Procesų optimizavimo galimybės viešajame sektoriuje

Vieta:

Nuotoliniai mokymai

Data:

2025-06-03

Trukmė:

2 dienos (06.03 ir 06.10)

Kaina:

290-390 €

    Registracija į seminarą
    Įmonės informacija
    Dalyvio informacija

    Komentarai

    Mokymų trukmė:

    Mokymai vyks 2 dienas (birželio 3 ir  10 d.)

    Tikslas:

    • Išmokti sudaryti veiklos procesų žemėlapius;
    • Atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių, eliminuoti vertės nekuriančius žingsnius;
    • Gebėti optimizuoti ir standartizuoti procesus.

    Planuojamas rezultatas:

    • Dalyviai mokės praktiškai taikyti Vertės srauto žemėlapio ir Standartizuoto darbo metodikas;
    • Dalyviai žinos, kaip atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių ir juos optimizuoti;
    • Taikant išmoktas metodikas sėkmingai pritaikys praktikoje – sutrumpės procesų vykdymo laikas, bus taupomi žmogiškieji ir finansiniai ištekliai.

    Mokymai skirti:

    • Vadovaujantiems asmenims (įmonės/įstaigos, skyriaus, padalinio vadovai, pavaduotojai);
    • Darbuotojams, atsakingiems už procesų efektyvinimą, kokybę ar darbų organizavimą, vykdymą, planavimą.

     

    Dalyvių skaičius ribojamas

    Programa
    Programa birželio 3 d.
    08:30 - 09:00

    Dalyvių prisijungimas.

    09:00 - 11:00

    Procesų analizė Vertės srauto žemėlapio metodu;

    Metodo taikymas, procesų inventorizacija ir tikslai.

    11:00 - 11:15

    Pertraukėlė.

    11:15 - 13:00

    Vertės nekuriantys ir vertę kuriantys žingsniai, praktiniai pratimai.

    13:00 - 14:00

    Pertrauka.

    14:00 - 16:00

    Procesų standartizavimas Standartizuoto darbo metodu;

    Procesų efektyvinimo priemonių planų sudarymas ir vykdymas;

    Dažniausiai pasitaikančios klaidos, geroji patirtis, diskusijos;

    Individualių praktinių užduočių sudarymas.

    Programa birželio 10 d. Atliktų praktinių užduočių analizė.
    08:00 - 08:30

    Dalyvių prisijungimas.

    08:30 - 10:15

    Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

    10:15 - 10:30

    Pertraukėlė.

    10:30 - 12:00

    Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

    12:00 - 13:00

    Pertrauka.

    13:00 - 14:45

    Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

    14:45 - 15:00

    Pertraukėlė.

    15:00 - 16:45

    Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

    Žiniomis dalinasi
    Lektorius Rimtautas Dališanskis
    Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų optimizavimo sertifikuotas procesų analizės „Six Sigma Black Belt“ ekspertas. 2012–2017 m. vadovavo investiciniams projektams ir organizacijų veiklos procesų perkėlimui į elektroninę erdvę juos optimizuojant. Nuo 2017 m. padeda privačioms ir viešosioms organizacijoms optimizuoti jų vidinius procesus taikant Vertės srauto žemėlapio metodą, rengia vidinius įmonių/įstaigų specialistus, kurie geba patys analizuoti ir optimizuoti savo įmonės/įstaigos veiklą. Pastarieji užsakovai: Antakalnio poliklinika, Akmenės bei Vilniaus savivaldybės, Finansų bei Energetikos ministerijos, LVPA, APVA ir kt.
    Kaina
    Kaina:
    390 eur. vienam dalyviui.
    Kaina*:
    *320 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki lapkričio 17 d.
    Kaina**:
    **290 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės / įstaigos.
    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
    Papildoma informacija

    REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gegužės 16 d.

    Mokymų dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

    Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

    Informacija apie mokymus:

    +370 696 80906, ricardas@avgo.lt 

    Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti mokymų programą.

    Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktas. Vėliau pinigai negrąžinami.

    KAIZEN metodo taikymas viešojo sektoriaus veiklos procesuose: problemų identifikavimas ir jų šalinimo būdai, darbuotojų įtraukimo į veiklos tobulinimą metodai.

