Finansai ne finansininkams

Vieta:

Bet kuris miestas

Kliento pasirinktoje vietoje
Data:

Trukmė:

09:00 - 16:30 7 akad. val.

Kaina:

Derinama individualiai

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Seminaro tikslai:

  • Sužinoti svarbiausius finansinių ataskaitų sudarymo ypatumus;
  • Sužinoti, kas slypi už finansinių ataskaitų eilučių, kokią informaciją jos pateikia, kokie būna informacijos pateikimo skirtumai ir interpretacijos ribos;
  • Sužinoti svarbiausius veiklos vertinimo rodiklius, kaip jie skaičiuojami ir ką jie pasako apie įmonės finansų būklę;
  • Sužinoti, kaip yra skaičiuojami svarbiausi investicijų atsipirkimo rodikliai.
  • Išsiaiškinti finansų rizikos valdymo būdus.
Programa
Programa
09:00 - 09:30

Dalyvių registracija.

09:30 - 10:30

Finansinių ataskaitų sudarymo pagrindai:

  • Pirminiai apskaitos dokumentai;
  • Dvejybinis įrašas;
  • Kaupimo principas;
  • Sąskaitų planas;
  • Apskaitos politika.
10:30 - 10:45

Kavos pertraukėlė

10:45 - 11:45

Kodėl vadovas ir buhalteris kartais nesupranta vienas kito?

Atsakomybė ir jos padalinimas.

11:45 - 12:45

Pietūs.

12:45 - 14:00

Finansinė atskaitomybė – kaip ją suprasti?

  • Balansas, pelno-nuostolio ataskaita ir pinigų srautų ataskaita.
  • Kuo ypatingos ir kas jas sieja? Kokie pokyčiai yra svarbūs?
14:00 - 14:15

Kavos pertraukėlė.

14:15 - 15:15

Finansiniai veiklos efektyvumo rodikliai:

  • Kaip juos skaičiuoti ir interpretuoti?
  • Lūžio taško skaičiavimas ir taikymas.
15:15 - 16:30

Investicijų atsipirkimo skaičiavimai.

Finansų rizikos ir jų valdymas.

Žiniomis dalinasi
Lektorė Rūta Vainienė
Ekonomistė, „Ekonomikos terminų žodyno“, daugiau nei tūkstančio pranešimų ir straipsnių autorė. Rūta šiuo metu užsiima aktyvia mokymų/praktinių seminarų veikla, yra Lietuvos radijo komentatorė, Lietuvos sveikatos mokslų universiteto tarybos narė. Buvusi ilgametė Lietuvos laisvosios rinkos instituto darbuotoja ir vadovė, Lietuvos banko valdybos narė, Vilniaus mero patarėja. Profesinės žinios ekonomikos, finansų valdymo, viešo ir privataus sektoriaus partnerystės, pinigų politikos, bankininkystės, apskaitos ir mokesčių politikos, sveikatos apsaugos politikos, pereinamojo laikotarpio ekonomikos reformų srityse. Patirtis viešosios komunikacijos srityje.
Kaina
Kaina:
Pagal susitarimą
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

Informacija apie mokymus:

+370 601 93329, info@avgo.lt.

Atrankos pokalbio vedimas. Tinkamas kandidatas tinkamoje pozicijoje

Vieta:

Bet kuris miestas

Kliento pasirinktoje vietoje
Data:

Trukmė:

08:30 - 16:30 8 akad. val.

Kaina:

Derinama individualiai

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Mokymų tikslas – ugdyti atrankos pokalbio vedimo įgūdžius, technikas ir metodikas.

Kiekvienas mokymų dalyvis:

  • Supras ir mokės, kaip tinkamai išskirti ir apibrėžti atrankos kriterijus /kompetencijas, pasirinkti efektyvias ir patikimas vertinimo metodikas.
  • Mokės suformuluoti ir parengti tinkamus klausimus ir praktines užduotis nustatytoms kompetencijoms.
  • Praktiškai pabandys pravesti atrankos pokalbį, siekiant įvertinti turimas kompetencijas – nuo pradžios, atrankos tikslų formulavimo, iki užbaigimo.
  • Praktiškai mokysis valdyti pokalbio procesą: mokės aktyviai klausinėti, klausytis, patikslinti kandidato atsakymus, esant poreikiui – kandidatą nutraukti, gauti konkrečius kandidato atsakymus, atitinkančius nustatytas kompetencijas ir klausimus.
  • Turės praktinius klausimų ir praktinių užduočių pateikimo įgūdžius.
  • Mokysis įvertinti pateiktus kandidatų atsakymus.
  • Mokės sudaryti tinkamus atrankos pokalbio gidus.
  • Prie dalomosios medžiagos gaus praktinių pavyzdžių priedą – atrankos pokalbio formą, atrankos kriterijų/kompetencijų apibrėžimo, elgesio skalių apibūdinimų pavyzdžius.
Programa
Programa
08:30 - 09:00

Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

09:00 - 10:30

I dalis. Šiuolaikinė darbuotojų pasirinkimo situacija, pasirinkimo metodai:

  • Diskusija: kaip vyksta atrankos procesas Jūsų organizacijoje? Su kokiais iššūkiais susiduriate?
  • Atrankos pokalbio paskirtis ir tikslas
  • Kokie veiksniai lemia tinkamo kandidato pasirinkimo sėkmę?
  • Pasirinkimo metodai. Kaip tinkamai ir kokiu būdu kandidatus įvertinti? Kuris vertinimo metodas efektyviausias, greičiausias, tiksliausias?
  • Sėkmingos atrankų vykdymo praktikos tiek ES šalyse, JAV ir Lietuvoje, veiksniai ir pavyzdžiai.

Pasiruošimas pokalbiui. Atrankos kriterijų apibrėžimas.

 

  • Atrankos kriterijų išskyrimas. Kaip ir kokius pasirinkti sėkmės faktorius, reikiamas kompetencijas gero darbo atlikimui?. Kaip atlikti darbo ir organizacinės kultūros analizę?
  • Sėkmės faktorių nustatymas – sėkmingos atrankos pagrindas: sėkmės faktorių apibrėžimas, vienodų vertinimo principų, metodų nustatymas.
  • Kiek kompetencijų vertinti pokalbio metu? Kiek jų vertinimui skirti laiko?
10:30 - 10:45

Kavos petraukėlė.

10:45 - 12:15

II dalis. Atrankos pokalbio turinys: atrankos pokalbio klausimų ir praktinių užduočių suformavimas ir vertinimas:

 

  • Kaip sužinoti ar pretendentas atitinka atrankos kriterijus? Kompetencijų, sėkmės faktorių įvertinimas.
  • Kompetencijos matavimo vienetas – “matomas elgesys”. Kaip jį „išprovokuoti ir išmatuoti“?
  • Klausimų tipai, formulavimo principai ir pavyzdžiai.
  • Pagrindiniai interviu klausimai apie elgesį. Pateikiami klausimų formulavimo ir praktinių užduočių pavyzdžiai.
  • Praktinių užduočių sudarymo principai. Praktinių užduočių pobūdis ir tipai. Pateikiami pavyzdžiai.
  • Kaip ir ką sakyti pokalbio įvado metu?
  • Kaip užtikrinti vienodą atrankos kriterijų ir pateikiamų klausimų
  • visų vertinančių asmenų suvokimą?
  • Pretendentų atsakymų į klausimus ir praktinių užduočių įvykdymo vertinimas. Vertinimo skalės. Jų pavydžiai. Kaip jas parengti? Kaip vertinti?
  • Preliminaraus atrankos pokalbio protokolo parengimas.
12:15 - 13:15

Pietūs.

13:15 - 14:45

III dalis. Atrankos pokalbio valdymas:

 

  • Pokalbio procesas. Pokalbio tipo pasirinkimas.
  • Standartizuotas ar laisvas atrankos pokalbis? Kas efektyviau?
  • Kaip tinkamai formuluoti klausimus Ir kiek jų užduoti?
  • Kaip stabdyti “plepų” ir “abstraktų” kandidatą? Kaip prakalbinti “tylenį“? Aktyvaus klausymo technikos.
  • „Piltuvėlio principas“
  • Dažniausios klausytojo / kalbėtojo klaidos.
  • Atrankos komisijos narių elgesys atrankos pokalbio metu.
14:45 - 15:00

Kavos pertraukėlė.

