KAIZEN metodo taikymas pramonės įmonių veiklos procesuose: problemų identifikavimas ir jų šalinimo būdai, darbuotojų įtraukimo į veiklos tobulinimą metodai.

Vieta:

Bet kuris miestas

Kliento pasirinktoje vietoje
Data:

Trukmė:

Kaina:

Derinama individualiai

    Registracija į seminarą
    Įmonės informacija
    Dalyvio informacija

    Komentarai

    Vienas dažniausiai pasitaikančių skaudulių įmonėse – darbuotojų negebėjimas atpažinti švaistymų jo/įmonės veiklos procesuose ar tiesiog nenoras garsiai įvardinti esamų problemų bei teikti siūlymus joms spręsti, todėl šių mokymų metu aptarsime dažniausias darbuotojų motyvacijos nebuvimo, nenoro priežastis įsitraukti į įmonės veiklos procesų tobulinimą ir nagrinėsime priemones bei būdus, kaip to išvengti ar tai pakeisti. Mokysimės, kaip identifikuoti tikrąsias veiklos procesų problemas, o ne jų simptomus, bei kokiais metodais „užnorinti“ darbuotojus teikti siūlymus joms spręsti.

    Jei įmonės organizacinėje kultūroje ir veiklos procesuose fiksuojate bent keletą iš šių išvardintų problemų, tuomet Jums tikrai naudinga dalyvauti šiuose dviejų dienų praktiniuose mokymuose:

    • darbuotojai nesupranta (nežino), kokie yra švaistymai proceso sraute ir jų nešalina, o su jais susitaiko (toleruoja) ir suformuoja „standartiškai atliekamo darbo“ įpročius;
    • dažnu atveju tobulinami simptomai, tačiau nešalinamos veiklos problemos;
    • už visos veiklos tobulinimą atsakingas vienas darbuotojas;
    • neformuojama organizacinė kultūra, kad visi organizacijos darbuotojai teiktų pasiūlymus, kaip sumažinti švaistymus ir tobulinti veiklą.

    Planuojami rezultatai:

    • Dalyviai geba apmokyti savo organizacijos darbuotojus atpažinti švaistymus jų kasdienėje darbinėje veikloje, motyvuoti juos teikti pasiūlymus ir šalinti švaistymus (atsargos, transportavimas, klaidų taisymas, papildomas procesas, perprodukcija, laukimas, nepanaudotos žinios) pagal KAIZEN metodo principą;
    • Sėkmingai praktikoje taikant išmoktą metodiką nuolat gerinamos visos organizacijos funkcijos ir procesai, visiems darbuotojams suteikiama galimybė asmeniškai prisidėti prie organizacijos tobulinimo, sudaroma galimybė pastebėti iniciatyvius darbuotojus, didinti jų įsitraukimą ir motyvaciją.

    Mokymai skirti:

    • Vadovaujantiems asmenims;
    • Darbuotojams atsakingiems už veiklos organizavimą ir tobulinimą;
    • Darbuotojams atsakingiems už veiklos standartizavimą;
    • Darbuotojai, atsakingi už procesų srauto sudarymą ir vertinimą;
    • Darbuotojams atsakingiems už darbą su personalu.
    Programa
    Žiniomis dalinasi
    Rokas Milovanovas
    Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų tobulinimo ekspertas. Nuo 2015 m. vesdamas mokymus ir suteikdamas ekspertines paslaugas padeda organizacijoms: • sudaryti strateginius veiklos planus; • išgryninti veiklos problemas bei parinkti efektyvias priemones joms šalinti; • darbuotojams nustatyti bei siekti kokybinių veiklos tikslų ir metinių lūkesčių; • atlikti vykdomų funkcijų detalią analizę bei tobulinti veiklą; • identifikuoti švaistymus ir juos mažinti.
    Kaina
    Kaina:
    Derinama individualiai
    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
    Papildoma informacija

    Informacija apie mokymus:

    +370 696 80906, ricardas@www.avgo.lt 

    Nuotekų ėminių ėmimas licencijuotose laboratorijose: teisės aktų reikalavimai, NTIS funkcionalumai ir problematika, standartų reikalavimai ėminių ėmimui, tvarkymui bei kokybės užtikrinimui

    Vieta:

    Miško g. 11, Kaunas

    viešbutis „Victoria Hotel Kaunas”
    Data:

    2024-10-17

    Trukmė:

    6 akad. val.

    Kaina:

    129-159 €

      Registracija į seminarą
      Įmonės informacija
      Dalyvio informacija

      Komentarai

      Mokymai skirti:

      • Laboratorijų darbuotojams, organizuojantiems veiklą, koordinuojantiems vadybos sistemą, imantiems nuotekų ėminius, priimantiems kitų organizacijų pristatomus nuotekų ėminius.

