Efektyvi komunikacija organizacijoje: kaip pagerinti tarpusavio ir organizacinę komunikaciją?

Vieta:

Bet kuris miestas

Kliento pasirinktoje vietoje
Data:

Trukmė:

08:30 - 16:30 8 akad. val.

Kaina:

Derinama individualiai

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Tikslas – ugdyti efektyviam bendravimui reikalingas kompetencijas, reikšmingas įvairiose valdymo situacijose: susirinkimuose, posėdžiuose, derybose, pokalbiuose apie darbo kokybę ir pan.

Kiekvienas mokymų dalyvis:

  • Sužinos, kaip susikalbėti korektiškai, tiksliai ir efektyviai abiem pusėms – tiek, kalbėtojui, tiek klausytojui.
  • Įgys klausymo, dialogo valdymo, informacijos pateikimo ir išgavimo bei supratimo įgūdžių.
  • Įvaldys sudėtingų situacijų valdymo įgūdžius: mokės konstruktyviai elgtis sudėtingose bendravimo situacijose: spręsti konfliktus, atsakyti į nepagrįstas pretenzijas, priimti kritiką.
  • Susidarys komunikacijos gerinimo „priemonių krepšelį“.
Programa
Programa
08:30 - 09:00

Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

09:00 - 10:30

I dalis. Kas yra bendravimas?

  • Kodėl sugebėjimas bendrauti yra toks svarbus?
  • Kuo ypatinga žmonių komunikacija?
  • Bendravimo funkcijos ir tikslai.
  • Bendravimas, kaip pasikeitimas informacija (komunikacija).
10:30 - 10:45

Kavos petraukėlė.

10:45 - 12:15

II dalis. Tarpasmeninė komunikacija.

  • Tarpasmeninės komunikacijos esmė.
  • Tipiškos komunikacijos klaidos.
  • Trukdžiai bendravimo procese. Kada visai neverta bendrauti?
  • Kaip kalbėti, kaip tiksliai perduoti norimą informaciją? Kokias klaidas daro kalbėtojas ir kaip jų išvengti? Komunikacijos testas kalbėtojui.
  • Kaip teisingai suvokti ir suprasti informaciją? Kokias klaidas daro klausytojas? Kaip jų išvengti?
  • Bendravimo kanalai: žodinė, balsinė ir nežodinė komunikacija (kūno kalba). Kaip ir kokiu bendravimo kanalu sustiprinti norimą poveikį, padaryti įspūdį. Kaip valdyti savo kūną, balsą bei “recenzuoti” kalbos turinį? Poveikio piramidė.
12:15 - 13:15

Pietūs.

13:15 - 14:45

III dalis. Vadovo, darbuotojo gebėjimas išklausyti valdyti dialogą.

  • Dialogo tipo pasirinkimas. Kiek būti aktyviam dialoge?
  • Aktyvaus klausymo metodai.
  • Klausimų uždavimo technikos.
  • Pozityvi ir negatyvi kalba. Pozityvus mąstymas.
  • Kaip tinkamai suteikti ir priimti grįžtamąjį ryšį?
  • Kaip tinkamai atsakyti į netikėtus klausimus, pretenzijas, kritiką ir manipuliaciją?
14:45 - 15:00

Kavos pertraukėlė.

15:00 - 16:30

IV Dalis. Sudėtingų situacijų ir santykių valdymas.

  • Konfliktų prevencija: pagarbos kolegoms, klientams ir savigarbos sau išlaikymas, lygiaverčių santykių kūrimas. Kaip balansuoti tarp savigarbos ir gero santykio išlaikymo?
  • Savo bei kitų emocijų ir neproduktyvaus elgesio valdymas. Kokias darome mąstymo klaidas? Kaip jas įveikti?
  • Konstruktyvūs veiksmai konfliktinėje situacijoje. Konfliktų sprendimo modelis.
  • Kaltinimo situacijos. Pokalbio valdymo praktika:
  • Bendrieji principai bendraujant su nepagrįstus reikalavimus keliančiais asmenimis;
  • Kaip reikėtų elgtis, kai girdite pretenzijas, kurias galima patenkinti;
  • Kaip nustatyti ribas, pasakyti “ne“;
  • Kaip elgtis padarius klaidą. “Gaisro gesinimas”;
  • Kaip „atremti“ asmeniškai, organizacijai bei paslaugoms adresuojamas pretenzijas, išsisukinėjimą? Praktinė užduotis: „Karšta ugnis“.