15:00 - 16:30

IV dalis. Veiksmai po pokalbio:

 

  • Pokalbio rezultatų vertinimo analizė ir apibendrinimas.
  • Sprendimo dėl kandidato tinkamumo priėmimas.
  • Kandidato informavimas apie pokalbio rezultatus.
  • Neteisingo vertinimo priežastys.
Kaina
Kaina:
Derinama individualiai
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

Informacija apie mokymus:

+370 601 93329, info@avgo.lt.

Efektyvi komunikacija organizacijoje: kaip pagerinti tarpusavio ir organizacinę komunikaciją?

Vieta:

Bet kuris miestas

Kliento pasirinktoje vietoje
Data:

Trukmė:

08:30 - 16:30 8 akad. val.

Kaina:

Derinama individualiai

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Tikslas – ugdyti efektyviam bendravimui reikalingas kompetencijas, reikšmingas įvairiose valdymo situacijose: susirinkimuose, posėdžiuose, derybose, pokalbiuose apie darbo kokybę ir pan.

Kiekvienas mokymų dalyvis:

  • Sužinos, kaip susikalbėti korektiškai, tiksliai ir efektyviai abiem pusėms – tiek, kalbėtojui, tiek klausytojui.
  • Įgys klausymo, dialogo valdymo, informacijos pateikimo ir išgavimo bei supratimo įgūdžių.
  • Įvaldys sudėtingų situacijų valdymo įgūdžius: mokės konstruktyviai elgtis sudėtingose bendravimo situacijose: spręsti konfliktus, atsakyti į nepagrįstas pretenzijas, priimti kritiką.
  • Susidarys komunikacijos gerinimo „priemonių krepšelį“.
Programa
Programa
08:30 - 09:00

Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

09:00 - 10:30

I dalis. Kas yra bendravimas?

  • Kodėl sugebėjimas bendrauti yra toks svarbus?
  • Kuo ypatinga žmonių komunikacija?
  • Bendravimo funkcijos ir tikslai.
  • Bendravimas, kaip pasikeitimas informacija (komunikacija).
10:30 - 10:45

Kavos petraukėlė.

10:45 - 12:15

II dalis. Tarpasmeninė komunikacija.

  • Tarpasmeninės komunikacijos esmė.
  • Tipiškos komunikacijos klaidos.
  • Trukdžiai bendravimo procese. Kada visai neverta bendrauti?
  • Kaip kalbėti, kaip tiksliai perduoti norimą informaciją? Kokias klaidas daro kalbėtojas ir kaip jų išvengti? Komunikacijos testas kalbėtojui.
  • Kaip teisingai suvokti ir suprasti informaciją? Kokias klaidas daro klausytojas? Kaip jų išvengti?
  • Bendravimo kanalai: žodinė, balsinė ir nežodinė komunikacija (kūno kalba). Kaip ir kokiu bendravimo kanalu sustiprinti norimą poveikį, padaryti įspūdį. Kaip valdyti savo kūną, balsą bei “recenzuoti” kalbos turinį? Poveikio piramidė.
12:15 - 13:15

Pietūs.

13:15 - 14:45

III dalis. Vadovo, darbuotojo gebėjimas išklausyti valdyti dialogą.

  • Dialogo tipo pasirinkimas. Kiek būti aktyviam dialoge?
  • Aktyvaus klausymo metodai.
  • Klausimų uždavimo technikos.
  • Pozityvi ir negatyvi kalba. Pozityvus mąstymas.
  • Kaip tinkamai suteikti ir priimti grįžtamąjį ryšį?
  • Kaip tinkamai atsakyti į netikėtus klausimus, pretenzijas, kritiką ir manipuliaciją?
14:45 - 15:00

Kavos pertraukėlė.

15:00 - 16:30

IV Dalis. Sudėtingų situacijų ir santykių valdymas.

  • Konfliktų prevencija: pagarbos kolegoms, klientams ir savigarbos sau išlaikymas, lygiaverčių santykių kūrimas. Kaip balansuoti tarp savigarbos ir gero santykio išlaikymo?
  • Savo bei kitų emocijų ir neproduktyvaus elgesio valdymas. Kokias darome mąstymo klaidas? Kaip jas įveikti?
  • Konstruktyvūs veiksmai konfliktinėje situacijoje. Konfliktų sprendimo modelis.
  • Kaltinimo situacijos. Pokalbio valdymo praktika:
  • Bendrieji principai bendraujant su nepagrįstus reikalavimus keliančiais asmenimis;
  • Kaip reikėtų elgtis, kai girdite pretenzijas, kurias galima patenkinti;
  • Kaip nustatyti ribas, pasakyti “ne“;
  • Kaip elgtis padarius klaidą. “Gaisro gesinimas”;
  • Kaip „atremti“ asmeniškai, organizacijai bei paslaugoms adresuojamas pretenzijas, išsisukinėjimą? Praktinė užduotis: „Karšta ugnis“.

