Praktiniai mokymai „LST EN ISO 9001:2015 neatitikčių, korekcinių ir prevencinių veiksmų (CAPA) valdymo reikalavimai”

Vieta:

Kauno g. 14, Vilnius

viešbutis „Comfort Hotel LT”
Data:

2024-11-21

Trukmė:

10 akad. val.

Kaina:

179 - 189 €

    Registracija į seminarą
    Įmonės informacija
    Dalyvio informacija

    Komentarai

    Tikslinė dalyvių grupė

    Mokymai skirti organizacijų, įsidiegusių ar planuojančių įsidiegti standartą LST EN ISO 9001:2015 „Kokybės vadybos sistemos. Reikalavimai (ISO 9001:2015)“, vadovams, kokybės vadybininkams, vidaus audito vadovams, auditoriams ir kitiems darbuotojams, atsakingiems už kokybės vadybos sistemų diegimą, valdymą, neatitikčių, neatitiktinių išvedinių, produktų, paslaugų, nepageidaujamų įvykių, korekcinių ir prevencinių veiksmų, rizikų valdymą.

    Mokymo tikslas

    Suteikti dalyviams žinių apie neatitikčių, neatitiktinių išvedinių, produktų, paslaugų, korekcinių ir prevencinių veiksmų valdymą, apimantį: neatitikčių atpažinimą, nustatytmą, pagrindinės priežasties analizę, neatitikčių reikšmingumo nustatymą (klasifikavimas), koregavimą, korekcinius ir prevencinius veiksmus, rezultatyvumo įvertinimą, atsakomybes ir informacijos dokumentavimą.

    Trumpas programos aprašymas

    Mokymo metu dalyviai supažindinami su neatitikčių, neatitiktinių išvedinių, produktų, neatitiktinių paslaugų, korekcinių ir prevencinių veiksmų valdymo reikalavimais, nurodytais LST EN ISO 9001:2015 „Kokybės vadybos sistemos. Reikalavimai (ISO 9001:2015)“. Apžvelgiami CAPA valdymo metodai ir reikalingi dokumentai bei įrašai. Mokymu metu atliekamos užduotys, analizuojamos situacijos.

    Dalyvių skaičius ribotas! Mokymų metu bus reikalingas standartas LST EN ISO 9001:2015
    Programa
    08:30 – 09:00

    Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

    09:00 – 11:00

    Neatitikčių, neatitiktinių išvedinių, produktų, neatitiktinių paslaugų, nepageidaujamų įvykių valdymo reikalavimai. Neatitikčių ir jų reikšmingumo nustatymas ir dokumentavimas.

    11:00 – 11:15

    Kavos pertraukėlė.

    11:15 – 13:00

    Neatitikčių priežastys, jų analizė ir taikomi metodai. Neatitikčių ir jų priežasčių dokumentavimas. Neatitiktinių išvedinių, neatitikčių paplitimo masto nustatymas, vertinamoji analizė ir galimi scenarijai. Koregavimas, korekciniai ir prevenciniai veiksmai (CAPA).

    13:00 – 14:00

    Pietų pertrauka.

    14:00 – 15:30

    Praktinė užduotis.

    15:30 – 15:45

    Kavos pertraukėlė.

    15:45 – 16:00

    Praktinė užduotis (tęsinys).

    16:00 – 17:00

    Praktinės užduoties aptarimas.

    17:00 – 17:30

    Diskusijos. Pažymėjimų įteikimas.

    Žiniomis dalinasi
    Jovita Kerulytė
    Europos kokybės organizacijos kokybės sistemų ir auditų vadovė, sertifikuota DGQ (Vokietija) auditų vadovė.
    Kaina
    Kaina:
    189 eur. vienam dalyviui.
    Kaina*:
    *179 eur. vienam dalyviui, užsiregistravus iki spalio 25 d.
    Kaina**:
    **179 eur. vienam dalyviui, užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
    Papildoma informacija

    REGISTRACIJA VYKDOMA IKI lapkričio 19 d.

    Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

    Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

    Informacija apie seminarą:
    Projektų vadovas
    Alvinas Dūdėnas
    +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

    Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

    Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

    RVASVT sistema: reglamentavimas pagal naują Codex alimentarius versiją, rizikos veiksnių analizė, plano sudaraymas,vidinis auditas

    Vieta:

    Kauno g. 14, Vilnius

    viešbutis „Comfort Hotel LT”
    Data:

    2024-12-04

    Trukmė:

    8 akad. val.

    Kaina:

    129 - 159 €

      Registracija į seminarą
      Įmonės informacija
      Dalyvio informacija

      Komentarai

      Programa
      09.30 - 10.00

      Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

      10.00 - 12.00

      Bendrinės temos
      RVASVT reglamentuojantys teisės aktai, gairės (mokymai bus paremti Codex alimentarius 2023), naudingi šaltiniai, terminologija.

      Tarptautinė standartizacija maisto saugoje ir kokybėje
      RVASVT pagrindu pagrįsti maisto saugos vadybos standartai.

      RVASVT istorija, pagrindai.

      RVASVT fazės ir principai
      RVASVT grupės sudarymas ir patvirtinimas.
      Žaliavų ir produktų aprašymas.
      Numatoma panaudojimo paskirtis.
      Proceso srauto diagramos nustatymas.
      Proceso srauto diagramos patikrinimas darbo vietoje.
      Būtinųjų programų sukūrimas.

