Poveikio duomenų apsaugai vertinimas (PDAV) pagal BDAR: atlikimo taisyklės ir praktikos, dažniausiai daromos klaidos, trūkumų šalinimas ir rizikų mažinimas

Vieta:

Nuotolinis seminaras

Data:

2023-05-31

Trukmė:

6 akad. val.

Kaina:

109 - 129

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Tikslas:

  • Sužinoti, kas yra poveikio duomenų apsaugai vertinimas (PDAV), kokiais atvejais reikalinga atlikti  PDAV. Sužinoti pagrindines PDAV atlikimo taisykles, daromas klaidas atliekant PDAV. Sužinoti gerąsias PDAV atlikimo praktikas, automatinius įrankius, kurie padeda atlikti PDAV.
  • Taip pat, sužinoti, kaip PDAV metu vertinamos rizikos, kaip vyksta rastų trūkumų šalinimas bei atitinkamų rizikų mažinimas, taip pat ką daryti kai rizikos yra per aukštos. Be to, mokymų metu bus pristatoma, kaip viduje reglamentuoti PDAV tvarką, kas turėtų atlikti PDAV, kodėl ir kaip reikia vesti PDAV registrą ir kaip iš viso įforminti PDAV.

Trumpas programos aprašymas:

  • PDAV atlikimas labai svarbus užtikrinant atitiktį BDAR. Dalis duomenų valdytojų PDAV atskiroms duomenų tvarkymo operacijoms yra atlikę, tačiau daugumoje atvejų tokie PDAV nėra tinkami dėl įvairių priežasčių. Kita dalis duomenų valdytojų iš viso nėra atlikę PDAV arba PDAV nėra atlikta daliai tvarkymo operacijų, kurioms toks PDAV būtinas. Daug atvejų, kai PDAV atliekamas tik „dėl akių“. Visa ši situacija sąlygoja neatitiktį BDAR ir dideles potencialias problemas, dėl kurių gali būti skiriamos baudos, prarasta reputacija, prarastas vartotojų/klientų pasitikėjimas, nutraukta tam tikra veikla ir pan.

Seminaras skirtas:

  • Privataus arba viešojo sektoriaus duomenų apsaugos pareigūnai, už duomenų apsaugą ir (ar) kibernetinį saugumą atsakingi asmenys.
  • Darbuotojai, atsakingi už atskirus asmens duomenų tvarkymo tikslus/operacijas.
  • IT padalinių vadovai, pavaduotojai, specialistai.
  • Įmonių/įstaigų padalinių atstovai, atsakingi ir prižiūrintys tinkamą asmens duomenų tvarkymą padaliniuose.
Programa
Programa
9.30 - 10.00

Dalyvių prisijungimas.

10.00 - 12.00

PDAV kaip vienas iš pagrindinių BDAR atitikties elementų. PDAV reikšmė ir nauda įmonei / organizacijai. Skirtumai nuo teisėtų interesų vertinimo (balanso testo).

Atvejai, kai (ne)privaloma atlikti PDAV. Rekomenduojami kriterijai ir jų aiškinimas bei taikymas praktikoje. Praktiniai pavyzdžiai.

Kas turi atlikti PDAV? Kaip veikia PDAV modelis didelėse ir vidutinėse/mažose organizacijose? Duomenų apsaugos pareigūno vaidmuo atliekant PDAV.

Kaip teisingai atlikti PDAV, nuo ko pradėti? Geroji praktika, daromos klaidos.

PDAV atlikimo formų pristatymas. Kokiais atvejais galima naudoti VDAI rekomenduojamą pavyzdinę PDAV formą?

Asmens duomenų inventorizacijos svarba atliekant PDAV. Praktiniai patarimai dėl atlikimo.

12.00 - 13.00

Pietų pertrauka.

13.00 - 14.30

Automatiniai PDAV įrankiai, jų privalumai ir trūkumai. Automatinio įrankio veikimo pristatymas.

Rizikų vertinimas atliekant PDAV. Kaip teisingai įvertinti rizikas. Praktiniai pavyzdžiai.

14:30 - 14:45

Pertraukėlė.

14:45 - 15:45

Duomenų tvarkytojų vaidmuo atliekant PDAV. Kokios nuostatos dėl PDAV turi būti sutartyse su duomenų tvarkytojais.