      Mokymo tikslas:

      • Supažindinti mokymų dalyvius su teisės aktų reikalavimais nuotekų ėminių ėmimui, tyrimų atlikimui.
      • Pateikti praktinius patarimus, kaip parengti dokumentus leidimui atlikti taršos šaltinių išmetamų ir (arba) išleidžiamų į aplinką teršalų ir teršalų aplinkos elementuose (ore, vandenyje, dirvožemyje) laboratorinius tyrimus ir (ar) matavimus ir (ar) imti ėminius laboratoriniams tyrimams atlikti (toliau – leidimas) gavimui ar atnaujinimui.
      • Pristatyti nuotekų tvarkymo informacinės sistemos (NTIS) vystymo etapus, dėmesį koncentruojant į laboratorijoms skirtus funkcionalumus bei problematiką.
      • Apžvelgti standartų:  ISO 5667-10:2020 Water quality — Sampling — Part 10: Guidance on sampling of waste water,  LST EN ISO 5667-3:2018 Vandens kokybė. Mėginių ėmimas. 3 dalis. Vandens mėginių konservavimas ir tvarkymas (ISO 5667-3:2018),  LST EN ISO 5667-14:2016 Vandens kokybė. Mėginių ėmimas. 14 dalis. Gamtinio vandens mėginių ėmimo ir tvarkymo kokybės užtikrinimo bei kokybės kontrolės nurodymai (ISO 5667-14:2014) praktinio taikymo aspektus. Supažindinti su standarto LST EN ISO/IEC 17025:2018 Tyrimų, bandymų ir kalibravimo laboratorijų kompetencijai keliami bendrieji reikalavimai (ISO/IEC 17025:2017) reikalavimais ėminių ėmimui.
      Programa
      Programa
      09:30 - 10:00

      Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

      10:00 - 11:00

      Teisės aktų reikalavimai nuotekų ėminių ėmimui.

      Praktiniai pasirengimo leidimo gavimui, atnaujinimui, laboratorijos įvertinimui bei kontrolei patarimai.

      11:00 - 12:00

      Nuotekų tvarkymo informacinė sistema (NTIS)

      • NTIS ir jos vystymo etapų apžvalga;
      • Detalus laboratorijoms skirtų funkcionalumų pristatymas, probleminių klausimų aptarimas.
      12:00 - 13:00

      Pietų pertrauka.

      13:00 - 14:30

      Standarto ISO 5667-10:2020 reikalavimai nuotekų ėminių ėmimui. Ėmimo vietos specifika, ėminių tipai, ėmimo būdai, įranga, darbų saugos reikalavimai. Standarto reikalavimų praktinis taikymas.

      14:30 - 14:45

      Kavos pertraukėlė.

      14:45 - 16:00

      Standartų ISO 5667-10:2020, LST EN ISO 5667-3:2018 reikalavimai ėminių tvarkymui. Ėminių homogenizavimas, gabenimas, konservavimas, laikymas. Ėminių identifikacija ir įrašai, ėminių ėmimo protokolo pildymas.

      Standartų ISO 5667-10:2020, LST EN ISO 5667-14:2016 reikalavimai ėminių kokybės užtikrinimui. Ėminių užteršimo išvengimas, ėmimo automatiniais semtuvais kokybės užtikrinimas. Ėminių ėmimo kokybės užtikrinimas pasinaudojant kontrolinėmis diagramomis.

      Žiniomis dalinasi
      Violeta Andriejūnienė
      Aplinkos apsaugos agentūros Aplinkos tyrimų departamento Tyrimų ir matavimų kokybės skyriaus vedėja.
      Leonard Vorobej
      NTIS produkto vadovas, Aplinkos ministerija.
      Darius Norkūnas
      Aplinkos apsaugos agentūros Aplinkos tyrimų departamento Šiaurės rytų Lietuvos aplinkos tyrimų skyriaus vedėjas.
      Kaina
      Kaina:
      159 eur. vienam dalyviui.
      Kaina*:
      *149 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki rugsėjo 27 d. arba užsiregistravus dviems dalyviams iš tos pačios įmonės/įstaigos.
      Kaina**:
      **129 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
      Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
      Papildoma informacija

      REGISTRACIJA VYKDOMA IKI spalio 15 d.

      Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

      Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlės, pietūs.

      Informacija apie seminarą:
      Projektų vadovas
      Alvinas Dūdėnas
      +370 600 17825, alvinas@www.avgo.lt.

      Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

      Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@www.avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

      Darbo santykių reguliavimas pramonės įmonėse: darbo kodekso ir užsieniečių įdarbinimo naujovės, praktinis taikymas, probelminiai atvejai, darbo ginčai ir teisminė praktika

      Vieta:

      Nuotolinis seminaras

      Data:

      2024-10-02

      Trukmė:

      6 akad. val.

      Kaina:

      129 - 139

        Registracija į seminarą
        Įmonės informacija
        Dalyvio informacija

        Komentarai

        Programa
        Programa
        09:30 - 10:00

        Dalyvių prisijungimas.

        10:00 - 11:30

        Darbo santykių teisinio reguliavimo ypatumai;

        Darbo sutarčių teisinis reglamentavimas;

        Darbo ir poilsio laiko reguliavimo praktiniai aspektai;

        Darbuotojo ir darbdavio atsakomybė;

        Darbo ginčai ir aktuali teisinė praktika.

        11:30 - 12:30

        Pertrauka.

        12:30 - 13:45

        Užsieniečių teisinės padėties įstatymo pakeitimai nuo 2024-07-01 ir 2025-01-01. Kaip sugriežtintas užsieniečių įdarbinimas Lietuvoje?;

        • Užimtumo įstatymo pakeitimai nuo 2024-07-01;
        • Ukrainos piliečių įdarbinimo Lietuvoje;
        • ES piliečių įdarbinimo taisyklės;
        • Baltarusijos piliečių įdarbinimas Lietuvoje: ar galima įdarbinti Lietuvoje su Lenkijos viza?;
        • Rusijos piliečių teisėto atvykimo ir įdarbinimo sąlygos;
        • Kvotos;
        • Trūkstamų profesijų sąrašas.
        13:45 - 14:00

        Pertraukėlė.