      12.00 - 13.00

      Pietų pertrauka.

      13.00 - 14.30

      Rizikos veiksnių analizė
      Svarbių valdymo taškų nustatymas (naujo sprendimų medžio išaiškinimas).

      RVASVT planas
      SVT kritinių ribų nustatymas – pavyzdžių pateikimas.
      SVT monitoringas.
      Koregavimo veiksmų nustatymas.
      RVASVT plano patikrinimas ir įteisinimas.
      RVASVT plano dokumentacija ir registracija.

      Būtinosios programos
      Teritorijos, pastatų, patalpų, komunikacijos tinklų priežiūra, atliekų tvarkymas ir geriamojo vandens kokybės priežiūra.
      Įrengimų priežiūra.
      Darbuotojų higienos priežiūra.

      14.30 - 14.45

      Kavos pertraukėlė.

      14.45 - 15.45

      Būtinosios programos
      Valymas, plovimas ir dezinfekavimas
      Integruota kenkėjų kontrolė.
      Žaliavų, medžiagų, gatavos produkcijos priežiūra, laboratoriniai tyrimai.
      Veiklos procesų kontrolė.
      Transportas.

      Papildomos programos / procedūros

      Dokumentų valdymas

      Vidinis auditas
      Planavimas, pasirengimas auditui, audito atlikimo technika, neatitiktys, koregavimo bei prevenciniai veiksmai.

      15.45 - 16.15

      Klausimai, diskusijos.

      Žiniomis dalinasi
      Marius Kaziliūnas
      UAB „Maisto saugos biuras“, direktorius, auditorius.
      Kaina
      Kaina:
      159 eur. vienam dalyviui.
      Kaina*:
      *149 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki spalio 31 d.
      Kaina**:
      **129 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
      Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
      Papildoma informacija

      REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gruodžio 2 d.

      Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

      Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

      Informacija apie seminarą:
      Projektų vadovas
      Alvinas Dūdėnas
      +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

      Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

      Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

      KAIZEN metodo taikymas pramonės įmonių veiklos procesuose: problemų identifikavimas ir jų šalinimo būdai, darbuotojų įtraukimo į veiklos tobulinimą metodai.

      Vieta:

      Bet kuris miestas

      Kliento pasirinktoje vietoje
      Data:

      Trukmė:

      Kaina:

      Derinama individualiai

        Registracija į seminarą
        Įmonės informacija
        Dalyvio informacija

        Komentarai

        Vienas dažniausiai pasitaikančių skaudulių įmonėse – darbuotojų negebėjimas atpažinti švaistymų jo/įmonės veiklos procesuose ar tiesiog nenoras garsiai įvardinti esamų problemų bei teikti siūlymus joms spręsti, todėl šių mokymų metu aptarsime dažniausias darbuotojų motyvacijos nebuvimo, nenoro priežastis įsitraukti į įmonės veiklos procesų tobulinimą ir nagrinėsime priemones bei būdus, kaip to išvengti ar tai pakeisti. Mokysimės, kaip identifikuoti tikrąsias veiklos procesų problemas, o ne jų simptomus, bei kokiais metodais „užnorinti“ darbuotojus teikti siūlymus joms spręsti.

        Jei įmonės organizacinėje kultūroje ir veiklos procesuose fiksuojate bent keletą iš šių išvardintų problemų, tuomet Jums tikrai naudinga dalyvauti šiuose dviejų dienų praktiniuose mokymuose:

        • darbuotojai nesupranta (nežino), kokie yra švaistymai proceso sraute ir jų nešalina, o su jais susitaiko (toleruoja) ir suformuoja „standartiškai atliekamo darbo“ įpročius;
        • dažnu atveju tobulinami simptomai, tačiau nešalinamos veiklos problemos;
        • už visos veiklos tobulinimą atsakingas vienas darbuotojas;
        • neformuojama organizacinė kultūra, kad visi organizacijos darbuotojai teiktų pasiūlymus, kaip sumažinti švaistymus ir tobulinti veiklą.

        Planuojami rezultatai:

        • Dalyviai geba apmokyti savo organizacijos darbuotojus atpažinti švaistymus jų kasdienėje darbinėje veikloje, motyvuoti juos teikti pasiūlymus ir šalinti švaistymus (atsargos, transportavimas, klaidų taisymas, papildomas procesas, perprodukcija, laukimas, nepanaudotos žinios) pagal KAIZEN metodo principą;
        • Sėkmingai praktikoje taikant išmoktą metodiką nuolat gerinamos visos organizacijos funkcijos ir procesai, visiems darbuotojams suteikiama galimybė asmeniškai prisidėti prie organizacijos tobulinimo, sudaroma galimybė pastebėti iniciatyvius darbuotojus, didinti jų įsitraukimą ir motyvaciją.

