Maisto produktų mikrobiologinių metodų rezultatų skaičiavimas ir kokybės užtikrinimas. Matavimo neapibrėžties skaičiavimas. Praktiniai pavyzdžiai.

Vieta:

Miško g. 11, Kaunas

viešbutis "Victoria hotel Kaunas"
Data:

2025-05-08

Trukmė:

5 akad. val.

Kaina:

129-159 €

    Registracija į seminarą
    Įmonės informacija
    Dalyvio informacija

    Komentarai

    Programa
    09.30 – 10.00

    Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

    10.00 – 10.15

    Standarto „LST EN ISO 19036:2019 Maisto grandinės mikrobiologija. Matavimo neapibrėžties įvertinimas atliekant kiekybinį nustatymą“ analizė:

    • Standarto taikymo sritis;
    • Pagrindiniai neapibrėžties skaičiavimo principai.
    10.15 – 11.15

    Kiekybinių mikrobiologinių metodų neapibrėžties skaičiavimas:

    • Techninės neapibrėžties skaičiavimo būdai;
    • Matricos neapibrėžties įvertinimas;
    • Pasiskirstymo neapibrėžtis;
    • Labiausiai tikėtino skaičiaus (TS) neapibrėžtis.
    11.15 − 11.30

    Sudėtinė ir išplėstinė matavimo neapibrėžtys:

    • Kolonijų skaičiavimo metodai;
    • Kolonijų skaičiavimo su kolonijų patvirtinimu metodai;
    • TS metodai.
    11.30 – 11.40

    Matavimo neapibrėžties pateikimas.

    11.40 − 12.00

    Praktiniai pavyzdžiai.

    12.00 − 13.00

    Pietų pertrauka.

    13:00 – 14.00

    Mikrobiologinių tyrimų rezultatų skaičiavimas naudojant standžiąją terpę, rezultatų išraiška:

    • Skiedinių pasirinkimas;
    • Identifikuotų kolonijų skaičiavimas;
    • Ypatingieji atvejai;
    • Rezultatų išraiška;
    • Praktiniai pavyzdžiai.
    14.00 − 14.45

    Rezultatų patikimumo užtikrinimas vadovaujantis LST EN ISO 7218:2024 reikalavimais.

    14.45 − 15.00

    Klausimai, diskusijos.

    Žiniomis dalinasi
    Jovita Petruškevičienė
    Nacionalinio maisto ir veterinarijos rizikos vertinimo instituto, Maisto produktų mikrobiologinių tyrimų skyriaus vedėja.
    Kaina
    Kaina:
    159 eur. vienam dalyviui.
    Kaina*:
    *149 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki balandžio 11 d. arba užsiregistravus dviems dalyviams.
    Kaina**:
    **129 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
    Papildoma informacija

    REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gegužės 6 d.

    Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

    Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlės, pietūs.

    Informacija apie seminarą:
    Projektų vadovas
    Alvinas Dūdėnas
    +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

    Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

    Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

    Praktiniai mokymai „LST EN ISO 9001:2015 vidaus auditas ir neatitikčių valdymas”

    Vieta:

    Kauno g. 14, Vilnius

    viešbutis „Comfort Hotel LT”
    Data:

    2025-06-17

    Trukmė:

    10 akad. val.

    Kaina:

    189-199 €

      Registracija į seminarą
      Įmonės informacija
      Dalyvio informacija

      Komentarai

      Tikslinė dalyvių grupė

      Mokymų kursas skirtas įvairių organizacijų vadovams, vadovybės atstovams kokybei, kokybės vadybininkams, vidaus audito vadovams, vidaus auditoriams, atsakingiems už vadybos sistemos pagal LST EN ISO 9001:2015 „Kokybės vadybos sistemos. Reikalavimai (ISO 9001:2015)“ auditavimą, vidaus auditų planavimą, atlikimą; vidaus audito radinių rinkimą, vertinimą, duomenų analizę ir dokumentavimą; neatitikčių ir rekomendacijų dokumentavimą.

      Mokymo tikslas

      Suteikti dalyviams vidaus auditų planavimo ir atlikimo žinių.

      Trumpas programos aprašymas

      Mokymo metu dalyviai supažindinami su LST EN ISO 19011:2018 „Vadybos sistemų audito gairės (ISO 19011:2018)“ standarto reikalavimais, vidaus auditų planavimu, audito programų, planų rengimu ir jų turiniu; galimais vidaus audito tipais, tikslais, programų rizikos valdymu; reikalavimais, keliamais, vidaus audito programų rengėjams ir valdytojams, vidaus autoriams, vidaus audito vadovams bei asmenims, atsakingiems už neatitikčių, korekcinių veiksmų nustatymą, dokumentavimą ir valdymą. Apžvelgiami vidaus auditų, neatitikčių valdymo metodai, audito pavyzdžių atrankos metodai ir jų reikšmė, galimi vidaus auditų klausimynų tipai; vidaus audito radiniai ir jų vertinimas bei dokumentavimas; vidaus audito ataskaitų rengimas, audito išvadų ir rekomendacijų rašymas. Mokymų metu atliekamos praktinės užduotys.