        14:00 - 15:30
        • Darbdavių keitimas, kai dirba trečiųjų šalių pilietis. Kaip negauti baudos?
        • Užsieniečių nuotolinis darbas;
        • Atvejai, kuomet leidimų dirbti Lietuvoje užsieniečiams nereikia;
        • Trečiųjų šalių piliečių “nuoma”, laikinasis įdarbinimas. Aktualūs pakeitimai;
        • Nuomos, darbo apribojimai nuo paslaugų teikimo ir rangos darbų;
        • Vykdomi Migracijos departamento patikrinimai. Praktiniai pavyzdžiai;
        • Trečiųjų šalių piliečių nemokamos atostogos: teisėtumo kriterijai;
        • Užsieniečių darbas pas kelis darbdavius;
        • Užsieniečių komandiravimas į Lietuvą iš Lenkijos ir trečiųjų šalių;
        • EU Blue card: kaip įdarbinti Lietuvoje aukštos profesinės kvalifikacijos specialistą iš užsienio?
        • Naujausia teismų praktika užsieniečių įdarbinimo srityje.
        Žiniomis dalinasi
        Vilius Mačiulaitis
        WIDEN partneris, sukaupęs ilgesnę nei 20 metų patirtį darbo teisės, valstybės tarnybos, sveikatos ir saugos srityse. Vilius pasirengęs Jūsų interesams atstovauti tiek individualiuose, tiek kolektyviniuose darbo ginčuose. Jo pagalba nepakeičiama koordinuojant sudėtingus reorganizavimo projektus, atliekant vidinius darbo santykių auditus, sprendžiant darbo saugos klausimus ir įveikiant su tarptautiniais darbo santykiais susijusius iššūkius. Viliaus patirtyje – darbas Europos Komisijos komitetuose, Tarptautinėje darbo organizacijoje bei konsultavimas klausimais dėl darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimų įgyvendinimo įvairiose jurisdikcijose, pavyzdžiui, Estijoje, Latvijoje, Austrijoje ir Ukrainoje. Tokia patirtis garantuoja, jog Viliaus indėlis užtikrinant darbo saugą – neįkainojamas.
        Svetlana Naumčik
        WIDEN Asocijuota partnerė Svetlana Naumčik specializuojasi darbo ir migracijos teisės srityje, konsultuoja klientus užsieniečių įdarbinimo klausimais, atstovauja sprendžiant teisinius ginčus. Svetlana Naumčik turi sukaupusi didelę patirtį ES ir trečiųjų šalių piliečių leidimų laikinai ir nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje, taip pat Blue card išdavimo srityse. Svetlana konsultuoja Lietuvos darbdavius dėl užsieniečių įdarbinimo, komandiravimo, darbdavių keitimo, taip pat darbuotojų nuomos klausimais, pataria darbdavių teisinių patikrinimų klausimais, taip pat padeda užsienio investuotojams įsteigti teisėtą verslą Lietuvoje, gauti reikiamus leidimus dirbti ir gyventi Lietuvoje. Svetlana Naumčik nuolat veda mokymus užsieniečių įdarbinimo Lietuvoje klausimais, dalyvauja teisinėse diskusijose.
        Kaina
        Kaina:
        139 Eur. vienam dalyviui.
        Kaina:*
        *129 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki rugsėjo 13 d. arba užsiregistravus dviems dalyviams iš tos pačios įmonės/įstaigos.
        Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
        Papildoma informacija

        REGISTRACIJA VYKDOMA IKI rugsėjo 27  d.

        Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

        Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

        Informacija apie seminarą:
        Projektų vadovas
        Alvinas Dūdėnas
        +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

        Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

        Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

        Procesų optimizavimas rangos ir projektavimo srityje: vertę kuriantys ir vertės nekuriantys etapai praktinės veiklos procese, jų tobulinimas ir standartizavimas

        Vieta:

        Nuotoliniai mokymai

        Data:

        2024-09-18

        Trukmė:

        6 val.

        Kaina:

        290-390 €

          Registracija į seminarą
          Įmonės informacija
          Dalyvio informacija

          Komentarai

          Pažymime, jog po mokymų dalyviams bus išduodami kvalifikacijos tobulinimą patvirtinantys pažymėjimai, nurodant VšĮ Statybos sektoriaus vystymo agentūros mokymo programai suteiktą žymenį M-186-24-TSIA. Kvalifikacijos tobulinimo valandos užskaitomos gyvenamųjų ir negyvenamųjų pastatų, susisiekimo komunikacijų, inžinerinių tinklų, hidrotechnikos statinių, kitų inžinerinių statinių: YSPV, YSPVPV, YSSV, YSSTPV, NSPV, NSPVPV, NSSV, NSSTPV.

          Mokymų trukmė:

          Mokymai vyks nuotoliniu būdu, juos sudaro 2 dienų mokymo programa (rugsėjo 18 ir 24 d.).