        Mokymai skirti:

        • Vadovaujantiems asmenims;
        • Darbuotojams atsakingiems už veiklos organizavimą ir tobulinimą;
        • Darbuotojams atsakingiems už veiklos standartizavimą;
        • Darbuotojai, atsakingi už procesų srauto sudarymą ir vertinimą;
        • Darbuotojams atsakingiems už darbą su personalu.
        Programa
        Žiniomis dalinasi
        Rokas Milovanovas
        Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų tobulinimo ekspertas. Nuo 2015 m. vesdamas mokymus ir suteikdamas ekspertines paslaugas padeda organizacijoms: • sudaryti strateginius veiklos planus; • išgryninti veiklos problemas bei parinkti efektyvias priemones joms šalinti; • darbuotojams nustatyti bei siekti kokybinių veiklos tikslų ir metinių lūkesčių; • atlikti vykdomų funkcijų detalią analizę bei tobulinti veiklą; • identifikuoti švaistymus ir juos mažinti.
        Kaina
        Kaina:
        Derinama individualiai
        Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
        Papildoma informacija

        Informacija apie mokymus:

        +370 696 80906, ricardas@www.avgo.lt 

        Nuotekų ėminių ėmimas licencijuotose laboratorijose: teisės aktų reikalavimai, NTIS funkcionalumai ir problematika, standartų reikalavimai ėminių ėmimui, tvarkymui bei kokybės užtikrinimui

        Vieta:

        Miško g. 11, Kaunas

        viešbutis „Victoria Hotel Kaunas”
        Data:

        2024-10-17

        Trukmė:

        6 akad. val.

        Kaina:

        129-159 €

          Registracija į seminarą
          Įmonės informacija
          Dalyvio informacija

          Komentarai

          Mokymai skirti:

          • Laboratorijų darbuotojams, organizuojantiems veiklą, koordinuojantiems vadybos sistemą, imantiems nuotekų ėminius, priimantiems kitų organizacijų pristatomus nuotekų ėminius.

          Mokymo tikslas:

          • Supažindinti mokymų dalyvius su teisės aktų reikalavimais nuotekų ėminių ėmimui, tyrimų atlikimui.
          • Pateikti praktinius patarimus, kaip parengti dokumentus leidimui atlikti taršos šaltinių išmetamų ir (arba) išleidžiamų į aplinką teršalų ir teršalų aplinkos elementuose (ore, vandenyje, dirvožemyje) laboratorinius tyrimus ir (ar) matavimus ir (ar) imti ėminius laboratoriniams tyrimams atlikti (toliau – leidimas) gavimui ar atnaujinimui.
          • Pristatyti nuotekų tvarkymo informacinės sistemos (NTIS) vystymo etapus, dėmesį koncentruojant į laboratorijoms skirtus funkcionalumus bei problematiką.
          • Apžvelgti standartų:  ISO 5667-10:2020 Water quality — Sampling — Part 10: Guidance on sampling of waste water,  LST EN ISO 5667-3:2024 Vandens kokybė. Mėginių ėmimas. 3 dalis. Vandens mėginių konservavimas ir tvarkymas (ISO 5667-3:2024),  LST EN ISO 5667-14:2016 Vandens kokybė. Mėginių ėmimas. 14 dalis. Gamtinio vandens mėginių ėmimo ir tvarkymo kokybės užtikrinimo bei kokybės kontrolės nurodymai (ISO 5667-14:2014) praktinio taikymo aspektus. Supažindinti su standarto LST EN ISO/IEC 17025:2018 Tyrimų, bandymų ir kalibravimo laboratorijų kompetencijai keliami bendrieji reikalavimai (ISO/IEC 17025:2017) reikalavimais ėminių ėmimui.
          Programa
          Programa
          09:30 - 10:00

          Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

          10:00 - 11:00

          Teisės aktų reikalavimai nuotekų ėminių ėmimui.

          Praktiniai pasirengimo leidimo gavimui, atnaujinimui, laboratorijos įvertinimui bei kontrolei patarimai.

          11:00 - 12:00

          Nuotekų tvarkymo informacinė sistema (NTIS)

          • NTIS ir jos vystymo etapų apžvalga;
          • Detalus laboratorijoms skirtų funkcionalumų pristatymas, probleminių klausimų aptarimas.
          12:00 - 13:00

          Pietų pertrauka.

          13:00 - 14:30

          Standarto ISO 5667-10:2020 reikalavimai nuotekų ėminių ėmimui. Ėmimo vietos specifika, ėminių tipai, ėmimo būdai, įranga, darbų saugos reikalavimai. Standarto reikalavimų praktinis taikymas.

          14:30 - 14:45

          Kavos pertraukėlė.

          14:45 - 16:00

          Standartų ISO 5667-10:2020, LST EN ISO 5667-3:2024 reikalavimai ėminių tvarkymui. Ėminių homogenizavimas, gabenimas, konservavimas, laikymas. Ėminių identifikacija ir įrašai, ėminių ėmimo protokolo pildymas.

          Standartų ISO 5667-10:2020, LST EN ISO 5667-14:2016 reikalavimai ėminių kokybės užtikrinimui. Ėminių užteršimo išvengimas, ėmimo automatiniais semtuvais kokybės užtikrinimas. Ėminių ėmimo kokybės užtikrinimas pasinaudojant kontrolinėmis diagramomis.

