BRCGS packaging 7 versijos reikalavimai, pagrindinių pakeitimų apibūdinimas, išaiškinimas

Vieta:

Miško g. 11, Kaunas

viešbutis "Victoria hotel Kaunas"
Data:

2025-02-27

Trukmė:

8 akad. val.

Kaina:

129-159 €

    Registracija į seminarą
    Įmonės informacija
    Dalyvio informacija

    Komentarai

    Programa
    09.30 - 10.00

    Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

    10.00 – 12.00

    Pagrindiniai pakeitimai 1 skyriuje

    • Papildymai, patikslinimai dėl produkto saugos ir kokybės kultūros.
    • Kultūros plano pavyzdys. Kas turės pristatyti kultūros planą audito metu.
    • Papildymai, kur turėtų atsispindėti kultūros diegimas (politika, VVA).
    • Konfidencialaus informavimo sistema.
    • Įmonių atsakomybė dėl BRCGS savalaikio ir tinkamo sertifikacinio audito planavimo ir atlikimo.
    • Atsakomybė dėl nuolatinio produktų saugos valdymo pačios įmonės resursais.

    Pagrindiniai pakeitimai 2 skyriuje – priartinta prie RVASVT pagal Codex alimentarius principus

    • RVASVT – RVASVT grupės sudėtis ir patirtis.
    • Būtinosios programos.
    • Pakeitimai dėl produktų aprašymo.
    • Pirminiai šaltiniai rizikos veiksnių analizės atlikimui.
    • Proceso srauto diagramos parengimas ir patikrinimas.
    • Papildymai dėl rizikos veiksnių identifikavimo.
    • Rizikos veiksnių analizės atlikimo metodika.
    • Rizikos veiksnių suvaldymo priemonės ir jų kombinacijos.
    • Specifinės kontrolės priemonės, kurios nėra kritinės kontrolės priemonės ir jų validacija.
    • Kritinės kontrolės priemonės.
    • Kritinių kontrolės priemonių validacija.
    • Kritinių kontrolės priemonių monitoringas ir monitoringo apsauga.
    • Koregavimo veiksmų planas.
    • RVASVT plano validacija ir verifikavimas, RVASVT verifikavimas.

    Pagrindiniai pakeitimai 3 skyriuje

    • Reikalavimai dokumentuotai informacijai ir kalbai.
    • Reikalavimai dokumentuoti funkcinio barjero buvimo įrodymus.
    • Reikalavimai neatitikčių valdymui, korekcijoms ir koregavimo veiksmams po vidinio audito. Reikalavimai informuoti personalą dėl inspekcijų rezultatų.
    • Minimalūs pakeitimai tiekėjų patvirtinime. Kompetentingo darbuotojo tiekėjų patvirtinimo klausimynų ir kitos pateiktos medžiagos įvertinimas. Tiekėjų patvirtinimas esant ypatingoms situacijoms.
    • Papildomi reikalavimai falsifikavimo rizikų įvertinimui.
    • Reikalavimai teigininių pateikimo įrodymams.
    • Pakeitimai sąvokoje dėl išorėje atliekamų veiklų.
    • Papildymai dėl paslaugų, įtakojančių pakuotės saugą.
    • Papildyti reikalavimai dėl atsekamumo sistemos reikalavimų ir laiko.
    • Patikslinimas dėl koregavimo ir prevencinių veiksmų taikymo atvejų.
    • Incidentų valdymo proedūros atskyrimas nuo atšaukimo ir paėmimo iš rinkos.
    • Reikalavimai sertifikavimo įstaigos informavimui esant incidentams.
    12.00 – 13.00

    Pietų pertrauka.

    13.00 - 14.30

    Pagrindiniai pakeitimai 4 skyriuje

    • Papildyti reikalavimai durų būklei, luboms, grindims.
    • Reikalavimai vandens kokybei.
    • Reikalavimai dėl produkto apsaugos plano pakeitimų būtinybės.
    • Papildymai dėl švarių zonų kontrolės jeigu tokios įmonėje yra.
    • Reikalavimai specifikacijos parengimui prieš perkant naują įrangą.
    • Reikalavimai naujos įrangos instaliavimui.
    • Reikalavimai laikinai ar pilnai nenaudojamos įrangos valymui.
    • Reikalavimai remontinėms.
    • Papildymai patalpų valymui.
    • Aplinkos monitoringo sistema remiantis rizikų įvertinimu, sistemos peržiūra.
    • Papildymai aštrių daiktų ir ašmenų kontrolėje.
    • Cheminių medžiagų kontrolė.
    • Alergenų valdymas remiantis BRCGS gairėmis.
    • Kitų fizinių teršalų kontrolė.
    • Minimalūs papildymai dėl atliekų tvarkymo.
    • Reikalavimai kenkėjų naikinimo priemonių laikymui.
    14.30 – 14.40

    Kavos pertraukėlė.