      Dalyvių skaičius ribotas! Mokymų metu bus reikalingas standartas LST EN ISO 9001:2015
      Programa
      08:30 – 09:00

      Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

      09:00 – 10:45

      Audito procesas, jo įvediniai ir išvediniai. Audito tikslai. Auditą reglamentuojantys dokumentai ir nustatyti reikalavimai. Audito metodai. Reikalavimai auditoriui ir audito grupės vadovui. Audito programos vadyba, audito planavimas.

      10:45 – 11:00

      Pertraukėlė.

      11:00 – 12:00

      1 Praktinė užduotis.

      12:00 – 13:00

      Pietų pertrauka.

      13:00 – 13:30

      1 Praktinės užduoties aptarimas.

      13:30 – 15:00

      Pasirengimas auditui, audito klausimynai ir klausimai.
      Audito veiklų atlikimas nuo įžanginio iki baigiamojo susirinkimų. Audito ataskaita ir audito išvados.

      15:00 – 15:15

      Pertraukėlė.

      15:15 – 15:45

      Neatitikčių ir rekomendacijų dokumentavimas.

      15:45 – 16:45

      2 Praktinė užduotis ir jos aptarimas.

      16:40 – 17:00

      Audito programos monitoringas ir vertinamoji analizė.

      17:00 – 17:30

      Diskusijos. Pažymėjimų įteikimas.

      Žiniomis dalinasi
      Jovita Kerulytė
      Europos kokybės organizacijos kokybės sistemų ir auditų vadovė, Sertifikuota DGQ (Vokietija) auditų vadovė.
      Kaina
      Kaina:
      199 eur. vienam dalyviui.
      Kaina*:
      *189 eur vienam dalyviui - užsiregistravus iki gegužės 9 d.
      Kaina**:
      **189 eur vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
      Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
      Papildoma informacija

      REGISTRACIJA VYKDOMA IKI birželio 13 d.

      Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

      Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

      Informacija apie seminarą:
      Projektų vadovas
      Alvinas Dūdėnas
      +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

      Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

      Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

      KAIZEN metodo taikymas pramonės įmonių veiklos procesuose: problemų identifikavimas ir jų šalinimo būdai, darbuotojų įtraukimo į veiklos tobulinimą metodai.

      Vieta:

      Bet kuris miestas

      Kliento pasirinktoje vietoje
      Data:

      Trukmė:

      Kaina:

      Derinama individualiai

        Registracija į seminarą
        Įmonės informacija
        Dalyvio informacija

        Komentarai

        Vienas dažniausiai pasitaikančių skaudulių įmonėse – darbuotojų negebėjimas atpažinti švaistymų jo/įmonės veiklos procesuose ar tiesiog nenoras garsiai įvardinti esamų problemų bei teikti siūlymus joms spręsti, todėl šių mokymų metu aptarsime dažniausias darbuotojų motyvacijos nebuvimo, nenoro priežastis įsitraukti į įmonės veiklos procesų tobulinimą ir nagrinėsime priemones bei būdus, kaip to išvengti ar tai pakeisti. Mokysimės, kaip identifikuoti tikrąsias veiklos procesų problemas, o ne jų simptomus, bei kokiais metodais „užnorinti“ darbuotojus teikti siūlymus joms spręsti.

        Jei įstaigos organizacinėje kultūroje ir veiklos procesuose fiksuojate bent keletą iš šių išvardintų problemų, tuomet Jums tikrai bus naudingi  šie dviejų dienų praktiniai mokymai:

        • darbuotojai nesupranta (nežino), kokie yra švaistymai proceso sraute ir jų nešalina, o su jais susitaiko (toleruoja) ir suformuoja „standartiškai atliekamo darbo“ įpročius;
        • dažnu atveju tobulinami simptomai, tačiau nešalinamos veiklos problemos;
        • už visos veiklos tobulinimą atsakingas vienas darbuotojas;
        • neformuojama organizacinė kultūra, kad visi organizacijos darbuotojai teiktų pasiūlymus, kaip sumažinti švaistymus ir tobulinti veiklą.

        Planuojami rezultatai:

        • Dalyviai geba apmokyti savo organizacijos darbuotojus atpažinti švaistymus jų kasdienėje darbinėje veikloje, motyvuoti juos teikti pasiūlymus ir šalinti švaistymus (atsargos, transportavimas, klaidų taisymas, papildomas procesas, perprodukcija, laukimas, nepanaudotos žinios) pagal KAIZEN metodo principą;
        • Sėkmingai praktikoje taikant išmoktą metodiką nuolat gerinamos visos organizacijos funkcijos ir procesai, visiems darbuotojams suteikiama galimybė asmeniškai prisidėti prie organizacijos tobulinimo, sudaroma galimybė pastebėti iniciatyvius darbuotojus, didinti jų įsitraukimą ir motyvaciją.