          Žiniomis dalinasi
          Violeta Andriejūnienė
          Aplinkos apsaugos agentūros Aplinkos tyrimų departamento Tyrimų ir matavimų kokybės skyriaus vedėja.
          Leonard Vorobej
          NTIS produkto vadovas, Aplinkos ministerija.
          Darius Norkūnas
          Aplinkos apsaugos agentūros Aplinkos tyrimų departamento Šiaurės rytų Lietuvos aplinkos tyrimų skyriaus vedėjas.
          Kaina
          Kaina:
          159 eur. vienam dalyviui.
          Kaina*:
          *149 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki rugsėjo 27 d. arba užsiregistravus dviems dalyviams iš tos pačios įmonės/įstaigos.
          Kaina**:
          **129 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
          Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
          Papildoma informacija

          REGISTRACIJA VYKDOMA IKI spalio 15 d.

          Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

          Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlės, pietūs.

          Informacija apie seminarą:
          Projektų vadovas
          Alvinas Dūdėnas
          +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

          Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

          Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

          Darbo santykių reguliavimas pramonės įmonėse: darbo kodekso ir užsieniečių įdarbinimo naujovės, praktinis taikymas, probelminiai atvejai, darbo ginčai ir teisminė praktika

          Vieta:

          Nuotolinis seminaras

          Data:

          2024-10-02

          Trukmė:

          6 akad. val.

          Kaina:

          129 - 139

            Registracija į seminarą
            Įmonės informacija
            Dalyvio informacija

            Komentarai

            Programa
            Programa
            09:30 - 10:00

            Dalyvių prisijungimas.

            10:00 - 11:30

            Darbo santykių teisinio reguliavimo ypatumai;

            Darbo sutarčių teisinis reglamentavimas;

            Darbo ir poilsio laiko reguliavimo praktiniai aspektai;

            Darbuotojo ir darbdavio atsakomybė;

            Darbo ginčai ir aktuali teisinė praktika.

            11:30 - 12:30

            Pertrauka.

            12:30 - 13:45

            Užsieniečių teisinės padėties įstatymo pakeitimai nuo 2024-07-01 ir 2025-01-01. Kaip sugriežtintas užsieniečių įdarbinimas Lietuvoje?;

            • Užimtumo įstatymo pakeitimai nuo 2024-07-01;
            • Ukrainos piliečių įdarbinimo Lietuvoje;
            • ES piliečių įdarbinimo taisyklės;
            • Baltarusijos piliečių įdarbinimas Lietuvoje: ar galima įdarbinti Lietuvoje su Lenkijos viza?;
            • Rusijos piliečių teisėto atvykimo ir įdarbinimo sąlygos;
            • Kvotos;
            • Trūkstamų profesijų sąrašas.
            13:45 - 14:00

            Pertraukėlė.

            14:00 - 15:30
            • Darbdavių keitimas, kai dirba trečiųjų šalių pilietis. Kaip negauti baudos?
            • Užsieniečių nuotolinis darbas;
            • Atvejai, kuomet leidimų dirbti Lietuvoje užsieniečiams nereikia;
            • Trečiųjų šalių piliečių “nuoma”, laikinasis įdarbinimas. Aktualūs pakeitimai;
            • Nuomos, darbo apribojimai nuo paslaugų teikimo ir rangos darbų;
            • Vykdomi Migracijos departamento patikrinimai. Praktiniai pavyzdžiai;
            • Trečiųjų šalių piliečių nemokamos atostogos: teisėtumo kriterijai;
            • Užsieniečių darbas pas kelis darbdavius;
            • Užsieniečių komandiravimas į Lietuvą iš Lenkijos ir trečiųjų šalių;
            • EU Blue card: kaip įdarbinti Lietuvoje aukštos profesinės kvalifikacijos specialistą iš užsienio?
            • Naujausia teismų praktika užsieniečių įdarbinimo srityje.
            Žiniomis dalinasi
            Vilius Mačiulaitis
            WIDEN partneris, sukaupęs ilgesnę nei 20 metų patirtį darbo teisės, valstybės tarnybos, sveikatos ir saugos srityse. Vilius pasirengęs Jūsų interesams atstovauti tiek individualiuose, tiek kolektyviniuose darbo ginčuose. Jo pagalba nepakeičiama koordinuojant sudėtingus reorganizavimo projektus, atliekant vidinius darbo santykių auditus, sprendžiant darbo saugos klausimus ir įveikiant su tarptautiniais darbo santykiais susijusius iššūkius. Viliaus patirtyje – darbas Europos Komisijos komitetuose, Tarptautinėje darbo organizacijoje bei konsultavimas klausimais dėl darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimų įgyvendinimo įvairiose jurisdikcijose, pavyzdžiui, Estijoje, Latvijoje, Austrijoje ir Ukrainoje. Tokia patirtis garantuoja, jog Viliaus indėlis užtikrinant darbo saugą – neįkainojamas.
            Svetlana Naumčik
            WIDEN Asocijuota partnerė Svetlana Naumčik specializuojasi darbo ir migracijos teisės srityje, konsultuoja klientus užsieniečių įdarbinimo klausimais, atstovauja sprendžiant teisinius ginčus. Svetlana Naumčik turi sukaupusi didelę patirtį ES ir trečiųjų šalių piliečių leidimų laikinai ir nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje, taip pat Blue card išdavimo srityse. Svetlana konsultuoja Lietuvos darbdavius dėl užsieniečių įdarbinimo, komandiravimo, darbdavių keitimo, taip pat darbuotojų nuomos klausimais, pataria darbdavių teisinių patikrinimų klausimais, taip pat padeda užsienio investuotojams įsteigti teisėtą verslą Lietuvoje, gauti reikiamus leidimus dirbti ir gyventi Lietuvoje. Svetlana Naumčik nuolat veda mokymus užsieniečių įdarbinimo Lietuvoje klausimais, dalyvauja teisinėse diskusijose.
            Kaina
            Kaina:
            139 Eur. vienam dalyviui.
            Kaina:*
            *129 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki rugsėjo 6 d. arba užsiregistravus dviems dalyviams iš tos pačios įmonės/įstaigos.
            Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
            Papildoma informacija