          Tikslas:

          • Išmokti sudaryti veiklos procesų žemėlapius;
          • Atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių, eliminuoti vertės nekuriančius žingsnius, optimizuoti ir standartizuoti procesus.

          Planuojamas rezultatas:

          • Dalyviai mokės praktiškai taikyti Vertės srauto žemėlapio ir Standartizuoto darbo metodikas;
          • Žinos, kaip atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių ir juos optimizuoti;
          • Išmoktas metodikas sėkmingai pritaikys praktikoje – sutrumpės procesų vykdymo laikas, bus taupomi žmogiškieji ir finansiniai ištekliai.

          Mokymai skirti:

          Vadovaujantiems asmenims (įmonės, skyriaus, padalinio vadovai, pavaduotojai);
          Darbuotojams, atsakingiems už procesų efektyvinimą, kokybę ar darbų organizavimą, vykdymą, planavimą.

          Dalyvių skaičius ribojamas

          Programa
          Programa rugsėjo 18 d.
          08:45 - 09:00

          Dalyvių prisijungimas.

          09:00 - 11:00

          Procesų analizė Vertės srauto žemėlapio metodu;

          Metodo taikymas, procesų inventorizacija ir tikslai.

          11:00 - 11:15

          Pertraukėlė.

          11:15 - 13:00

          Vertės nekuriantys ir vertę kuriantys žingsniai, praktiniai pratimai.

          13:00 - 14:00

          Pertrauka.

          14:00 - 16:00

          Procesų standartizavimas Standartizuoto darbo metodu;

          Procesų efektyvinimo priemonių planų sudarymas ir vykdymas;

          Dažniausiai pasitaikančios klaidos, geroji patirtis, diskusijos;

          Individualių praktinių užduočių sudarymas.

          Programa rugsėjo 24 d. Atliktų praktinių užduočių analizė.
          08:15 - 08:30

          Dalyvių prisijungimas.

          08:30 - 10:15

          Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

          10:15 - 10:30

          Pertraukėlė.

          10:30 - 12:00

          Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

          12:00 - 13:00

          Pertrauka.

          13:00 - 14:45

          Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

          14:45 - 15:00

          Pertraukėlė.

          15:00 - 16:45

          Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

          Žiniomis dalinasi
          Lektorius Rimtautas Dališanskis
          Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų optimizavimo sertifikuotas procesų analizės „Six Sigma Black Belt“ ekspertas. 2012–2017 m. vadovavo investiciniams projektams ir organizacijų veiklos procesų perkėlimui į elektroninę erdvę juos optimizuojant. Nuo 2017 m. padeda privačioms ir viešosioms organizacijoms optimizuoti jų vidinius procesus taikant Vertės srauto žemėlapio metodą, rengia vidinius įmonių specialistus, kurie geba patys analizuoti ir optimizuoti savo įmonės/įstaigos veiklą.
          Kaina
          Kaina:
          390 eur. vienam dalyviui.
          Kaina*:
          *320 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki rugpjūčio 30 d.
          Kaina**:
          **290 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės / įstaigos.
          Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
          Papildoma informacija

          REGISTRACIJA VYKDOMA IKI rugsėjo 17 d.

          Mokymų dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

          Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

          Informacija apie mokymus:

          +370 696 80906, ricardas@avgo.lt 

          Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti mokymų programą.

          Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktas. Vėliau pinigai negrąžinami.

          Maisto papildų ženklinimas ir notifikavimas: reikalavimai, atvejų analizė, dažniausiai pasitaikančios klaidos

          Vieta:

          Nuotolinis seminaras

          Data:

          2024-10-22

          Trukmė:

          4 akad. val.

          Kaina:

          109-139 €

            Registracija į seminarą
            Įmonės informacija
            Dalyvio informacija

            Komentarai

            Seminaro tikslas:
            • Suteikti ir praplėsti turimas žinias apie maisto papildų teisingą ženklinimą ir notifikavimą, vadovaujantis ES ir Lietuvoje galiojančiais teisės aktais, praktine patirtimi.
            Seminaras skirtas:
            • Maisto papildus gaminančių, platinančių ir importuojančių įmonių darbuotojams, atsakingiems už kokybę ir ženklinimą.
            Programa
            08:45 – 09:00

            Dalyvių prisijungimas.

            09:00 – 10:10

            Atitikimas reikalavimams, pagrindiniai ES ir LR teisės aktai, reglamentuojantys maisto papildų ženklinimą ir notifikavimą;

            Maisto papildų tiekimas į rinką, pagrindiniai aspektai ir sąvokos;

            Maisto papildų  reikalavimai ženklinimui, atvejų analizė:

            Ką privaloma nurodyti maisto papildų ženklinime?

            Dažniausiai pasitaikančios klaidos;

            Pagrindinės medžiagos ir priedai;

            Naujas maistas, pagrindiniai reikalavimai, sąvokos;

            Teiginiai apie medžiagas, turinčias mitybinį arba fiziologinį poveikį;

            Klausimų – atsakymų sesija.

            10:10 – 10:25

            Pertraukėlė.

            10:25 – 12:00

            Maisto papildų notifikavimas;

            Kokią informaciją privalome pateikti VMVT, prieš pradedant tiekti į rinką maisto papildus?

            Maisto papildų notifikavimas kai kuriose kitose šalyse;

            Ribos tarp produktų klasifikacijos – maisto papildai, maisto produktai, medicinos priemonės, vaistai, kosmetika. Kaip nesuklysti, klasifikuojant produktą?

