Dirbtinio intelekto panaudojimo galimybės pramonės įmonėse: kokybės kontrolė, darbo efektyvumo didinimas, paklausos planavimas, įrangos priežiūra, skaitmeninio dvynio ir robotikos santykis su DI

Vieta:

Miško g. 11, Kaunas

viešbutis „Victoria Hotel Kaunas”
Data:

2024-05-29

Trukmė:

5 akad. val.

Kaina:

129-159 €

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Dirbtinis intelektas (DI) yra tapęs kone madingiausiu žodžių deriniu šiandienos versle. Tačiau kas iš tiesų po juo slypi? Kas realiai yra DI? O kas yra tik skambios frazės be technologinio turinio? Kaip pramonės įmonės gali pasinaudoti DI privalumais? Ką reikia žinoti, norint pradėti diegti DI? Kokios būna dažniausios klaidos ir kaip jų išvengti? Ko reikia tvariai DI projektų sėkmei?

Mokymai skirti:

Pramonės įmonių savininkams, vadovams, taip pat padalinių vadovams ir kitiems, norintiems:

  • išnaudoti naujos technologijos privalumus ir stiprinti savo konkurencinį pranašumą,
  • didinti darbo efektyvumą,
  • gerinti darbų saugą,
  • formuoti naujas darbuotojų kompetencijas.
Programa
09.30 – 10.00

Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

10.00 – 12.00

Kas yra dirbtinis intelektas (DI), ką jis gali ir ko NEgali padaryti – mitai ir realybė.

Kaip rasti tai, ką DI gali duoti būtent jūsų veiklos organizacijai?

DI pavyzdžiai pramonėje:

  • kokybės kontrolė ir rūšiavimas;
  • darbų sauga;
    darbo efektyvumas;
  • paklausos planavimas, atsargų „buferio“ nustatymo ir gamybos užsakymų planavimas;
  • įrangos priežiūra.
12.00 – 13.00

Pieų pertrauka.

13.00 – 15.00

Skaitmeninis dvynio bei robotizacijos santykis su DI.

Kaip planuoti DI projektų įgyvendinimą – potencialių projektų įvykdomumo (feasibility) ir rizikų vertinimas.

Kuo DI projektai skiriasi nuo programinės įrangos kūrimo projektų ir kokie yra sėkmės faktoriai?

Diskusija.

Žiniomis dalinasi
Dalius Mašalas
Dalius yra dirbtinio intelekto specialistas, turintis 25 metų patirtį IT srityje. DI srities žinių jis sėmėsi ne tik studijuodamas informacines technologijas, bet ir dalyvaudamas DI mokymų programose bei renginiuose Singapūre, JAV, Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose. Dalius 20 metų dirba vadovu, yra kelių technologinių verslų savininkas ar bendrasavininkas, yra įgyvendinęs IT projektus 12 pasaulio šalių. Dalius konsultuoja įmones DI strategijos ir projektų įgyvendinimo, taip IT strategijos ir jos įgyvendinimo srityse.
Kaina
Kaina:
159 eur. vienam dalyviui.
Kaina*:
*149 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki gegužės 10 d.
Kaina**:
**129 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gegužės 27 d.

Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), pasitikimo kavos pertraukėlė, pietūs.

Informacija apie seminarą:
Projektų vadovas
Alvinas Dūdėnas
+370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

GMP+ Gerosios gamybos praktikos standartų reikalavimai, pakeitimai, įgyvendinimas ir vidinis auditas

Vieta:

Miško g. 11, Kaunas

viešbutis „Victoria Hotel Kaunas”
Data:

2024-06-20

Trukmė:

8 akad. val.

Kaina:

129 - 159 €

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Programa
09.30 - 10.00

Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

10.00 – 12.00
  • GMP+ trumpas apibūdinimas ir palyginimas su kitais pašarų / maisto saugos standartais
  • GMP+ schema, struktūra, standartas, techninės specifikacijos, pakeitimai
  • Taikymo sritis, trumpas standarto pristatymas
  • Standarto pripažinimas, privalomumas
    Pašarų saugos ir kokybės politika, pamatuojami tikslai, vadovybinė vertinamoji analizė
  • Kontekstas, suinteresuotos šalys, rizikos ir galimybės
  • Pašarų saugos ir kokybės sistema
  • Reikalavimai dokumentacijai, struktūra
  • Teisiniai pašarų saugos reikalavimai – infrastruktūra, registracija, ženklinimas, pašarų priedai
  • Komunikacija
    RVASVT įdiegimas pagal GMP+ reikalavimus remiantis specializuotomis GMP+ gairėmis.
12.00 – 13.00

Pietų pertrauka.