Privalomos konsultacijos su priežiūros institucija: kokiais atvejais ir kaip turi būti atliekama.

Kiti PDAV aspektai: kaip dažnai kartoti, kada atnaujinti. PDAV įforminimas.

Diskusija.

Žiniomis dalinasi
Prof. dr. Darius Štitilis
Mykolo Romerio universiteto profesorius, Viešojo valdymo ir verslo fakulteto dekanas, Kibernetinio saugumo valdymo studijų programos vadovas. Taip pat – „DPSSolutions“, tiekiančios asmens duomenų apsaugos ir kibernetinio saugumo konsultacines paslaugas, bendraturtis. Darius Štitilis turi ilgametę darbo patirtį Teisės ir IT srityse, yra dirbęs tarptautinėje advokatų kontoroje, tarptautinėje verslo įmonėje. Dr. Darius Štitilis yra publikavęs apie 50 mokslo straipsnių Lietuvos ir tarptautiniuose prestižiniuose mokslo leidiniuose IT teisės, asmens duomenų apsaugos ir kibernetinio saugumo temomis. Tai pat, yra keleto monografijų, vadovėlių bei mokomųjų leidinių autorius ar bendraautorius. Darius Štitilis aktyviai dalyvauja mokslinėje-projektinėje veikloje. Pavyzdžiui, nuo 2015 m. iki 2017 m. vadovavo moksliniam projektui, kurio pagrindinis rezultatas – sukurtas Lietuvos kibernetinio saugumo strategijos modelis. Nuo 2020 m. iki 2022 m. – vieno iš keturių ES pilotinių kibernetinio saugumo projektų – Sparta.eu projekto ekspertas. Pastoviai dalyvauja ir kituose projektuose asmens duomenų apsaugos ir kibernetinio saugumo klausimais. Darius Štitilis domisi ne tik teorinėmis, bet ir praktinėmis asmens duomenų tvarkymo ir kibernetinio saugumo problemomis bei jų sprendimo būdais.
Kaina
Kaina:
119 eur. vienam dalyviui
Kaina:*
*109 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki gegužės 12 d. arba užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gegužės 26 d.

Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

Informacija apie seminarą:
Projektų vadovas
Ričardas Čekanavičius
+370 696 80906, ricardas@www.avgo.lt.

Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

Procesų optimizavimo galimybės vykdant pacientų registraciją ir konsultavimą ASPĮ

Vieta:

Nuotoliniai mokymai

Data:

2023-04-06

Trukmė:

2 dienos (04.06 ir 04.13)

Kaina:

290-390 €

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Mokymų trukmė:

Mokymai vyks 2 dienas (balandžio 6 ir 13 d.)

Tikslas:

  • Išmokti sudaryti veiklos procesų žemėlapius.
  • Atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių, eliminuoti vertės nekuriančius žingsnius.
  • Gebėti optimizuoti ir standartizuoti procesus.

Planuojamas rezultatas:

  • Dalyviai mokės praktiškai taikyti Vertės srauto žemėlapio ir Standartizuoto darbo metodikas.
  • Dalyviai žinos, kaip atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių ir juos optimizuoti.
  • Taikant išmoktas metodikas sėkmingai pritaikys praktikoje – sutrumpės procesų vykdymo laikas, bus taupomi žmogiškieji ir finansiniai ištekliai.

Mokymai skirti:

  • Vadovaujantiems asmenims (įmonės/įstaigos, skyriaus, padalinio vadovai, pavaduotojai).
  • Darbuotojams, atsakingiems už procesų efektyvinimą, kokybę ar darbų organizavimą, vykdymą, planavimą.

 

Dalyvių skaičius ribojamas

Programa
Programa balandžio 6 d.
08:30 - 09:00

Dalyvių prisijungimas.

09:00 - 11:00

Procesų analizė Vertės srauto žemėlapio metodu.

Metodo taikymas, procesų inventorizacija ir tikslai.

11:00 - 11:15

Pertraukėlė.

11:15 - 13:00

Vertės nekuriantys ir vertę kuriantys žingsniai, praktiniai pratimai.

13:00 - 14:00

Pertrauka.

14:00 - 16:00

Procesų standartizavimas Standartizuoto darbo metodu.

Procesų efektyvinimo priemonių planų sudarymas ir vykdymas.

Dažniausiai pasitaikančios klaidos, geroji patirtis, diskusijos.