    Vieta:

    Bet kuris miestas

    Kliento pasirinktoje vietoje
    Data:

    Trukmė:

    Kaina:

    Derinama individualiai

      Registracija į seminarą
      Įmonės informacija
      Dalyvio informacija

      Komentarai

      Vienas dažniausiai pasitaikančių skaudulių įstaigų organizacijose – darbuotojų negebėjimas atpažinti švaistymų jo/įstaigos veiklos procesuose ar tiesiog nenoras garsiai įvardinti esamų problemų bei teikti siūlymus joms spręsti, todėl šių mokymų metu aptarsime dažniausias darbuotojų motyvacijos nebuvimo, nenoro priežastis įsitraukti į įstaigos veiklos procesų tobulinimą ir nagrinėsime priemones bei būdus, kaip to išvengti ar tai pakeisti. Mokysimės, kaip identifikuoti tikrąsias veiklos procesų problemas, o ne jų simptomus, bei kokiais metodais „užnorinti“ darbuotojus teikti siūlymus joms spręsti.

      Jei įstaigos organizacinėje kultūroje ir veiklos procesuose fiksuojate bent keletą iš šių išvardintų problemų, tuomet Jums tikrai bus naudingi šie dviejų dienų praktiniai mokymai:

      • darbuotojai nesupranta (nežino), kokie yra švaistymai proceso sraute ir jų nešalina, o su jais susitaiko (toleruoja) ir suformuoja „standartiškai atliekamo darbo“ įpročius;
      • dažnu atveju tobulinami simptomai, tačiau nešalinamos veiklos problemos;
      • už visos veiklos tobulinimą atsakingas vienas darbuotojas;
      • neformuojama organizacinė kultūra, kad visi organizacijos darbuotojai teiktų pasiūlymus, kaip sumažinti švaistymus ir tobulinti veiklą.

      Planuojami rezultatai:

      • Dalyviai geba apmokyti savo organizacijos darbuotojus atpažinti švaistymus jų kasdienėje darbinėje veikloje, motyvuoti juos teikti pasiūlymus ir šalinti švaistymus (atsargos, transportavimas, klaidų taisymas, papildomas procesas, perprodukcija, laukimas, nepanaudotos žinios) pagal KAIZEN metodo principą;
      • Sėkmingai praktikoje taikant išmoktą metodiką nuolat gerinamos visos organizacijos funkcijos ir procesai, visiems darbuotojams suteikiama galimybė asmeniškai prisidėti prie organizacijos tobulinimo, sudaroma galimybė pastebėti iniciatyvius darbuotojus, didinti jų įsitraukimą ir motyvaciją.

      Mokymai skirti:

      • Vadovaujantiems asmenims;
      • Darbuotojams atsakingiems už veiklos organizavimą ir tobulinimą;
      • Darbuotojams atsakingiems už veiklos standartizavimą;
      • Darbuotojai, atsakingi už procesų srauto sudarymą ir vertinimą;
      • Darbuotojams atsakingiems už darbą su personalu.
      Programa
      Žiniomis dalinasi
      Rokas Milovanovas
      Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų tobulinimo ekspertas. Nuo 2015 m. vesdamas mokymus ir suteikdamas ekspertines paslaugas padeda organizacijoms: • sudaryti strateginius veiklos planus; • išgryninti veiklos problemas bei parinkti efektyvias priemones joms šalinti; • darbuotojams nustatyti bei siekti kokybinių veiklos tikslų ir metinių lūkesčių; • atlikti vykdomų funkcijų detalią analizę bei tobulinti veiklą; • identifikuoti švaistymus ir juos mažinti. Pastarieji užsakovai: Susisiekimo ministerija, Finansų ministerija, AVNT, APVA, CPVA, LVPA, Vilniaus miesto savivaldybė, Akmenės rajono savivaldybė, Šiaulių miesto švietimo įstaigos, Antakalnio poliklinika, UAB „Busturas“ ir kt.
      Kaina
      Kaina:
      Derinama individualiai
      Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
      Papildoma informacija

      Informacija apie mokymus:

      +370 696 80906, ricardas@www.avgo.lt 

      2024 – 2025 m. viešųjų pirkimų reglamentavimo ir praktikos naujovės. Kas svarbu perkančiosioms organizacijoms?

      Vieta:

      Nuotolinis seminaras

      Data:

      2025-05-15

      Trukmė:

      5 akad. val.

      Kaina:

      99 - 119

        Registracija į seminarą
        Įmonės informacija
        Dalyvio informacija

        Komentarai

        Programa
        Programa
        09:45 - 10:00

        Dalyvių prisijungimas.