Komunikacija organizacijoje:

  • Vertikali komunikacija. Kokiu tikslu ir kokia informacija turi būti perduodama žemyn/aukštyn.
  • Koks vadovo vaidmuo perduodant informaciją?
  • Tyrimai ir rekomendacijos, kaip užtikrinti tinkamą vertikalios komunikacijos judėjimą organizacijoje.
  • Horizontali komunikacija. Su jos judėjimu susijusios problemos, dažnos klaidos.
  • Diskusijų / susirinkimų valdymas. Koks elgesys grupėje stabdo ir kuria bendradarbiavimą grupėje?
  • Kaip padidinti susirinkimų produktyvumą? Susirinkimų rūšys ir būtinos procedūros.
  • Komunikacijos organizacijoje gerinimo „piemonių krepšelio“ sudarymas. Praktiniai kitų organizacijų pavyzdžiai.
Kaina
Kaina:
Derinama individualiai
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

Informacija apie mokymus:

+370 601 93329, info@avgo.lt.

Vadovavimas, darbų ir laiko valdymas komandiniame darbe

Vieta:

Bet kuris miestas

Kliento pasirinktoje vietoje
Data:

Trukmė:

09:00 - 16:45 7 akad. val.

Kaina:

Derinama individualiai

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Įgyjami gebėjimai: Žinos pagrindinius komandos efektyvumo ir neefektyvaus laiko panaudojimo principus bei esmines elgesio teorijas. Mokės taikyti motyvacines priemones. Gebės efektyviai valdyti savo bei kitų laiką.

Dėstymo metodai: Grupinis darbas. Praktinės užduotys. Kūrybinės interaktyvios užduotys komandose. Situacijų analizė ir sprendimai.

Programa
Programa
09:00 - 09:30

Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

09:30 - 11:00
  • Efektyvus vadovavimas;
  • pagrindinės vadovo funkcijos ir gebėjimai, vadovų personalinės ir elgesio teorijos, vadovo gebėjimai valdyti sudėtingas situacijas, kaip vadovauti buvusiems savo rango kolegoms;
  • praktiniai vadovavimo įgūdžiai;
  • pratimai ir užduotys.
11:00 - 11:15

Kavos pertraukėlė.

11:15 - 12:45
  • Vadovavimas komandai;
  • situacinės lyderystės modelis – keturios stadijos: funkcijų pasidalinimas komandoje, komandos efektyvumo principai, komandos formavimo stadijos, darbų delegavimas ir negatyvių užduočių pateikimas;
  • praktinės situacijos ir pagrindinės komandos normos;
  • komandos valdymo principai;
  • vadovo pozicija komandoje.
12:45 - 13:30

Pietų pertrauka.

13:30 - 15:00

Komandos darbų planavimas ir valdymas:

  • tikslų nustatymo metodai;
  • jų vykdymas ir kontrolė;
  • laiko valdymas;
  • laiko valdymo samprata ir svarba;
  • poreikis geriau planuoti savo ir komandos laiką;
  • neefektyvus laiko panaudojimas;
  • asmeninio laiko auditas.

Darbas grupėse.

Praktinės užduotys.

15:00 - 15:15

Kavos pertraukėlė.

15:15 - 16:45

Komandos palaikymas ir motyvacinės programos:

  • vadovo bendravimo principai;
  • susirinkimų organizavimas, komandos narių mokymas ir grįžtamojo ryšio užtikrinimas;
  • darbų ataskaitos ir planai.

Pratimai.