        Mokymai skirti:

        • Vadovaujantiems asmenims;
        • Darbuotojams atsakingiems už veiklos organizavimą ir tobulinimą;
        • Darbuotojams atsakingiems už veiklos standartizavimą;
        • Darbuotojai, atsakingi už procesų srauto sudarymą ir vertinimą;
        • Darbuotojams atsakingiems už darbą su personalu.
        Programa
        Žiniomis dalinasi
        Rokas Milovanovas
        Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų tobulinimo ekspertas. Nuo 2015 m. vesdamas mokymus ir suteikdamas ekspertines paslaugas padeda organizacijoms: • sudaryti strateginius veiklos planus; • išgryninti veiklos problemas bei parinkti efektyvias priemones joms šalinti; • darbuotojams nustatyti bei siekti kokybinių veiklos tikslų ir metinių lūkesčių; • atlikti vykdomų funkcijų detalią analizę bei tobulinti veiklą; • identifikuoti švaistymus ir juos mažinti.
        Kaina
        Kaina:
        Derinama individualiai
        Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
        Papildoma informacija

        Informacija apie mokymus:

        +370 696 80906, ricardas@www.avgo.lt 

        Procesų optimizavimas rangos ir projektavimo srityje: vertę kuriantys ir vertės nekuriantys etapai praktinės veiklos procese, jų tobulinimas ir standartizavimas

        Vieta:

        Nuotoliniai mokymai

        Data:

        2025-06-03

        Trukmė:

        6 val.

        Kaina:

        290-390 €

          Registracija į seminarą
          Įmonės informacija
          Dalyvio informacija

          Komentarai

          Pažymime, jog po mokymų dalyviams bus išduodami kvalifikacijos tobulinimą patvirtinantys pažymėjimai, nurodant VšĮ Statybos sektoriaus vystymo agentūros mokymo programai suteiktą žymenį M-186-24-TSIA. Kvalifikacijos tobulinimo valandos užskaitomos gyvenamųjų ir negyvenamųjų pastatų, susisiekimo komunikacijų, inžinerinių tinklų, hidrotechnikos statinių, kitų inžinerinių statinių: YSPV, YSPVPV, YSSV, YSSTPV, NSPV, NSPVPV, NSSV, NSSTPV.

          Mokymų trukmė:

          Mokymai vyks nuotoliniu būdu, juos sudaro 2 dienų mokymo programa (birželio 3 ir 10 d.).

          Mokymų tikslas:

          • Išmokti sudaryti veiklos procesų žemėlapius;
          • Atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių, eliminuoti vertės nekuriančius žingsnius, optimizuoti ir standartizuoti procesus.

          Planuojamas rezultatas:

          • Dalyviai mokės praktiškai taikyti Vertės srauto žemėlapio ir Standartizuoto darbo metodikas;
          • Žinos, kaip atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių ir juos optimizuoti;
          • Išmoktas metodikas sėkmingai pritaikys praktikoje – sutrumpės procesų vykdymo laikas, bus taupomi žmogiškieji ir finansiniai ištekliai.

          Mokymai skirti:

          Vadovaujantiems asmenims (įmonės, skyriaus, padalinio vadovai, pavaduotojai);
          Darbuotojams, atsakingiems už procesų efektyvinimą, kokybę ar darbų organizavimą, vykdymą, planavimą.

          Dalyvių skaičius ribojamas

          Programa
          Programa birželio 3 d.
          08:45 - 09:00

          Dalyvių prisijungimas.

          09:00 - 11:00

          Procesų analizė Vertės srauto žemėlapio metodu;

          Metodo taikymas, procesų inventorizacija ir tikslai.

          11:00 - 11:15

          Pertraukėlė.

          11:15 - 13:00

          Vertės nekuriantys ir vertę kuriantys žingsniai, praktiniai pratimai.

          13:00 - 14:00

          Pertrauka.

          14:00 - 16:00

          Procesų standartizavimas Standartizuoto darbo metodu;

          Procesų efektyvinimo priemonių planų sudarymas ir vykdymas;

          Dažniausiai pasitaikančios klaidos, geroji patirtis, diskusijos;

          Individualių praktinių užduočių sudarymas.

          Programa birželio 10 d. Atliktų praktinių užduočių analizė.
          08:15 - 08:30

          Dalyvių prisijungimas.

          08:30 - 10:15

          Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

          10:15 - 10:30

          Pertraukėlė.

          10:30 - 12:00

          Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

          12:00 - 13:00

          Pertrauka.