        10:00 - 12:00

        VPĮ naujovės ir aktualijos, esminiai pasikeitimai nuo 2024 m pradžios;

        Dokumentacijos pasikeitimai, ką reikia atsinaujinti, o ką reikia pasiruošti;

        Naujausios VPT rekomendacijos ir apžvalgos;

        Mažos vertės pirkimai, kokie pasikeitimai teisės aktuose ir vidinėje dokumentacijoje;

        12:00 - 13:00

        Pertrauka.

        13:00 - 14:45

        Pirkimai žodžiu, į ką atkreipti dėmesį;

        Sutartys žodžiu ir raštu, praktiniai patarimai;

        Aktualiausia, naujausia teismų praktika, VPT išaiškinimai.

        Žiniomis dalinasi
        Raimonda Joskaudienė
        turinti daugiau kaip 13 metų patirties viešųjų pirkimų srityje. Lektorė patirtį sukaupė vesdama mokymus didžiosiose perkančiosiose organizacijose. Taip pat, Raimonda nuolat dalyvauja viešųjų pirkimų procesuose perkančiojoje organizacijoje, rengdama pirkimų organizavimą reglamentuojančius teisės aktus, planuojant kalendorinių metų pirkimus, skaičiuojant numatomo pirkimo vertę, rengdama pirkimo dokumentus (konkurso sąlygas), dalyvauja viešųjų pirkimų komisijų darbe.
        Kaina
        Kaina:
        119 Eur. vienam dalyviui.
        Kaina:*
        *109 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki balandžio 25 d. - arba užsiregistravus dviems dalyviams iš tos pačios įstaigos.
        Kaina:**
        **99 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įstaigos.
        Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
        Papildoma informacija

        REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gegužės 14 d.

        Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

        Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

        Informacija apie seminarą:
        Projektų vadovas
        Ričardas Čekanavičius
        +370 696 80906, ricardas@avgo.lt

        Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

        Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

        Poveikio duomenų apsaugai vertinimas (PDAV) pagal BDAR: atlikimo taisyklės ir praktikos, dažniausiai daromos klaidos, trūkumų šalinimas ir rizikų mažinimas

        Vieta:

        Nuotolinis seminaras

        Data:

        2025-02-26

        Trukmė:

        5 akad. val.

        Kaina:

        109 - 129

          Registracija į seminarą
          Įmonės informacija
          Dalyvio informacija

          Komentarai

          PDAV atlikimas labai svarbus užtikrinant atitiktį BDAR. Dalis duomenų valdytojų PDAV atskiroms duomenų tvarkymo operacijoms yra atlikę, tačiau daugumoje atvejų tokie PDAV nėra tinkami dėl įvairių priežasčių. Kita dalis duomenų valdytojų iš viso nėra atlikę PDAV arba PDAV nėra atlikta daliai tvarkymo operacijų, kurioms toks PDAV būtinas. Daug atvejų, kai PDAV atliekamas tik „dėl akių“.

          Visa ši situacija sąlygoja neatitiktį BDAR ir dideles potencialias problemas, dėl kurių gali būti skiriamos baudos, prarasta reputacija, prarastas vartotojų/klientų pasitikėjimas, nutraukta tam tikra veikla ir pan.

          Seminaro tikslas:

          • Sužinoti, kas yra poveikio duomenų apsaugai vertinimas (PDAV), kokiais atvejais reikalinga atlikti PDAV;
          • Sužinoti pagrindines PDAV atlikimo taisykles, daromas klaidas atliekant PDAV;
          • Sužinoti gerąsias PDAV atlikimo praktikas;
          • Taip pat, sužinoti, kaip PDAV metu vertinamos rizikos, kaip vyksta rastų trūkumų šalinimas bei atitinkamų rizikų mažinimas, taip pat ką daryti kai rizikos yra per aukštos;
          • Be to, mokymų metu bus pristatoma, kaip viduje reglamentuoti PDAV tvarką, kas turėtų atlikti PDAV ir dalyvauti jį atliekant, kaip įforminti PDAV rezultatus.

          Seminaras skirtas:

          • Privataus arba viešojo sektoriaus duomenų apsaugos pareigūnams;
          • Už duomenų apsaugą atsakingiems asmenims;
          • Darbuotojams, atsakingiems už atskirus asmens duomenų tvarkymo tikslus/operacijas;
          • Įmonių/įstaigų padalinių atstovams, atsakingiems ir prižiūrintiems tinkamą asmens duomenų tvarkymą padaliniuose.
          Programa
          Programa
          09:30 - 10:00

          Dalyvių prisijungimas.