            REGISTRACIJA VYKDOMA IKI rugsėjo 27  d.

            Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

            Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

            Informacija apie seminarą:
            Projektų vadovas
            Alvinas Dūdėnas
            +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

            Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

            Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

            Procesų optimizavimas rangos ir projektavimo srityje: vertę kuriantys ir vertės nekuriantys etapai praktinės veiklos procese, jų tobulinimas ir standartizavimas

            Vieta:

            Nuotoliniai mokymai

            Data:

            2024-09-18

            Trukmė:

            6 val.

            Kaina:

            290-390 €

              Registracija į seminarą
              Įmonės informacija
              Dalyvio informacija

              Komentarai

              Pažymime, jog po mokymų dalyviams bus išduodami kvalifikacijos tobulinimą patvirtinantys pažymėjimai, nurodant VšĮ Statybos sektoriaus vystymo agentūros mokymo programai suteiktą žymenį M-186-24-TSIA. Kvalifikacijos tobulinimo valandos užskaitomos gyvenamųjų ir negyvenamųjų pastatų, susisiekimo komunikacijų, inžinerinių tinklų, hidrotechnikos statinių, kitų inžinerinių statinių: YSPV, YSPVPV, YSSV, YSSTPV, NSPV, NSPVPV, NSSV, NSSTPV.

              Mokymų trukmė:

              Mokymai vyks nuotoliniu būdu, juos sudaro 2 dienų mokymo programa (rugsėjo 18 ir 24 d.).

              Tikslas:

              • Išmokti sudaryti veiklos procesų žemėlapius;
              • Atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių, eliminuoti vertės nekuriančius žingsnius, optimizuoti ir standartizuoti procesus.

              Planuojamas rezultatas:

              • Dalyviai mokės praktiškai taikyti Vertės srauto žemėlapio ir Standartizuoto darbo metodikas;
              • Žinos, kaip atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių ir juos optimizuoti;
              • Išmoktas metodikas sėkmingai pritaikys praktikoje – sutrumpės procesų vykdymo laikas, bus taupomi žmogiškieji ir finansiniai ištekliai.

              Mokymai skirti:

              Vadovaujantiems asmenims (įmonės, skyriaus, padalinio vadovai, pavaduotojai);
              Darbuotojams, atsakingiems už procesų efektyvinimą, kokybę ar darbų organizavimą, vykdymą, planavimą.

              Dalyvių skaičius ribojamas

              Programa
              Programa rugsėjo 18 d.
              08:45 - 09:00

              Dalyvių prisijungimas.

              09:00 - 11:00

              Procesų analizė Vertės srauto žemėlapio metodu;

              Metodo taikymas, procesų inventorizacija ir tikslai.

              11:00 - 11:15

              Pertraukėlė.

              11:15 - 13:00

              Vertės nekuriantys ir vertę kuriantys žingsniai, praktiniai pratimai.

              13:00 - 14:00

              Pertrauka.

              14:00 - 16:00

              Procesų standartizavimas Standartizuoto darbo metodu;

              Procesų efektyvinimo priemonių planų sudarymas ir vykdymas;

              Dažniausiai pasitaikančios klaidos, geroji patirtis, diskusijos;

              Individualių praktinių užduočių sudarymas.

              Programa rugsėjo 24 d. Atliktų praktinių užduočių analizė.
              08:15 - 08:30

              Dalyvių prisijungimas.

              08:30 - 10:15

              Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

              10:15 - 10:30

              Pertraukėlė.

              10:30 - 12:00

              Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

              12:00 - 13:00

              Pertrauka.

              13:00 - 14:45

              Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

              14:45 - 15:00

              Pertraukėlė.

              15:00 - 16:45

              Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

              Žiniomis dalinasi
              Lektorius Rimtautas Dališanskis
              Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų optimizavimo sertifikuotas procesų analizės „Six Sigma Black Belt“ ekspertas. 2012–2017 m. vadovavo investiciniams projektams ir organizacijų veiklos procesų perkėlimui į elektroninę erdvę juos optimizuojant. Nuo 2017 m. padeda privačioms ir viešosioms organizacijoms optimizuoti jų vidinius procesus taikant Vertės srauto žemėlapio metodą, rengia vidinius įmonių specialistus, kurie geba patys analizuoti ir optimizuoti savo įmonės/įstaigos veiklą.
              Kaina
              Kaina:
              390 eur. vienam dalyviui.
              Kaina*:
              *320 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki rugsėjo 5 d.
              Kaina**:
              **290 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės / įstaigos.
              Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
              Papildoma informacija

              REGISTRACIJA VYKDOMA IKI rugsėjo 17 d.