13.00 - 14.30
  • Aprūpinimas ištekliais ir būtinosios programos
  • Personalo valdymas – parinkimas, mokymai, asmens higiena
  • Infrastruktūra ir jos priežiūra – patalpos, komunalinės paslaugos, tinklai ir įrengimai, remontas, kalibracija
  • Higiena – valymas, kenkėjų kontrolė, atliekų tvarkymas
  • Žaliavų priėmimas ir sandėliavimas
  • Vidaus auditas – planavimas, pasirengimas, atlikimas, koregavimo ir prevenciniai veiksmai, audito efektyvumo įvertinimas
  • Gamybos proceso valdymas ir kontrolė – tam tikrų procesų vykdymo reikalavimai
  • Specialieji atsekamumo reikalavimai – specialieji reikalavimai birių, palaidų žaliavų atsekamumui, talpų ištuštinimui
  • Žaliavų pirkimas, paslaugų pirkimas ir patvirtinimas pagal Gatekeeper sąlygas.
14.30 – 14.45

Kavos pertraukėlė.

14.45 – 16.00
  • Specialieji reikalavimai gamybai – pernešamumo kontrolė, homogeniškumo tyrimai, specialieji reikalavimai pašarų priedų dozavimui
  • Specialieji reikalavimai prekybai pašarais – tiekėjų atranka, sąrašai, pirkimo dokumentai, atsekamumas, masės ir kiekio balansas ir kt.
  • Specialieji reikalavimai laboratoriniams tyrimams – reglamentavimas, rodikliai, tyrimų atlikimo dažnis, specifiniai tyrimų atrankos reikalavimai ir kt.
  • Specialieji reikalavimai palaidų pašarų pervežimui – transporto kompanijų parinkimas, informacija apie pervežtus krovinius, valymo režimai, draudžiami kroviniai, krovinių pervežimo atsekamumas ir kt.
16.00 – 16.15

Klausimai, diskusijos.

Žiniomis dalinasi
Marius Kaziliūnas
UAB "Maisto saugos biuras" direktorius, auditorius.
Kaina
Kaina:
159 eur. vienam dalyviui.
Kaina*:
*149 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki gegužės 24 d.
Kaina**:
**129 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

REGISTRACIJA VYKDOMA IKI birželio 17 d.

Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

Informacija apie seminarą:
Projektų vadovas
Alvinas Dūdėnas
+370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

Metiniai mokymai prie SVS: aprašo reikalavimai, darbų optimizavimo galimybės, audito atlikimo bei metinių ataskaitų rengimo tvarka, numatomi darbuotojų mokymo bei egzaminavimo tvarkos pokyčiai

Vieta:

Nuotoliniai mokymai

Data:

2024-05-16

Trukmė:

4 akad. val.

Kaina:

79-109 €

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Mokymai skirti

Už Geležinkelių transporto eismo saugos valdymo sistemos (SVS) aprašo įgyvendinimą, kontrolę ir audito atlikimą atsakingiems asmenims (vadovaujantis SVS rengimo rekomendacijomis, organizacijų SVS apraše paprastai numatomas periodinis už SVS įgyvendinimą, kontrolę ar su atskirų SVS dalių įgyvendinimu susijusių asmenų kvalifikacijos tobulinimas).

Programa
08.45 – 09.00

Dalyvių prisijungimas.

09.00 – 10.15

SVS aprašo struktūra, kylantys įsipareigojimai ir rekomendacijos tinkamam jų įgvendinimui;

SVS aprašo įgyvendinimas Geležinkelių infrastruktūros priežiūros klausimais (sąnaudų infrastruktūros priežiūrai optimizavimas ir darbų išgryninimas);

SVS audito atlikimo tvarka, dažniausiai nustatomi neatitikimai;

Diskusija.

10.15 – 10.30

Pertraukėlė.

