Audito institucijos kokybės valdymo sistema pagal 1-ąjį ir 2-ąjį TKVS

Vieta:

Nuotolinis seminaras

Data:

2025-06-05

Trukmė:

5 akad. val.

Kaina:

119 - 139

    Registracija į seminarą
    Įmonės informacija
    Dalyvio informacija

    Komentarai

    Trumpas programos aprašymas:

    • Audito institucijos, kurios atliekant auditus vadovaujasi tarptautiniais audito standartais, turi sukurti, įdiegti ir naudoti auditų kokybės valdymo sistemą. 2022-12-15 atnaujinti standartai pakeitė visą požiūrį į auditų kokybės užtikrinimo sistemą, artindami ją prie tarptautiniu mastu žinomų vidaus kontrolės ir rizikos valdymo procesų. Mokymų metu apžvelgsime reikalavimus auditų kokybės užtikrinimo sistemai, nagrinėsime praktinius jų taikymo audito institucijoje aspektus bei probleminius klausimus.

    Seminaras skirtas:

    • Audito institucijų, kurios vadovaujasi TAS, vadovai ir darbuotojai; išorinę auditų peržiūrą atliekantys asmenys.
    Programa
    Programa
    09:30 - 10:00

    Dalyvių prisijungimas.

    10:00 - 12:00

    Kokybės užtikrinimo standartai:

    • 1-asis ir 2-asis tarptautiniai kokybės valdymo standartai (TKVS);
    • 140-asis tarptautinis aukščiausių audito institucijų standartas (TAAIS).
    • Reikalavimai kokybės valdymo sistemai (1-asis TKVS).
    12:00 - 13:00

    Pertrauka.

    13:00 - 14:30

    Keturi kokybės kontrolės lygiai.

    • Vadovavimas audito grupei, jos darbo priežiūra ir peržiūra (1-asis TKVS);
    • Audito kokybės peržiūra pagal 2-ąjį TKVS;
    • Baigtų auditų peržiūra (1-asis TKVS);
    • Kasmetinis kokybės valdymo sistemos vertinimas;
    • Kokybės kontrolės rolės nedidelėje audito institucijoje.
    Žiniomis dalinasi
    Audronė Vaitkevičiūtė
    Auditų kokybės užtikrinimo sistemų diegimo ir vykdymo ekspertė. Nuo 2008 metų rengia audito atlikimo metodikas; auditų kokybės užtikrinimo politikas; vykdo auditų priežiūros ir peržiūros funkcijas; vertina auditų atitiktį TAS ir TAAIS; viešajame sektoriuje veda mokymus auditų metodikos taikymo ir auditų atlikimo temomis; konsultuoja audito institucijas auditų atlikimo ir auditų kokybės valdymo sistemos diegimo klausimais.
    Kaina
    Kaina:
    139 eur. vienam dalyviui.
    Kaina:*
    *129 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki gegužės 23 d.
    Kaina:**
    **119 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įstaigos.
    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
    Papildoma informacija

    REGISTRACIJA VYKDOMA IKI birželio 4 d.

    Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

    Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

    Informacija apie seminarą:
    Projektų vadovas
    Ričardas Čekanavičius
    +370 696 80906, ricardas@avgo.lt.

    Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

    Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

    KAIZEN metodo taikymas viešojo sektoriaus veiklos procesuose: problemų identifikavimas ir jų šalinimo būdai, darbuotojų įtraukimo į veiklos tobulinimą metodai.

    Vieta:

    Bet kuris miestas

    Kliento pasirinktoje vietoje
    Data:

    Trukmė:

    Kaina:

    Derinama individualiai

      Registracija į seminarą
      Įmonės informacija
      Dalyvio informacija

      Komentarai

      Vienas dažniausiai pasitaikančių skaudulių įstaigų organizacijose – darbuotojų negebėjimas atpažinti švaistymų jo/įstaigos veiklos procesuose ar tiesiog nenoras garsiai įvardinti esamų problemų bei teikti siūlymus joms spręsti, todėl šių mokymų metu aptarsime dažniausias darbuotojų motyvacijos nebuvimo, nenoro priežastis įsitraukti į įstaigos veiklos procesų tobulinimą ir nagrinėsime priemones bei būdus, kaip to išvengti ar tai pakeisti. Mokysimės, kaip identifikuoti tikrąsias veiklos procesų problemas, o ne jų simptomus, bei kokiais metodais „užnorinti“ darbuotojus teikti siūlymus joms spręsti.