          10:00 - 12:00

          PDAV kaip vienas iš pagrindinių BDAR atitikties elementų. PDAV reikšmė ir nauda įstaigai/įmonei / organizacijai. Skirtumai nuo teisėtų interesų vertinimo (balanso testo) ar audito (patikrinimo);

          Atvejai, kai (ne)privaloma atlikti PDAV. Rekomenduojami kriterijai ir jų aiškinimas bei taikymas praktikoje. Praktiniai pavyzdžiai;

          Kas turi atlikti PDAV? Kaip veikia PDAV modelis didelėse ir vidutinėse/mažose organizacijose?

          Duomenų subjektų ar jų atstovų nuomonės apie vertinamą asmens duomenų tvarkymą išklausymas;

          Kaip teisingai atlikti PDAV, nuo ko pradėti? Geroji praktika, daromos klaidos;

          Asmens duomenų inventorizacijos svarba atliekant PDAV. Praktiniai patarimai dėl atlikimo;

          PDAV atlikimo rezultatų įforminimas. Kokiais atvejais galima naudoti VDAI rekomenduojamą pavyzdinę PDAV formą?

          12:00 - 13:00

          Pertrauka.

          13:00 - 15:00

          Rizikų vertinimas atliekant PDAV. Kaip teisingai įvertinti rizikas. Praktiniai pavyzdžiai;

          Duomenų tvarkytojų vaidmuo atliekant PDAV. Kokios nuostatos dėl PDAV turi būti sutartyse su duomenų tvarkytojais;

          Privalomos konsultacijos su priežiūros institucija: kokiais atvejais ir kaip turi būti atliekama;

          Kiti PDAV aspektai: kaip dažnai kartoti, kada atnaujinti;

          Diskusija.

          Žiniomis dalinasi
          Daiva Vyčinienė
          yra įgijusi daugiau nei penkiolikos metų praktinio darbo patirtį duomenų apsaugos priežiūros institucijoje – Valstybinėje duomenų apsaugos inspekcijoje. Darbo minėtoje institucijoje metu, lektorė ne tik taikė duomenų apsaugos taisykles įvairiais skirtingais asmens duomenų tvarkymo atvejais, bet ir dalyvavo rengiant Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą Lietuvoje įgyvendinančius teisės aktus. Lektorė atlieka poveikio duomenų apsaugai vertinimus, Bendrojo duomenų apsaugos reglamento reikalavimų atitikties auditus (patikrinimus), teikia duomenų apsaugos pareigūno paslaugas, rengia bei derina teisės aktus, reglamentuojančius asmens duomenų tvarkymą, konsultuoja viešojo ir privataus sektoriaus atstovus asmens duomenų apsaugos reikalavimų įgyvendinimo klausimais. Daiva turi tiek teorinių, tiek praktinių asmens duomenų apsaugos žinių, išmano priežiūros institucijos ir viešojo sektoriaus įstaigų veiklos bei įmonių, įstaigų, organizacijų vykdomo asmens duomenų tvarkymo ypatumus.
          Kaina
          Kaina:
          129 eur. vienam dalyviui.
          Kaina:*
          *109 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki vasario 7 d. arba užsiregistravus dviems dalyviams iš tos pačios įmonės/įstaigos.
          Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
          Papildoma informacija

          REGISTRACIJA VYKDOMA IKI vasario 25 d.

          Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

          Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

          Informacija apie seminarą:
          Projektų vadovas
          Ričardas Čekanavičius
          +370 696 80906, ricardas@avgo.lt.

          Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

          Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

          Vidinis atitikties BDAR auditas viešajame sektoriuje: plano sudarymas, metodų parinkimas, rizikų vertinimas, rekomendacijos trūkumų šalinimui

          Vieta:

          Nuotolinis seminaras

          Data:

          2025-04-01

          Trukmė:

          5 akad. val.

          Kaina:

          109 - 129

            Registracija į seminarą
            Įmonės informacija
            Dalyvio informacija

            Komentarai

            Tiek privataus sektoriaus, tiek viešojo sektoriaus įmonių ir (ar) įstaigų įsivaizdavimas apie savo tikrąjį duomenų apsaugos lygį dažniausiai skiriasi nuo realybės. Tie duomenų valdytojai/tvarkytojai, kurie duomenų apsaugai neskiria daug dėmesio, dažniausiai nuvertina galimas duomenų apsaugos problemas. O tie duomenų valdytojai/tvarkytojai, kurie į duomenų apsaugą investuoja nemažai resursų, dažnai mano, jog visos rizikos jau panaikintos ir problemos išspręstos. Taigi, tikroji atitikties BDAR situacija dažniausiai būna ne tokia. Ir vidinis atitikties BDAR auditas – tai būdas išsiaiškinti tikrąją situaciją, sužinoti aktualias dėl nepakankamos duomenų apsaugos kylančias rizikas bei jų įvertį. Seminaro metu pateikiamos rekomendacijos vidiniams atitikties BDAR auditams, nagrinėjami konkretūs pavyzdžiai, geroji ir blogosios praktikos.