Žiniomis dalinasi
Lektorius Darius Rupšlaukis
Derybų ir pardavimų konsultantas. Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995 m. Kūręs ir įgyvendinęs pardavimų ir klientų aptarnavimo sistemas Sankt Peterburge, Maskvoje, bei Lietuvoje. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Karlskrona, Erebru (Švedija) 1995; 1996 m., Maskva (Rusija) 1999 m., Briuselis (Belgija) 2006 m., Stambulas (Turkija) 2006 m.. Dalyvavęs kuriant pardavimų ir klientų aptarnavimo kokybės vadybos sistemas pagal ISO9001. Nuo 1999 m. skaito paskaitas, organizuoja seminarus derybų vedimo, klientų aptarnavimo, pardavimų organizavimo, pristatymų ir parodų pasirengimo, konfliktų sprendimo, komandų formavimo, tarptautinio bendradarbiavimo ir verslo etiketo temomis.
Kaina
Kaina:
Derinama individualiai
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

Informacija apie mokymus:

+370 601 93329, info@avgo.lt.

Antikorupcinės aplinkos kūrimas ASPĮ: Korupcijos prevencijos įstatymo naujovės, interesų deklaravimo ir etikos kodekso diegimo ypatumai, praktiniai aspektai atliekant kasdienes paslaugas

Vieta:

Nuotolinis seminaras

Data:

2023-03-23

Trukmė:

5 akad. val.

Kaina:

90-119 €

Registracija į seminarą
Įmonės informacija
Dalyvio informacija

Komentarai

Tikslas:

  • Supažindinti seminaro dalyvius su tarnybinės etikos principais ir antikorupcinės aplinkos kūrimu ASPĮ. Pristatyti naują Korupcijos prevencijos įstatymą, galimas įstaigų darbuotojų švietimo ir informavimo priemones ir būdus kuriant antikorupcinę aplinką įstaigoje bei vadovybės vaidmenį šiame procese.
  • Suteikti žinias ir gebėjimus apie teorinius ir praktinius aspektus atliekant kasdienes pareigas.
  • Supažindinti su galimybėmis gerinti situaciją darbo vietoje, kurti skaidrią aplinką įstaigoje, mažinti galimybes pasireikšti korupcijai, neetiškam elgesiui.

Seminaras skirtas:

  • Asmens sveikatos priežiūros įstaigų (ASPĮ) darbuotojai, atsakingi už antikorupcinę veiklą.
Programa
Programa
09:30 - 10:00
  • Dalyvių prisijungimas.
10:00 - 12:00
  • Korupcijos – etikos – moralės santykis.
  • Naujas Korupcijos prevencijos įstatymas, pagrindiniai aspektai.
  • Vadovo vaidmuo kuriant skaidrią aplinką įstaigoje.
  • Etikos svarba valstybinėje (viešojoje) įstaigoje . Kaip kurti, diegti ir tobulinti etikos kodeksą.
12:00 - 13:00
  • Pertrauka.
13:00 - 15:00
  • Kyšio ir dovanos panašumai ir skirtumai.
  • Viešųjų ir privačių interesų deklaravimo svarba. Deklaravimo instrukcija.
  • Kitos antikorupcinės aplinkos kūrimo priemonės.
  • Skaidrios aplinko kūrimo galimybės valstybinėje (viešojoje) įstaigoje.
Žiniomis dalinasi
Lektorius Aida Martinkėnienė
Santaros klinikų korupcijos prevencijos grupės vadovė. Lektorė 26 metus vykdo antikorupcinę veiklą, turi sukaupusi 16 metų darbo patirtį LR Specialiųjų tyrimų tarnyboje, žinias nuolatos gilina dalyvaudama įvairiuose Tarptautiniuose projektuose. Didelė praktinė patirtis sukaupta diegiant antikorupcines programas švietimo sistemoje, valstybės tarnyboje Lietuvoje, Lenkijoje, Kirgizijoje, Bulgarijoje bei vedant mokymus ir seminarus antikorupcijos temomis.
Kaina
Kaina:
119 eur. vienam dalyviui.
Kaina*:
*109 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki kovo 3 d. arba užsiregistravus dviems dalyviams iš tos pačios įmonės/įstaigos.
Kaina**:
**90 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
Papildoma informacija

REGISTRACIJA VYKDOMA IKI kovo 17 d.

Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

Informacija apie seminarą:
Projektų vadovas
Ričardas Čekanavičius
+370 696 80906, ricardas@avgo.lt.

Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio telefonu +370 696 80906 arba el. paštu ricardas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.