      Jei įstaigos organizacinėje kultūroje ir veiklos procesuose fiksuojate bent keletą iš šių išvardintų problemų, tuomet Jums tikrai bus naudingi šie dviejų dienų praktiniai mokymai:

      • darbuotojai nesupranta (nežino), kokie yra švaistymai proceso sraute ir jų nešalina, o su jais susitaiko (toleruoja) ir suformuoja „standartiškai atliekamo darbo“ įpročius;
      • dažnu atveju tobulinami simptomai, tačiau nešalinamos veiklos problemos;
      • už visos veiklos tobulinimą atsakingas vienas darbuotojas;
      • neformuojama organizacinė kultūra, kad visi organizacijos darbuotojai teiktų pasiūlymus, kaip sumažinti švaistymus ir tobulinti veiklą.

      Planuojami rezultatai:

      • Dalyviai geba apmokyti savo organizacijos darbuotojus atpažinti švaistymus jų kasdienėje darbinėje veikloje, motyvuoti juos teikti pasiūlymus ir šalinti švaistymus (atsargos, transportavimas, klaidų taisymas, papildomas procesas, perprodukcija, laukimas, nepanaudotos žinios) pagal KAIZEN metodo principą;
      • Sėkmingai praktikoje taikant išmoktą metodiką nuolat gerinamos visos organizacijos funkcijos ir procesai, visiems darbuotojams suteikiama galimybė asmeniškai prisidėti prie organizacijos tobulinimo, sudaroma galimybė pastebėti iniciatyvius darbuotojus, didinti jų įsitraukimą ir motyvaciją.

      Mokymai skirti:

      • Vadovaujantiems asmenims;
      • Darbuotojams atsakingiems už veiklos organizavimą ir tobulinimą;
      • Darbuotojams atsakingiems už veiklos standartizavimą;
      • Darbuotojai, atsakingi už procesų srauto sudarymą ir vertinimą;
      • Darbuotojams atsakingiems už darbą su personalu.
      Programa
      Žiniomis dalinasi
      Rokas Milovanovas
      Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų tobulinimo ekspertas. Nuo 2015 m. vesdamas mokymus ir suteikdamas ekspertines paslaugas padeda organizacijoms: • sudaryti strateginius veiklos planus; • išgryninti veiklos problemas bei parinkti efektyvias priemones joms šalinti; • darbuotojams nustatyti bei siekti kokybinių veiklos tikslų ir metinių lūkesčių; • atlikti vykdomų funkcijų detalią analizę bei tobulinti veiklą; • identifikuoti švaistymus ir juos mažinti. Pastarieji užsakovai: Susisiekimo ministerija, Finansų ministerija, AVNT, APVA, CPVA, LVPA, Vilniaus miesto savivaldybė, Akmenės rajono savivaldybė, Šiaulių miesto švietimo įstaigos, Antakalnio poliklinika, UAB „Busturas“ ir kt.
      Kaina
      Kaina:
      Derinama individualiai
      Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
      Papildoma informacija

      Informacija apie mokymus:

      +370 696 80906, ricardas@www.avgo.lt 

      Valstybės ir savivaldybės viešojo administravimo veikla: VAĮ reikalavimų aiškinimo ir taikymo iššūkiai bei rekomendacijos, administracinių teismų praktikos naujovės

      Vieta:

      Nuotolinis seminaras

      Data:

      2025-05-20

      Trukmė:

      5 akad. val.