Individualių praktinių užduočių sudarymas.

Programa balandžio 13 d. Atliktų praktinių užduočių analizė.
08:00 - 08:30

Dalyvių prisijungimas.

08:30 - 10:15

Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

10:15 - 10:30

Pertraukėlė.

10:30 - 12:00

Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

12:00 - 13:00

Pertrauka.

13:00 - 14:45

Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

14:45 - 15:00

Pertraukėlė.

15:00 - 16:45

Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

Žiniomis dalinasi
Lektorius Rimtautas Dališanskis
Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų optimizavimo sertifikuotas procesų analizės „Six Sigma Black Belt“ ekspertas. 2012–2017 m. vadovavo investiciniams projektams ir organizacijų veiklos procesų perkėlimui į elektroninę erdvę juos optimizuojant. Nuo 2017 m. padeda privačioms ir viešosioms organizacijoms optimizuoti jų vidinius procesus taikant Vertės srauto žemėlapio metodą, rengia vidinius įmonių/įstaigų specialistus, kurie geba patys analizuoti ir optimizuoti savo įmonės/įstaigos veiklą. Pastarieji užsakovai: Antakalnio poliklinika, Akmenės bei Vilniaus savivaldybės, Finansų bei Energetikos ministerijos, LVPA, APVA ir kt.
Kaina
Kaina:
390 eur. vienam dalyviui.
Kaina*:
*320 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki kovo 17 d.
Kaina**:
**290 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės / įstaigos.
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

REGISTRACIJA VYKDOMA IKI kovo 31 d.

Mokymų dalyviams išduodami pažymėjimai.

Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

Informacija apie mokymus:

+370 696 80906, ricardas@www.avgo.lt 

Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti mokymų programą.

Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktas. Vėliau pinigai negrąžinami.

Procesų optimizavimo galimybės viešajame sektoriuje

Vieta:

Nuotoliniai mokymai

Data:

2023-04-20

Trukmė:

2 dienos (04.20 ir 04.27)

Kaina:

290-390 €

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Mokymų trukmė:

Mokymai vyks 2 dienas (balandžio 20 ir  27 d.)

Tikslas:

  • Išmokti sudaryti veiklos procesų žemėlapius.
  • Atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių, eliminuoti vertės nekuriančius žingsnius.
  • Gebėti optimizuoti ir standartizuoti procesus.

Planuojamas rezultatas:

  • Dalyviai mokės praktiškai taikyti Vertės srauto žemėlapio ir Standartizuoto darbo metodikas.
  • Dalyviai žinos, kaip atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių ir juos optimizuoti.
  • Taikant išmoktas metodikas sėkmingai pritaikys praktikoje – sutrumpės procesų vykdymo laikas, bus taupomi žmogiškieji ir finansiniai ištekliai.

Mokymai skirti:

  • Vadovaujantiems asmenims (įmonės/įstaigos, skyriaus, padalinio vadovai, pavaduotojai).
  • Darbuotojams, atsakingiems už procesų efektyvinimą, kokybę ar darbų organizavimą, vykdymą, planavimą.

 

Dalyvių skaičius ribojamas

Programa
Programa 2023 m. balandžio 20 d.
08:30 - 09:00

Dalyvių prisijungimas.

09:00 - 11:00

Procesų analizė Vertės srauto žemėlapio metodu.

Metodo taikymas, procesų inventorizacija ir tikslai.

11:00 - 11:15

Pertraukėlė.

11:15 - 13:00

Vertės nekuriantys ir vertę kuriantys žingsniai, praktiniai pratimai.

13:00 - 14:00

Pertrauka.

14:00 - 16:00

Procesų standartizavimas Standartizuoto darbo metodu.

Procesų efektyvinimo priemonių planų sudarymas ir vykdymas.

Dažniausiai pasitaikančios klaidos, geroji patirtis, diskusijos.

Individualių praktinių užduočių sudarymas.

Programa 2023 m. vasario 28 d. Atliktų praktinių užduočių analizė.
08:00 - 08:30

Dalyvių prisijungimas.

08:30 - 10:15

Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

10:15 - 10:30

Pertraukėlė.

10:30 - 12:00

Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

12:00 - 13:00

Pertrauka.

13:00 - 14:45

Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

14:45 - 15:00

Pertraukėlė.