            Keli patarimai verslui: įsipareigojimai, įgaliojimai, kontraktinė gamyba, patikimi tiekėjai ir kt.

            Klausimų – atsakymų sesija.

            Žiniomis dalinasi
            Dr. Jelena Lysovienė
            dirba reguliacijos srityje nuo 2014 metų. Plati patirtis įgyvendinant tarptautinius projektus, susijusius su maisto produktais, maisto papildais, medicinos priemonėmis ir kosmetikos priemonėmis leidžia jai efektyviai konsultuoti verslo sektorių šių sričių teisės aktų įgyvendinimo ir pritaikymo srityse. Lektorė 3 metus aktyviai konsultavo Lietuvos didžiausias maisto produktų mažmenines prekybos įmones, atstovavo jas ginčuose su VMVT.
            Kaina
            Kaina:
            139 Eur. vienam dalyviui.
            Kaina*:
            *129 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki spalio 4 d. arba dviems dalyviams.
            Kaina**:
            **109 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
            Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
            Papildoma informacija

            REGISTRACIJA VYKDOMA IKI spalio 18 d.

            Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

            Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

            Informacija apie seminarą:
            Projektų vadovas
            Alvinas Dūdėnas
            +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

            Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

            Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

            Tvarumo reikalavimai pramonėje: ES žaliojo kurso tikslai ir iš jų kylantys įsipareigojimai, praktiniai pavyzdžiai iš kitų valstybių patirčių

            Vieta:

            Nuotoliniu būdu

            per ZOOM platformą
            Data:

            2024-11-21

            Trukmė:

            5 akad. val.

            Kaina:

            119-139 €

              Registracija į seminarą
              Įmonės informacija
              Dalyvio informacija

              Komentarai

              Programa
              09:30 - 10:00

              Dalyvių registraicija. Pasitikimo kava.

              10:00 - 12:00

              Kaip ES Žaliojo kurso įgyvendinimas atsilieps gamybiniam sektoriui?

              • ES Žaliojo kurso tikslai, pereinamieji laikotarpiai ir ko tikėtis per artimiausius metus?;
              • Įmonių tvarumo ataskaitų teikimo direktyva (CSRD), Tvarių finansų atskleidimo reglamentas (SFDR), Taksonomijos reikalavimai – ataskaitų teikimo reikalavimų įtaka gamybiniam sektoriui;
              • Žiedinė ekonomika ir gamybinis sektorius.
              12:00 - 13:00

              Pietų pertrauka.

              13:00 - 15:00
              • Žalieji finansai ir žalieji pirkimai – ką būtina žinoti?;
              • Poveikio aplinkai deklaracijos (ang. EPD);
              • Lietuvos teisės aktų pakeitimai, susiję su Žaliojo kurso įgyvendinimu, aktualūs gamybiniam sektoriui;
              • Praktiniai pavyzdžiai iš kitų valstybių gamybos įmonių praktikos .
              Žiniomis dalinasi
              Jolanta Stonė
              Lektorė Jolanta Stonė yra WIDEN advokatų kontoros advokatė ir partnerė, turinti daugiau nei 19 metų patirtį atsinaujinančios energetikos, ESG, tvarumo, nekilnojamojo turto teisės klausimais tiek viešajame, tiek privačiame sektoriuje. Tarptautinis teisės žinynas The Legal 500 Jolanta 2024 m. Jolantą pripažino „Green Ambassador“ dėl patirties su tvarumu susijusiuose projektuose. Jau eilę metų ji yra pripažinta naujos kartos partnere nekilnojamojo turto praktikos srityje, Jolanta, iki prisijungiant prie WIDEN advokatų kontoros, dirbo advokatų kontorose „ELLEX Valiunas“ ir „Glimstedt“, ji baigė VU Teisės fakultetą, įgijo teisės magistrą Edinburgo universitete, baigė ISM vadovų magistratūros Strateginio valdymo modulį, ji nuolat dalyvauja įvairiuose tarptautiniuose renginiuose orientuotuose į gerųjų praktikų sklaidą ir kvalifikacijos kėlimą.
              Kaina
              Kaina:
              139 eur. vienam dalyviui.
              Kaina*:
              *129 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki spalio 25 d. arba užsiregistravus dviems dalyviams.
              Kaina**:
              **119 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
              Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
              Papildoma informacija

              REGISTRACIJA VYKDOMA IKI lapkričio 19 d.

              Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

              Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

              Informacija apie seminarą:
              Projektų vadovas
              Alvinas Dūdėnas
              +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

              Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

              Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

              Su maistu besiliečiančios medžiagos ir gaminiai: reglamentavimas, valstybinės kontrolės aktualijos, atitikties vertinimas, saugos ir vadybos standartų taikymo praktika

              Vieta:

              Nuotoliniu būdu

              per ZOOM platformą
              Data:

              2024-09-30

              Trukmė:

              8 akad. val.

              Kaina:

              139-159 €

                Registracija į seminarą
                Įmonės informacija
                Dalyvio informacija

                Komentarai

                Programa
                09.30 - 10.00

                Dalyvių prisijungimas.