      Kaina:

      119-149 €

        Registracija į seminarą
        Įmonės informacija
        Dalyvio informacija

        Komentarai

        Visos valstybės ir savivaldybės institucijos, įstaigos, tarnautojai savo veikloje privalo laikytis daugelio skirtingų jų specifinę veiklą reglamentuojančių teisės aktų, tačiau LR Viešojo administravimo įstatymas yra universalus ir bendrasis įstatymas, nustatantis privalomus minimalius teisėtumo reikalavimus kiekvienai valstybės ir savivaldybės institucijai, įstaigai bei jose dirbantiems valstybės tarnautojams. Viešojo administravimo įstatymas reglamentuoja pagrindines taisykles ir principus, kurių turi laikytis kiekvienas viešojo administravimo subjektas bet kokioje situacijoje, spręsdamas suinteresuoto asmens klausimą. Šio įstatymo taikymo praktika yra reali valstybės bei savivaldybės institucijų bendravimo su asmenimis, verslu ar suinteresuotomis organizacijomis pavyzdys.

        Seminare bus pristatyta šio įstatymo taikymo praktika naujausioje administracinių teismų praktikoje, atkreiptas dėmesys į dažniausiai pasitaikančius praktikoje Viešojo administravimo įstatymo normų aiškinimo bei taikymo iššūkius, su kuriais susiduria valstybės bei savivaldybės subjektai.

        Seminaras skiriamas savivaldybių ir valstybės viešojo administravimo subjektams (valstybės tarnautojams, pareigūnams), kurie priima administracinius sprendimus, rengia teisės aktų projektus, kontroliuoja ir prižiūri kaip įgyvendinami teisės aktais ir juos įgyvendinantys administraciniai sprendimai, teikia administracines paslaugas bei prižiūri viešųjų paslaugų teikimo administravimą.

        Programa
        09:30 - 10:00

        Dalyvių prisijungimas.

        10:00 - 12:00

        Viešojo administravimo subjektai ir administraciniai aktai.

        • Viešojo administravimo subjektų sistema: valstybinio administravimo subjektai, regioninio administravimo subjektai ir savivaldybių administravimo subjektai. Kompetencija ir įgaliojimų suteikimas.
        • Kaip parengti teisėtą administracinį norminį teisės aktą? Administracinės teisėkūros procesas ir jo principai: inicijavimas, rengimas, derinimas, priėmimas ir paskelbimas. Teisėtumo reikalavimai norminiams administraciniams aktams.
        • Kaip parengti teisėtą ir pagrįstą administracinį (individualų) sprendimą? Teisėtumo ir pagrįstumo reikalavimai administraciniams sprendimams: faktinių aplinkybių nustatymas, pagrindimas teisės normomis, motyvavimo pareigos turinys.
        12:00 - 13:00

        Pertrauka.

        13:00 - 15:00

        Kitos viešojo administravimo sritys, jų išgryninimas.

        • Administracinių paslaugų teikimas: nustatytų dokumentų, kurių turėjimas patvirtina viešojo administravimo subjekto suteikiamos teisės įgijimą, išdavimas; viešojo administravimo subjekto veiksmai išduodant teisės aktų nustatytus dokumentus su valstybės registruose, valstybės informacinėse sistemose, archyvuose ar paties viešojo administravimo subjekto turima informacija; asmenų privalomai viešojo administravimo subjektams teikiamų dokumentų ar informacijos priėmimas; informacijos registravimas valstybės registruose ar valstybės informacinėse sistemose asmens prašymu;
        • Viešųjų paslaugų teikimo administravimas: viešųjų paslaugų teikimo taisyklių ir rėžimų nustatymas, veikla steigiant atitinkamos formos juridinius asmenis; veikla išduodant leidimus teikti viešąsias paslaugas; viešųjų paslaugų teikimo priežiūra ir kontrolė.
        Žiniomis dalinasi
        prof. dr. Jurgita Paužaitė-Kulvinskienė
        VU Teisės fakulteto Administracinės teisės ir administracinės justicijos mokslo centro vadovė, administracinės ir konstitucinės teisės ekspertė, besispecializuojanti viešojo administravimo, administracinės atsakomybės, administracinio proceso teisės, ūkio (rinkų) valstybinio reguliavimo bei ūkio subjektų priežiūros srityse. Ji nuolatos veda praktinius-teorinius mokymus teisėjams, advokatams, valstybės ir vietos savivaldos institucijų tarnautojams.
        Kaina
        Kaina:
        149 eur. vienam dalyviui.
        Kaina:*
        *139 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki gegužės 2 d. arba užsiregistravus dviems dalyviams iš tos pačios įstaigos.
        Kaina:**
        **119 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įstaigos.
        Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
        Papildoma informacija

        REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gegužės 19 d.

        Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

        Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

        Informacija apie seminarą:
        Projektų vadovas
        Ričardas Čekanavičius
        +370 696 80906, ricardas@avgo.lt.

        Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

        Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 696 80906 arba el. paštu ricardas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

        2025 m. viešųjų pirkimų reglamentavimo ir praktikos naujovės. Kas svarbu perkančiosioms organizacijoms?

        Vieta:

        Nuotolinis seminaras

        Data:

        2025-05-15

        Trukmė:

        5 akad. val.

        Kaina:

        99 - 119

          Registracija į seminarą
          Įmonės informacija
          Dalyvio informacija

          Komentarai

          Programa
          Programa
          09:45 - 10:00

          Dalyvių prisijungimas.

          10:00 - 12:00

          VPĮ naujovės ir aktualijos, esminiai pasikeitimai nuo 2024 m pradžios;

          Dokumentacijos pasikeitimai, ką reikia atsinaujinti, o ką reikia pasiruošti;

          Naujausios VPT rekomendacijos ir apžvalgos;

          Mažos vertės pirkimai, kokie pasikeitimai teisės aktuose ir vidinėje dokumentacijoje;

          12:00 - 13:00

          Pertrauka.

          13:00 - 14:45

          Pirkimai žodžiu, į ką atkreipti dėmesį;

          Sutartys žodžiu ir raštu, praktiniai patarimai;

          Aktualiausia, naujausia teismų praktika, VPT išaiškinimai.

          Žiniomis dalinasi
          Raimonda Joskaudienė
          turinti daugiau kaip 13 metų patirties viešųjų pirkimų srityje. Lektorė patirtį sukaupė vesdama mokymus didžiosiose perkančiosiose organizacijose. Taip pat, Raimonda nuolat dalyvauja viešųjų pirkimų procesuose perkančiojoje organizacijoje, rengdama pirkimų organizavimą reglamentuojančius teisės aktus, planuojant kalendorinių metų pirkimus, skaičiuojant numatomo pirkimo vertę, rengdama pirkimo dokumentus (konkurso sąlygas), dalyvauja viešųjų pirkimų komisijų darbe.
          Kaina
          Kaina:
          119 Eur. vienam dalyviui.
          Kaina:*
          *109 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki balandžio 25 d. - arba užsiregistravus dviems dalyviams iš tos pačios įstaigos.
          Kaina:**
          **99 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įstaigos.
          Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
          Papildoma informacija

          REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gegužės 14 d.

          Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

          Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

          Informacija apie seminarą:
          Projektų vadovas
          Ričardas Čekanavičius
          +370 696 80906, ricardas@avgo.lt

          Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

          Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

          Darbo santykių reguliavimas sveikatos priežiūros sektoriuje 2025 m.: įsigalioję ir numatomi pakeitimai, sutarčių sudarymo, darbo ir poilsio laiko reguliavimo ypatumai, darbo ginčai ir teisminė praktika

          Vieta:

          Nuotolinis seminaras

          Data:

          2025-06-11

          Trukmė:

          4 akad. val.

          Kaina:

          109 - 119

            Registracija į seminarą
            Įmonės informacija
            Dalyvio informacija

            Komentarai

            Programa
            Programa
            08:45 - 09:00

            Dalyvių prisijungimas.