    14.40 – 16.00

    Pagrindiniai pakeitimai 5 skyriuje

    • Minimalūs papildymai naujų produktų kūrime ir įteisinime.
    • Procedūros esant gamybos proceso parametrų nuokrypiams.
    • Produkto kiekio kontrolė.
    • Produkto partijos pavyzdžių išlaikymas.
    • Linijos gamybos pasikeitimų valdymo patikslinimai.
    • Produktų, kurie nepatenka po sertifikavimo taikymo sritimi, tvarkymas ir laikymas.
    • Matavimo prietaisų paklaida.
    • Veiksmai, kai produkto kontrolei buvo panaudotos išsireguliavusios matavimo priemonės.
    • Produkto saugos ir kokybės kontrolės procedūros.
    • Nuolatinės produktų kontrolės įrenginių patikrinimas.
    • Poduktų kokybės kontrolei skirtų pavyzdžių laikymas.
    • Minimalūs papildymai dėl žaliavų priėmimo ir išdavimo.
    • Prekių iš išorinių sandėlių kontrolė pristatymo metu.

    Pagrindiniai pakeitimai 6 skyriuje

    • Papildymai dėl darbuotojų kompetencijos ir mokymų poreikio.
    • Kompetencijos ir mokymų poreikio peržiūra.
    • Personalo higienos reikalavimai remiantis rizikos veiksnių analize.
    • Reikalavimai asmeninių daiktų kontrolei gamyboje ir sandėliuose.
    • Rankų plovimo reikalavimai remiantis rizika.
    • Pakeitimai dėl personalo buitinių patalpų reikalavimų.
    • Darbuotojų sveikatos reikalavimai.
    • Darbo drabužių ir kitų priemonių panaudojimo būtinybė remiantis rizių įvertinimu.
    • Reikalavimai apsauginiams drabužiams.
    • Rizikos veiksnių analizė dėl darbo drabužių dėvėjimo būtinybės.
    • Švarių darbo drabužių laikymo reikalavimai.

    Pagrindiniai pakeitimai 7 skyriuje

    • RVASVT procesams, kuriuos atlieka įmonė prekybai skirtiems produktams – priėmimas, sandėliavimas ir išsiuntimas.
    • Tiekėjų patvirtinimo reikalavimai
    • Atsekamumui skirtas laikas.
    16.00 – 16.15

    Klausimai, diskusijos.

    Žiniomis dalinasi
    Marius Kaziliūnas
    Maisto saugos biuras, UAB direktorius, auditorius.
    Kaina
    Kaina:
    159 eur. vienam dalyviui.
    Kaina*:
    *149 eur. vienam dalyviui, užsiregistravus iki sausio 17 d. arba dviems dalyviams iš tos pačios įmonės/įstaigos.
    Kaina**:
    **129 eur. vienam dalyviui, užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
    Papildoma informacija

    REGISTRACIJA VYKDOMA IKI vasario 24 d.

    Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

    Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

    Informacija apie seminarą:
    Projektų vadovas
    Alvinas Dūdėnas
    +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

    Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

    Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

    KAIZEN metodo taikymas pramonės įmonių veiklos procesuose: problemų identifikavimas ir jų šalinimo būdai, darbuotojų įtraukimo į veiklos tobulinimą metodai.

    Vieta:

    Bet kuris miestas

    Kliento pasirinktoje vietoje
    Data:

    Trukmė:

    Kaina:

    Derinama individualiai

      Registracija į seminarą
      Įmonės informacija
      Dalyvio informacija

      Komentarai

      Vienas dažniausiai pasitaikančių skaudulių įmonėse – darbuotojų negebėjimas atpažinti švaistymų jo/įmonės veiklos procesuose ar tiesiog nenoras garsiai įvardinti esamų problemų bei teikti siūlymus joms spręsti, todėl šių mokymų metu aptarsime dažniausias darbuotojų motyvacijos nebuvimo, nenoro priežastis įsitraukti į įmonės veiklos procesų tobulinimą ir nagrinėsime priemones bei būdus, kaip to išvengti ar tai pakeisti. Mokysimės, kaip identifikuoti tikrąsias veiklos procesų problemas, o ne jų simptomus, bei kokiais metodais „užnorinti“ darbuotojus teikti siūlymus joms spręsti.

      Jei įmonės organizacinėje kultūroje ir veiklos procesuose fiksuojate bent keletą iš šių išvardintų problemų, tuomet Jums tikrai naudinga dalyvauti šiuose dviejų dienų praktiniuose mokymuose:

      • darbuotojai nesupranta (nežino), kokie yra švaistymai proceso sraute ir jų nešalina, o su jais susitaiko (toleruoja) ir suformuoja „standartiškai atliekamo darbo“ įpročius;
      • dažnu atveju tobulinami simptomai, tačiau nešalinamos veiklos problemos;
      • už visos veiklos tobulinimą atsakingas vienas darbuotojas;
      • neformuojama organizacinė kultūra, kad visi organizacijos darbuotojai teiktų pasiūlymus, kaip sumažinti švaistymus ir tobulinti veiklą.

      Planuojami rezultatai:

      • Dalyviai geba apmokyti savo organizacijos darbuotojus atpažinti švaistymus jų kasdienėje darbinėje veikloje, motyvuoti juos teikti pasiūlymus ir šalinti švaistymus (atsargos, transportavimas, klaidų taisymas, papildomas procesas, perprodukcija, laukimas, nepanaudotos žinios) pagal KAIZEN metodo principą;
      • Sėkmingai praktikoje taikant išmoktą metodiką nuolat gerinamos visos organizacijos funkcijos ir procesai, visiems darbuotojams suteikiama galimybė asmeniškai prisidėti prie organizacijos tobulinimo, sudaroma galimybė pastebėti iniciatyvius darbuotojus, didinti jų įsitraukimą ir motyvaciją.