                10.00 - 12.00

                Su maistu besiliečiančios medžiagos ir gaminiai: teisės aktų reikalavimai, valstybinės kontrolės aktualijos:

                • Teisės aktai, nustatantys reikalavimus gaminiams, skirtiems liestis su maistu;
                • Teisės aktų reikalavimų skirtumai skirtingoms gaminių grupėms;
                • Reikalavimai informacijos apie gaminį pateikimui.
                12.00 – 13.00

                Pertrauka.

                13.00 – 14.30
                • Labiausiai pasaulyje paplitę standartai, taikomi pakuotei, skirtai tiesioginiam kontaktui su maistu.
                • Organizacijos, palaikančios tam tikrus standartus.
                • Privalumai turint sertifikuotą pakuotės saugos ir vadybos kokybės standartą.
                • Medžiagų, skirtų tiesioginiam kontaktui su maistu, kokybės ir saugos standartų palyginimas.
                • EN 15593:2008 Pakuotės. Higienos vadyba gaminant maisto gaminių pakuotes. Reikalavimai, EN ISO 22000:2018 Maisto saugos vadybos sistemos. Bet kuriai maisto gamybos grandinės organizacijai keliami reikalavimai, PAS 223 Maisto saugos reikalavimai maisto pakuotei, BRCGS Global Standard for Packaging Materials: Issue 6 – BRCGS trumpas pristatymas ir palyginimas.
                  Kokybės ir maisto saugos planas ir kokybės valdymo sistemos sudarymas.
                • Kokybės atitikties deklaracijos ir specifikacijos.
                • Gamybos proceso srauto diagramos.
                • Rizikos veiksniai – fiziniai, cheminiai, biologiniai.
                • Pavojų ir rizikos veiksnių analizė – jos atlikimo metodikos, galimybės.
                14.30 – 14.45

                Pertraukėlė.

                14.45 – 15.45
                • Pagrindiniai rizikos veiksniai specifiniai tam tikroms šakinėms medžiagų, skirtų tiesiogiai kontaktuoti su maistu, gamybos įmonėms – polimerinių medžiagų gaminių gamybai, popieriaus ir jo pagrindų gamybai, kartono ir gofro kartono gamybai, spaustuvėms.
                • Kryžminė tarša.
                • Pavojų ir rizikos veiksnių valdymo priemonės.
                • Kokybės vadyba, susijusi su medžiagų, skirtų liestis su maistu, saugos standartų reikalavimais – vadovybės atsakomybė, įsipareigojimai, dokumentų valdymas, neatitikčių valdymas, vidinis auditas, skundų valdymas, tiekėjų patvirtinimas, gaminio kokybės kontrolė, personalo vadyba.
                15.45 – 16.45
                • Produkcijos ir maisto saugos vadyba – infrastruktūra – patalpos, išdėstymas, įrenginiai, jų priežiūra, remontas, atliekų tvarkymas, incidentų valdymas, atšaukimas ir paėmimas iš rinkos, atsekamumas, darbuotojų higiena ir elgsena, sanitarija ir higiena, kenkėjų kontrolė.
                16.45 – 17.00

                Klausimai, diskusijos.

                Žiniomis dalinasi
                Dalia Uksienė
                Ne maisto medžiagų ir gaminių tyrimų poskyrio vedėja, Nacionalinė visuomenės sveikatos priežiūros laboratorija.
                Marius Kaziliūnas
                UAB „Maisto saugos biuras“, direktorius, auditorius.
                Kaina
                Kaina:
                159 eur. vienam dalyviui.
                Kaina*:
                *149 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki rugpjūčio 30 d.
                Kaina**:
                **129 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
                Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                Papildoma informacija

                REGISTRACIJA VYKDOMA IKI rugsėjo 27 d.

                Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

                Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

                Informacija apie seminarą:
                Projektų vadovas
                Alvinas Dūdėnas
                +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

                Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

                Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

                Dirbtinio intelekto panaudojimo galimybės pramonės įmonėse: kokybės kontrolė, darbo efektyvumo didinimas, paklausos planavimas, įrangos priežiūra, skaitmeninio dvynio ir robotikos santykis su DI

                Vieta:

                Totorių g. 23, Vilnius

                viešbutis "Artis Centrum Hotels"
                Data:

                2024-10-16

                Trukmė:

                5 akad. val.

                Kaina:

                129-159 €

                  Registracija į seminarą
                  Įmonės informacija
                  Dalyvio informacija

                  Komentarai

                  Dirbtinis intelektas (DI) yra tapęs kone madingiausiu žodžių deriniu šiandienos versle. Tačiau kas iš tiesų po juo slypi? Kas realiai yra DI? O kas yra tik skambios frazės be technologinio turinio? Kaip pramonės įmonės gali pasinaudoti DI privalumais? Ką reikia žinoti, norint pradėti diegti DI? Kokios būna dažniausios klaidos ir kaip jų išvengti? Ko reikia tvariai DI projektų sėkmei?

                  Mokymų tikslas:

                  • išnaudoti naujos technologijos privalumus ir stiprinti savo konkurencinį pranašumą;
                  • didinti darbo efektyvumą;
                  • gerinti darbų saugą;
                  • formuoti naujas darbuotojų kompetencijas.

                  Mokymai skirti:

                  • Pramonės įmonių savininkams, vadovams, taip pat padalinių vadovams ir kitiems norintiems.
                  Programa
                  09:30 – 10:00

                  Dalyvių registracija, pasitikimo kava.

