertę:

          • Vertės srauto žemėlapis (VSM), kurį taikant šalinami vertės nekuriantys žingsniai ir greitinami procesai;
          • Problemų analizė (5 Kodėl?), kurį taikant surandamos esminės problemos priežastys ir parenkamos efektyvios priemonės, kad problemos nesikartotų;
          • Darbo vietų standartizavimas (6S+KANBAN), kurį taikant sutvarkomos darbo vietos, standartizuojamas priemonių laikymas ir užtikrinamas jų savalaikis papildymas.

          Mokymai skirti:

          • Vadovaujantiems asmenims (įmonės/įstaigos, skyriaus, padalinio vadovai, vedėjai, pavaduotojai);
          • Darbuotojams, atsakingiems už procesų efektyvinimą, kokybę ar darbų organizavimą, vykdymą, planavimą.

           

          Dalyvių skaičius ribojamas

          Programa
          Programa
          07:45 - 08:00

          Dalyvių prisijungimas.

          08:00 - 10:00

          LEAN kokybės vadybos metodų pritaikomumas Asmens sveikatos priežiūros įstaigose;

          Vertės srauto žemėlapio metodas (VSM), taikymo principai ir sprendžiamos problemos.

          10:00 - 10:15

          Pertraukėlė.

          10:15 - 12:00

          Problemų analizės metodas (5 Kodėl?) taikymo principai ir sprendžiamos problemos;

          Darbo vietų standartizavimo metodas (6S+KANBAN) taikymo principai ir sprendžiamos problemos;

          Diskusija.

          Žiniomis dalinasi
          Rokas Milovanovas
          Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų tobulinimo ekspertas. Nuo 2015 m. vesdamas mokymus ir suteikdamas ekspertines paslaugas padeda organizacijoms: išgryninti veiklos problemas bei parinkti efektyvias priemones joms šalinti; darbuotojams nustatyti bei siekti kokybinių veiklos tikslų ir metinių lūkesčių; atlikti vykdomų funkcijų detalią analizę bei tobulinti veiklą; identifikuoti švaistymus ir juos mažinti. Pastarieji užsakovai: Susisiekimo ministerija, Finansų ministerija, AVNT, APVA, CPVA, LVPA, Vilniaus miesto savivaldybė, Akmenės rajono savivaldybė, Šiaulių miesto švietimo įstaigos, Antakalnio poliklinika, įvairios privačios organizacijos ir kt.
          Kaina
          Kaina:
          149 eur. vienam dalyviui.
          Kaina*:
          *139 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki spalio 31 d.
          Kaina**:
          **119 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įstaigos.
          Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
          Papildoma informacija

          REGISTRACIJA VYKDOMA IKI lapkričio 26 d.

          Mokymų dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

          Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

          Informacija apie mokymus:

          +370 696 80906, ricardas@avgo.lt 

          Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti mokymų programą.

          Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktas. Vėliau pinigai negrąžinami.

          Interesų konfliktai: prevencija, aplinkybių deklaravimo ir nusišalinimo nuo sprendimų ypatumai, atsakomybė, aktuali teismų praktika

          Vieta:

          Nuotolinis seminaras

          Data:

          2025-11-20

          Trukmė:

          4 akad. val.

          Kaina:

          99 - 119

            Registracija į seminarą

            Įmonės informacija

            Dalyvio informacija

            Komentarai

            Programa
            Programa
            08:45 - 09:00

            Dalyvių prisijungimas.

            09:00 - 10:30

            Interesų konflikto samprata;

            Interesų konfliktai ir priemonės jų išvengti;

            Interesų konfliktą keliančių aplinkybių deklaravimas;

            Informavimas apie interesų konfliktą;

            Gerosios patirties (praktikos) pavyzdžiai ir kt. Aktuali teismų praktika.

            10:30 - 10:45

            Pertraukėlė.

            10:45 - 12:15

            Nusišalinimas nuo sprendimų, sukeliančių interesų konfliktą, rengimo, svarstymo ar priėmimo ir kt.

            Apribojimai taikomi Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatyme;

            Atsakomybė už Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymas nuostatų pažeidimus;

            Aktuali teismų praktika;

            Praktinių užduočių sprendimas.