            09:00 - 10:30

            Darbo santykių ypatumai sveikatos priežiūros sektoriuje;

            Darbo sutarčių sudarymas, vykdymas ir nutraukimas.

            10:30 - 10:45

            Pertraukėlė.

            10:45 - 12:15

            Darbo ir poilsio laiko organizavimas, pagrindinės problemos ir praktiniai patarimai;

            Darbo ginčai sveikatos priežiūros sektoriuje, aktuali teismų praktika.

            Žiniomis dalinasi
            Vilius Mačiulaitis
            WIDEN partneris, sukaupęs ilgesnę nei 20 metų patirtį darbo teisės, valstybės tarnybos, sveikatos ir saugos srityse. Vilius pasirengęs Jūsų interesams atstovauti tiek individualiuose, tiek kolektyviniuose darbo ginčuose. Jo pagalba nepakeičiama koordinuojant sudėtingus reorganizavimo projektus, atliekant vidinius darbo santykių auditus, sprendžiant darbo saugos klausimus ir įveikiant su tarptautiniais darbo santykiais susijusius iššūkius. Viliaus patirtyje – darbas Europos Komisijos komitetuose, Tarptautinėje darbo organizacijoje bei konsultavimas klausimais dėl darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimų įgyvendinimo įvairiose jurisdikcijose, pavyzdžiui, Estijoje, Latvijoje, Austrijoje ir Ukrainoje. Tokia patirtis garantuoja, jog Viliaus indėlis užtikrinant darbo saugą – neįkainojamas.
            Kaina
            Kaina:
            119 Eur. vienam dalyviui.
            Kaina:*
            *109 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki gegužės 23 d. arba užsiregistravus dviems dalyviams iš tos pačios įstaigos.
            Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
            Papildoma informacija

            REGISTRACIJA VYKDOMA IKI birželio 10 d.

            Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

            Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

            Informacija apie seminarą:
            Projektų vadovas
            Ričardas Čekanavičius
            +370 696 80906, ricardas@avgo.lt

            Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

            Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

            Darbo santykių reguliavimas viešajame sektoriuje 2025 m.: įsigalioję ir numatomi pakeitimai, DK ir VTĮ santykis, darbuotojų ir tarnautojų veiklos vertinimas, darbo ginčai ir teisminė praktika

            Vieta:

            Nuotolinis seminaras

            Data:

            2025-05-29

            Trukmė:

            4 akad. val.

            Kaina:

            109 - 119

              Registracija į seminarą
              Įmonės informacija
              Dalyvio informacija

              Komentarai

              Programa
              Programa
              08:45 - 09:00

              Dalyvių prisijungimas.

              09:00 - 10:30

              Darbo santykių specifika viešajame sektoriuje;

              DK ir VTĮ santykis, teisinio reglamentavimo ypatumai;

              Įdarbinimo teisinis reglamentavimas ir problematika, tarnybos ir darbo santykių pasibaigimas.

              10:30 - 10:45

              Pertraukėlė.

              10:45 - 12:15

              Darbuotojų ir tarnautojų veiklos vertinimas;

              Darbuotojų ir tarnautojų atsakomybė;

              Darbo ginčai ir aktuali teisminė praktika.

              Žiniomis dalinasi
              Vilius Mačiulaitis
              WIDEN partneris, sukaupęs ilgesnę nei 20 metų patirtį darbo teisės, valstybės tarnybos, sveikatos ir saugos srityse. Vilius pasirengęs Jūsų interesams atstovauti tiek individualiuose, tiek kolektyviniuose darbo ginčuose. Jo pagalba nepakeičiama koordinuojant sudėtingus reorganizavimo projektus, atliekant vidinius darbo santykių auditus, sprendžiant darbo saugos klausimus ir įveikiant su tarptautiniais darbo santykiais susijusius iššūkius. Viliaus patirtyje – darbas Europos Komisijos komitetuose, Tarptautinėje darbo organizacijoje bei konsultavimas klausimais dėl darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimų įgyvendinimo įvairiose jurisdikcijose, pavyzdžiui, Estijoje, Latvijoje, Austrijoje ir Ukrainoje. Tokia patirtis garantuoja, jog Viliaus indėlis užtikrinant darbo saugą – neįkainojamas.
              Kaina
              Kaina:
              119 Eur. vienam dalyviui.
              Kaina:*
              *109 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki gegužės 16 d. arba užsiregistravus dviems dalyviams iš tos pačios įstaigos.
              Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
              Papildoma informacija

              REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gegužės 28 d.

              Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

              Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

              Informacija apie seminarą:
              Projektų vadovas
              Ričardas Čekanavičius
              +370 696 80906, ricardas@avgo.lt

              Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

              Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

              Seniūnaičių ir vietos bendruomenių bendradarbiavimas, teisiniai aspektai

              Vieta:

              Bet kuris miestas

              Kliento pasirinktoje vietoje
              Data:

              Trukmė:

              6 akad. val.

              Kaina:

              Derinama individualiai

                Registracija į seminarą
                Įmonės informacija
                Dalyvio informacija

                Komentarai

                Programa

                Seniūnaičių veiklos teisinis reglamentavimas;

                Seniūnaičių teisės, pareigos ir atsakomybės, veiklos ribos;

                Seniūnaičiui priskirtinos veiklos aptarnaujant savo teritoriją;

                Seniūnaičio ir bendruomenės santykis;

                Bendruomenės veiklos ribos ir atsakomybės;

                Bendruomenės teisės ginant savo teritorijos interesus;

                Bendruomenės vidaus struktūra, dokumentacija, pasiskirstymo atsakomybėmis ribos, finansiniai aspektai;

                Bendruomenė, kaip paramos gavėjas ir davėjas, ką būtina žinoti;

                Praktiniai bendruomenės veiklos pavyzdžiai, geroji praktika.

                 

                Žiniomis dalinasi
                Raimonda Joskaudienė
                teisininkė, praktikė, ilgametė lektorė, parašiusi ne vieną knygą bei nuolat publikuojanti įvairius straipsnius, Lietuvos komercinio arbitražo arbitrė, teismo mediatorė. Daugelį metų konsultuojanti Lietuvos ir tarptautines kompanijas bei įstaigas civilinės teisės, statybų-rangos, darbo teisės, juridinių asmenų steigimo, veiklos, likvidavimo bei asmenų atsakomybės klausimais, sutarčių sudarymo ir vykdymo, komercinės teisės ir skolų išieškojimo srityje.
                Kaina
                Kaina:
                Derinama individualiai
                Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                Papildoma informacija

                Informacija apie mokymus:

                +370 601 93329, info@avgo.lt.

                Mažos vertės pirkimai: reikalavimai organizavimui ir viešinimui, atsakomybių ribos, naujausi pakeitimai bei teismų praktika

                Vieta:

                Nuotolinis seminaras

                Data:

                2025-06-12

                Trukmė:

                5 akad. val.

                Kaina:

                99 - 119

                  Registracija į seminarą
                  Įmonės informacija
                  Dalyvio informacija

                  Komentarai

                  Programa
                  Programa
                  09:45 - 10:00

                  Dalyvių prisijungimas.

                  10:00 - 12:00

                  Mažos vertės viešųjų pirkimų naujovės;

                  Mažos vertės pirkimų planavimas, organizavimas, vykdymas;

                  Iniciatoriaus, organizatoriaus kitų susijusių asmenų veiklos ir atsakomybių ribos;

                  Mažos vertės pirkimų dokumentacija: kokios reikia, jos pildymas, formos, ataskaitos.

                  12:00 - 13:00

                  Pertrauka.

                  13:00 - 14:45

                  Viešinimas: ką viešinime, o ko ne?

                  Mažos vertės pirkimų aprašas, jo taikymas bei kita susijusi dokumentacija;

                  Sutarties sudarymas mažos vertės pirkimuose;

                  Taikytina teismų praktika, aktualiausi VPT išaiškinimai.