10.30 – 11.45

Metinių eismo saugos ataskaitų LTSA teikimas už 2023 metus (pildymo tvarka);

Planuojami teisės aktų pokyčiai susiję su geležinkelio darbuotojų periodiniais mokymais ir egzaminavimu bei pasiruošimas įgyvendinti pokyčius (fizinio asmens, kurio darbas tiesiogiai susijęs su geležinkelių transporto eismu, fizinio asmens, kurio darbas netiesiogiai susijęs su geležinkelių transporto eismu, krovinių krovimo ir tvirtinimo vagonuose darbų vadovo mokymai).

Ryšių reguliavimo tarnybos nurodymas dėl geležinkelio paslaugų įrenginių operatoriaus aprašo rengimo

Diskusija.

Žiniomis dalinasi
Rokas Milovanovas
nepriklausomas geležinkelių transporto ekspertas, turintis ilgametę darbo patirtį geležinkelių transporto srityje: 2000 m. – 2007 m. vyriausiasis inžinierius, Vaidotų geležinkelio stotis, AB „Lietuvos geležinkeliai“. Atsakomybės: veiklos procesų peržiūra ir tobulinimas, darbo technologijų rengimas, norminių dokumentų rengimas, investicijų planavimas ir įgyvendinimas, įvykių tyrimas, darbuotojų mokymai. 2007 m. – 2017 m. Viršininko pavaduotojas, Valstybinė geležinkelio (kelių transporto) inspekcija prie Susiekimo ministerijos. Atsakomybės: Transporto eismo sauga, sąveika, rinkos priežiūra; Teisės aktų ir norminių dokumentų rengimas, vertinimas ir konsultavimas. Ekspertinis atstovavimas. Statinių projektų derinimas, pirmininkavimas statybos užbaigimo komisijos darbe. Dalyvavimas rengiant veiklos strategiją ir tobulinant veiklos procesus. LEAN metodų (X-Matrix, A3, 5 Kodėl, 3S, KanBan, Gemba, Kaizen, Vertės srauto žemėlapis, KPI, Asaichi) diegimas ir praktinis taikymas.
Kaina
Kaina:
109 Eur. vienam dalyviui.
Kaina*:
*89 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki balandžio 19 d.
Kaina**:
**79 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gegužės 14 d.

Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

Informacija apie seminarą:
Projektų vadovas
Alvinas Dūdėnas
+370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

Gamybos procesų optimizavimo galimybės pramonės įmonėse

Vieta:

Bet kuris miestas

Kliento pasirinktoje vietoje
Data:

Trukmė:

Kaina:

Derinama individualiai

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Tikslas:

  • Išmokti sudaryti veiklos procesų žemėlapius, atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių, eliminuoti vertės nekuriančius žingsnius, optimizuoti ir standartizuoti gamybos procesus.

Planuojamas rezultatas:

  • Dalyviai mokės praktiškai taikyti Vertės srauto žemėlapio ir Standartizuoto darbo metodikas. Žinos, kaip atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių ir juos optimizuoti.
  • Išmoktas metodikas sėkmingai pritaikys praktikoje – sutrumpės procesų vykdymo laikas, bus taupomi žmogiškieji ir finansiniai ištekliai.

Mokymai skirti:

  • Gamybos vadovams, pavaduotojams, pamainos vadovams.
  • Kitiems asmenims, atsakingiems už gamybos procesų valdymą.
Programa
Žiniomis dalinasi
Lektorius Rimtautas Dališanskis
Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų optimizavimo sertifikuotas procesų analizės „Six Sigma Black Belt“ ekspertas. 2012–2017 m. vadovavo investiciniams projektams ir organizacijų veiklos procesų perkėlimui į elektroninę erdvę juos optimizuojant. Nuo 2017 m. padeda privačioms ir viešosioms organizacijoms optimizuoti jų vidinius procesus taikant Vertės srauto žemėlapio metodą, rengia vidinius įmonių/įstaigų specialistus, kurie geba patys analizuoti ir optimizuoti savo įmonės veiklą.
Kaina
Kaina:
Derinama individualiai
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

Informacija apie mokymus:

+370 696 80906, ricardas@www.avgo.lt 

KAIZEN metodo taikymas pramonės įmonių veiklos procesuose: problemų identifikavimas ir jų šalinimo būdai, darbuotojų įtraukimo į veiklos tobulinimą metodai

Vieta:

Nuotoliniai mokymai

Data:

2024-05-23

Trukmė:

2 dienos (05.23 ir 05.30)

Kaina:

290-390

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Mokymų trukmė ir privalumai:

Mokymai vyks nuotoliniu būdu, juos sudaro dviejų dienų mokymo programa (gegužės 23 ir 30 d.).