              Mokymų dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

              Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

              Informacija apie mokymus:

              +370 696 80906, ricardas@avgo.lt 

              Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti mokymų programą.

              Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktas. Vėliau pinigai negrąžinami.

              Maisto papildų ženklinimas ir notifikavimas: reikalavimai, atvejų analizė, dažniausiai pasitaikančios klaidos

              Vieta:

              Nuotolinis seminaras

              Data:

              2024-10-22

              Trukmė:

              4 akad. val.

              Kaina:

              109-139 €

                Registracija į seminarą
                Įmonės informacija
                Dalyvio informacija

                Komentarai

                Seminaro tikslas:
                • Suteikti ir praplėsti turimas žinias apie maisto papildų teisingą ženklinimą ir notifikavimą, vadovaujantis ES ir Lietuvoje galiojančiais teisės aktais, praktine patirtimi.
                Seminaras skirtas:
                • Maisto papildus gaminančių, platinančių ir importuojančių įmonių darbuotojams, atsakingiems už kokybę ir ženklinimą.
                Programa
                08:45 – 09:00

                Dalyvių prisijungimas.

                09:00 – 10:10

                Atitikimas reikalavimams, pagrindiniai ES ir LR teisės aktai, reglamentuojantys maisto papildų ženklinimą ir notifikavimą;

                Maisto papildų tiekimas į rinką, pagrindiniai aspektai ir sąvokos;

                Maisto papildų  reikalavimai ženklinimui, atvejų analizė:

                Ką privaloma nurodyti maisto papildų ženklinime?

                Dažniausiai pasitaikančios klaidos;

                Pagrindinės medžiagos ir priedai;

                Naujas maistas, pagrindiniai reikalavimai, sąvokos;

                Teiginiai apie medžiagas, turinčias mitybinį arba fiziologinį poveikį;

                Klausimų – atsakymų sesija.

                10:10 – 10:25

                Pertraukėlė.

                10:25 – 12:00

                Maisto papildų notifikavimas;

                Kokią informaciją privalome pateikti VMVT, prieš pradedant tiekti į rinką maisto papildus?

                Maisto papildų notifikavimas kai kuriose kitose šalyse;

                Ribos tarp produktų klasifikacijos – maisto papildai, maisto produktai, medicinos priemonės, vaistai, kosmetika. Kaip nesuklysti, klasifikuojant produktą?

                Keli patarimai verslui: įsipareigojimai, įgaliojimai, kontraktinė gamyba, patikimi tiekėjai ir kt.

                Klausimų – atsakymų sesija.

                Žiniomis dalinasi
                Dr. Jelena Lysovienė
                dirba reguliacijos srityje nuo 2014 metų. Plati patirtis įgyvendinant tarptautinius projektus, susijusius su maisto produktais, maisto papildais, medicinos priemonėmis ir kosmetikos priemonėmis leidžia jai efektyviai konsultuoti verslo sektorių šių sričių teisės aktų įgyvendinimo ir pritaikymo srityse. Lektorė 3 metus aktyviai konsultavo Lietuvos didžiausias maisto produktų mažmenines prekybos įmones, atstovavo jas ginčuose su VMVT.
                Kaina
                Kaina:
                139 Eur. vienam dalyviui.
                Kaina*:
                *129 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki spalio 4 d. arba dviems dalyviams.
                Kaina**:
                **109 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
                Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                Papildoma informacija

                REGISTRACIJA VYKDOMA IKI spalio 18 d.

                Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

                Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

                Informacija apie seminarą:
                Projektų vadovas
                Alvinas Dūdėnas
                +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

                Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

                Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

                Tvarumo reikalavimai pramonėje: ES žaliojo kurso tikslai ir iš jų kylantys įsipareigojimai, praktiniai pavyzdžiai iš kitų valstybių patirčių

                Vieta:

                Nuotoliniu būdu

                naudojant ZOOM platformą
                Data:

                2024-11-21

                Trukmė:

                5 akad. val.

                Kaina:

                119-139 €

                  Registracija į seminarą
                  Įmonės informacija
                  Dalyvio informacija

                  Komentarai

                  Programa
                  09:30 - 10:00

                  Dalyvių registraicija. Pasitikimo kava.

                  10:00 - 12:00

                  Kaip ES Žaliojo kurso įgyvendinimas atsilieps gamybiniam sektoriui?

                  • ES Žaliojo kurso tikslai, pereinamieji laikotarpiai ir ko tikėtis per artimiausius metus?;
                  • Įmonių tvarumo ataskaitų teikimo direktyva (CSRD), Tvarių finansų atskleidimo reglamentas (SFDR), Taksonomijos reikalavimai – ataskaitų teikimo reikalavimų įtaka gamybiniam sektoriui;
                  • Žiedinė ekonomika ir gamybinis sektorius.
                  12:00 - 13:00

                  Pietų pertrauka.