          13:00 - 14:45

          Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

          14:45 - 15:00

          Pertraukėlė.

          15:00 - 16:45

          Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

          Žiniomis dalinasi
          Lektorius Rimtautas Dališanskis
          Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų optimizavimo sertifikuotas procesų analizės „Six Sigma Black Belt“ ekspertas. 2012–2017 m. vadovavo investiciniams projektams ir organizacijų veiklos procesų perkėlimui į elektroninę erdvę juos optimizuojant. Nuo 2017 m. padeda privačioms ir viešosioms organizacijoms optimizuoti jų vidinius procesus taikant Vertės srauto žemėlapio metodą, rengia vidinius įmonių specialistus, kurie geba patys analizuoti ir optimizuoti savo įmonės/įstaigos veiklą.
          Kaina
          Kaina:
          390 eur. vienam dalyviui.
          Kaina*:
          *320 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki gegužės 2 d.
          Kaina**:
          **290 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės / įstaigos.
          Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
          Papildoma informacija

          REGISTRACIJA VYKDOMA IKI birželio 2 d.

          Mokymų dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

          Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

          Informacija apie mokymus:

          +370 696 80906, ricardas@avgo.lt 

          Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti mokymų programą.

          Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktas. Vėliau pinigai negrąžinami.

          GMP+ Gerosios gamybos praktikos standartų reikalavimai, pakeitimai, įgyvendinimas ir vidinis auditas

          Vieta:

          Miško g. 11, Kaunas

          viešbutis „Victoria Hotel Kaunas”
          Data:

          2025-06-10

          Trukmė:

          8 akad. val.

          Kaina:

          129 - 159 €

            Registracija į seminarą
            Įmonės informacija
            Dalyvio informacija

            Komentarai

            Programa
            09.30 - 10.00

            Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

            10.00 – 12.00
            • GMP+ trumpas apibūdinimas ir palyginimas su kitais pašarų / maisto saugos standartais
            • GMP+ schema, struktūra, standartas, techninės specifikacijos, pakeitimai
            • Taikymo sritis, trumpas standarto pristatymas
            • Standarto pripažinimas, privalomumas
              Pašarų saugos ir kokybės politika, pamatuojami tikslai, vadovybinė vertinamoji analizė
            • Kontekstas, suinteresuotos šalys, rizikos ir galimybės
            • Pašarų saugos ir kokybės sistema
            • Reikalavimai dokumentacijai, struktūra
            • Teisiniai pašarų saugos reikalavimai – infrastruktūra, registracija, ženklinimas, pašarų priedai
            • Komunikacija
              RVASVT įdiegimas pagal GMP+ reikalavimus remiantis specializuotomis GMP+ gairėmis.
            12.00 – 13.00

            Pietų pertrauka.

            13.00 - 14.30
            • Aprūpinimas ištekliais ir būtinosios programos
            • Personalo valdymas – parinkimas, mokymai, asmens higiena
            • Infrastruktūra ir jos priežiūra – patalpos, komunalinės paslaugos, tinklai ir įrengimai, remontas, kalibracija
            • Higiena – valymas, kenkėjų kontrolė, atliekų tvarkymas
            • Žaliavų priėmimas ir sandėliavimas
            • Vidaus auditas – planavimas, pasirengimas, atlikimas, koregavimo ir prevenciniai veiksmai, audito efektyvumo įvertinimas
            • Gamybos proceso valdymas ir kontrolė – tam tikrų procesų vykdymo reikalavimai
            • Specialieji atsekamumo reikalavimai – specialieji reikalavimai birių, palaidų žaliavų atsekamumui, talpų ištuštinimui
            • Žaliavų pirkimas, paslaugų pirkimas ir patvirtinimas pagal Gatekeeper sąlygas.
            14.30 – 14.45

            Kavos pertraukėlė.

            14.45 – 16.00
            • Specialieji reikalavimai gamybai – pernešamumo kontrolė, homogeniškumo tyrimai, specialieji reikalavimai pašarų priedų dozavimui
            • Specialieji reikalavimai prekybai pašarais – tiekėjų atranka, sąrašai, pirkimo dokumentai, atsekamumas, masės ir kiekio balansas ir kt.
            • Specialieji reikalavimai laboratoriniams tyrimams – reglamentavimas, rodikliai, tyrimų atlikimo dažnis, specifiniai tyrimų atrankos reikalavimai ir kt.
            • Specialieji reikalavimai palaidų pašarų pervežimui – transporto kompanijų parinkimas, informacija apie pervežtus krovinius, valymo režimai, draudžiami kroviniai, krovinių pervežimo atsekamumas ir kt.
            16.00 – 16.15

            Klausimai, diskusijos.