            Žiniomis dalinasi
            Advokatas prof. dr. Andrejus Novikovas
            teisine praktika verčiasi nuo 2012 m. Šiuo metu yra Mykolo Romerio universiteto Teisės fakulteto Viešosios teisės instituto docentas. Eilę metų Andrėjus veda seminarus bei skaito pranešimus konferencijose tiek Lietuvoje, tiek užsienyje administracinės teisės ir teisėkūros temomis, korupcijos prevencijos klausimais. Lektorius taip pat dalyvauja teisės ir kitų norminių aktų ekspertizių procesuose bei teikia išvadas ir rekomendacijas, reguliariai skelbia mokslines publikacijas ir straipsnius administracinės teisės klausimais.
            Kaina
            Kaina:
            119 Eur. vienam dalyviui.
            Kaina:*
            *109 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki lapkričio 7 arba užsiregistravus dviems dalyviams iš tos pačios įstaigos.
            Kaina:**
            **99 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įstaigos.
            Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
            Papildoma informacija

            REGISTRACIJA VYKDOMA IKI lapkričio 19 d.

            Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

            Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

            Informacija apie seminarą:
            +370 696 80906, ricardas@avgo.lt

            Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

            Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

            Kibernetinis saugumas: esminiai NIS2 direktyvos ir atnaujinti Kibernetinio saugumo įstatymo reikalavimai, rizikų valdymo priemonės, praktinis pasiruošimas

            Vieta:

            Nuotolinis seminaras

            Data:

            2025-11-18

            Trukmė:

            6 akad. val.

            Kaina:

            109 - 139

              Registracija į seminarą

              Įmonės informacija

              Dalyvio informacija

              Komentarai

              Kibernetinis saugumas tampa vienu iš svarbiausių prioritetų. Dėl nuolat augančių kibernetinių grėsmių skaičiaus ir sudėtingumo, Europos Sąjunga (ES) ėmėsi naujų / papildomų priemonių nustatyti kibernetinio saugumo reikalavimus – priimta NIS2 direktyva, kurią ES laiko lemiamu žingsniu užtikrinant aukštesnį bendrą saugumo lygį visoje ES. NIS 2 kibernetinio saugumo reikalavimai griežtėja, o reguliuojamų subjektų apimtis didėja. Taikoma daug griežtesnė atsakomybė už kibernetinio saugumo reikalavimų nesilaikymą arba netinkamą laikymasi.

              Atitinkamai, įmonėms / įstaigoms reikia suvokti, visų pirma, kokiems subjektams yra taikomi reikalavimai, ir antra, kokie nauji reikalavimai įsigaliojo priėmus Kibernetinio saugumo įstatymo pakeitimą bei kaip juos reikės įgyvendinti.

              Taigi, dalyvavimas seminare padės ne tik suprasti kaip tinkamai įgyvendinti naujausius ES kibernetinio saugumo reikalavimus, bet ir sudarys sąlygas padidinti įmonės/organizacijos atsparumą bei pasirengimą šiuolaikinėms kibernetinėms grėsmėms, taip apsaugant jos finansinį stabilumą ir reputaciją.

              Šis seminaras yra esminis siekiant užtikrinti teisinį atitikimą ir išvengti galimų sankcijų bei baudų, kurios gali kilti dėl direktyvos bei įstatymų reikalavimų nesilaikymo.

              Seminaro tikslas:

              • Supažindinti dalyvius su direktyvos ir įstatymų reikalavimais bei jų įgyvendinimo aspektais. Tai pat, suteikti didesnį aiškumą, kam ir kokie reikalavimai taikomi;
              • Antroje seminaro dalyje kalbėsime apie praktinį direktyvos ir įstatymų reikalavimų įgyvendinimą – rizikų bei incidentų valdymo priemones.

              Seminaras skirtas:

              Įmonių ir įstaigų atstovams, kurie yra atsakingi už informacinių technologijų saugumą, teisinį atitikimą ir operacinių rizikų valdymą:

              • IT saugumo padalinių vadovams ir darbuotojams;
              • Rizikos valdymo specialistams;
              • Teisininkams ir kitiems reguliavimo atitikties specialistams ar vadovams;
              • Vidurinio lygio vadovams;
              • IT infrastruktūros ir sistemų administratoriams;
              • Duomenų apsaugos pareigūnams (DAP);
              • Saugumo komandų nariams / saugumo incidentų valdymo komandų nariams;
              • Verslo procesų vadovams;
              • Mokymų specialistams.