                  13:00 - 15:00
                  • Žalieji finansai ir žalieji pirkimai – ką būtina žinoti?;
                  • Poveikio aplinkai deklaracijos (ang. EPD);
                  • Lietuvos teisės aktų pakeitimai, susiję su Žaliojo kurso įgyvendinimu, aktualūs gamybiniam sektoriui;
                  • Praktiniai pavyzdžiai iš kitų valstybių gamybos įmonių praktikos .
                  Žiniomis dalinasi
                  Jolanta Stonė
                  Lektorė Jolanta Stonė yra WIDEN advokatų kontoros advokatė ir partnerė, turinti daugiau nei 19 metų patirtį atsinaujinančios energetikos, ESG, tvarumo, nekilnojamojo turto teisės klausimais tiek viešajame, tiek privačiame sektoriuje. Tarptautinis teisės žinynas The Legal 500 Jolanta 2024 m. Jolantą pripažino „Green Ambassador“ dėl patirties su tvarumu susijusiuose projektuose. Jau eilę metų ji yra pripažinta naujos kartos partnere nekilnojamojo turto praktikos srityje, Jolanta, iki prisijungiant prie WIDEN advokatų kontoros, dirbo advokatų kontorose „ELLEX Valiunas“ ir „Glimstedt“, ji baigė VU Teisės fakultetą, įgijo teisės magistrą Edinburgo universitete, baigė ISM vadovų magistratūros Strateginio valdymo modulį, ji nuolat dalyvauja įvairiuose tarptautiniuose renginiuose orientuotuose į gerųjų praktikų sklaidą ir kvalifikacijos kėlimą.
                  Kaina
                  Kaina:
                  139 eur. vienam dalyviui.
                  Kaina*:
                  *129 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki spalio 25 d. arba užsiregistravus dviems dalyviams.
                  Kaina**:
                  **119 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
                  Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                  Papildoma informacija

                  REGISTRACIJA VYKDOMA IKI lapkričio 19 d.

                  Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

                  Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

                  Informacija apie seminarą:
                  Projektų vadovas
                  Alvinas Dūdėnas
                  +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

                  Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

                  Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

                  Su maistu besiliečiančios medžiagos ir gaminiai: reglamentavimas, valstybinės kontrolės aktualijos, atitikties vertinimas, saugos ir vadybos standartų taikymo praktika

                  Vieta:

                  Nuotoliniu būdu

                  per ZOOM platformą
                  Data:

                  2024-09-30

                  Trukmė:

                  8 akad. val.

                  Kaina:

                  139-159 €

                    Registracija į seminarą
                    Įmonės informacija
                    Dalyvio informacija

                    Komentarai

                    Programa
                    09.30 - 10.00

                    Dalyvių prisijungimas.

                    10.00 - 12.00

                    Su maistu besiliečiančios medžiagos ir gaminiai: teisės aktų reikalavimai, valstybinės kontrolės aktualijos:

                    • Teisės aktai, nustatantys reikalavimus gaminiams, skirtiems liestis su maistu;
                    • Teisės aktų reikalavimų skirtumai skirtingoms gaminių grupėms;
                    • Reikalavimai informacijos apie gaminį pateikimui.
                    12.00 – 13.00

                    Pertrauka.

                    13.00 – 14.30
                    • Labiausiai pasaulyje paplitę standartai, taikomi pakuotei, skirtai tiesioginiam kontaktui su maistu.
                    • Organizacijos, palaikančios tam tikrus standartus.
                    • Privalumai turint sertifikuotą pakuotės saugos ir vadybos kokybės standartą.
                    • Medžiagų, skirtų tiesioginiam kontaktui su maistu, kokybės ir saugos standartų palyginimas.
                    • EN 15593:2008 Pakuotės. Higienos vadyba gaminant maisto gaminių pakuotes. Reikalavimai, EN ISO 22000:2018 Maisto saugos vadybos sistemos. Bet kuriai maisto gamybos grandinės organizacijai keliami reikalavimai, PAS 223 Maisto saugos reikalavimai maisto pakuotei, BRCGS Global Standard for Packaging Materials: Issue 6 – BRCGS trumpas pristatymas ir palyginimas.
                      Kokybės ir maisto saugos planas ir kokybės valdymo sistemos sudarymas.
                    • Kokybės atitikties deklaracijos ir specifikacijos.
                    • Gamybos proceso srauto diagramos.
                    • Rizikos veiksniai – fiziniai, cheminiai, biologiniai.
                    • Pavojų ir rizikos veiksnių analizė – jos atlikimo metodikos, galimybės.
                    14.30 – 14.45

                    Pertraukėlė.

                    14.45 – 15.45
                    • Pagrindiniai rizikos veiksniai specifiniai tam tikroms šakinėms medžiagų, skirtų tiesiogiai kontaktuoti su maistu, gamybos įmonėms – polimerinių medžiagų gaminių gamybai, popieriaus ir jo pagrindų gamybai, kartono ir gofro kartono gamybai, spaustuvėms.
                    • Kryžminė tarša.
                    • Pavojų ir rizikos veiksnių valdymo priemonės.
                    • Kokybės vadyba, susijusi su medžiagų, skirtų liestis su maistu, saugos standartų reikalavimais – vadovybės atsakomybė, įsipareigojimai, dokumentų valdymas, neatitikčių valdymas, vidinis auditas, skundų valdymas, tiekėjų patvirtinimas, gaminio kokybės kontrolė, personalo vadyba.
                    15.45 – 16.45
                    • Produkcijos ir maisto saugos vadyba – infrastruktūra – patalpos, išdėstymas, įrenginiai, jų priežiūra, remontas, atliekų tvarkymas, incidentų valdymas, atšaukimas ir paėmimas iš rinkos, atsekamumas, darbuotojų higiena ir elgsena, sanitarija ir higiena, kenkėjų kontrolė.
                    16.45 – 17.00

                    Klausimai, diskusijos.