15:00 - 16:45

Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

Žiniomis dalinasi
Lektorius Rimtautas Dališanskis
Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų optimizavimo sertifikuotas procesų analizės „Six Sigma Black Belt“ ekspertas. 2012–2017 m. vadovavo investiciniams projektams ir organizacijų veiklos procesų perkėlimui į elektroninę erdvę juos optimizuojant. Nuo 2017 m. padeda privačioms ir viešosioms organizacijoms optimizuoti jų vidinius procesus taikant Vertės srauto žemėlapio metodą, rengia vidinius įmonių/įstaigų specialistus, kurie geba patys analizuoti ir optimizuoti savo įmonės/įstaigos veiklą. Pastarieji užsakovai: Antakalnio poliklinika, Akmenės bei Vilniaus savivaldybės, Finansų bei Energetikos ministerijos, LVPA, APVA ir kt.
Kaina
Kaina:
390 eur. vienam dalyviui.
Kaina*:
*320 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki kovo 31 d.
Kaina**:
**290 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės / įstaigos.
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

REGISTRACIJA VYKDOMA IKI balandžio 14 d.

Mokymų dalyviams išduodami pažymėjimai.

Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

Informacija apie mokymus:

+370 696 80906, ricardas@www.avgo.lt 

Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti mokymų programą.

Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktas. Vėliau pinigai negrąžinami.

Valdymo apskaita. Tikslai ir reikšmė įmonei

Vieta:

Bet kuris miestas

Kliento pasirinktoje vietoje
Data:

Trukmė:

09:00 - 15:30 6 akad. val.

Kaina:

Derinama individualiai

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Programa
Programa
09:00 - 09:30

Registracija

09:30 - 10:15

Valdymo apskaitos tikslai ir vieta įmonės finansuose, skirtumai nuo finansinės apskaitos.

10:15 - 10:45
  • Išlaidų tipai: pastoviosios ir kintamosios, tiesioginės ir netiesioginės.
  • Mišriosios sąnaudos ir jų atskyrimas. Lūžio taško skaičiavimai.
10:45 - 11:00

Kavos pertraukėlė

11:00 - 12:15
  • Savikaina ir veiklos sąnaudos.
  • Veiklos sverto sąvoka, veiklos sverto laipsnis.
12:15 - 13:00

Pietūs

13:00 - 14:15
  • Pilnosios produkto savikainos skaičiavimas. Išlaidų paskirstymo esmė ir tikslai.
  • Netiesioginių išlaidų paskirstymo būdai ir metodikos.
  • Išlaidų paskirstymo bazės parinkimas.
14:15 - 14:30

Kavos petraukėlė

14:30 - 15:30
  • Veikla pagrįstas savikainos skaičiavimas.
  • Įmonės veiklos vertinimas: finansiniai rodikliai, veiklos efektyvumo rodikliai.
Žiniomis dalinasi
Lektorė Rūta Vainienė
Ekonomistė, „Ekonomikos terminų žodyno“, daugiau nei tūkstančio pranešimų ir straipsnių autorė. Rūta šiuo metu užsiima aktyvia mokymų/praktinių seminarų veikla, yra Lietuvos radijo komentatorė, Lietuvos sveikatos mokslų universiteto tarybos narė. Buvusi ilgametė Lietuvos laisvosios rinkos instituto darbuotoja ir vadovė, Lietuvos banko valdybos narė, Vilniaus mero patarėja. Profesinės žinios ekonomikos, finansų valdymo, viešo ir privataus sektoriaus partnerystės, pinigų politikos, bankininkystės, apskaitos ir mokesčių politikos, sveikatos apsaugos politikos, pereinamojo laikotarpio ekonomikos reformų srityse. Patirtis viešosios komunikacijos srityje.
Kaina
Kaina:
Pagal susitarimą
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

Informacija apie mokymus:

+370 601 93329, info@www.avgo.lt.

Finansai ne finansininkams

Vieta:

Bet kuris miestas

Kliento pasirinktoje vietoje
Data:

Trukmė:

09:00 - 16:30 7 akad. val.