 

Vienas dažniausiai pasitaikančių skaudulių įmonėse – darbuotojų negebėjimas atpažinti švaistymų jo/įmonės veiklos procesuose ar tiesiog nenoras garsiai įvardinti esamų problemų bei teikti siūlymus joms spręsti, todėl šių mokymų metu aptarsime dažniausias darbuotojų motyvacijos nebuvimo, nenoro priežastis įsitraukti į įmonės veiklos procesų tobulinimą ir nagrinėsime priemones bei būdus, kaip to išvengti ar tai pakeisti. Mokysimės, kaip identifikuoti tikrąsias veiklos procesų problemas, o ne jų simptomus, bei kokiais metodais „užnorinti“ darbuotojus teikti siūlymus joms spręsti.

Jei įmonės organizacinėje kultūroje ir veiklos procesuose fiksuojate bent keletą iš šių išvardintų problemų, tuomet Jums tikrai naudinga dalyvauti šiuose dviejų dienų praktiniuose mokymuose:

  • darbuotojai nesupranta (nežino), kokie yra švaistymai proceso sraute ir jų nešalina, o su jais susitaiko (toleruoja) ir suformuoja „standartiškai atliekamo darbo“ įpročius;
  • dažnu atveju tobulinami simptomai, tačiau nešalinamos veiklos problemos;
  • už visos veiklos tobulinimą atsakingas vienas darbuotojas;
  • neformuojama organizacinė kultūra, kad visi organizacijos darbuotojai teiktų pasiūlymus, kaip sumažinti švaistymus ir tobulinti veiklą.

Planuojami rezultatai:

  • Dalyviai geba apmokyti savo organizacijos darbuotojus atpažinti švaistymus jų kasdienėje darbinėje veikloje, motyvuoti juos teikti pasiūlymus ir šalinti švaistymus (atsargos, transportavimas, klaidų taisymas, papildomas procesas, perprodukcija, laukimas, nepanaudotos žinios) pagal KAIZEN metodo principą;
  • Sėkmingai praktikoje taikant išmoktą metodiką nuolat gerinamos visos organizacijos funkcijos ir procesai, visiems darbuotojams suteikiama galimybė asmeniškai prisidėti prie organizacijos tobulinimo, sudaroma galimybė pastebėti iniciatyvius darbuotojus, didinti jų įsitraukimą ir motyvaciją.

Mokymai skirti:

  • Vadovaujantiems asmenims;
  • Darbuotojams atsakingiems už veiklos organizavimą ir tobulinimą;
  • Darbuotojams atsakingiems už veiklos standartizavimą;
  • Darbuotojai, atsakingi už procesų srauto sudarymą ir vertinimą;
  • Darbuotojams atsakingiems už darbą su personalu.
Programa
Programa gegužės 23 d.
8:30 - 9:00

Dalyvių prisijungimas.

9:00 - 9:30

Metodo tikslai ir taikymo principai.

9:30-11:00

8 švaistymai, sauga ir kokybė.

11:00 - 11:15

Pertraukėlė.

11:15 - 12:30

8 švaistymai, sauga ir kokybė.

12:30 - 13:30

Pertrauka.

13:30 - 15:00

Pasiūlymų surinkimas ir vertinimas;

Darbuotojų mokymai ir įtraukimas;

Dažniausiai pasitaikančios klaidos, geroji patirtis;

Individualių praktinių užduočių sudarymas.

15:00 - 15:30

Dalyvių apmąstymai ir diskusijos.

Programa gegužės 30 d.
8:30 - 9:15

Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

9:15 - 9:25

Pertraukėlė.

9:25 - 10:10

Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

10:10 - 10:20

Pertraukėlė.

10:20 - 11:05

Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

11:05 - 11:15

Pertraukėlė.

11:15 - 12:00

Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

12:00 - 13:00

Pertrauka.

13:00 - 13:45

Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

13:45 - 13:55

Pertraukėlė.

13:55 - 14:40

Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

14:40 - 14:50

Pertraukėlė.

14:50 - 15:35

Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

15:35 - 15:45

Pertraukėlė.