            Žiniomis dalinasi
            Marius Kaziliūnas
            UAB "Maisto saugos biuras" direktorius, auditorius.
            Kaina
            Kaina:
            159 eur. vienam dalyviui.
            Kaina*:
            *149 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki gegužės 2 d.
            Kaina**:
            **129 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
            Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
            Papildoma informacija

            REGISTRACIJA VYKDOMA IKI birželio 6 d.

            Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

            Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

            Informacija apie seminarą:
            Projektų vadovas
            Alvinas Dūdėnas
            +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

            Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

            Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

            Gamybos procesų optimizavimo galimybės pramonės įmonėse.

            Vieta:

            Bet kuris miestas

            Kliento pasirinktoje vietoje
            Data:

            Trukmė:

            Kaina:

            Derinama individualiai

              Registracija į seminarą
              Įmonės informacija
              Dalyvio informacija

              Komentarai

              Tikslas:

              • Išmokti sudaryti veiklos procesų žemėlapius, atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių, eliminuoti vertės nekuriančius žingsnius, optimizuoti ir standartizuoti gamybos procesus.

              Planuojamas rezultatas:

              • Dalyviai mokės praktiškai taikyti Vertės srauto žemėlapio ir Standartizuoto darbo metodikas. Žinos, kaip atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių ir juos optimizuoti.
              • Išmoktas metodikas sėkmingai pritaikys praktikoje – sutrumpės procesų vykdymo laikas, bus taupomi žmogiškieji ir finansiniai ištekliai.

              Mokymai skirti:

              • Gamybos vadovams, pavaduotojams, pamainos vadovams.
              • Kitiems asmenims, atsakingiems už gamybos procesų valdymą.
              Programa
              Žiniomis dalinasi
              Rimtautas Dališanskis
              Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų optimizavimo sertifikuotas procesų analizės „Six Sigma Black Belt“ ekspertas. 2012–2017 m. vadovavo investiciniams projektams ir organizacijų veiklos procesų perkėlimui į elektroninę erdvę juos optimizuojant. Nuo 2017 m. padeda privačioms ir viešosioms organizacijoms optimizuoti jų vidinius procesus taikant Vertės srauto žemėlapio metodą, rengia vidinius įmonių/įstaigų specialistus, kurie geba patys analizuoti ir optimizuoti savo įmonės veiklą.
              Kaina
              Kaina:
              Derinama individualiai
              Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
              Papildoma informacija

              Informacija apie mokymus:

              +370 696 80906, ricardas@www.avgo.lt 

              IFS Food 8 versijos reikalavimų praktinis įgyvendinimas

              Vieta:

              Kauno g. 14, Vilnius

              viešbutis „Comfort Hotel LT”
              Data:

              2025-04-17

              Trukmė:

              8 akad. val.

              Kaina:

              129 - 159 €

                Registracija į seminarą
                Įmonės informacija
                Dalyvio informacija

                Komentarai

                Programa
                09.30 - 10.00

                Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

                10.00 – 12.00

                Trumpa informacija apie standartų grupę. Norminiai dokumentai ir įvertinimo sistema sertifikacinių auditų metu. Nustatomi nurokrypiai sertifikacinių auditų metu.

                1 skyrius
                Politika
                Maisto saugos ir kokybės kultūra.
                Kultūros plano pavyzdys.
                Pamatuojami maisto saugos ir kokybės tikslai.
                Vadovybinė vertinamoji analizė ir investicinis planas.
                Organizacinė struktūra, pavadavimas.

                2 skyrius
                Dokumentų ir įrašų valdymas (kas naujo).
                RVASVT – srauto diagramų sudarymas, SVT, VT nustatymas ir metodikos (Codex alimentarius sprendimų medis pagal 2023 versiją), RVASVT validacija ir verifikavimas.
                Validacijos ir verifikavimo pavyzdžiai.

                3 skyrius
                Asmens higienos reikalavimai.
                Mokymai instrukcijos, įrašai.
                Persirengimo patalpos.

                12.00 – 13.00

                Pietų pertrauka.

                13.00 - 14.30

                4 skyrius
                Orientavimasis į vartotoją ir specifikacijos. Receptūros ir technologijos reikalavimų įgyvendinimas.
                Naujo produkto kūrimas ir validacija.
                Tiekėjų patvirtinimas, žaliavų ir tiekėjų rizikos vertinimas.
                Rizikų vertinimo pavyzdžio pateikimas.
                Paslaugų teikėjų patvirtinimas ir monitoringas.
                Produktų pakavimas ir pakuotės bei ženklinimo kontrolė.

                14.30 – 14.40

                Kavos pertraukėlė.