                  Žiniomis dalinasi
                  Raimonda Joskaudienė
                  turinti daugiau kaip 13 metų patirties viešųjų pirkimų srityje. Lektorė patirtį sukaupė vesdama mokymus didžiosiose perkančiosiose organizacijose. Taip pat, Raimonda nuolat dalyvauja viešųjų pirkimų procesuose perkančiojoje organizacijoje, rengdama pirkimų organizavimą reglamentuojančius teisės aktus, planuojant kalendorinių metų pirkimus, skaičiuojant numatomo pirkimo vertę, rengdama pirkimo dokumentus (konkurso sąlygas), dalyvauja viešųjų pirkimų komisijų darbe.
                  Kaina
                  Kaina:
                  119 Eur. vienam dalyviui.
                  Kaina:*
                  *109 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki gegužės 23 d. - arba užsiregistravus dviems dalyviams iš tos pačios įstaigos.
                  Kaina:**
                  **99 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įstaigos.
                  Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                  Papildoma informacija

                  REGISTRACIJA VYKDOMA IKI birželio 11 d.

                  Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

                  Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

                  Informacija apie seminarą:
                  Projektų vadovas
                  Ričardas Čekanavičius
                  +370 696 80906, ricardas@avgo.lt

                  Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

                  Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

                  Seniūnaičių teisės, pareigos ir atsakomybė

                  Vieta:

                  Bet kuris miestas

                  Kliento pasirinktoje vietoje
                  Data:

                  Trukmė:

                  6 akad. val.

                  Kaina:

                  Derinama individualiai

                    Registracija į seminarą
                    Įmonės informacija
                    Dalyvio informacija

                    Komentarai

                    Mokymų tikslas:

                    Stiprinti kompetencijas tinkamai atlikti Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme nustatytas seniūnaičių funkcijas.

                    Programa
                    Programa
                    9:30 - 10:00

                    Dalyvių prisijungimas.

                    10:00 - 12:00

                    Vietos savivaldos esmė ir paskirtis, vietos savivaldos principai ir jų reikšmė seniūnaičių veikloje.

                    Savivaldybių funkcijos ir jų įtaka seniūnaičiams.

                    Savivaldybių institucijos ir seniūnaičių bendravimo / bendradarbiavimo su jomis galimybės ir iššūkiai.

                    12:00 - 13:00

                    Pietų pertrauka.

                    13:00 - 15:00

                    Seniūnaičių veiklos teisinis reguliavimas, seniūnaičio statuso išskirtinumas.

                    Seniūnaičio teisės ir pareigos: teorinis ir praktinis aspektai, sueigų veiklos ypatumai, geroji ir blogoji patirtis.

                    Seniūnaičių veiklos teisinio reglamentavimo pokeitimaii naujame Vietos savivaldos įstatyme ir kiti aktualūs aspektai.

                    Žiniomis dalinasi
                    Raimonda Joskaudienė
                    teisininkė, praktikė, ilgametė lektorė, parašiusi ne vieną knygą bei nuolat publikuojanti įvairius straipsnius, Lietuvos komercinio arbitražo arbitrė, teismo mediatorė. Daugelį metų konsultuojanti Lietuvos ir tarptautines kompanijas bei įstaigas civilinės teisės, statybų-rangos, darbo teisės, juridinių asmenų steigimo, veiklos, likvidavimo bei asmenų atsakomybės klausimais, sutarčių sudarymo ir vykdymo, komercinės teisės ir skolų išieškojimo srityje.
                    Kaina
                    Kaina:
                    Derinama individualiai
                    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                    Papildoma informacija

                    Informacija apie mokymus:

                    +370 601 93329, info@avgo.lt.