15:45 - 16:25

Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

Žiniomis dalinasi
Rokas Milovanovas
Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų tobulinimo ekspertas. Nuo 2015 m. vesdamas mokymus ir suteikdamas ekspertines paslaugas padeda organizacijoms: • sudaryti strateginius veiklos planus; • išgryninti veiklos problemas bei parinkti efektyvias priemones joms šalinti; • darbuotojams nustatyti bei siekti kokybinių veiklos tikslų ir metinių užduočių; • atlikti vykdomų funkcijų detalią analizę bei tobulinti veiklą; • identifikuoti švaistymus ir juos mažinti.
Kaina
Kaina:
390 eur. vienam dalyviui.
Kaina*:
*320 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki balandžio 26 d.
Kaina**:
**290 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės.
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gegužės 17 d.

Mokymų dalyviams išduodami pažymėjimai.

Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

Informacija apie mokymus:

+370 696 80906, ricardas@avgo.lt 

Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti mokymų programą.

Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktas. Vėliau pinigai negrąžinami.

Praktiniai mokymai „Rizikos valdymas laboratorijose, taikančiose LST EN ISO/IEC 17025:2018”

Vieta:

Kauno g. 14, Vilnius

viešbutis „Comfort Hotel LT”
Data:

2024-05-21

Trukmė:

1 diena

Kaina:

169-179 €

Registracija baigta
Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

1. Tikslinė dalyvių grupė

Tyrimų, bandymų ir kalibravimo įstaigų ir jų laboratorijų vadovai, techniniai vadovai, kokybės vadybininkai, darbuotojai, atsakingi už vadybos sistemų pagal LST EN ISO/IEC 17025:2018 ir LST EN ISO 9001:2015 arba tik LST EN ISO/IEC 17025:2018 standartų reikalavimus kūrimą, diegimą, valdymą, procesų vadovai, vidaus auditoriai, rizikos valdymo grupės vadovai ir dalyviai.

2. Mokymo tikslas

Vadovaujantis tarptautinių standartų LST ISO 31000:2018 „Rizikos valdymas. Gairės (tapatus ISO 31000:2018)“ ir LST EN IEC 31010:2019 „Rizikos valdymas. Rizikos vertinimo būdai (IEC 31010:2019)” rekomendacijomis suteikti dalyviams išsamias žinias apie rizikos valdymą ir rizikos vertinimo būdų taikymą tyrimų, bandymų ir kalibravimo įstaigose ir jų laboratorijose. Išsamiai aptarti standarto LST EN ISO/IEC 17025:2018 reikalavimus, susijusius su rizikos valdymu.

3. Trumpas programos aprašymas

Mokymus sudaro teorinė ir praktinė dalys. Mokymo metu dalyviai supažindinami su rizikos valdymo reikalavimais, nustatytais LST EN ISO/IEC 17025:2018, rizikos principais, tikslais, struktūra, rizikos valdymo proceso projektavimu, organizacijos ir jos konteksto supratimo svarba, SSGG (angl. SWOT) ir PEST metodais, atsakomybių ir atskaitomybių paskirstymu, išteklių paskirstymu, rizikos procesu, apimančiu rizikos kriterijų nustatymą, rizikos vertinimą (identifikavimas, analizė, rizikos įvertinimas), veiksmus su rizika ir jų parinktis, veiksmų su rizika planų rengimą ir įgyvendinimą, monitoringą ir priežiūra, rezultatų dokumentavimą, ataskaitų teikimą. Mokymų metu apžvelgiami rizikos vertinimo būdai, rekomenduojami LST EN IEC 31010:2019 „Rizikos valdymas. Rizikos vertinimo būdai (IEC 31010:2019)”. Mokymų metu atliekamos praktinės užduotys.

GRUPĖ PILNA! Mokymų metu bus reikalingas standartas LST EN ISO/IEC 17025:2018
Programa
08:30 – 09:00

Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

09:00 – 11:00

Rizikos valdymo principai ir tikslai. LST EN ISO/IEC 17025:2018 reikalavimai susiję su rizika ir galimybėmis. Terminai ir apibrėžtys. LST ISO 31000:2018 Rizikos valdymas. Gairės (tapatus ISO 31000:2018) reikalavimai. Rizikos valdymo principų apžvalga. Rizikos valdymo struktūra ir jos tikslas. Lyderystė ir įsipareigojimas. Integravimas. Projektavimas. Organizacijos ir jos konteksto supratimas, SSGG (angl. SWOT) ir PEST metodai. Rizikos valdymo įsipareigojimas. Ištekliai, organizacinių vaidmenų, įgaliojimų, atsakomybės ir atskaitomybės priskyrimas. Komunikacija ir konsultavimasis. Įgyvendinimas ir įvertinimas. Gerinimas.