      Mokymai skirti:

      • Vadovaujantiems asmenims;
      • Darbuotojams atsakingiems už veiklos organizavimą ir tobulinimą;
      • Darbuotojams atsakingiems už veiklos standartizavimą;
      • Darbuotojai, atsakingi už procesų srauto sudarymą ir vertinimą;
      • Darbuotojams atsakingiems už darbą su personalu.
      Programa
      Žiniomis dalinasi
      Rokas Milovanovas
      Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų tobulinimo ekspertas. Nuo 2015 m. vesdamas mokymus ir suteikdamas ekspertines paslaugas padeda organizacijoms: • sudaryti strateginius veiklos planus; • išgryninti veiklos problemas bei parinkti efektyvias priemones joms šalinti; • darbuotojams nustatyti bei siekti kokybinių veiklos tikslų ir metinių lūkesčių; • atlikti vykdomų funkcijų detalią analizę bei tobulinti veiklą; • identifikuoti švaistymus ir juos mažinti.
      Kaina
      Kaina:
      Derinama individualiai
      Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
      Papildoma informacija

      Informacija apie mokymus:

      +370 696 80906, ricardas@www.avgo.lt 

      Procesų optimizavimas rangos ir projektavimo srityje: vertę kuriantys ir vertės nekuriantys etapai praktinės veiklos procese, jų tobulinimas ir standartizavimas

      Vieta:

      Nuotoliniai mokymai

      Data:

      2024-12-17

      Trukmė:

      6 val.

      Kaina:

      290-390 €

        Registracija į seminarą
        Įmonės informacija
        Dalyvio informacija

        Komentarai

        Mokymų trukmė:

        Mokymai vyks nuotoliniu būdu, juos sudaro 2 dienų mokymo programa (gruodžio 4 ir 17 d.).

        Tikslas:

        • Išmokti sudaryti veiklos procesų žemėlapius;
        • Atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių, eliminuoti vertės nekuriančius žingsnius, optimizuoti ir standartizuoti procesus.

        Planuojamas rezultatas:

        • Dalyviai mokės praktiškai taikyti Vertės srauto žemėlapio ir Standartizuoto darbo metodikas;
        • Žinos, kaip atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių ir juos optimizuoti;
        • Išmoktas metodikas sėkmingai pritaikys praktikoje – sutrumpės procesų vykdymo laikas, bus taupomi žmogiškieji ir finansiniai ištekliai.

        Mokymai skirti:

        Vadovaujantiems asmenims (įmonės, skyriaus, padalinio vadovai, pavaduotojai);
        Darbuotojams, atsakingiems už procesų efektyvinimą, kokybę ar darbų organizavimą, vykdymą, planavimą.

        Dalyvių skaičius ribojamas

        Pažymime, jog mokymus organizuoja Transporto ir statybos inžinerijos asociacija. Po mokymų dalyviams bus išduodami kvalifikacijos tobulinimą patvirtinantys pažymėjimai, nurodant VšĮ Statybos sektoriaus vystymo agentūros mokymo programai suteiktą žymenį M-186-24-TSIA. Kvalifikacijos tobulinimo valandos užskaitomos gyvenamųjų ir negyvenamųjų pastatų, susisiekimo komunikacijų, inžinerinių tinklų, hidrotechnikos statinių, kitų inžinerinių statinių: YSPV, YSPVPV, YSSV, YSSTPV, NSPV, NSPVPV, NSSV, NSSTPV.
        Programa
        Programa gruodžio 4 d.
        08:45 - 09:00

        Dalyvių prisijungimas.

        09:00 - 11:00

        Procesų analizė Vertės srauto žemėlapio metodu;

        Metodo taikymas, procesų inventorizacija ir tikslai.

        11:00 - 11:15

        Pertraukėlė.

        11:15 - 13:00

        Vertės nekuriantys ir vertę kuriantys žingsniai, praktiniai pratimai.

        13:00 - 14:00

        Pertrauka.

        14:00 - 16:00

        Procesų standartizavimas Standartizuoto darbo metodu;

        Procesų efektyvinimo priemonių planų sudarymas ir vykdymas;

        Dažniausiai pasitaikančios klaidos, geroji patirtis, diskusijos;

        Individualių praktinių užduočių sudarymas.

        Programa gruodžio 17 d. Atliktų praktinių užduočių analizė.
        08:15 - 08:30

        Dalyvių prisijungimas.

        08:30 - 10:15

        Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

        10:15 - 10:30

        Pertraukėlė.

        10:30 - 12:00

        Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

        12:00 - 13:00

        Pertrauka.

        13:00 - 14:45

        Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

        14:45 - 15:00

        Pertraukėlė.

        15:00 - 16:45

        Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

        Žiniomis dalinasi
        Lektorius Rimtautas Dališanskis
        Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų optimizavimo sertifikuotas procesų analizės „Six Sigma Black Belt“ ekspertas. 2012–2017 m. vadovavo investiciniams projektams ir organizacijų veiklos procesų perkėlimui į elektroninę erdvę juos optimizuojant. Nuo 2017 m. padeda privačioms ir viešosioms organizacijoms optimizuoti jų vidinius procesus taikant Vertės srauto žemėlapio metodą, rengia vidinius įmonių specialistus, kurie geba patys analizuoti ir optimizuoti savo įmonės/įstaigos veiklą.
        Kaina
        Kaina:
        390 eur. vienam dalyviui.
        Kaina*:
        *320 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki lapkričio 8 d.
        Kaina**:
        **290 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės / įstaigos.
        Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
        Papildoma informacija

        REGISTRACIJA VYKDOMA IKI lapkričio 30 d.