                14.40 – 16.00

                4 skyrius (tęsinys)
                Infrastruktūra (patalpos ir komunalinės paslaugos).
                Valymas, plovimas ir dezinfekavimas.
                Taršos svetimkūniais valdymas.
                Kenkėjų kontrolė ir nustatomi neatitikimai.
                Žaliavų priėmimas ir sandėliavimas.
                Išskirtiniai IFS transportavimo reikalavimai.
                Įrengimai ir jų remontas, priežiūra.
                Atsekamumas ir papildomi reikalavimai etikečių atsekamumui.
                Alergenai
                Falsifikavimo kriterijai ir suvaldymo planas.
                Maisto apsauga ir išbandymas.

                5 skyrius
                Vidaus audito planavimas ir atlikimas priklausomai nuo rizikos.
                Higienos inspekcijos.
                Proceso validacija.
                Matavimo prietaisų kontrolė.
                Kiekio kontrolės monitoringas, instrukcija.
                Laboratoriniai tyrimai.
                Skundai, atšaukimai (išbandymas), incidentai.
                Neatitiktys ir koregavimo veiksmai, esminės priežasties analizė.

                16.00 – 16.15

                Klausimai, diskusijos.

                Žiniomis dalinasi
                Marius Kaziliūnas
                UAB "Maisto saugos biuras" direktorius, auditorius.
                Kaina
                Kaina:
                159 eur. vienam dalyviui.
                Kaina*:
                *149 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki kovo 7 d.
                Kaina**:
                **129 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
                Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                Papildoma informacija

                REGISTRACIJA VYKDOMA IKI balandžio 15 d.

                Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

                Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

                Informacija apie seminarą:
                Projektų vadovas
                Alvinas Dūdėnas
                +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

                Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

                Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

                LST EN ISO/IEC 17020:2012 reikalavimai ir jų taikymas (Trumpa planuojamų standarto pakeitimų apžvalga)

                Vieta:

                Kauno g. 14, Vilnius

                viešbutis „Comfort Hotel LT”
                Data:

                2025-03-24

                Trukmė:

                10 akad. val.

                Kaina:

                189-199 €

                Registracija baigta

                  Registracija į seminarą
                  Įmonės informacija
                  Dalyvio informacija

                  Komentarai

                  Tikslinė dalyvių grupė

                  Įvairių tipų akredituotų ir neakredituotų kontrolės įstaigų vadovai, kokybės vadybininkai, techniniai vadovai ir darbuotojai, atsakingi už kontrolės įstaigų veiklą, kontrolės vykdymą, kokybės vadybos sistemos kūrimą, diegimą, priežiūrą. Visi kontrolės įstaigų darbuotojai, kurie rengia kokybės vadybos sistemos dokumentus, atlieka vidinius auditus, vykdo ir užtikrina kokybės valdymą, atlieka atitikties įvertinimus.

                  Mokymo tikslas

                  Suteikti dalyviams teorinių žinių apie tarptautinio standarto LST EN ISO/IEC 17020:2012 „Atitikties įvertinimas. Reikalavimai, keliami įvairių tipų kontrolės įstaigų veiklai (ISO/IEC 17020:2012)“ reikalavimus ir praktinį jo taikymą, trumpai apžvelgti planuojamus standarto pakeitimus.

                  Trumpas programos aprašymas

                  Mokymo dalyviai supažindinami su tarptautinio standarto taikymo principais. Trumpai apžvelgiami planuojami standarto pakeitimai. Išsamiai paaiškinami bendrieji reikalavimai, apimantys nešališkumą, nepriklausomumą ir konfidencialumą. Aptariami struktūriniai reikalavimai apimantys administracinius reikalavimus, organizacinę struktūrą ir valdymą. Analizuojami reikalavimai išteklių procesui, apimančiam reikalavimus personalui, įrenginiams ir įrangai, subrangai. Išsamiai analizuojami procesai apimantys kontrolės metodus ir procedūras, kontrolinių objektų ir pavyzdžių tvarkymą, kontrolės įrašus, kontrolės ataskaitas ir kontrolės sertifikatus, skundus ir apeliacijas ir vadybos sistemos reikalavimus apimančius vadybos sistemos dokumentų ir įrašų valdymą, vadovybės vertinamąją analizę, vidinius auditus, korekcinius ir prevencinius veiksmus.

                  GRUPĖ PILNA!
                  Programa
                  08:30 - 09:00

                  Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

                  09:00 - 11:00

                  Standarto taikymo apžvalga. Bendrieji reikalavimai. Nešališkumas ir nepriklausomumas. Konfidencialumas. Struktūriniai reikalavimai. Administraciniai reikalavimai. Organizacinė struktūra ir valdymas.

                  11:00 - 11:15

                  Kavos pertraukėlė.

                  11:15 - 13:00

                  Reikalavimai ištekliams. Personalas. Įrenginiai ir įranga. Subranga. Proceso reikalavimai. Kontrolės metodai ir procedūros. Kontroliuojamų objektų ir pavyzdžių tvarkymas.

                  13:00 - 14:00

                  Pietų pertrauka.