                  10:00 – 12:00

                  Kas yra dirbtinis intelektas (DI), ką jis gali ir ko NEgali padaryti – mitai ir realybė.

                  Kaip rasti tai, ką DI gali duoti būtent jūsų veiklos organizacijai?

                  DI pavyzdžiai pramonėje:

                  • kokybės kontrolė ir rūšiavimas;
                  • darbų sauga;
                    darbo efektyvumas;
                  • paklausos planavimas, atsargų „buferio“ nustatymo ir gamybos užsakymų planavimas;
                  • įrangos priežiūra.
                  12:00 – 13:00

                  Pieų pertrauka.

                  13:00 – 15:00

                  Skaitmeninis dvynio bei robotizacijos santykis su DI.

                  Kaip planuoti DI projektų įgyvendinimą – potencialių projektų įvykdomumo (feasibility) ir rizikų vertinimas.

                  Kuo DI projektai skiriasi nuo programinės įrangos kūrimo projektų ir kokie yra sėkmės faktoriai?

                  Diskusija.

                  Žiniomis dalinasi
                  Dalius Mašalas
                  Dalius yra dirbtinio intelekto specialistas, turintis 25 metų patirtį IT srityje. DI srities žinių jis sėmėsi ne tik studijuodamas informacines technologijas, bet ir dalyvaudamas DI mokymų programose bei renginiuose Singapūre, JAV, Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose. Dalius 20 metų dirba vadovu, yra kelių technologinių verslų savininkas ar bendrasavininkas, yra įgyvendinęs IT projektus 12 pasaulio šalių. Dalius konsultuoja įmones DI strategijos ir projektų įgyvendinimo, taip IT strategijos ir jos įgyvendinimo srityse.
                  Kaina
                  Kaina:
                  159 eur. vienam dalyviui.
                  Kaina*:
                  *149 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki rugsėjo 27 d. arba užsiregistravus dviems dalyviams iš tos pačios įmonės.
                  Kaina**:
                  **129 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės.
                  Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                  Papildoma informacija

                  REGISTRACIJA VYKDOMA IKI spalio 11 d.

                  Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

                  Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), pasitikimo kavos pertraukėlė, pietūs.

                  Informacija apie seminarą:
                  Projektų vadovas
                  Alvinas Dūdėnas
                  +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

                  Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

                  Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

                  Gamybos procesų optimizavimo galimybės pramonės įmonėse.

                  Vieta:

                  Bet kuris miestas

                  Kliento pasirinktoje vietoje
                  Data:

                  Trukmė:

                  Kaina:

                  Derinama individualiai

                    Registracija į seminarą
                    Įmonės informacija
                    Dalyvio informacija

                    Komentarai

                    Tikslas:

                    • Išmokti sudaryti veiklos procesų žemėlapius, atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių, eliminuoti vertės nekuriančius žingsnius, optimizuoti ir standartizuoti gamybos procesus.

                    Planuojamas rezultatas:

                    • Dalyviai mokės praktiškai taikyti Vertės srauto žemėlapio ir Standartizuoto darbo metodikas. Žinos, kaip atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių ir juos optimizuoti.
                    • Išmoktas metodikas sėkmingai pritaikys praktikoje – sutrumpės procesų vykdymo laikas, bus taupomi žmogiškieji ir finansiniai ištekliai.

                    Mokymai skirti:

                    • Gamybos vadovams, pavaduotojams, pamainos vadovams.
                    • Kitiems asmenims, atsakingiems už gamybos procesų valdymą.
                    Programa
                    Žiniomis dalinasi
                    Rimtautas Dališanskis
                    Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų optimizavimo sertifikuotas procesų analizės „Six Sigma Black Belt“ ekspertas. 2012–2017 m. vadovavo investiciniams projektams ir organizacijų veiklos procesų perkėlimui į elektroninę erdvę juos optimizuojant. Nuo 2017 m. padeda privačioms ir viešosioms organizacijoms optimizuoti jų vidinius procesus taikant Vertės srauto žemėlapio metodą, rengia vidinius įmonių/įstaigų specialistus, kurie geba patys analizuoti ir optimizuoti savo įmonės veiklą.
                    Kaina
                    Kaina:
                    Derinama individualiai
                    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                    Papildoma informacija

                    Informacija apie mokymus:

                    +370 696 80906, ricardas@www.avgo.lt 

                    Dviejų dienų praktiniai mokymai „Vidaus auditas ir neatitikčių valdymas laboratorijose, taikančiose LST EN ISO/IEC 17025:2018“

                    Vieta:

                    Kauno g. 14, Vilnius

                    viešbutis „Comfort Hotel LT”
                    Data:

                    2024-10-15

                    Trukmė:

                    2 dienos

                    Kaina:

                    358 - 378 €

                      Registracija į seminarą
                      Įmonės informacija
                      Dalyvio informacija

                      Komentarai

                      1. Tikslinė dalyvių grupė

                      Mokymų kursas skirtas tyrimų, bandymų ir kalibravimo laboratorijų (toliau – Laboratorijos) vadovams, kokybės vadybininkams, vidaus audito vadovams, vidaus auditoriams, Laboratorijų darbuotojams, atsakingiems už Laboratorijų vadybos sistemų sukūrimą, įdiegimą, priežiūrą, valdymą, gerinimą, vidaus auditų planavimą ir jų atlikimą; audito duomenų dokumentavimą, neatitikčių, korekcinių veiksmų valdymą, rekomendacijų teikimą, duomenų analizę ir gerinimą pagal LST EN ISO/IEC 17025:2018 „Tyrimų, bandymų ir kalibravimo laboratorijų kompetencijai keliami bendrieji reikalavimai (ISO/IEC 17025:2017)“ ir LST EN ISO 19011:2018 „Vadybos sistemų audito gairės (ISO 19011:2018)“ standartų reikalavimus.