        Mokymų dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

        Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

        Informacija apie mokymus:

        +370 696 80906, ricardas@avgo.lt 

        Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti mokymų programą.

        Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktas. Vėliau pinigai negrąžinami.

        GMP+ Gerosios gamybos praktikos standartų reikalavimai, pakeitimai, įgyvendinimas ir vidinis auditas

        Vieta:

        Miško g. 11, Kaunas

        viešbutis „Victoria Hotel Kaunas”
        Data:

        2025-06-10

        Trukmė:

        8 akad. val.

        Kaina:

        129 - 159 €

          Registracija į seminarą
          Įmonės informacija
          Dalyvio informacija

          Komentarai

          Programa
          09.30 - 10.00

          Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

          10.00 – 12.00
          • GMP+ trumpas apibūdinimas ir palyginimas su kitais pašarų / maisto saugos standartais
          • GMP+ schema, struktūra, standartas, techninės specifikacijos, pakeitimai
          • Taikymo sritis, trumpas standarto pristatymas
          • Standarto pripažinimas, privalomumas
            Pašarų saugos ir kokybės politika, pamatuojami tikslai, vadovybinė vertinamoji analizė
          • Kontekstas, suinteresuotos šalys, rizikos ir galimybės
          • Pašarų saugos ir kokybės sistema
          • Reikalavimai dokumentacijai, struktūra
          • Teisiniai pašarų saugos reikalavimai – infrastruktūra, registracija, ženklinimas, pašarų priedai
          • Komunikacija
            RVASVT įdiegimas pagal GMP+ reikalavimus remiantis specializuotomis GMP+ gairėmis.
          12.00 – 13.00

          Pietų pertrauka.

          13.00 - 14.30
          • Aprūpinimas ištekliais ir būtinosios programos
          • Personalo valdymas – parinkimas, mokymai, asmens higiena
          • Infrastruktūra ir jos priežiūra – patalpos, komunalinės paslaugos, tinklai ir įrengimai, remontas, kalibracija
          • Higiena – valymas, kenkėjų kontrolė, atliekų tvarkymas
          • Žaliavų priėmimas ir sandėliavimas
          • Vidaus auditas – planavimas, pasirengimas, atlikimas, koregavimo ir prevenciniai veiksmai, audito efektyvumo įvertinimas
          • Gamybos proceso valdymas ir kontrolė – tam tikrų procesų vykdymo reikalavimai
          • Specialieji atsekamumo reikalavimai – specialieji reikalavimai birių, palaidų žaliavų atsekamumui, talpų ištuštinimui
          • Žaliavų pirkimas, paslaugų pirkimas ir patvirtinimas pagal Gatekeeper sąlygas.
          14.30 – 14.45

          Kavos pertraukėlė.

          14.45 – 16.00
          • Specialieji reikalavimai gamybai – pernešamumo kontrolė, homogeniškumo tyrimai, specialieji reikalavimai pašarų priedų dozavimui
          • Specialieji reikalavimai prekybai pašarais – tiekėjų atranka, sąrašai, pirkimo dokumentai, atsekamumas, masės ir kiekio balansas ir kt.
          • Specialieji reikalavimai laboratoriniams tyrimams – reglamentavimas, rodikliai, tyrimų atlikimo dažnis, specifiniai tyrimų atrankos reikalavimai ir kt.
          • Specialieji reikalavimai palaidų pašarų pervežimui – transporto kompanijų parinkimas, informacija apie pervežtus krovinius, valymo režimai, draudžiami kroviniai, krovinių pervežimo atsekamumas ir kt.
          16.00 – 16.15

          Klausimai, diskusijos.

          Žiniomis dalinasi
          Marius Kaziliūnas
          UAB "Maisto saugos biuras" direktorius, auditorius.
          Kaina
          Kaina:
          159 eur. vienam dalyviui.
          Kaina*:
          *149 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki gegužės 2 d.
          Kaina**:
          **129 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
          Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
          Papildoma informacija

          REGISTRACIJA VYKDOMA IKI birželio 6 d.

          Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

          Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

          Informacija apie seminarą:
          Projektų vadovas
          Alvinas Dūdėnas
          +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

          Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

          Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

          Gamybos procesų optimizavimo galimybės pramonės įmonėse.

          Vieta:

          Bet kuris miestas

          Kliento pasirinktoje vietoje
          Data:

          Trukmė:

          Kaina:

          Derinama individualiai

            Registracija į seminarą
            Įmonės informacija
            Dalyvio informacija

            Komentarai

            Tikslas:

            • Išmokti sudaryti veiklos procesų žemėlapius, atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių, eliminuoti vertės nekuriančius žingsnius, optimizuoti ir standartizuoti gamybos procesus.

            Planuojamas rezultatas:

            • Dalyviai mokės praktiškai taikyti Vertės srauto žemėlapio ir Standartizuoto darbo metodikas. Žinos, kaip atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių ir juos optimizuoti.
            • Išmoktas metodikas sėkmingai pritaikys praktikoje – sutrumpės procesų vykdymo laikas, bus taupomi žmogiškieji ir finansiniai ištekliai.