            Seminaro tikslas:

            • Suprasti vidinio atitikties BDAR audito reikšmę, vertę ir galimybes. Sužinoti, kaip pasirengti ir organizuoti/atlikti vidinį atitikties BDAR auditą, kokias sritis ir kaip tikrinti, kokius pajėgumus pasitelkti, kaip formuluoti klausimus ir pan. Taip pat, sužinoti, kaip užtikrinti audito metu rastų trūkumų šalinimą bei atitinkamų rizikų mažinimą.

            Seminaras skirtas:

            • Duomenų apsaugos pareigūnams;
            • Asmenims atsakingiems už duomenų apsaugą ir (ar) kibernetinį saugumą;
            • Padalinių, kurie turi užtikrinti duomenų apsaugą ir (ar) kibernetinį saugumą, vadovams, įmonių ir (ar) įstaigų vadovams, pavaduotojams.
            Programa
            Programa
            09:30 - 10:00

            Dalyvių prisijungimas.

            10:00 - 12:00

            Vidinio atitikties BDAR audito reikšmė, vertė bei galimybės. Vidinio ir išorinio BDAR audito skirtumai;

            Kodėl svarbu tikrinti tiek teisinę atitiktį, tiek atitiktį IT saugumo srityje?

            Kaip suplanuoti vidinį auditą, nuo ko pradėti?

            Vidinio audito plano sudarymas, komandos sudarymas, atsakingų asmenų įtraukimas;

            Vidinio audito metodai. Klausimynai ir jų panaudojimas;

            Asmens duomenų inventorizacijos svarba. Praktiniai patarimai dėl atlikimo.

            12:00 - 13:00

            Pertrauka.

            13:00 - 15:00

            Vienos įmonės/įstaigos audito bei įmonių grupės/kelių įstaigų audito ypatumai;

            Teisinės atitikties BDAR auditas. Atlikimo ypatumai, gerosios praktikos ir daromos klaidos;

            Rizikų vertinimas ir audito metu surastų trūkumų prioritetizavimas;

            Vidinio atitikties BDAR audito dokumentavimas. Rekomendacijos trūkumų šalinimo plano sudarymui ir pokyčių atlikimui.

            Žiniomis dalinasi
            Daiva Vyčinienė
            yra įgijusi daugiau nei penkiolikos metų praktinio darbo patirtį duomenų apsaugos priežiūros institucijoje – Valstybinėje duomenų apsaugos inspekcijoje. Darbo minėtoje institucijoje metu, lektorė ne tik taikė duomenų apsaugos taisykles įvairiais skirtingais asmens duomenų tvarkymo atvejais, bet ir dalyvavo rengiant Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą Lietuvoje įgyvendinančius teisės aktus. Lektorė atlieka poveikio duomenų apsaugai vertinimus, Bendrojo duomenų apsaugos reglamento reikalavimų atitikties auditus (patikrinimus), teikia duomenų apsaugos pareigūno paslaugas, rengia bei derina teisės aktus, reglamentuojančius asmens duomenų tvarkymą, konsultuoja viešojo ir privataus sektoriaus atstovus asmens duomenų apsaugos reikalavimų įgyvendinimo klausimais. Daiva turi tiek teorinių, tiek praktinių asmens duomenų apsaugos žinių, išmano priežiūros institucijos ir viešojo sektoriaus įstaigų veiklos bei įmonių, įstaigų, organizacijų vykdomo asmens duomenų tvarkymo ypatumus.
            Kaina
            Kaina:
            129 eur. vienam dalyviui.
            Kaina:*
            *109 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki kovo 14 d. arba užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
            Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
            Papildoma informacija

            REGISTRACIJA VYKDOMA IKI kovo 31 d.

            Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

            Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

            Informacija apie seminarą:
            Projektų vadovas
            Ričardas Čekanavičius
            +370 696 80906, ricardas@avgo.lt.

            Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

            Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

            Viešieji pirkimai pradedantiesiems (perkančiosiose organizacijose)

            Vieta:

            Nuotolinis seminaras

            Data:

            2025-03-27

            Trukmė:

            5 akad. val.