              Prie tikslinės grupės priskirtini ir įmonių / įstaigų vadovai, pavaduotojai, kadangi jiems taip pat labai svarbu suprasti kibernetinio saugumo reguliavimo, atitikties ir sankcijų tendencijas. Be to, naujo reguliavimo viena iš esminių naujovių – reikalavimai esminių ir svarbių subjektų valdymo organams ir tiesioginė jų atsakomybė.

              Programa
              Programa
              09:30 - 10:00

              Dalyvių prisijungimas.

              10:00 - 12:00

              NIS2 direktyva ir jos pagrindiniai tikslai. Esminiai skirtumai nuo NIS1 direktyvos;

              Kokie yra esminių ir svarbių kibernetinio saugumo subjektų nustatymo kriterijai, praktika;

              Kaip nustatyti ar Jūsų įmonė / įstaiga yra kibernetinio saugumo subjektas?

              Reikalavimai pranešimui apie kibernetinius incidentus. Pranešimai apie vos neįvykusius incidentus;

              Kaip atrodys kibernetinio saugumo subjektų priežiūra, poveikio priemonės?

              Numatomos sankcijos už kibernetinio saugumo reikalavimų nesilaikymą ar netinkamą laikymąsi;

              Reikalavimai esminių ir svarbių subjektų valdymo organams.

              12:00 - 13:00

              Pertrauka.

              13:00 - 15:00

              Įmonės pasirengimas atnaujintam Kibernetinio saugumo įstatymui: kaip valdyti rizikas, užtikrinti atsakomybę ir imtis veiksmingų žingsnių:

              • Atnaujinto Kibernetinio saugumo įstatymo poveikis verslui ir sektoriams;
              • Kibernetinio saugumo rizikų valdymas – nuo grėsmių identifikavimo iki kontrolės mechanizmų;
              • Praktinis pasiruošimas: IT priemonės ir darbuotojų sąmoningumo ugdymas.
              Žiniomis dalinasi
              Asta Macijauskienė
              WIDEN partnerė, intelektinės nuosavybės, duomenų apsaugos ir įmonių teisės ekspertė, sukaupusi 15 metų patirtį duomenų apsaugos, intelektinės nuosavybės, IT, vartotojų apsaugos ir sutarčių teisės srityse. Asta Jums padės visais jos specializacijos lauke kylančiais klausimais, nuo atitikties duomenų apsaugos reikalavimams užtikrinimo iki atstovavimo Jūsų interesams bei jų apsaugojimo teisinių ginčų metu. Astos patirtyje – sklandus sudėtingų, kelias jurisdikcijas apimančių duomenų apsaugos projektų koordinavimas, sėkmingas didelio masto duomenų saugumo pažeidimų suvaldymas bei poveikio duomenų apsaugai vertinimai, susiję su dirbtiniu intelektu grindžiamais programinės įrangos sprendimais. Be kita ko, klientams ji atstovauja įvairiuose ginčuose, įskaitant ginčus programinės įrangos ir prekės ženklių klausimais. Taip pat ji – Lietuvos advokatūros Intelektinės nuosavybės teisės komiteto, jungiančio pirmaujančius intelektinės nuosavybės srityje dirbančius specialistus, narė.Stiprioji Astos pusė yra ilgametė patirtis atstovaujant klientus priežiūros institucijose, suvaldant didelio masto duomenų saugumo pažeidimus, užtikrinant duomenų apsaugos reguliavimo atitiktį didelėse tarptautinėse įmonių grupėse, atstovaujant klientus ginčuose dėl intelektinės nuosavybės. Taip pat advokatė turi didelį įdirbį konsultuojant klientus tarptautiniuose sandoriuose, atstovaujant verslo subjektus ginčuose dėl klaidinančios reklamos, vartotojų teisių pažeidimų. Dėl subtilaus ir praktiško požiūrio į problemų sprendimą Asta yra vertinama klientų, kurių veikla apima lojalumo programas, darbuotojų stebėseną, pokalbių įrašymą, vaizdo stebėjimą, vaikų asmens duomenų tvarkymą dideliu mastu. Patirtis, įgyta konsultuojant klientus, veikiančius specialiuose verslo sektoriuose, tokiuose kaip bankai, elektroninė prekyba, IT, viešbučių verslas, laisvalaikio paslaugos dideliam skaičiui vartotojų, kelia klientams pagrįstą pasitikėjimą dėl advokatės paslaugų kokybės.
              Ramūnas Liubertas
              „ESET Lietuva“ vyresn. kibernetinio saugumo inžinierius, turintis 20 metų patirtį informacinių technologijų srityje, 9 iš jų tiesiogiai užsiėmė su IT saugumu susijusia veikla. Saugumo profesionalas dalinasi savo ekspertine patirtimi, vesdamas kibernetinio saugumo mokymus skirtingo žinių lygmens auditorijoms bei skaitydamas pranešimus įvairiuose renginiuose. Lektoriaus ekspertinės sritys: įmonių konsultavimas ir darbuotojų edukacija kibernetinio saugumo klausimais, kompleksinių saugumo sprendimų diegimas ir administravimas, įmonės atsparumo kibernetinėms grėsmėms auditavimas.
              Kaina
              Kaina:
              139 eur. vienam dalyviui.
              Kaina:*
              *129 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki spalio 31 d. arba užsiregistravus dviems dalyviams iš tos pačios įmonės/įstaigos.
              Kaina:**
              *109 Eur. užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
              Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
              Papildoma informacija