            Mokymai skirti:

            • Gamybos vadovams, pavaduotojams, pamainos vadovams.
            • Kitiems asmenims, atsakingiems už gamybos procesų valdymą.
            Programa
            Žiniomis dalinasi
            Rimtautas Dališanskis
            Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų optimizavimo sertifikuotas procesų analizės „Six Sigma Black Belt“ ekspertas. 2012–2017 m. vadovavo investiciniams projektams ir organizacijų veiklos procesų perkėlimui į elektroninę erdvę juos optimizuojant. Nuo 2017 m. padeda privačioms ir viešosioms organizacijoms optimizuoti jų vidinius procesus taikant Vertės srauto žemėlapio metodą, rengia vidinius įmonių/įstaigų specialistus, kurie geba patys analizuoti ir optimizuoti savo įmonės veiklą.
            Kaina
            Kaina:
            Derinama individualiai
            Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
            Papildoma informacija

            Informacija apie mokymus:

            +370 696 80906, ricardas@www.avgo.lt 

            IFS Food 8 versijos reikalavimų praktinis įgyvendinimas

            Vieta:

            Kauno g. 14, Vilnius

            viešbutis „Comfort Hotel LT”
            Data:

            2025-04-17

            Trukmė:

            8 akad. val.

            Kaina:

            129 - 159 €

              Registracija į seminarą
              Įmonės informacija
              Dalyvio informacija

              Komentarai

              Programa
              09.30 - 10.00

              Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

              10.00 – 12.00

              Trumpa informacija apie standartų grupę. Norminiai dokumentai ir įvertinimo sistema sertifikacinių auditų metu.

              Nauji teisiniai reikalavimai (antrinių žaliavų panaudojimas plastikinių pakuočių gamyboje, vandens kokybės reikalavimai, cheminių medžiagų likučiai).

              1 skyrius
              Politika
              Maisto saugos ir kokybės kultūra.
              Kultūros plano pavyzdys.
              Pamatuojami maisto saugos ir kokybės tikslai.
              Vadovybinė vertinamoji analizė ir investicinis planas.

              2 skyrius
              Dokumentų ir įrašų valdymas (kas naujo).
              RVASVT – srauto diagramų sudarymas, SVT, VT nustatymas ir metodikos (Codex alimentarius sprendimų medis pagal 2022 versiją), RVASVT validacija ir verifikavimas.
              Validacijos ir verifikavimo pavyzdžiai.

              3 skyrius
              Asmens higienos reikalavimai ir naujovės.
              Mokymai instrukcijos, įrašai.
              Persirengimo patalpos.

              12.00 – 13.00

              Pietų pertrauka.

              13.00 - 14.30

              4 skyrius
              Orientavimasis į vartotoją ir specifikacijos. Receptūros ir technologijos reikalavimų įgyvendinimas.
              Naujo produkto kūrimas ir validacija.
              Tiekėjų patvirtinimas, žaliavų ir tiekėjų rizikos vertinimas.
              Rizikų vertinimo pavyzdžio pateikimas.
              Paslaugų teikėjų patvirtinimas ir monitoringas.
              Produktų pakavimas ir pakuotės bei ženklinimo kontrolė.

              14.30 – 14.40

              Kavos pertraukėlė.

              14.40 – 16.00

              4 skyrius (tęsinys)
              Infrastruktūra (patalpos ir komunalinės paslaugos).
              Valymas, plovimas ir dezinfekavimas.
              Taršos svetimkūniais valdymas.
              Kenkėjų kontrolė ir nustatomi neatitikimai.
              Žaliavų priėmimas ir sandėliavimas.
              Išskirtiniai IFS transportavimo reikalavimai.
              Įrengimai ir jų remontas, priežiūra.
              Atsekamumas ir papildomi reikalavimai etikečių atsekamumui.
              Alergenai
              Falsifikavimo kriterijai ir suvaldymo planas.
              Maisto apsauga ir išbandymas.

              5 skyrius
              Vidaus audito planavimas ir atlikimas priklausomai nuo rizikos.
              Higienos inspekcijos.
              Proceso validacija.
              Matavimo prietaisų kontrolė.
              Kiekio kontrolės monitoringas, instrukcija.
              Laboratoriniai tyrimai.
              Skundai, atšaukimai, incidentai.
              Neatitiktys ir koregavimo veiksmai, esminės priežasties analizė.

              16.00 – 16.15

              Klausimai, diskusijos.

              Žiniomis dalinasi
              Marius Kaziliūnas
              UAB "Maisto saugos biuras" direktorius, auditorius.
              Kaina
              Kaina:
              159 eur. vienam dalyviui.
              Kaina*:
              *149 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki kovo 7 d.
              Kaina**:
              **129 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
              Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
              Papildoma informacija

              REGISTRACIJA VYKDOMA IKI balandžio 15 d.

              Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

              Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

              Informacija apie seminarą:
              Projektų vadovas
              Alvinas Dūdėnas
              +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

              Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

              Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

              FSSC 22000 6 Maisto saugos sertifikavimo schemos reikalavimai. Vidinis auditas.

              Vieta:

              Kauno g. 14, Vilnius

              viešbutis „Comfort Hotel LT”
              Data:

              2025-02-05

              Trukmė:

              8 akad. val.

              Kaina:

              129 - 159 €

                Registracija į seminarą
                Įmonės informacija
                Dalyvio informacija

                Komentarai

                Programa
                09:30 - 10:00

                Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

                10:00 – 10:15

                ISO 22000 / FSSC 22000 maisto saugos sertifikavimo schemos trumpas apibūdinimas, pripažinimas ir trūkumai.