            Kaina:

            89 - 119

              Registracija į seminarą
              Įmonės informacija
              Dalyvio informacija

              Komentarai

              Programa
              Programa
              09:45 - 10:00

              Dalyvių prisijungimas.

              10:00 - 12:00

              Viešųjų pirkimų reglamentavimas, pagrindiniai principai, teisės aktai, kuriuos privalu žinoti;

              Teisės aktų taikymas viešuosiuose pirkimuose, kada ir kokie galioja, kokiais atvejais VPĮ netaikomas;

              Pirkimų planavimas ir inicijavimas: proceso organizavimas, reglamentavimas, subjektai;

              Privalomi dokumentai: vidiniai dokumentai, pirkimų proceso dokumentai.

              12:00 - 13:00

              Pertrauka.

              13:00 - 14:45

              Techninės specifikacijos rengimo praktiniai aspektai;

              Reikalavimų žaliesiems pirkimams taikymas;

              Pirkimo sutartis: kada ji reikalinga, koks jos turinys, galimi pavojai, sutarties keitimas, sutarties viešinimas;

              Dažniausiai pasitaikančios klaidos, VPT išaiškinimai LAT ir ETT praktika, kur kreiptis kai yra neaišku ir nežinai kaip tai daryti.

              Žiniomis dalinasi
              Raimonda Joskaudienė
              turinti daugiau kaip 13 metų patirties viešųjų pirkimų srityje. Lektorė patirtį sukaupė vesdama mokymus Viešųjų pirkimų tarnyboje ir kitose didžiosiose perkančiosiose organizacijose. Taip pat, Raimonda nuolat dalyvauja viešųjų pirkimų procesuose perkančiojoje organizacijoje, rengdama pirkimų organizavimą reglamentuojančius teisės aktus, planuojant kalendorinių metų pirkimus, skaičiuojant numatomo pirkimo vertę, rengdama pirkimo dokumentus (konkurso sąlygas), dalyvauja viešųjų pirkimų komisijų darbe.
              Kaina
              Kaina:
              119 Eur. vienam dalyviui.
              Kaina:*
              *99 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki kovo 7 d.
              Kaina:**
              **89 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įstaigos.
              Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
              Papildoma informacija

              REGISTRACIJA VYKDOMA IKI kovo 26 d.

              Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

              Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

              Informacija apie seminarą:
              Projektų vadovas
              Ričardas Čekanavičius
              +370 696 80906, ricardas@avgo.lt

              Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

              Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

              Seniūnaičių ir vietos bendruomenių bendradarbiavimas, teisiniai aspektai

              Vieta:

              Bet kuris miestas

              Kliento pasirinktoje vietoje
              Data:

              Trukmė:

              6 akad. val.

              Kaina:

              Derinama individualiai

                Registracija į seminarą
                Įmonės informacija
                Dalyvio informacija

                Komentarai

                Programa

                Seniūnaičių veiklos teisinis reglamentavimas;

                Seniūnaičių teisės, pareigos ir atsakomybės, veiklos ribos;

                Seniūnaičiui priskirtinos veiklos aptarnaujant savo teritoriją;

                Seniūnaičio ir bendruomenės santykis;

                Bendruomenės veiklos ribos ir atsakomybės;

                Bendruomenės teisės ginant savo teritorijos interesus;

                Bendruomenės vidaus struktūra, dokumentacija, pasiskirstymo atsakomybėmis ribos, finansiniai aspektai;

                Bendruomenė, kaip paramos gavėjas ir davėjas, ką būtina žinoti;

                Praktiniai bendruomenės veiklos pavyzdžiai, geroji praktika.

                 

                Žiniomis dalinasi
                Raimonda Joskaudienė
                teisininkė, praktikė, ilgametė lektorė, parašiusi ne vieną knygą bei nuolat publikuojanti įvairius straipsnius, Lietuvos komercinio arbitražo arbitrė, teismo mediatorė. Daugelį metų konsultuojanti Lietuvos ir tarptautines kompanijas bei įstaigas civilinės teisės, statybų-rangos, darbo teisės, juridinių asmenų steigimo, veiklos, likvidavimo bei asmenų atsakomybės klausimais, sutarčių sudarymo ir vykdymo, komercinės teisės ir skolų išieškojimo srityje.
                Kaina
                Kaina:
                Derinama individualiai
                Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                Papildoma informacija

                Informacija apie mokymus:

                +370 601 93329, info@avgo.lt.