              REGISTRACIJA VYKDOMA IKI lapkričio 17 d.

              Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

              Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

              Informacija apie seminarą:
              +370 696 80906, ricardas@avgo.lt.

              Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

              Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

              Psichologinis smurtas ir priekabiavimas organizacijose. Mokymai darbuotojams pagal LR DK 30 str. 3 d. 3 p.

              Vieta:

              Nuotolinis seminaras

              Data:

              2025-12-05

              Trukmė:

              4 akad. val.

              Kaina:

              89 - 109

                Registracija į seminarą

                Įmonės informacija

                Dalyvio informacija

                Komentarai

                Programa
                Programa
                08:45 - 09:00

                Dalyvių prisijungimas.

                09:00 - 10:30

                Psichologinio smurto darbe sąvoka ir rūšys. Kaip atpažinti psichologinį smurtą darbe;

                Psichologinio smurto darbe pagrindinės charakteristikos;

                Psichologinio smurto darbe atsiradimo sąlygos: socialinės ir organizacinės priežastys;

                Darbdavio ir darbuotojų pareigos;

                Psichologinio smurto prevencijos teisinis reglamentavimas.

                10:30 - 10:45

                Pertraukėlė.

                10:45 - 12:15

                Kaip įrodyti psichologinį smurtą?

                Kaip ginti pažeistas teises? Teisiniai gynybos būdai;

                Psichologinio smurto prevencija. Priemonės mažinti psichologinio smurto darbe apraiškas: kaip minimizuoti psichologinio smurto padarinius individui ir organizacijai?

                Vadybiniai sprendimai psichologinio smurto darbo vietoje užkardymui;

                Psichologinio smurto valdymo metodai.

                Žiniomis dalinasi
                Vilius Mačiulaitis
                WIDEN partneris, sukaupęs ilgesnę nei 20 metų patirtį darbo teisės, valstybės tarnybos, sveikatos ir saugos srityse. Vilius pasirengęs Jūsų interesams atstovauti tiek individualiuose, tiek kolektyviniuose darbo ginčuose. Jo pagalba nepakeičiama koordinuojant sudėtingus reorganizavimo projektus, atliekant vidinius darbo santykių auditus, sprendžiant darbo saugos klausimus ir įveikiant su tarptautiniais darbo santykiais susijusius iššūkius. Viliaus patirtyje – darbas Europos Komisijos komitetuose, Tarptautinėje darbo organizacijoje bei konsultavimas klausimais dėl darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimų įgyvendinimo įvairiose jurisdikcijose, pavyzdžiui, Estijoje, Latvijoje, Austrijoje ir Ukrainoje. Tokia patirtis garantuoja, jog Viliaus indėlis užtikrinant darbo saugą – neįkainojamas.
                Kaina
                Kaina:
                109 Eur. vienam dalyviui.
                Kaina:*
                *89 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki lapkričio 21 d. arba užsiregistravus dviems dalyviams iš tos pačios įstaigos.
                Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                Papildoma informacija

                REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gruodžio 4 d.

                Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

                Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

                Informacija apie seminarą:
                +370 696 80906, ricardas@avgo.lt

                Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

                Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

                BDAR taikymas švietimo įstaigose: reikalavimai ir naujausi išaiškinimai, pagrindinės taisyklės bei dažniausiai daromos klaidos.

                Vieta:

                Bet kuris miestas

                Kliento pasirinktoje vietoje
                Data:

                Trukmė:

                2-5 akad. val.

                Kaina:

                Derinama individualiai

                  Registracija į seminarą

                  Įmonės informacija

                  Dalyvio informacija

                  Komentarai

                  Programa
                  Programa

                  Švietimo įstaigoms aktualus asmens duomenų tvarkymas:

                  Asmens duomenų apsauga personalo dokumentacijoje – dažniausiai daromos klaidos;

                  Filmavimas, fotografavimas viešų renginių metu. Privačios informacijos viešinimas;

                  Vaizdo stebėjimui keliami reikalavimai. Ką daryti, kad vaizdo stebėjimas švietimo įstaigoje būtų teisėtas?

                  Pagrindinės taisyklės, kuriomis rekomenduotina vadovautis. Praktiniai pavyzdžiai;

                  Asmens duomenų teikimas. Kokių reikalavimų reikia laikytis teikiant asmens duomenis tėvams, advokatams, kitiems asmenim;

                  Duomenų subjekto teisės, jų įgyvendinimas. Nepilnamečių duomenų subjektų teisių įgyvendinimo ypatumai;

                  Konfidencialumo užtikrinimas ir kitos darbuotojų pareigos tvarkant asmens duomenis;

                  Daromi ir aptinkami asmens duomenų saugumo pažeidimai – ką patobulinti ir ką daryti, kad jų būtų išvengta;

                  Duomenų apsaugos pareigūnas – jam keliami reikalavimai, dažniausiai daromos klaidos;

                  Diskusija įstaigai aktualiais klausimais.

                  Žiniomis dalinasi
                  Daiva Vyčinienė
                  yra įgijusi daugiau nei penkiolikos metų praktinio darbo patirtį duomenų apsaugos priežiūros institucijoje – Valstybinėje duomenų apsaugos inspekcijoje. Darbo minėtoje institucijoje metu, lektorė ne tik taikė duomenų apsaugos taisykles įvairiais skirtingais asmens duomenų tvarkymo atvejais, bet ir dalyvavo rengiant Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą Lietuvoje įgyvendinančius teisės aktus. Lektorė atlieka poveikio duomenų apsaugai vertinimus, Bendrojo duomenų apsaugos reglamento reikalavimų atitikties auditus (patikrinimus), teikia duomenų apsaugos pareigūno paslaugas, rengia bei derina teisės aktus, reglamentuojančius asmens duomenų tvarkymą, konsultuoja viešojo ir privataus sektoriaus atstovus asmens duomenų apsaugos reikalavimų įgyvendinimo klausimais. Daiva turi tiek teorinių, tiek praktinių asmens duomenų apsaugos žinių, išmano priežiūros institucijos ir viešojo sektoriaus įstaigų veiklos bei įmonių, įstaigų, organizacijų vykdomo asmens duomenų tvarkymo ypatumus.
                  Kaina
                  Kaina:
                  Derinama individualiai
                  Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                  Papildoma informacija

                  Informacija apie seminarą:

                  +370 696 80906, info@avgo.lt

                  Dokumentų valdymo procesų optimizavimo galimybės

                  Vieta:

                  Nuotoliniai mokymai

                  Data:

                  2025-12-04

                  Trukmė:

                  2 dienos (12.04 ir 12.11)

                  Kaina:

                  290-390 €

                    Registracija į seminarą

                    Įmonės informacija

                    Dalyvio informacija

                    Komentarai

                    Mokymų trukmė:

                    Mokymai vyks 2 dienas (gruodžio 4 ir 11 d.)