                10:15 – 12:00

                Procesisnis požiūris pagal ISO 22000:2018 metų versiją, organizacijos kontekstas, suinteresuotosios šalys, lyderystė, pamatuojami tikslai ir politika, rizikos ir galimybės, komunikacija.

                Monitoringo planavimas, analizė ir gerinimas.

                RVASVT pagrindai pagal „Codex alimentarius“ 2023, ES rekomendacines gaires, SVT ir BVP išskyrimas, rizikos veiksnių valdymas per BP, SVT ir BVP. Rizikos veiksnių analizės pavyzdžiai. Naujas sprendimų medis pagal Codex alimentarius 2023.

                12:00 – 13:00

                Pietų pertrauka.

                13:00 – 14:30

                Būtinosios programos pagal TS 22002-X. Pokyčiai naujoje 22002-1 2024 metų versijoje (jeigu bus priimta).

                14:30 – 14:45

                Kavos pertraukėlė.

                14:45 – 16:00

                Papildomi FSSC 22000 reikalavimai pagal 6 – paslaugų, įtakojančių maisto saugą valdymas, perkamų prekių priėmimo kontrolė, produktų ženklinimas, maisto apsauga, maisto falsifikavimo suvaldymas, logo naudojimas, alergenų valdymas, aplinkos monitoringas, maisto saugos kultūra, kokybės kontrolė, produktų transportavimas, sandėliavimas, priemonių taikymas dėl kryžminės taršos prevencijos ir svetimkūnių kontrolės įrangos būtinybė, GHP ir GGP patikrinimas, naujų produktų kūrimas, įrangos valdymas, įskaitant naujos įrangos validaciją, maisto nešvaistymas, komunikacija, vidinio audito reikalavimai įmonėms, kurios turi kelis filialus, kurių veikla yra viešasis maitinimas, mažmeninė ir didmeninė prekyba, logistika.

                Papildomi BoS (Board of stakeholders decision list) reikalavimai – klimato kaita ir tvarumas pagal https://www.iso.org/sdg

                Vidinis auditas pagal FSSC 22000 reikalavimus.

                16:00 – 16:30

                Klausimai, diskusijos.

                Žiniomis dalinasi
                Marius Kaziliūnas
                Maisto saugos biuras, UAB direktorius, auditorius.
                Kaina
                Kaina:
                159 eur. vienam dalyviui.
                Kaina*:
                *149 eur. vienam dalyviui, užsiregistravus iki sausio 3 d.
                Kaina**:
                **129 eur. vienam dalyviui, užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
                Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                Papildoma informacija

                REGISTRACIJA VYKDOMA IKI vasario 3 d.

                Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

                Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

                Informacija apie seminarą:
                Projektų vadovas
                Alvinas Dūdėnas
                +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

                Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

                Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

                KAIZEN metodo taikymas pramonės įmonių veiklos procesuose: problemų identifikavimas ir jų šalinimo būdai, darbuotojų įtraukimo į veiklos tobulinimą metodai

                Vieta:

                Nuotoliniai mokymai

                Data:

                2025-02-04

                Trukmė:

                2 dienos (02.04 ir 02.11)

                Kaina:

                290-390

                  Registracija į seminarą
                  Įmonės informacija
                  Dalyvio informacija

                  Komentarai

                  Mokymų trukmė ir privalumai:

                  Mokymai vyks nuotoliniu būdu, juos sudaro dviejų dienų mokymo programa (vasario 4 ir 11 d.).

                   

                  Vienas dažniausiai pasitaikančių skaudulių įmonėse – darbuotojų negebėjimas atpažinti švaistymų jo/įmonės veiklos procesuose ar tiesiog nenoras garsiai įvardinti esamų problemų bei teikti siūlymus joms spręsti, todėl šių mokymų metu aptarsime dažniausias darbuotojų motyvacijos nebuvimo, nenoro priežastis įsitraukti į įmonės veiklos procesų tobulinimą ir nagrinėsime priemones bei būdus, kaip to išvengti ar tai pakeisti. Mokysimės, kaip identifikuoti tikrąsias veiklos procesų problemas, o ne jų simptomus, bei kokiais metodais „užnorinti“ darbuotojus teikti siūlymus joms spręsti.

                  Jei įmonės organizacinėje kultūroje ir veiklos procesuose fiksuojate bent keletą iš šių išvardintų problemų, tuomet Jums tikrai naudinga dalyvauti šiuose dviejų dienų praktiniuose mokymuose:

                  • darbuotojai nesupranta (nežino), kokie yra švaistymai proceso sraute ir jų nešalina, o su jais susitaiko (toleruoja) ir suformuoja „standartiškai atliekamo darbo“ įpročius;
                  • dažnu atveju tobulinami simptomai, tačiau nešalinamos veiklos problemos;
                  • už visos veiklos tobulinimą atsakingas vienas darbuotojas;
                  • neformuojama organizacinė kultūra, kad visi organizacijos darbuotojai teiktų pasiūlymus, kaip sumažinti švaistymus ir tobulinti veiklą.