                Dokumentų valdymo optimizavimas pritaikant turimas sistemas (DBSIS, KONTORA, Avilys, DocLogix ir kita)

                Vieta:

                Nuotoliniai mokymai

                Data:

                2025-04-02

                Trukmė:

                2 dienos (04.02 ir 04.09)

                Kaina:

                290-390 €

                  Registracija į seminarą
                  Įmonės informacija
                  Dalyvio informacija

                  Komentarai

                  Mokymų trukmė:

                  Mokymai vyks 2 dienas (balandžio 2 ir 9 d.).

                  Mokymų tikslas:

                  • Išmokti sudaryti veiklos procesų žemėlapius;
                  • Atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių, eliminuoti vertės nekuriančius žingsnius;
                  • Gebėti optimizuoti ir standartizuoti procesus.

                  Planuojamas rezultatas:

                  • Dalyviai mokės praktiškai taikyti Vertės srauto žemėlapio ir Standartizuoto darbo metodikas;
                  • Dalyviai žinos, kaip atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių ir juos optimizuoti;
                  • Taikant išmoktas metodikas sėkmingai pritaikys praktikoje – sutrumpės procesų vykdymo laikas, bus taupomi žmogiškieji ir finansiniai ištekliai.

                  Mokymai skirti:

                  • Vadovaujantiems asmenims (įstaigos, skyriaus, padalinio vadovai, pavaduotojai);
                  • Darbuotojams, atsakingiems už dokumentų valdymą, administravimą;
                  • Darbuotojams, atsakingiems už procesų efektyvinimą, kokybę ar darbų organizavimą, vykdymą, planavimą.

                   

                  Dalyvių skaičius ribojamas

                  Programa
                  Programa balandžio 2 d.
                  08:30 - 09:00

                  Dalyvių prisijungimas.

                  09:00 - 11:00

                  Procesų analizė Vertės srauto žemėlapio metodu;

                  Metodo taikymas, procesų inventorizacija ir tikslai.

                  11:00 - 11:15

                  Pertraukėlė.

                  11:15 - 13:00

                  Vertės nekuriantys ir vertę kuriantys žingsniai, praktiniai pratimai.

                  13:00 - 14:00

                  Pertrauka.

                  14:00 - 16:00

                  Procesų standartizavimas Standartizuoto darbo metodu;

                  Procesų efektyvinimo priemonių planų sudarymas ir vykdymas;

                  Dažniausiai pasitaikančios klaidos, geroji patirtis, diskusijos;

                  Individualių praktinių užduočių sudarymas.

                  Programa balandžio 9 d. Atliktų praktinių užduočių analizė.
                  08:00 - 08:30

                  Dalyvių prisijungimas.

                  08:30 - 10:15

                  Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                  10:15 - 10:30

                  Pertraukėlė.

                  10:30 - 12:00

                  Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                  12:00 - 13:00

                  Pertrauka.

                  13:00 - 14:45

                  Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                  14:45 - 15:00

                  Pertraukėlė.

                  15:00 - 16:45

                  Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                  Žiniomis dalinasi
                  Rimtautas Dališanskis
                  Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų optimizavimo sertifikuotas procesų analizės „Six Sigma Black Belt“ ekspertas. 2012–2017 m. vadovavo investiciniams projektams ir organizacijų veiklos procesų perkėlimui į elektroninę erdvę juos optimizuojant. Nuo 2017 m. padeda privačioms ir viešosioms organizacijoms optimizuoti jų vidinius procesus taikant Vertės srauto žemėlapio metodą, rengia vidinius įmonių/įstaigų specialistus, kurie geba patys analizuoti ir optimizuoti savo įmonės/įstaigos veiklą.
                  Kaina
                  Kaina:
                  390 eur. vienam dalyviui.
                  Kaina*:
                  *320 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki kovo 14 d.
                  Kaina**:
                  **290 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įstaigos.
                  Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                  Papildoma informacija

                  REGISTRACIJA VYKDOMA IKI balandžio 1 d.

                  Mokymų dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

                  Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

                  Informacija apie mokymus:

                  +370 696 80906, ricardas@avgo.lt 

                  Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti mokymų programą.

                  Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktas. Vėliau pinigai negrąžinami.

                  Mažos vertės pirkimai: reikalavimai organizavimui ir viešinimui, atsakomybių ribos, naujausi pakeitimai bei teismų praktika

                  Vieta:

                  Nuotolinis seminaras

                  Data:

                  2025-06-12

                  Trukmė:

                  5 akad. val.

                  Kaina:

                  99 - 119

                    Registracija į seminarą
                    Įmonės informacija
                    Dalyvio informacija

                    Komentarai

                    Programa
                    Programa
                    09:45 - 10:00

                    Dalyvių prisijungimas.