Kaina:

Derinama individualiai

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Seminaro tikslai:

  • Sužinoti svarbiausius finansinių ataskaitų sudarymo ypatumus;
  • Sužinoti, kas slypi už finansinių ataskaitų eilučių, kokią informaciją jos pateikia, kokie būna informacijos pateikimo skirtumai ir interpretacijos ribos;
  • Sužinoti svarbiausius veiklos vertinimo rodiklius, kaip jie skaičiuojami ir ką jie pasako apie įmonės finansų būklę;
  • Sužinoti, kaip yra skaičiuojami svarbiausi investicijų atsipirkimo rodikliai.
  • Išsiaiškinti finansų rizikos valdymo būdus.
Programa
Programa
09:00 - 09:30

Dalyvių registracija.

09:30 - 10:30

Finansinių ataskaitų sudarymo pagrindai:

  • Pirminiai apskaitos dokumentai;
  • Dvejybinis įrašas;
  • Kaupimo principas;
  • Sąskaitų planas;
  • Apskaitos politika.
10:30 - 10:45

Kavos pertraukėlė

10:45 - 11:45

Kodėl vadovas ir buhalteris kartais nesupranta vienas kito?

Atsakomybė ir jos padalinimas.

11:45 - 12:45

Pietūs.

12:45 - 14:00

Finansinė atskaitomybė – kaip ją suprasti?

  • Balansas, pelno-nuostolio ataskaita ir pinigų srautų ataskaita.
  • Kuo ypatingos ir kas jas sieja? Kokie pokyčiai yra svarbūs?
14:00 - 14:15

Kavos pertraukėlė.

14:15 - 15:15

Finansiniai veiklos efektyvumo rodikliai:

  • Kaip juos skaičiuoti ir interpretuoti?
  • Lūžio taško skaičiavimas ir taikymas.
15:15 - 16:30

Investicijų atsipirkimo skaičiavimai.

Finansų rizikos ir jų valdymas.

Žiniomis dalinasi
Lektorė Rūta Vainienė
Ekonomistė, „Ekonomikos terminų žodyno“, daugiau nei tūkstančio pranešimų ir straipsnių autorė. Rūta šiuo metu užsiima aktyvia mokymų/praktinių seminarų veikla, yra Lietuvos radijo komentatorė, Lietuvos sveikatos mokslų universiteto tarybos narė. Buvusi ilgametė Lietuvos laisvosios rinkos instituto darbuotoja ir vadovė, Lietuvos banko valdybos narė, Vilniaus mero patarėja. Profesinės žinios ekonomikos, finansų valdymo, viešo ir privataus sektoriaus partnerystės, pinigų politikos, bankininkystės, apskaitos ir mokesčių politikos, sveikatos apsaugos politikos, pereinamojo laikotarpio ekonomikos reformų srityse. Patirtis viešosios komunikacijos srityje.
Kaina
Kaina:
Pagal susitarimą
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

Informacija apie mokymus:

+370 601 93329, info@www.avgo.lt.

Atrankos pokalbio vedimas. Tinkamas kandidatas tinkamoje pozicijoje

Vieta:

Bet kuris miestas

Kliento pasirinktoje vietoje
Data:

Trukmė:

08:30 - 16:30 8 akad. val.

Kaina:

Derinama individualiai

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Mokymų tikslas – ugdyti atrankos pokalbio vedimo įgūdžius, technikas ir metodikas.

Kiekvienas mokymų dalyvis:

  • Supras ir mokės, kaip tinkamai išskirti ir apibrėžti atrankos kriterijus /kompetencijas, pasirinkti efektyvias ir patikimas vertinimo metodikas.
  • Mokės suformuluoti ir parengti tinkamus klausimus ir praktines užduotis nustatytoms kompetencijoms.
  • Praktiškai pabandys pravesti atrankos pokalbį, siekiant įvertinti turimas kompetencijas – nuo pradžios, atrankos tikslų formulavimo, iki užbaigimo.
  • Praktiškai mokysis valdyti pokalbio procesą: mokės aktyviai klausinėti, klausytis, patikslinti kandidato atsakymus, esant poreikiui – kandidatą nutraukti, gauti konkrečius kandidato atsakymus, atitinkančius nustatytas kompetencijas ir klausimus.
  • Turės praktinius klausimų ir praktinių užduočių pateikimo įgūdžius.
  • Mokysis įvertinti pateiktus kandidatų atsakymus.
  • Mokės sudaryti tinkamus atrankos pokalbio gidus.
  • Prie dalomosios medžiagos gaus praktinių pavyzdžių priedą – atrankos pokalbio formą, atrankos kriterijų/kompetencijų apibrėžimo, elgesio skalių apibūdinimų pavyzdžius.
Programa
Programa
08:30 - 09:00

Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

09:00 - 10:30

I dalis. Šiuolaikinė darbuotojų pasirinkimo situacija, pasirinkimo metodai:

  • Diskusija: kaip vyksta atrankos procesas Jūsų organizacijoje? Su kokiais iššūkiais susiduriate?
  • Atrankos pokalbio paskirtis ir tikslas
  • Kokie veiksniai lemia tinkamo kandidato pasirinkimo sėkmę?
  • Pasirinkimo metodai. Kaip tinkamai ir kokiu būdu kandidatus įvertinti? Kuris vertinimo metodas efektyviausias, greičiausias, tiksliausias?
  • Sėkmingos atrankų vykdymo praktikos tiek ES šalyse, JAV ir Lietuvoje, veiksniai ir pavyzdžiai.

Pasiruošimas pokalbiui. Atrankos kriterijų apibrėžimas.

 

  • Atrankos kriterijų išskyrimas. Kaip ir kokius pasirinkti sėkmės faktorius, reikiamas kompetencijas gero darbo atlikimui?. Kaip atlikti darbo ir organizacinės kultūros analizę?
  • Sėkmės faktorių nustatymas – sėkmingos atrankos pagrindas: sėkmės faktorių apibrėžimas, vienodų vertinimo principų, metodų nustatymas.
  • Kiek kompetencijų vertinti pokalbio metu? Kiek jų vertinimui skirti laiko?
10:30 - 10:45

Kavos petraukėlė.

10:45 - 12:15

II dalis. Atrankos pokalbio turinys: atrankos pokalbio klausimų ir praktinių užduočių suformavimas ir vertinimas:

 

  • Kaip sužinoti ar pretendentas atitinka atrankos kriterijus? Kompetencijų, sėkmės faktorių įvertinimas.
  • Kompetencijos matavimo vienetas – “matomas elgesys”. Kaip jį „išprovokuoti ir išmatuoti“?
  • Klausimų tipai, formulavimo principai ir pavyzdžiai.
  • Pagrindiniai interviu klausimai apie elgesį. Pateikiami klausimų formulavimo ir praktinių užduočių pavyzdžiai.
  • Praktinių užduočių sudarymo principai. Praktinių užduočių pobūdis ir tipai. Pateikiami pavyzdžiai.
  • Kaip ir ką sakyti pokalbio įvado metu?
  • Kaip užtikrinti vienodą atrankos kriterijų ir pateikiamų klausimų
  • visų vertinančių asmenų suvokimą?
  • Pretendentų atsakymų į klausimus ir praktinių užduočių įvykdymo vertinimas. Vertinimo skalės. Jų pavydžiai. Kaip jas parengti? Kaip vertinti?
  • Preliminaraus atrankos pokalbio protokolo parengimas.
12:15 - 13:15

Pietūs.

13:15 - 14:45

III dalis. Atrankos pokalbio valdymas:

 

  • Pokalbio procesas. Pokalbio tipo pasirinkimas.
  • Standartizuotas ar laisvas atrankos pokalbis? Kas efektyviau?
  • Kaip tinkamai formuluoti klausimus Ir kiek jų užduoti?
  • Kaip stabdyti “plepų” ir “abstraktų” kandidatą? Kaip prakalbinti “tylenį“? Aktyvaus klausymo technikos.
  • „Piltuvėlio principas“
  • Dažniausios klausytojo / kalbėtojo klaidos.
  • Atrankos komisijos narių elgesys atrankos pokalbio metu.
14:45 - 15:00

Kavos pertraukėlė.

15:00 - 16:30

IV dalis. Veiksmai po pokalbio:

 

  • Pokalbio rezultatų vertinimo analizė ir apibendrinimas.
  • Sprendimo dėl kandidato tinkamumo priėmimas.
  • Kandidato informavimas apie pokalbio rezultatus.
  • Neteisingo vertinimo priežastys.
Kaina
Kaina:
Derinama individualiai
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

Informacija apie mokymus:

+370 601 93329, info@www.avgo.lt.

Efektyvi komunikacija organizacijoje: kaip pagerinti tarpusavio ir organizacinę komunikaciją?

Vieta:

Bet kuris miestas

Kliento pasirinktoje vietoje
Data:

Trukmė:

08:30 - 16:30 8 akad. val.