                    Procesų optimizavimo galimybės vykdant viešuosius pirkimus

                    Vieta:

                    Nuotoliniai mokymai

                    Data:

                    2025-05-15

                    Trukmė:

                    2 dienos (05.08 ir 05.15)

                    Kaina:

                    290-390 €

                    Registracija baigta

                      Registracija į seminarą
                      Įmonės informacija
                      Dalyvio informacija

                      Komentarai

                      Mokymų trukmė:

                      Mokymai vyks 2 dienas (gegužės 8 ir 15 d.).

                      Mokymų tikslas:

                      • Išmokti sudaryti veiklos procesų žemėlapius;
                      • Atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių, eliminuoti vertės nekuriančius žingsnius;
                      • Gebėti optimizuoti ir standartizuoti procesus.

                      Planuojamas rezultatas:

                      • Dalyviai mokės praktiškai taikyti Vertės srauto žemėlapio ir Standartizuoto darbo metodikas;
                      • Dalyviai žinos, kaip atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių ir juos optimizuoti;
                      • Taikant išmoktas metodikas sėkmingai pritaikys praktikoje – sutrumpės procesų vykdymo laikas, bus taupomi žmogiškieji ir finansiniai ištekliai.

                      Mokymai skirti:

                      • Darbuotojams, atsakingiems už viešųjų pirkimų organizavimą, vykdymą, administravimą;
                      • Darbuotojams, atsakingiems už procesų efektyvinimą, kokybę ar darbų organizavimą, vykdymą, planavimą.

                       

                      Dalyvių skaičius ribojamas

                      Programa
                      Programa gegužės 8 d.
                      08:30 - 09:00

                      Dalyvių prisijungimas.

                      09:00 - 11:00

                      Procesų analizė Vertės srauto žemėlapio metodu;

                      Metodo taikymas, procesų inventorizacija ir tikslai.

                      11:00 - 11:15

                      Pertraukėlė.

                      11:15 - 13:00

                      Vertės nekuriantys ir vertę kuriantys žingsniai, praktiniai pratimai.

                      13:00 - 14:00

                      Pertrauka.

                      14:00 - 16:00

                      Procesų standartizavimas Standartizuoto darbo metodu;

                      Procesų efektyvinimo priemonių planų sudarymas ir vykdymas;

                      Dažniausiai pasitaikančios klaidos, geroji patirtis, diskusijos;

                      Individualių praktinių užduočių sudarymas.

                      Programa gegužės 15 d. Atliktų praktinių užduočių analizė.
                      08:00 - 08:30

                      Dalyvių prisijungimas.

                      08:30 - 10:15

                      Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                      10:15 - 10:30

                      Pertraukėlė.

                      10:30 - 12:00

                      Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                      12:00 - 13:00

                      Pertrauka.

                      13:00 - 14:45

                      Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                      14:45 - 15:00

                      Pertraukėlė.

                      15:00 - 16:45

                      Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                      Žiniomis dalinasi
                      Rimtautas Dališanskis
                      Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų optimizavimo sertifikuotas procesų analizės „Six Sigma Black Belt“ ekspertas. 2012–2017 m. vadovavo investiciniams projektams ir organizacijų veiklos procesų perkėlimui į elektroninę erdvę juos optimizuojant. Nuo 2017 m. padeda privačioms ir viešosioms organizacijoms optimizuoti jų vidinius procesus taikant Vertės srauto žemėlapio metodą, rengia vidinius įstaigų specialistus, kurie geba patys analizuoti ir optimizuoti savo įmonės/įstaigos veiklą. Pastarieji užsakovai: Antakalnio poliklinika, Akmenės bei Vilniaus savivaldybės, Finansų bei Energetikos ministerijos, LVPA, APVA ir kt.
                      Kaina
                      Kaina:
                      390 eur. vienam dalyviui.
                      Kaina*:
                      *320 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki gegužės 7 d.
                      Kaina**:
                      **290 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įstaigos.
                      Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                      Papildoma informacija

                      REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gegužės 7 d.

                      Mokymų dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

                      Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

                      Informacija apie mokymus:

                      +370 696 80906, ricardas@avgo.lt 

                      Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti mokymų programą.

                      Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktas. Vėliau pinigai negrąžinami.