Komunikacija organizacijoje:

  • Vertikali komunikacija. Kokiu tikslu ir kokia informacija turi būti perduodama žemyn/aukštyn.
  • Koks vadovo vaidmuo perduodant informaciją?
  • Tyrimai ir rekomendacijos, kaip užtikrinti tinkamą vertikalios komunikacijos judėjimą organizacijoje.
  • Horizontali komunikacija. Su jos judėjimu susijusios problemos, dažnos klaidos.
  • Diskusijų / susirinkimų valdymas. Koks elgesys grupėje stabdo ir kuria bendradarbiavimą grupėje?
  • Kaip padidinti susirinkimų produktyvumą? Susirinkimų rūšys ir būtinos procedūros.
  • Komunikacijos organizacijoje gerinimo „piemonių krepšelio“ sudarymas. Praktiniai kitų organizacijų pavyzdžiai.
Kaina
Kaina:
Derinama individualiai
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

Informacija apie mokymus:

+370 601 93329, info@avgo.lt.

Vadovavimas, darbų ir laiko valdymas komandiniame darbe

Vieta:

Bet kuris miestas

Kliento pasirinktoje vietoje
Data:

Trukmė:

09:00 - 16:45 7 akad. val.

Kaina:

Derinama individualiai

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Įgyjami gebėjimai: Žinos pagrindinius komandos efektyvumo ir neefektyvaus laiko panaudojimo principus bei esmines elgesio teorijas. Mokės taikyti motyvacines priemones. Gebės efektyviai valdyti savo bei kitų laiką.

Dėstymo metodai: Grupinis darbas. Praktinės užduotys. Kūrybinės interaktyvios užduotys komandose. Situacijų analizė ir sprendimai.

Programa
Programa
09:00 - 09:30

Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

09:30 - 11:00
  • Efektyvus vadovavimas;
  • pagrindinės vadovo funkcijos ir gebėjimai, vadovų personalinės ir elgesio teorijos, vadovo gebėjimai valdyti sudėtingas situacijas, kaip vadovauti buvusiems savo rango kolegoms;
  • praktiniai vadovavimo įgūdžiai;
  • pratimai ir užduotys.
11:00 - 11:15

Kavos pertraukėlė.

11:15 - 12:45
  • Vadovavimas komandai;
  • situacinės lyderystės modelis – keturios stadijos: funkcijų pasidalinimas komandoje, komandos efektyvumo principai, komandos formavimo stadijos, darbų delegavimas ir negatyvių užduočių pateikimas;
  • praktinės situacijos ir pagrindinės komandos normos;
  • komandos valdymo principai;
  • vadovo pozicija komandoje.
12:45 - 13:30

Pietų pertrauka.

13:30 - 15:00

Komandos darbų planavimas ir valdymas:

  • tikslų nustatymo metodai;
  • jų vykdymas ir kontrolė;
  • laiko valdymas;
  • laiko valdymo samprata ir svarba;
  • poreikis geriau planuoti savo ir komandos laiką;
  • neefektyvus laiko panaudojimas;
  • asmeninio laiko auditas.

Darbas grupėse.

Praktinės užduotys.

15:00 - 15:15

Kavos pertraukėlė.

15:15 - 16:45

Komandos palaikymas ir motyvacinės programos:

  • vadovo bendravimo principai;
  • susirinkimų organizavimas, komandos narių mokymas ir grįžtamojo ryšio užtikrinimas;
  • darbų ataskaitos ir planai.

Pratimai.

Žiniomis dalinasi
Lektorius Darius Rupšlaukis
Derybų ir pardavimų konsultantas. Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995 m. Kūręs ir įgyvendinęs pardavimų ir klientų aptarnavimo sistemas Sankt Peterburge, Maskvoje, bei Lietuvoje. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Karlskrona, Erebru (Švedija) 1995; 1996 m., Maskva (Rusija) 1999 m., Briuselis (Belgija) 2006 m., Stambulas (Turkija) 2006 m.. Dalyvavęs kuriant pardavimų ir klientų aptarnavimo kokybės vadybos sistemas pagal ISO9001. Nuo 1999 m. skaito paskaitas, organizuoja seminarus derybų vedimo, klientų aptarnavimo, pardavimų organizavimo, pristatymų ir parodų pasirengimo, konfliktų sprendimo, komandų formavimo, tarptautinio bendradarbiavimo ir verslo etiketo temomis.
Kaina
Kaina:
Derinama individualiai
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

Informacija apie mokymus:

+370 601 93329, info@avgo.lt.