Kaina:

Derinama individualiai

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Tikslas – ugdyti efektyviam bendravimui reikalingas kompetencijas, reikšmingas įvairiose valdymo situacijose: susirinkimuose, posėdžiuose, derybose, pokalbiuose apie darbo kokybę ir pan.

Kiekvienas mokymų dalyvis:

  • Sužinos, kaip susikalbėti korektiškai, tiksliai ir efektyviai abiem pusėms – tiek, kalbėtojui, tiek klausytojui.
  • Įgys klausymo, dialogo valdymo, informacijos pateikimo ir išgavimo bei supratimo įgūdžių.
  • Įvaldys sudėtingų situacijų valdymo įgūdžius: mokės konstruktyviai elgtis sudėtingose bendravimo situacijose: spręsti konfliktus, atsakyti į nepagrįstas pretenzijas, priimti kritiką.
  • Susidarys komunikacijos gerinimo „priemonių krepšelį“.
Programa
Programa
08:30 - 09:00

Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

09:00 - 10:30

I dalis. Kas yra bendravimas?

  • Kodėl sugebėjimas bendrauti yra toks svarbus?
  • Kuo ypatinga žmonių komunikacija?
  • Bendravimo funkcijos ir tikslai.
  • Bendravimas, kaip pasikeitimas informacija (komunikacija).
10:30 - 10:45

Kavos petraukėlė.

10:45 - 12:15

II dalis. Tarpasmeninė komunikacija.

  • Tarpasmeninės komunikacijos esmė.
  • Tipiškos komunikacijos klaidos.
  • Trukdžiai bendravimo procese. Kada visai neverta bendrauti?
  • Kaip kalbėti, kaip tiksliai perduoti norimą informaciją? Kokias klaidas daro kalbėtojas ir kaip jų išvengti? Komunikacijos testas kalbėtojui.
  • Kaip teisingai suvokti ir suprasti informaciją? Kokias klaidas daro klausytojas? Kaip jų išvengti?
  • Bendravimo kanalai: žodinė, balsinė ir nežodinė komunikacija (kūno kalba). Kaip ir kokiu bendravimo kanalu sustiprinti norimą poveikį, padaryti įspūdį. Kaip valdyti savo kūną, balsą bei “recenzuoti” kalbos turinį? Poveikio piramidė.
12:15 - 13:15

Pietūs.

13:15 - 14:45

III dalis. Vadovo, darbuotojo gebėjimas išklausyti valdyti dialogą.

  • Dialogo tipo pasirinkimas. Kiek būti aktyviam dialoge?
  • Aktyvaus klausymo metodai.
  • Klausimų uždavimo technikos.
  • Pozityvi ir negatyvi kalba. Pozityvus mąstymas.
  • Kaip tinkamai suteikti ir priimti grįžtamąjį ryšį?
  • Kaip tinkamai atsakyti į netikėtus klausimus, pretenzijas, kritiką ir manipuliaciją?
14:45 - 15:00

Kavos pertraukėlė.

15:00 - 16:30

IV Dalis. Sudėtingų situacijų ir santykių valdymas.

  • Konfliktų prevencija: pagarbos kolegoms, klientams ir savigarbos sau išlaikymas, lygiaverčių santykių kūrimas. Kaip balansuoti tarp savigarbos ir gero santykio išlaikymo?
  • Savo bei kitų emocijų ir neproduktyvaus elgesio valdymas. Kokias darome mąstymo klaidas? Kaip jas įveikti?
  • Konstruktyvūs veiksmai konfliktinėje situacijoje. Konfliktų sprendimo modelis.
  • Kaltinimo situacijos. Pokalbio valdymo praktika:
  • Bendrieji principai bendraujant su nepagrįstus reikalavimus keliančiais asmenimis;
  • Kaip reikėtų elgtis, kai girdite pretenzijas, kurias galima patenkinti;
  • Kaip nustatyti ribas, pasakyti “ne“;
  • Kaip elgtis padarius klaidą. “Gaisro gesinimas”;
  • Kaip „atremti“ asmeniškai, organizacijai bei paslaugoms adresuojamas pretenzijas, išsisukinėjimą? Praktinė užduotis: „Karšta ugnis“.