                      2. Mokymo tikslas

                      Suteikti dalyviams vidaus auditų planavimo, atlikimo, dokumentavimo, neatitikčių, korekcinių veiksmų, rekomendacijų valdymo žinias. Atlikti praktines užduotis.

                      3. Trumpas programos aprašymas

                      Mokymo metu dalyviai išsamiai supažindinami su monitoringo, matavimo ir analizės procesu, apimančiu vidaus audito, neatitikčių ir korekcinių veiksmų valdymą. Išsamiai apžvelgiamas vidaus auditų planavimas, programų, planų turinys; vidaus audito tipai, tikslai, programų rizikos vertinimas; reikalavimai, keliami, vidaus audito programų rengėjams ir valdytojams, vidaus autoriams, vidaus audito vadovams bei asmenims, atsakingiems už neatitikčių, korekcinių veiksmų nustatymą ir valdymą. Apžvelgiami vidaus auditų, neatitikčių valdymo metodai, pavyzdžių atrankos metodai ir jų reikšmė, vidaus auditų klausimynų tipai ir jų reikšmė, vidaus audito radiniai ir jų vertinimas bei dokumentavimas; vidaus audito ataskaitų rengimas ir audito išvadų bei rekomendacijų rašymas. Mokymų metu atliekamos praktinės užduotys.

                      Dalyvių skaičius ribotas! Mokymų metu bus reikalingas standartas LST EN ISO/IEC 17025:2018
                      Programa
                      Programa 2024 m. spalio 15 d. VIDAUS AUDITAS
                      08:30 – 09:00

                      Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

                      09:00 – 11:15

                      Audito terminai ir bendra audito apžvalga. Auditą reglamentuojantys dokumentai. Audito paskirtis, auditų tipai. Reikalavimai auditoriui ir audito grupės vadovui. Audito programos vadyba, audito planavimas.

                      11:15 – 11:30

                      Kavos pertraukėlė.

                      11:30 – 12:00

                      Įprastos audito veiklos (audito klausimai; audito veiklų atlikimas; įžanginis susirinkimas; informacijos rinkimas, rinkimo metodai ir vertinamoji analizė).

                      12:00 – 13:00

                      Pietų pertrauka.

                      13:00 – 14:00

                      Įprastos audito veiklos (audito klausimai; audito veiklų atlikimas; įžanginis susirinkimas; informacijos rinkimas, rinkimo metodai ir vertinamoji analizė) tęsinys.

                      14:00 – 14:45

                      Praktinė užduotis.

                      14:45 – 15:00

                      Kavos pertraukėlė.

                      15:00 – 16:00

                      Praktinės užduoties tęsinys.

                      16:00 – 16:40

                      Praktinės užduoties aptarimas.

                      16:40 – 17:00

                      Audito ataskaita ir audito išvados. Baigiamasis susirinkimas, audito užbaigimas ir rekomendacijos.

                      17:00 – 17:30

                      Diskusijos.

                      Programa 2024 m. spalio 16 d. NEATITIKČIŲ VALDYMAS
                      08:30 – 09:00

                      Pasitikimo kava.

                      09:00 – 10:45

                      Terminai ir apibrėžtys. Dokumentai, nustatantys reikalavimus neatitikčių ir korekcinių veiksmų valdymui. Neatitikčių dokumentavimas ir klasifikavimas.

                      10:45 – 11:00

                      Kavos pertraukėlė.

                      11:00 – 12:00

                      Neatitikties priežasties analizė ir analizės metodai. Koregavimas, korekciniai veiksmai. Korekcinių veiksmų valdymas, neatitikčių pavyzdžių analizė.

                      12:00 – 13:00

                      Pietų pertrauka.

                      13:00 – 14:45

                      Praktinė užduotis.

                      14:45 – 15:00

                      Kavos pertraukėlė.

                      15:00 – 15:40

                      Praktinės užduoties tęsinys.

                      15:40 – 16:30

                      Praktinės užduoties aptarimas.

                      16:30 – 17:00

                      Mokymų apibendrinimas.

                      17:00 – 17:30

                      Diskusijos. Pažymėjimų įteikimas.

                      Žiniomis dalinasi
                      Jovita Kerulytė
                      Europos kokybės organizacijos kokybės sistemų ir auditų vadovė, Sertifikuota DGQ (Vokietija) auditų vadovė.
                      Kaina
                      Kaina:
                      358 eur. vienam dalyviui.
                      Kaina*:
                      338 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki rugsėjo 2 d.
                      Kaina**:
                      338 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
                      Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                      Papildoma informacija

                      REGISTRACIJA VYKDOMA IKI spalio 11 d.

                      Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

                      Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

                      Informacija apie seminarą:
                      Projektų vadovas
                      Alvinas Dūdėnas
                      +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

                      Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

                      Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.