11:00 – 11:15

Kavos pertraukėlė.

11:15 – 13:00

Rizikos valdymo procesas. Išorės ir vidaus kontekstas. Rizikos kriterijų nustatymas.
Rizikos vertinimas (identifikavimas, analizė ir įvertinimas). Rizikos vertinimo būdų, rekomenduojamų LST EN IEC 31010:2019 Rizikos valdymas. Rizikos vertinimo būdai (IEC 31010:2019) valdant laboratorijų rizikas, apžvalga. Veiksmai su rizika. Veiksmų su rizika parinktys, planai, jų rengimas ir įgyvendinimas. Monitoringas ir priežiūra. Rezultatų dokumentavimas, ataskaitų rengimas ir teikimas.

13:00 – 14:00

Pietų pertrauka.

14:00 – 14:30

1 Praktinė užduotis.

14:30 - 15:00

1 Praktinės užduoties aptarimas.

15:00 – 15:15

Kavos pertraukėlė.

15:15 – 16:25

2 Praktinė užduotis.

16:25 – 17:10

2 Praktinės užduoties aptarimas.

17:10 – 17:50

Diskusijos. Pažymėjimų teikimas.

Žiniomis dalinasi
Jovita Kerulytė
Europos kokybės organizacijos kokybės sistemų ir auditų vadovė, Sertifikuota DGQ (Vokietija) auditų vadovė.
Kaina
Kaina:
179 eur. vienam dalyviui.
Kaina*:
*169 eur vienam dalyviui - užsiregistravus iki balandžio 2 d.
Kaina**:
**169 eur vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gegužės 17 d.

Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

Informacija apie seminarą:
Projektų vadovas
Alvinas Dūdėnas
+370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

Sudėtingesnių reikalavimų pagal įvairius maisto saugos vadybos standartus įgyvendinimas, pavyzdžiai

Vieta:

Miško g. 11, Kaunas

viešbutis „Victoria Hotel Kaunas”
Data:

2024-06-13

Trukmė:

8 akad. val.

Kaina:

129 - 159 €

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Programa
Programa
09:30 - 10:00

Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

10:00 – 12:00
  • Maisto saugos politika, vizija, misija.
  • Pamatuojami padalinių (personalo, gamybos, technikos, pirkimų, pardavimų, kokybės, laboratorijos) maisto saugos tikslai, rodikliai, įgyvendinimo kontrolė.
  • Neatitiktys, neatitikčių valdymas. Esminės priežasties analizė, korekcijos ir koregavimo veiksmai. Situacijų pavyzdžiai.
12:00 – 13:00

Pietų pertrauka.

13:00 - 14:30
  • Kryžminės taršos alergenais valdymas – rizikos veiksnių analizė, prevencinės priemonės pirkimuose, sandėliavime, gamyboje.
  • Kryžminės taršos suvaldymas iš kitų galimų šaltinių.
  • Tiekėjų rizikų vertinimas, žaliavų rizikų vertinimas.
  • Tiekėjų patvirtinimas priklausomai nuo rizikos.
  • Žaliavų tiekėjų auditai, jų atlikimo technika.
14:30 – 14:40

Kavos pertraukėlė.

14:40 – 16:00
  • Pakavimo medžiagų pirkimas, kokybės atitikties dokumentai (plastikas, stiklas, popierius, gofro kartonas).
  • Reikalavimų gamybos įrangai nustatymas, pirkimas, validacija. Bandomosios gamybos. Reikalingi dokumentai.
  • Laboratoriniai tyrimai – planai, tyrimų objektai (žaliavos, produktai, aplinka – oras, nuoplovos, pH kontrolė, alergenai, vanduo) rodikliai, tyrimų tendencijų analizė.
16:00 – 16:15

Klausimai, diskusijos.