                  Planuojami rezultatai:

                  • Dalyviai geba apmokyti savo organizacijos darbuotojus atpažinti švaistymus jų kasdienėje darbinėje veikloje, motyvuoti juos teikti pasiūlymus ir šalinti švaistymus (atsargos, transportavimas, klaidų taisymas, papildomas procesas, perprodukcija, laukimas, nepanaudotos žinios) pagal KAIZEN metodo principą;
                  • Sėkmingai praktikoje taikant išmoktą metodiką nuolat gerinamos visos organizacijos funkcijos ir procesai, visiems darbuotojams suteikiama galimybė asmeniškai prisidėti prie organizacijos tobulinimo, sudaroma galimybė pastebėti iniciatyvius darbuotojus, didinti jų įsitraukimą ir motyvaciją.

                  Mokymai skirti:

                  • Vadovaujantiems asmenims;
                  • Darbuotojams atsakingiems už veiklos organizavimą ir tobulinimą;
                  • Darbuotojams atsakingiems už veiklos standartizavimą;
                  • Darbuotojai, atsakingi už procesų srauto sudarymą ir vertinimą;
                  • Darbuotojams atsakingiems už darbą su personalu.
                  Programa
                  Programa vasario 4 d.
                  08:30 - 09:00

                  Dalyvių prisijungimas.

                  09:00 - 09:30

                  Metodo tikslai ir taikymo principai.

                  09:30-11:00

                  8 švaistymai, sauga ir kokybė.

                  11:00 - 11:15

                  Pertraukėlė.

                  11:15 - 12:30

                  8 švaistymai, sauga ir kokybė.

                  12:30 - 13:30

                  Pertrauka.

                  13:30 - 15:00

                  Pasiūlymų surinkimas ir vertinimas;

                  Darbuotojų mokymai ir įtraukimas;

                  Dažniausiai pasitaikančios klaidos, geroji patirtis;

                  Individualių praktinių užduočių sudarymas.

                  15:00 - 15:30

                  Dalyvių apmąstymai ir diskusijos.

                  Programa vasario 11 d.
                  08:30 - 09:15

                  Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                  09:15 - 09:25

                  Pertraukėlė.

                  09:25 - 10:10

                  Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                  10:10 - 10:20

                  Pertraukėlė.

                  10:20 - 11:05

                  Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                  11:05 - 11:15

                  Pertraukėlė.

                  11:15 - 12:00

                  Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                  12:00 - 13:00

                  Pertrauka.

                  13:00 - 13:45

                  Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                  13:45 - 13:55

                  Pertraukėlė.

                  13:55 - 14:40

                  Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                  14:40 - 14:50

                  Pertraukėlė.

                  14:50 - 15:35

                  Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                  15:35 - 15:45

                  Pertraukėlė.

                  15:45 - 16:30

                  Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                  Žiniomis dalinasi
                  Rokas Milovanovas
                  Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų tobulinimo ekspertas. Nuo 2015 m. vesdamas mokymus ir suteikdamas ekspertines paslaugas padeda organizacijoms: • sudaryti strateginius veiklos planus; • išgryninti veiklos problemas bei parinkti efektyvias priemones joms šalinti; • darbuotojams nustatyti bei siekti kokybinių veiklos tikslų ir metinių lūkesčių; • atlikti vykdomų funkcijų detalią analizę bei tobulinti veiklą; • identifikuoti švaistymus ir juos mažinti.
                  Kaina
                  Kaina:
                  390 eur. vienam dalyviui.
                  Kaina*:
                  *320 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki sausio 17 d.
                  Kaina**:
                  **290 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės.
                  Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                  Papildoma informacija

                  REGISTRACIJA VYKDOMA IKI sausio 31 d.

                  Mokymų dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

                  Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

                  Informacija apie mokymus:

                  +370 696 80906, ricardas@avgo.lt 

                  Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti mokymų programą.

                  Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktas. Vėliau pinigai negrąžinami.

                  Sudėtingesnių reikalavimų pagal įvairius maisto saugos vadybos standartus įgyvendinimas, pavyzdžiai

                  Vieta:

                  Kauno g. 14, Vilnius

                  viešbutis „Comfort Hotel LT”
                  Data:

                  2025-05-22

                  Trukmė:

                  8 akad. val.

                  Kaina:

                  129 - 159 €

                    Registracija į seminarą
                    Įmonės informacija
                    Dalyvio informacija

                    Komentarai

                    Programa
                    Programa
                    09:30 - 10:00

                    Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

                    10:00 – 12:00
                    • Maisto saugos politika, vizija, misija.
                    • Pamatuojami padalinių (personalo, gamybos, technikos, pirkimų, pardavimų, kokybės, laboratorijos) maisto saugos tikslai, rodikliai, įgyvendinimo kontrolė.
                    • Neatitiktys, neatitikčių valdymas. Esminės priežasties analizė, korekcijos ir koregavimo veiksmai. Situacijų pavyzdžiai.
                    12:00 – 13:00

                    Pietų pertrauka.

                    13:00 - 14:30
                    • Kryžminės taršos alergenais valdymas – rizikos veiksnių analizė, prevencinės priemonės pirkimuose, sandėliavime, gamyboje.
                    • Kryžminės taršos suvaldymas iš kitų galimų šaltinių.
                    • Tiekėjų rizikų vertinimas, žaliavų rizikų vertinimas.
                    • Tiekėjų patvirtinimas priklausomai nuo rizikos.
                    • Žaliavų tiekėjų auditai, jų atlikimo technika.
                    14:30 – 14:40

                    Kavos pertraukėlė.