Komunikacija organizacijoje:

  • Vertikali komunikacija. Kokiu tikslu ir kokia informacija turi būti perduodama žemyn/aukštyn.
  • Koks vadovo vaidmuo perduodant informaciją?
  • Tyrimai ir rekomendacijos, kaip užtikrinti tinkamą vertikalios komunikacijos judėjimą organizacijoje.
  • Horizontali komunikacija. Su jos judėjimu susijusios problemos, dažnos klaidos.
  • Diskusijų / susirinkimų valdymas. Koks elgesys grupėje stabdo ir kuria bendradarbiavimą grupėje?
  • Kaip padidinti susirinkimų produktyvumą? Susirinkimų rūšys ir būtinos procedūros.
  • Komunikacijos organizacijoje gerinimo „piemonių krepšelio“ sudarymas. Praktiniai kitų organizacijų pavyzdžiai.
Kaina
Kaina:
Derinama individualiai
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

Informacija apie mokymus:

+370 601 93329, info@avgo.lt.

Vadovavimas, darbų ir laiko valdymas komandiniame darbe

Vieta:

Bet kuris miestas

Kliento pasirinktoje vietoje
Data:

Trukmė:

09:00 - 16:45 7 akad. val.

Kaina:

Derinama individualiai

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Įgyjami gebėjimai: Žinos pagrindinius komandos efektyvumo ir neefektyvaus laiko panaudojimo principus bei esmines elgesio teorijas. Mokės taikyti motyvacines priemones. Gebės efektyviai valdyti savo bei kitų laiką.

Dėstymo metodai: Grupinis darbas. Praktinės užduotys. Kūrybinės interaktyvios užduotys komandose. Situacijų analizė ir sprendimai.

Programa
Programa
09:00 - 09:30

Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

09:30 - 11:00
  • Efektyvus vadovavimas;
  • pagrindinės vadovo funkcijos ir gebėjimai, vadovų personalinės ir elgesio teorijos, vadovo gebėjimai valdyti sudėtingas situacijas, kaip vadovauti buvusiems savo rango kolegoms;
  • praktiniai vadovavimo įgūdžiai;
  • pratimai ir užduotys.
11:00 - 11:15

Kavos pertraukėlė.

11:15 - 12:45
  • Vadovavimas komandai;
  • situacinės lyderystės modelis – keturios stadijos: funkcijų pasidalinimas komandoje, komandos efektyvumo principai, komandos formavimo stadijos, darbų delegavimas ir negatyvių užduočių pateikimas;
  • praktinės situacijos ir pagrindinės komandos normos;
  • komandos valdymo principai;
  • vadovo pozicija komandoje.
12:45 - 13:30

Pietų pertrauka.

13:30 - 15:00

Komandos darbų planavimas ir valdymas:

  • tikslų nustatymo metodai;
  • jų vykdymas ir kontrolė;
  • laiko valdymas;
  • laiko valdymo samprata ir svarba;
  • poreikis geriau planuoti savo ir komandos laiką;
  • neefektyvus laiko panaudojimas;
  • asmeninio laiko auditas.

Darbas grupėse.

Praktinės užduotys.

15:00 - 15:15

Kavos pertraukėlė.

15:15 - 16:45

Komandos palaikymas ir motyvacinės programos:

  • vadovo bendravimo principai;
  • susirinkimų organizavimas, komandos narių mokymas ir grįžtamojo ryšio užtikrinimas;
  • darbų ataskaitos ir planai.

Pratimai.

Žiniomis dalinasi
Lektorius Darius Rupšlaukis
Derybų ir pardavimų konsultantas. Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995 m. Kūręs ir įgyvendinęs pardavimų ir klientų aptarnavimo sistemas Sankt Peterburge, Maskvoje, bei Lietuvoje. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Karlskrona, Erebru (Švedija) 1995; 1996 m., Maskva (Rusija) 1999 m., Briuselis (Belgija) 2006 m., Stambulas (Turkija) 2006 m.. Dalyvavęs kuriant pardavimų ir klientų aptarnavimo kokybės vadybos sistemas pagal ISO9001. Nuo 1999 m. skaito paskaitas, organizuoja seminarus derybų vedimo, klientų aptarnavimo, pardavimų organizavimo, pristatymų ir parodų pasirengimo, konfliktų sprendimo, komandų formavimo, tarptautinio bendradarbiavimo ir verslo etiketo temomis.
Kaina
Kaina:
Derinama individualiai
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

Informacija apie mokymus:

+370 601 93329, info@avgo.lt.