                    Tikslas:

                    • Išmokti sudaryti veiklos procesų žemėlapius;
                    • Atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių, eliminuoti vertės nekuriančius žingsnius;
                    • Gebėti optimizuoti ir standartizuoti procesus.

                    Planuojamas rezultatas:

                    • Dalyviai mokės praktiškai taikyti Vertės srauto žemėlapio ir Standartizuoto darbo metodikas;
                    • Dalyviai žinos, kaip atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių ir juos optimizuoti;
                    • Taikant išmoktas metodikas sėkmingai pritaikys praktikoje – sutrumpės procesų vykdymo laikas, bus taupomi žmogiškieji ir finansiniai ištekliai.

                    Mokymai skirti:

                    • Vadovaujantiems asmenims (įmonės/įstaigos, skyriaus, padalinio vadovai, pavaduotojai);
                    • Darbuotojams, atsakingiems už procesų efektyvinimą, kokybę ar darbų organizavimą, vykdymą, planavimą.

                     

                    Dalyvių skaičius ribojamas

                    Programa
                    Programa gruodžio 4 d.
                    08:45 - 09:00

                    Dalyvių prisijungimas.

                    09:00 - 10:30

                    Procesų analizė Vertės srauto žemėlapio metodu;

                    Metodo taikymas, procesų inventorizacija ir tikslai.

                    10:30 - 10:40

                    Pertraukėlė.

                    10:40 - 12:00

                    Vertės nekuriantys ir vertę kuriantys žingsniai, praktiniai pratimai.

                    12:00 - 13:00

                    Pertrauka.

                    13:00 - 14:30

                    Procesų standartizavimas Standartizuoto darbo metodu;

                    Procesų efektyvinimo priemonių planų sudarymas ir vykdymas.

                    14:30 - 14:40

                    Pertraukėlė.

                    14:40 - 16:00

                    Dažniausiai pasitaikančios klaidos, geroji patirtis, diskusijos;

                    Individualių praktinių užduočių sudarymas.

                    Programa gruodžio 11 d. Atliktų praktinių užduočių analizė.
                    08:15 - 08:30

                    Dalyvių prisijungimas.

                    08:30 - 10:15

                    Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                    10:15 - 10:30

                    Pertraukėlė.

                    10:30 - 12:00

                    Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                    12:00 - 13:00

                    Pertrauka.

                    13:00 - 14:45

                    Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                    14:45 - 15:00

                    Pertraukėlė.

                    15:00 - 16:45

                    Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                    Žiniomis dalinasi
                    Rimtautas Dališanskis
                    Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų optimizavimo sertifikuotas procesų analizės „Six Sigma Black Belt“ ekspertas. 2012–2017 m. vadovavo investiciniams projektams ir organizacijų veiklos procesų perkėlimui į elektroninę erdvę juos optimizuojant. Nuo 2017 m. padeda privačioms ir viešosioms organizacijoms optimizuoti jų vidinius procesus taikant Vertės srauto žemėlapio metodą, rengia vidinius įmonių/įstaigų specialistus, kurie geba patys analizuoti ir optimizuoti savo įmonės/įstaigos veiklą. Pastarieji užsakovai: Antakalnio poliklinika, Akmenės bei Vilniaus savivaldybės, Finansų bei Energetikos ministerijos, LVPA, APVA ir kt.
                    Kaina
                    Kaina:
                    390 eur. vienam dalyviui.
                    Kaina*:
                    *320 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki lapkričio 14 d.
                    Kaina**:
                    **290 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įstaigos.
                    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                    Papildoma informacija

                    REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gruodžio 3 d.

                    Mokymų dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

                    Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

                    Informacija apie mokymus:

                    +370 696 80906, ricardas@avgo.lt 

                    Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti mokymų programą.

                    Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktas. Vėliau pinigai negrąžinami.

                    KAIZEN metodo taikymas viešojo sektoriaus veiklos procesuose: problemų identifikavimas ir jų šalinimo būdai, darbuotojų įtraukimo į veiklos tobulinimą metodai.