                    Žiniomis dalinasi
                    Dalia Uksienė
                    Ne maisto medžiagų ir gaminių tyrimų poskyrio vedėja, Nacionalinė visuomenės sveikatos priežiūros laboratorija.
                    Marius Kaziliūnas
                    UAB „Maisto saugos biuras“, direktorius, auditorius.
                    Kaina
                    Kaina:
                    159 eur. vienam dalyviui.
                    Kaina*:
                    *149 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki rugpjūčio 30 d.
                    Kaina**:
                    **129 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
                    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                    Papildoma informacija

                    REGISTRACIJA VYKDOMA IKI rugsėjo 27 d.

                    Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

                    Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

                    Informacija apie seminarą:
                    Projektų vadovas
                    Alvinas Dūdėnas
                    +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

                    Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

                    Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

                    Dirbtinio intelekto panaudojimo galimybės pramonės įmonėse: kokybės kontrolė, darbo efektyvumo didinimas, paklausos planavimas, įrangos priežiūra, skaitmeninio dvynio ir robotikos santykis su DI

                    Vieta:

                    Totorių g. 23, Vilnius

                    viešbutis "Artis Centrum Hotels"
                    Data:

                    2024-10-16

                    Trukmė:

                    5 akad. val.

                    Kaina:

                    129-159 €

                      Registracija į seminarą
                      Įmonės informacija
                      Dalyvio informacija

                      Komentarai

                      Dirbtinis intelektas (DI) yra tapęs kone madingiausiu žodžių deriniu šiandienos versle. Tačiau kas iš tiesų po juo slypi? Kas realiai yra DI? O kas yra tik skambios frazės be technologinio turinio? Kaip pramonės įmonės gali pasinaudoti DI privalumais? Ką reikia žinoti, norint pradėti diegti DI? Kokios būna dažniausios klaidos ir kaip jų išvengti? Ko reikia tvariai DI projektų sėkmei?

                      Mokymų tikslas:

                      • išnaudoti naujos technologijos privalumus ir stiprinti savo konkurencinį pranašumą;
                      • didinti darbo efektyvumą;
                      • gerinti darbų saugą;
                      • formuoti naujas darbuotojų kompetencijas.

                      Mokymai skirti:

                      • Pramonės įmonių savininkams, vadovams, taip pat padalinių vadovams ir kitiems norintiems.
                      Programa
                      09:30 – 10:00

                      Dalyvių registracija, pasitikimo kava.

                      10:00 – 12:00

                      Kas yra dirbtinis intelektas (DI), ką jis gali ir ko NEgali padaryti – mitai ir realybė.

                      Kaip rasti tai, ką DI gali duoti būtent jūsų veiklos organizacijai?

                      DI pavyzdžiai pramonėje:

                      • kokybės kontrolė ir rūšiavimas;
                      • darbų sauga;
                        darbo efektyvumas;
                      • paklausos planavimas, atsargų „buferio“ nustatymo ir gamybos užsakymų planavimas;
                      • įrangos priežiūra.
                      12:00 – 13:00

                      Pieų pertrauka.

                      13:00 – 15:00

                      Skaitmeninis dvynio bei robotizacijos santykis su DI.

                      Kaip planuoti DI projektų įgyvendinimą – potencialių projektų įvykdomumo (feasibility) ir rizikų vertinimas.

                      Kuo DI projektai skiriasi nuo programinės įrangos kūrimo projektų ir kokie yra sėkmės faktoriai?

                      Diskusija.

                      Žiniomis dalinasi
                      Dalius Mašalas
                      Dalius yra dirbtinio intelekto specialistas, turintis 25 metų patirtį IT srityje. DI srities žinių jis sėmėsi ne tik studijuodamas informacines technologijas, bet ir dalyvaudamas DI mokymų programose bei renginiuose Singapūre, JAV, Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose. Dalius 20 metų dirba vadovu, yra kelių technologinių verslų savininkas ar bendrasavininkas, yra įgyvendinęs IT projektus 12 pasaulio šalių. Dalius konsultuoja įmones DI strategijos ir projektų įgyvendinimo, taip IT strategijos ir jos įgyvendinimo srityse.
                      Kaina
                      Kaina:
                      159 eur. vienam dalyviui.
                      Kaina*:
                      *149 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki rugsėjo 27 d. arba užsiregistravus dviems dalyviams iš tos pačios įmonės.
                      Kaina**:
                      **129 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės.
                      Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                      Papildoma informacija

                      REGISTRACIJA VYKDOMA IKI spalio 11 d.

                      Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

                      Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), pasitikimo kavos pertraukėlė, pietūs.

                      Informacija apie seminarą:
                      Projektų vadovas
                      Alvinas Dūdėnas
                      +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

                      Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

                      Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.