                  14:00 - 15:45

                  Kontrolės įrašai. Kontrolės ataskaitos ir kontrolės sertifikatai. Skundai ir apeliacijos. Skundų ir apeliacijų procesas. Vadybos sistemos reikalavimai. Pasirinktys ir bendrosios nuostatos.

                  15:45 - 16:00

                  Kavos pretraukėlė.

                  16:00 - 17:00

                  Vadybos sistemos dokumentai. Dokumentų valdymas. Įrašų valdymas. Vadovybės vertinamoji analizė. Vidaus auditai. Korekciniai ir prevenciniai veiksmai. Trumpa planuojamų standarto pakeitimų apžvalga.

                  17:00 - 17:30

                  Diskusijos. Pažymėjimų teikimas.

                  Žiniomis dalinasi
                  Jovita Kerulytė
                  Europos kokybės organizacijos kokybės sistemų ir auditų vadovė, sertifikuota DGQ (Vokietija) auditų vadovė.
                  Kaina
                  Kaina:
                  199 eur. vienam dalyviui.
                  Kaina*:
                  *189 eur. vienam dalyviui, užsiregistravus iki vasario 14 d.
                  Kaina**:
                  **189 eur. vienam dalyviui, užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
                  Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                  Papildoma informacija

                  REGISTRACIJA VYKDOMA IKI kovo 21 d.

                  Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

                  Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

                  Informacija apie seminarą:
                  Projektų vadovas
                  Alvinas Dūdėnas
                  +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

                  Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

                  Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

                  Praktiniai mokymai „Rizikos valdymas laboratorijose, taikančiose LST EN ISO/IEC 17025:2018”

                  Vieta:

                  Kauno g. 14, Vilnius

                  viešbutis „Comfort Hotel LT”
                  Data:

                  2025-05-13

                  Trukmė:

                  1 diena

                  Kaina:

                  189-199 €

                    Registracija į seminarą
                    Įmonės informacija
                    Dalyvio informacija

                    Komentarai

                    Tikslinė dalyvių grupė

                    Tyrimų, bandymų ir kalibravimo įstaigų ir jų laboratorijų vadovai, techniniai vadovai, kokybės vadybininkai, darbuotojai, atsakingi už vadybos sistemų pagal LST EN ISO/IEC 17025:2018 ir LST EN ISO 9001:2015 arba tik LST EN ISO/IEC 17025:2018 standartų reikalavimus kūrimą, diegimą, valdymą, procesų vadovai, vidaus auditoriai, rizikos valdymo grupės vadovai ir dalyviai.

                    Mokymo tikslas

                    Vadovaujantis tarptautinių standartų LST ISO 31000:2018 „Rizikos valdymas. Gairės (tapatus ISO 31000:2018)“ ir LST EN IEC 31010:2019 „Rizikos valdymas. Rizikos vertinimo būdai (IEC 31010:2019)” rekomendacijomis suteikti dalyviams išsamias žinias apie rizikos valdymą ir rizikos vertinimo būdų taikymą tyrimų, bandymų ir kalibravimo įstaigose ir jų laboratorijose. Išsamiai aptarti standarto LST EN ISO/IEC 17025:2018 reikalavimus, susijusius su rizikos valdymu.

                    Trumpas programos aprašymas

                    Mokymus sudaro teorinė ir praktinė dalys. Mokymo metu dalyviai supažindinami su rizikos valdymo reikalavimais, nustatytais LST EN ISO/IEC 17025:2018, rizikos principais, tikslais, struktūra, rizikos valdymo proceso projektavimu, organizacijos ir jos konteksto supratimo svarba, SSGG (angl. SWOT) ir PEST metodais, atsakomybių ir atskaitomybių paskirstymu, išteklių paskirstymu, rizikos procesu, apimančiu rizikos kriterijų nustatymą, rizikos vertinimą (identifikavimas, analizė, rizikos įvertinimas), veiksmus su rizika ir jų parinktis, veiksmų su rizika planų rengimą ir įgyvendinimą, monitoringą ir priežiūra, rezultatų dokumentavimą, ataskaitų teikimą. Mokymų metu apžvelgiami rizikos vertinimo būdai, rekomenduojami LST EN IEC 31010:2019 „Rizikos valdymas. Rizikos vertinimo būdai (IEC 31010:2019)”. Mokymų metu atliekamos praktinės užduotys.

                    Dalyvių skaičius ribotas! Mokymų metu bus reikalingas standartas LST EN ISO/IEC 17025:2018
                    Programa
                    08:30 – 09:00

                    Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

                    09:00 – 10:45

                    Rizikos valdymo principai ir tikslai. Pagrindiniai terminai ir apibrėžtys. Rizikos valdymo procesas nuo planuok iki veik (PDTV). Rizikos valdymo reikalavimus nustatančių dokumentų apžvalga. Rizikos struktūros nustatymas. LST ISO 31000:2018 „Rizikos valdymas. Gairės (tapatus ISO 31000:2018)“ apžvalga.