Žiniomis dalinasi
Marius Kaziliūnas
UAB „Maisto saugos biuras“ direktorius, auditorius.
Kaina
Kaina:
159 eur. vienam dalyviui.
Kaina*:
*149 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki gegužės 3 d.
Kaina**:
**129 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

REGISTRACIJA VYKDOMA IKI birželio 11 d.

Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

Informacija apie seminarą:
Projektų vadovas
Alvinas Dūdėnas
+370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

BRCGS Visuotinio maisto saugos standarto 9 versijos reikalavimų praktinis taikymas

Vieta:

Nuotolinis seminaras

Data:

2024-05-09

Trukmė:

8 akad. val.

Kaina:

129 - 159 €

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Programa
Programa
09:30 - 10:00

Dalyvių prisijungimas.

10:00 - 12:00

Įžanga, trumpa informacija apie standartą

1 skyrius. Vadovybės įsipareigojimai – Maisto saugos ir kokybės kultūros planas, pamatuojami maisto saugos tikslai, RVASVT grupės susirinkimai, organizacinės struktūra ir pavadavimas, vadovybinė vertinamoji analizė, darbuotojų konfidencialaus pranešimo aukščiausiajai vadovybei sistema, BRCGS ženklo naudojimo reikalavimai.

2 skyrius. Maisto saugos planas – RVASVT – Gairės ir principai remiantis Codex alimentarius.

12:00 - 13:00

Pertrauka.

13:00 - 14:30

3 skyrius. Dokumentų ir įrašų valdymas. Vidaus audito programa, dokumentai ir įgyvendinimas, įmonės inspekcijos. Tiekėjų patvirtinimas, išimtys ir veiklos monitoringas, žaliavų ir tiekėjų rizikos, paslaugų teikėjų patvirtinimo reikalavimai, gamybos už įmonės ribų valdymas.
Specifikacijų valdymo reikalavimai, koregavimo ir prevenciniai veiksmai, esminės priežasties analizė,
Reikalavimai atsekamumo sistemai ir išbandymui, incidentų valdymo reikalavimai, skundų valdymas.
Reikalavimai, kada įmonė privalo informuoti sertifikavimo įstaigas, esant pažeidimams.

4 skyrius. Įmonės standartai – Maisto apsauga, įmonės planai, patalpos ir judėjimo srautai, paviršiai, komunaliniai tinklai, įrengimai, naujos įrangos validacija, remontai, buitinės patalpos, cheminės medžiagos, svetimkūniai, metalo detektoriai ir X-ray, valymas, higiena, CIP, aplinkos monitoringas, atliekų tvarkymas, sugadintų produktų ir pašarų tvarkymas, kenkėjų valdymas, sandėliavimas, išsiuntimas, transportavimas.

14:30 - 14:45

Pertraukėlė.

14:45 - 16:00

5 skyrius. Produkto kontrolė – Naujų produktų projektavimas ir kūrimas, produktų ženklinimas, alergenų valdymas, produktų autentiškumas, teiginiai ir vartotojų grandinė, produkto pakavimas. Produkto įvertinimas, produktų tyrimai gamyboje ir laboratoriniai tyrimai, gyvūnų augintinių ėdalas ir pašarai gyvuliams, pirminis gyvūnų paruošimas.

6 skyrius. Proceso kontrolė – Proceso kontrolė, ženklinimo ir pakuotės kontrolė, kiekio ir svorio kontrolė. Monitoringo ir matavimo prietaisų kalibravimas ir valdymas.

7 skyrius. Personalas – mokymai, asmens higiena, sveikatos būklės kontrolė, apsauginiai drabužiai.

8 skyrius. Planas, judėjimo srautai ir didelės rizikos, didelės priežiūros, didelės aplinkos priežiūros zonų atskyrimas, specifiniai skirtingų zonų reikalavimai.

9 skyrius. Reikalavimai prekybai ne įmonėje pagamintais produktais.

16:00 - 16:15

Klausimai, diskusijos.

Žiniomis dalinasi
Marius Kaziliūnas
UAB „Maisto saugos biuras“ direktorius, auditorius.
Kaina
Kaina:
159 eur. vienam dalyviui.
Kaina*:
*149 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki balandžio 19 d.
Kaina**:
**129 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gegužės 7 d.

Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

Informacija apie seminarą:
Projektų vadovas
Alvinas Dūdėnas
+370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.