                    10:00 - 12:00

                    Mažos vertės viešųjų pirkimų naujovės;

                    Mažos vertės pirkimų planavimas, organizavimas, vykdymas;

                    Iniciatoriaus, organizatoriaus kitų susijusių asmenų veiklos ir atsakomybių ribos;

                    Mažos vertės pirkimų dokumentacija: kokios reikia, jos pildymas, formos, ataskaitos.

                    12:00 - 13:00

                    Pertrauka.

                    13:00 - 14:45

                    Viešinimas: ką viešinime, o ko ne?

                    Mažos vertės pirkimų aprašas, jo taikymas bei kita susijusi dokumentacija;

                    Sutarties sudarymas mažos vertės pirkimuose;

                    Taikytina teismų praktika, aktualiausi VPT išaiškinimai.

                    Žiniomis dalinasi
                    Raimonda Joskaudienė
                    turinti daugiau kaip 13 metų patirties viešųjų pirkimų srityje. Lektorė patirtį sukaupė vesdama mokymus didžiosiose perkančiosiose organizacijose. Taip pat, Raimonda nuolat dalyvauja viešųjų pirkimų procesuose perkančiojoje organizacijoje, rengdama pirkimų organizavimą reglamentuojančius teisės aktus, planuojant kalendorinių metų pirkimus, skaičiuojant numatomo pirkimo vertę, rengdama pirkimo dokumentus (konkurso sąlygas), dalyvauja viešųjų pirkimų komisijų darbe.
                    Kaina
                    Kaina:
                    119 Eur. vienam dalyviui.
                    Kaina:*
                    *109 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki gegužės 23 d. - arba užsiregistravus dviems dalyviams iš tos pačios įstaigos.
                    Kaina:**
                    **99 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įstaigos.
                    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                    Papildoma informacija

                    REGISTRACIJA VYKDOMA IKI birželio 11 d.

                    Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

                    Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

                    Informacija apie seminarą:
                    Projektų vadovas
                    Ričardas Čekanavičius
                    +370 696 80906, ricardas@avgo.lt

                    Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

                    Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

                    Seniūnaičių teisės, pareigos ir atsakomybė

                    Vieta:

                    Bet kuris miestas

                    Kliento pasirinktoje vietoje
                    Data:

                    Trukmė:

                    6 akad. val.

                    Kaina:

                    Derinama individualiai

                      Registracija į seminarą
                      Įmonės informacija
                      Dalyvio informacija

                      Komentarai

                      Mokymų tikslas:

                      Stiprinti kompetencijas tinkamai atlikti Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme nustatytas seniūnaičių funkcijas.

                      Programa
                      Programa
                      9:30 - 10:00

                      Dalyvių prisijungimas.

                      10:00 - 12:00

                      Vietos savivaldos esmė ir paskirtis, vietos savivaldos principai ir jų reikšmė seniūnaičių veikloje.

                      Savivaldybių funkcijos ir jų įtaka seniūnaičiams.

                      Savivaldybių institucijos ir seniūnaičių bendravimo / bendradarbiavimo su jomis galimybės ir iššūkiai.

                      12:00 - 13:00

                      Pietų pertrauka.

                      13:00 - 15:00

                      Seniūnaičių veiklos teisinis reguliavimas, seniūnaičio statuso išskirtinumas.

                      Seniūnaičio teisės ir pareigos: teorinis ir praktinis aspektai, sueigų veiklos ypatumai, geroji ir blogoji patirtis.

                      Seniūnaičių veiklos teisinio reglamentavimo pokeitimaii naujame Vietos savivaldos įstatyme ir kiti aktualūs aspektai.

                      Žiniomis dalinasi
                      Raimonda Joskaudienė
                      teisininkė, praktikė, ilgametė lektorė, parašiusi ne vieną knygą bei nuolat publikuojanti įvairius straipsnius, Lietuvos komercinio arbitražo arbitrė, teismo mediatorė. Daugelį metų konsultuojanti Lietuvos ir tarptautines kompanijas bei įstaigas civilinės teisės, statybų-rangos, darbo teisės, juridinių asmenų steigimo, veiklos, likvidavimo bei asmenų atsakomybės klausimais, sutarčių sudarymo ir vykdymo, komercinės teisės ir skolų išieškojimo srityje.
                      Kaina
                      Kaina:
                      Derinama individualiai
                      Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                      Papildoma informacija

                      Informacija apie mokymus:

                      +370 601 93329, info@avgo.lt.