                    10:45 – 11:00

                    Kavos pertraukėlė.

                    11:00 – 12:00

                    Lyderystė ir įsipareigojimas. Integravimas. Organizacijos kontekstas, SSGG (angl. SWOT), PEST, PESTEL metodai ir jų taikymas. Rizikos valdymo atsakomybės, įgaliojimai ir atskaitomybės priskyrimas. Komunikacija ir konsultavimasis. Rizikos valdymo procesas. Rizikos kriterijų nustatymas. Rizikos vertinimas (identifikavimas, analizė ir įvertinimas).

                    12:00 – 13:00

                    Pietų pertrauka.

                    13:00 – 14:00

                    Veiksmų su rizika parinktys, planai, jų rengimas ir įgyvendinimas. Monitoringas ir priežiūra. Rezultatų dokumentavimas, ataskaitų rengimas ir teikimas.

                    14:00 – 15:00

                    Praktinė užduotis.

                    15:00 – 15:15

                    Kavos pertraukėlė.

                    15:15 – 17:00

                    Praktinės užduoties tęsinys ir aptarimas.

                    17:00 – 17:30

                    Diskusijos. Pažymėjimų teikimas.

                    Žiniomis dalinasi
                    Jovita Kerulytė
                    Europos kokybės organizacijos kokybės sistemų ir auditų vadovė, Sertifikuota DGQ (Vokietija) auditų vadovė.
                    Kaina
                    Kaina:
                    199 eur. vienam dalyviui.
                    Kaina*:
                    *189 eur vienam dalyviui - užsiregistravus iki balandžio 4 d.
                    Kaina**:
                    **189 eur vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
                    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                    Papildoma informacija

                    REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gegužės 9 d.

                    Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

                    Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

                    Informacija apie seminarą:
                    Projektų vadovas
                    Alvinas Dūdėnas
                    +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

                    Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

                    Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

                    Sudėtingesnių reikalavimų pagal įvairius maisto saugos vadybos standartus įgyvendinimas, pavyzdžiai

                    Vieta:

                    Kauno g. 14, Vilnius

                    viešbutis „Comfort Hotel LT”
                    Data:

                    2025-05-22

                    Trukmė:

                    8 akad. val.

                    Kaina:

                    129 - 159 €

                      Registracija į seminarą
                      Įmonės informacija
                      Dalyvio informacija

                      Komentarai

                      Programa
                      Programa
                      09:30 - 10:00

                      Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

                      10:00 – 12:00
                      • Maisto saugos politika, vizija, misija.
                      • Pamatuojami padalinių (personalo, gamybos, technikos, pirkimų, pardavimų, kokybės, laboratorijos) maisto saugos tikslai, rodikliai, įgyvendinimo kontrolė.
                      • Neatitiktys, neatitikčių valdymas. Esminės priežasties analizė, korekcijos ir koregavimo veiksmai. Situacijų pavyzdžiai.
                      12:00 – 13:00

                      Pietų pertrauka.

                      13:00 - 14:30
                      • Kryžminės taršos alergenais valdymas – rizikos veiksnių analizė, prevencinės priemonės pirkimuose, sandėliavime, gamyboje.
                      • Kryžminės taršos suvaldymas iš kitų galimų šaltinių.
                      • Tiekėjų rizikų vertinimas, žaliavų rizikų vertinimas.
                      • Tiekėjų patvirtinimas priklausomai nuo rizikos.
                      • Žaliavų tiekėjų auditai, jų atlikimo technika.
                      14:30 – 14:40

                      Kavos pertraukėlė.

                      14:40 – 16:00
                      • Pakavimo medžiagų pirkimas, kokybės atitikties dokumentai (plastikas, stiklas, popierius, gofro kartonas).
                      • Reikalavimų gamybos įrangai nustatymas, pirkimas, validacija. Bandomosios gamybos. Reikalingi dokumentai.
                      • Laboratoriniai tyrimai – planai, tyrimų objektai (žaliavos, produktai, aplinka – oras, nuoplovos, pH kontrolė, alergenai, vanduo) rodikliai, tyrimų tendencijų analizė.
                      16:00 – 16:15

                      Klausimai, diskusijos.

                      Žiniomis dalinasi
                      Marius Kaziliūnas
                      UAB „Maisto saugos biuras“ direktorius, auditorius.
                      Kaina
                      Kaina:
                      159 eur. vienam dalyviui.
                      Kaina*:
                      *149 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki balandžio 4 d.
                      Kaina**:
                      **129 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
                      Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                      Papildoma informacija

                      REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gegužės 20 d.

                      Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

                      Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

                      Informacija apie seminarą:
                      Projektų vadovas
                      Alvinas Dūdėnas
                      +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

                      Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

                      Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.