                    14:40 – 16:00
                    • Pakavimo medžiagų pirkimas, kokybės atitikties dokumentai (plastikas, stiklas, popierius, gofro kartonas).
                    • Reikalavimų gamybos įrangai nustatymas, pirkimas, validacija. Bandomosios gamybos. Reikalingi dokumentai.
                    • Laboratoriniai tyrimai – planai, tyrimų objektai (žaliavos, produktai, aplinka – oras, nuoplovos, pH kontrolė, alergenai, vanduo) rodikliai, tyrimų tendencijų analizė.
                    16:00 – 16:15

                    Klausimai, diskusijos.

                    Žiniomis dalinasi
                    Marius Kaziliūnas
                    UAB „Maisto saugos biuras“ direktorius, auditorius.
                    Kaina
                    Kaina:
                    159 eur. vienam dalyviui.
                    Kaina*:
                    *149 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki balandžio 4 d.
                    Kaina**:
                    **129 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
                    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                    Papildoma informacija

                    REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gegužės 20 d.

                    Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

                    Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

                    Informacija apie seminarą:
                    Projektų vadovas
                    Alvinas Dūdėnas
                    +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

                    Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

                    Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

                    BRCGS Visuotinio maisto saugos standarto 9 versijos reikalavimų praktinis taikymas

                    Vieta:

                    Kauno g. 14, Vilnius

                    viešbutis „Comfort Hotel LT”
                    Data:

                    2025-03-25

                    Trukmė:

                    8 akad. val.

                    Kaina:

                    129 - 159 €

                      Registracija į seminarą
                      Įmonės informacija
                      Dalyvio informacija

                      Komentarai

                      Programa
                      Programa
                      09:30 - 10:00

                      Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

                      10:00 - 12:00

                      Įžanga, trumpa informacija apie standartą

                      1 skyrius. Vadovybės įsipareigojimai – Maisto saugos ir kokybės kultūros planas, pamatuojami maisto saugos tikslai, RVASVT grupės susirinkimai, organizacinės struktūra ir pavadavimas, vadovybinė vertinamoji analizė, darbuotojų konfidencialaus pranešimo aukščiausiajai vadovybei sistema, BRCGS ženklo naudojimo reikalavimai.

                      2 skyrius. Maisto saugos planas – RVASVT – Gairės ir principai remiantis Codex alimentarius.

                      12:00 - 13:00

                      Pertrauka.

                      13:00 - 14:30

                      3 skyrius. Dokumentų ir įrašų valdymas. Vidaus audito programa, dokumentai ir įgyvendinimas, įmonės inspekcijos. Tiekėjų patvirtinimas, išimtys ir veiklos monitoringas, žaliavų ir tiekėjų rizikos, paslaugų teikėjų patvirtinimo reikalavimai, gamybos už įmonės ribų valdymas.
                      Specifikacijų valdymo reikalavimai, koregavimo ir prevenciniai veiksmai, esminės priežasties analizė,
                      Reikalavimai atsekamumo sistemai ir išbandymui, incidentų valdymo reikalavimai, skundų valdymas.
                      Reikalavimai, kada įmonė privalo informuoti sertifikavimo įstaigas, esant pažeidimams.

                      4 skyrius. Įmonės standartai – Maisto apsauga, įmonės planai, patalpos ir judėjimo srautai, paviršiai, komunaliniai tinklai, įrengimai, naujos įrangos validacija, remontai, buitinės patalpos, cheminės medžiagos, svetimkūniai, metalo detektoriai ir X-ray, valymas, higiena, CIP, aplinkos monitoringas, atliekų tvarkymas, sugadintų produktų ir pašarų tvarkymas, kenkėjų valdymas, sandėliavimas, išsiuntimas, transportavimas.

                      14:30 - 14:45

                      Pertraukėlė.

                      14:45 - 16:00

                      5 skyrius. Produkto kontrolė – Naujų produktų projektavimas ir kūrimas, produktų ženklinimas, alergenų valdymas, produktų autentiškumas, teiginiai ir vartotojų grandinė, produkto pakavimas. Produkto įvertinimas, produktų tyrimai gamyboje ir laboratoriniai tyrimai, gyvūnų augintinių ėdalas ir pašarai gyvuliams, pirminis gyvūnų paruošimas.

                      6 skyrius. Proceso kontrolė – Proceso kontrolė, ženklinimo ir pakuotės kontrolė, kiekio ir svorio kontrolė. Monitoringo ir matavimo prietaisų kalibravimas ir valdymas.

                      7 skyrius. Personalas – mokymai, asmens higiena, sveikatos būklės kontrolė, apsauginiai drabužiai.

                      8 skyrius. Planas, judėjimo srautai ir didelės rizikos, didelės priežiūros, didelės aplinkos priežiūros zonų atskyrimas, specifiniai skirtingų zonų reikalavimai.

                      9 skyrius. Reikalavimai prekybai ne įmonėje pagamintais produktais.

                      16:00 - 16:15

                      Klausimai, diskusijos.

                      Žiniomis dalinasi
                      Marius Kaziliūnas
                      UAB „Maisto saugos biuras“ direktorius, auditorius.
                      Kaina
                      Kaina:
                      159 eur. vienam dalyviui.
                      Kaina*:
                      *149 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki vasario 14 d.
                      Kaina**:
                      **129 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
                      Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                      Papildoma informacija

                      REGISTRACIJA VYKDOMA IKI kovo 21 d.

                      Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

                      Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

                      Informacija apie seminarą:
                      Projektų vadovas
                      Alvinas Dūdėnas
                      +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

                      Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

                      Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.