                    Vieta:

                    Bet kuris miestas

                    Kliento pasirinktoje vietoje
                    Data:

                    Trukmė:

                    Kaina:

                    Derinama individualiai

                      Registracija į seminarą

                      Įmonės informacija

                      Dalyvio informacija

                      Komentarai

                      Vienas dažniausiai pasitaikančių skaudulių įstaigų organizacijose – darbuotojų negebėjimas atpažinti švaistymų jo/įstaigos veiklos procesuose ar tiesiog nenoras garsiai įvardinti esamų problemų bei teikti siūlymus joms spręsti, todėl šių mokymų metu aptarsime dažniausias darbuotojų motyvacijos nebuvimo, nenoro priežastis įsitraukti į įstaigos veiklos procesų tobulinimą ir nagrinėsime priemones bei būdus, kaip to išvengti ar tai pakeisti. Mokysimės, kaip identifikuoti tikrąsias veiklos procesų problemas, o ne jų simptomus, bei kokiais metodais „užnorinti“ darbuotojus teikti siūlymus joms spręsti.

                      Jei įstaigos organizacinėje kultūroje ir veiklos procesuose fiksuojate bent keletą iš šių išvardintų problemų, tuomet Jums tikrai bus naudingi šie dviejų dienų praktiniai mokymai:

                      • darbuotojai nesupranta (nežino), kokie yra švaistymai proceso sraute ir jų nešalina, o su jais susitaiko (toleruoja) ir suformuoja „standartiškai atliekamo darbo“ įpročius;
                      • dažnu atveju tobulinami simptomai, tačiau nešalinamos veiklos problemos;
                      • už visos veiklos tobulinimą atsakingas vienas darbuotojas;
                      • neformuojama organizacinė kultūra, kad visi organizacijos darbuotojai teiktų pasiūlymus, kaip sumažinti švaistymus ir tobulinti veiklą.

                      Planuojami rezultatai:

                      • Dalyviai geba apmokyti savo organizacijos darbuotojus atpažinti švaistymus jų kasdienėje darbinėje veikloje, motyvuoti juos teikti pasiūlymus ir šalinti švaistymus (atsargos, transportavimas, klaidų taisymas, papildomas procesas, perprodukcija, laukimas, nepanaudotos žinios) pagal KAIZEN metodo principą;
                      • Sėkmingai praktikoje taikant išmoktą metodiką nuolat gerinamos visos organizacijos funkcijos ir procesai, visiems darbuotojams suteikiama galimybė asmeniškai prisidėti prie organizacijos tobulinimo, sudaroma galimybė pastebėti iniciatyvius darbuotojus, didinti jų įsitraukimą ir motyvaciją.

                      Mokymai skirti:

                      • Vadovaujantiems asmenims;
                      • Darbuotojams atsakingiems už veiklos organizavimą ir tobulinimą;
                      • Darbuotojams atsakingiems už veiklos standartizavimą;
                      • Darbuotojai, atsakingi už procesų srauto sudarymą ir vertinimą;
                      • Darbuotojams atsakingiems už darbą su personalu.
                      Programa
                      Žiniomis dalinasi
                      Rokas Milovanovas
                      Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų tobulinimo ekspertas. Nuo 2015 m. vesdamas mokymus ir suteikdamas ekspertines paslaugas padeda organizacijoms: • sudaryti strateginius veiklos planus; • išgryninti veiklos problemas bei parinkti efektyvias priemones joms šalinti; • darbuotojams nustatyti bei siekti kokybinių veiklos tikslų ir metinių lūkesčių; • atlikti vykdomų funkcijų detalią analizę bei tobulinti veiklą; • identifikuoti švaistymus ir juos mažinti. Pastarieji užsakovai: Susisiekimo ministerija, Finansų ministerija, AVNT, APVA, CPVA, LVPA, Vilniaus miesto savivaldybė, Akmenės rajono savivaldybė, Šiaulių miesto švietimo įstaigos, Antakalnio poliklinika, UAB „Busturas“ ir kt.
                      Kaina
                      Kaina:
                      Derinama individualiai
                      Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                      Papildoma informacija

                      Informacija apie mokymus:

                      +370 696 80906, ricardas@www.avgo.lt